پلتفرم چیتاک
نرم افزار CRM فروش چیتاک
نرم
افزار CRM چیتاک با دارا بودن امکاناتی نظیر سایت ساز، پرونده ۳۶۰ درجه از
مشتری، شبکه گفتگو و تعامل، ثبت یادداشت و وظایف، پیگیری فرصت های فروش،
پروفایل کاربران و تنظیم سطح دسترسی ها تاثیر بسزایی در ایجاد یکپارچگی
سازمان، حذف کاغذ از فرآیندهای کار، افزایش فروش، بهره وری و میزان
رضایتمندی مشتریان دارد.
برخی از مشتریان ما ..
هر آنچه برای موفقیت در کسب و کار خود نیاز دارید اینجا در دسترس شماست
بحث و گفتگو
با ابزار ارتباطی قدرتمند بحث و گفتگو، می توانید با سایرین از هر مکانی بصورت چت گفتگو کنید، در گروه های چند نفره با یکدیگر ارتباط گرفته و بصورت تصویری با یکدیگر جلسات آنلاین برگزار کنید.
اعلانات را در صندوق ورودی دریافت کنید
گروه (کانال) های خصوص و عمومی ایجاد و کاربران را دعوت کنید
جلسات آنلاین را به صورت تصویری و گروهی برگزار کنید
در پیام ها کاربران و کانال ها را منشن کنید
پیام های مهم و مورد علاقه را ستاره دار کنید
پرونده مخاطبین
با ابزار مخاطبین نرم افزار CRM چیتاک پرونده ای جامع از اطلاعات تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با سازمان (مشتری، رقیب، تامین کننده، کارمندان و...) بر اساس اطلاعات هویتی شغلی، جغرافیایی، تیپ شخصیتی و... ایجاد کنید.
اطلاعات دقیقی از شرح حال مشتریان ثبت کنید
بر اساس شاخص های مختلف مشتریان را دسته بندی نمایید
فایل ها و مستندات را در بایگانی مشتری داشته باشید
تاریخچه دقیقی از ارتباطات مشتری و سازمان بدست آورید
با ایجاد پرونده های چند سطحی ارتباطات خود را رصد کنید
سایت ساز متصل به نرم افزار CRM
با استفاده از بلوک های آماده سایت ساز چیتاک، می توانید صفحات را بودن نیاز به برنامه نویسی طراحی و ویرایش کنید، فقط کافی است بلوک ها را به روی صفحه کشیده و رها کنید. در این بلوک ها از محتوا گرفته تا چیدمان آنها به راحتی قابل تنظیم است.
از قالب های متنوع و آماده برای طراحی سایت استفاده کنید
به وسیله رابط کاربری چیتاک تغییرات دلخواه را اعمال نمایید
با استفاده از ابزار سئو محتوای خود را به گوگل بشناسانید
مشتریان از طریق پورتال امکان ورود به پنل را خواهند داشت
تمامی درخواست های ثبت شده در crm ثبت و قابل پیگیری است
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم
۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
مشاورین و کارشناسان چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند
پشتیبانی 24/7
تیم پشتیبانی چیتالک آماده است تا در مورد تمام سوالات فنی شما از طریق چت زنده، ایمیل یا تلفن با شما در تماس باشد . بهترین راه کارهای سازمانی خود را از ما بخواهید
خدمات
با یک سیستم شخصیسازی شده برای شما، به سرعت نرم افزار خود را راهاندازی کنید. سپس با آموزش عالی، مشاوره مداوم و خدمات فنی، نتایج را در طول مسیر به حداکثر برسانید.
آموزش
از مقالات وبلاگ گرفته تا دورههای آنلاین تا گواهینامههای جامع، چیتالک هیچ کمبودی در محتوای آموزشی رایگان ندارد تا به کل تیم شما کمک کند تا با رشد شما از منحنی جلوتر بمانند.
جدیدترین اخبار و مقالات حوزه نرم افزار CRM را اینجا بخوانید
سوالات متداول
چگونه نرم افزار CRM به افزایش فروش کمک می کند؟
نرم افزار CRM چیتاک آیتم هایی را جهت
سهولت ارتباط، پیام رسانی و گزارش گیری اضافه می کند که باعث بهبود
بازاریابی و فروش شده و ارتباطات با مشنریان را اثر بخش می کند. کلیه
تعاملات شرکت با مشتریان از جمله محصولات و خدمات مرتبط ثبت و وضعیت هر
مرحله از فرصت فروش بر اساس مذاکرات صورت گرفته با مشتری تعیین می شود.
آیا می توان سرنخ های فروش را در دوره زمانی مشخص و خودکار به کارشناسان اختصاص داد؟
بله. با استفاده ار ابزار «قوانین تخصیص» که در بخش تنظیمات فعال می شود، می توانید به صورت دوره ای و بر اساس قوانین تعریف شده به کارشناسان یا تیم های فروش اختصاص داد.
آیا می توان یک فروشنده یا کارشناس فروش را به چند تیم اختصاص داد؟
بله. با فعال کردن گزینه «چند تیمی» در بخش تنظیمات برنامه معاملات، اجازه خواهید داشت فروشندگان و کارشناسان فروش را به چندین تیم اختصاص دهید.
آیا امکان چت با کارشناسان فروش وجود دارد؟
بله. در لیست، فهرست کانبان و یا فرم سرنخ و فرصت های فروش با کلیک بر روی کارشناس فروش جعبه چت باز شده و به شما امکان می دهد که با آنها بصورت مستقیم چت کنید.
چگونه می توان درآمد مورد انتظار را ارزیابی و تحلیل کرد؟
در فرم سرنخ و فرصت فروش و در کادر «درآمد پیش بینی شده» می توانید فروش آتی شرکت از این مشتری را تخمین و ارزیابی کنید. همچنین در سربرگ هر مرحله از قیف فروش در فهرست کانبان می توانید جمع درآمد پیش بینی شده آن مرحله را مشاهده کنید.
آیا می توان فعالیت بعدی کاربر را بصورت خودکار برنامه ریزی کرد؟
بله. در بخش تنظیمات هر نوع فعالیت (به عنوان مثال ارسال پیش فاکتور)، گزینه «فعالیت بعدی» را فعال و اطلاعات مورد نظر برای فعالیت خودکار بعدی را تنظیم می کنید. مثلا در فعالیت ارسال پیش فاکتور می توانید فعالیت از نوع تماس را برای ۲ روز آینده کاربر مربوطه برنامه ریزی کنید.
چگونه می توان فرصت های از دست رفته را بازیابی کرد؟
می توانید از فهرست فرصت های فروش و فعال کردن فیلتر ناموفق، آیتم مورد نظر خود را یافته و پس از باز کردن فرم آن با کلیم بر روی دکمه «بازگرداندن» اقدام به فعال سازی مجدد آن فرصت کنید. لازم به ذکر است فرصت فروش پس از بازیابی در مرحله از قیف فروش که قبلا ناموفق شده است قرار می گیرد.
فرآیند تبدیل سرنخ به فرصت فروش چگونه است؟
در داخل فرم سرنخ کلید هوشمندی بنام «تبدیل به فرصت» وجود دارد. با کلیک بر روی آن فرم تبدیل باز شده و پس از تایید اطلاعات مشتری، مجدد با کلیک بر روی کلید «ایجاد فرصت» سرنخ به فرصت تبدیل می شود.
آیا امکان امتیاز دهی (ارزش گذاری) سرنخ ها و فرصت های فروش وجود دارد؟
بله. با تنظیم قوانین امتیاز دهی (ارزش گذاری) از بخش پیکربندی برنامه معاملات. می توانید امتیازات را بر اساس پارامترهای مختلف تنظیم کنید، بعنوان مثال سرنخ هایی که فیلد شهر آنها تهران است ۵ امتیاز دریافت کنند یا آنهایی که هر دو فیلد موبایل و تلفن ثابت مقدار دهی شده ۳ امتیاز دریافت کنند.
آیا کاربر می تواند فقط فعالیت ها و امور مربوط به خود را پیگیری کند؟
بله. می توانید از طریق منوی فعالیت های من فهرست کلیه اقدامات اختصاص یافته به خود را مشاهده کنید. همچنین می بینید که آیا فعالیت تاریخ گذشته است، سررسید امروز می باشد و یا برای آینده برنامه ریزی شده است. علاوه بر آن از این بخش می توانید به مشتریان مربوطه پیامک و ایمیل ارسال کرده و یا فعالیت را به تعویق بیاندازید.