پلتفرم چیتاک

نرم افزار CRM چیتاک

نرم افزار CRM چیتاک با دارا بودن امکاناتی نظیر سایت ساز، پرونده ۳۶۰ درجه از مشتری، شبکه گفتگو و تعامل، ثبت یادداشت و وظایف، پیگیری فرصت های فروش، پروفایل کاربران و تنظیم سطح دسترسی ها تاثیر بسزایی در ایجاد یکپارچگی سازمان، حذف کاغذ از فرآیندهای کار، افزایش فروش، بهره وری و میزان رضایتمندی مشتریان دارد.

برخی از مشتریان ما ..

هر آنچه برای موفقیت در کسب و کار خود نیاز دارید اینجا در دسترس شماست

بحث و گفتگو

با ابزار ارتباطی قدرتمند بحث و گفتگو، می توانید با سایرین از هر مکانی بصورت چت گفتگو کنید، در گروه های چند نفره با یکدیگر ارتباط گرفته و بصورت تصویری با یکدیگر جلسات آنلاین برگزار کنید.

اعلانات را در صندوق ورودی دریافت کنید

گروه (کانال) های خصوص و عمومی ایجاد و کاربران را دعوت کنید

جلسات آنلاین را به صورت تصویری و گروهی برگزار کنید

در پیام ها کاربران و کانال ها را منشن کنید

پیام های مهم و مورد علاقه را ستاره دار کنید

نرم افزار CRM بحث و گفتگو
نرم افزار CRM فرصت

فرصت ها و سرنخ ها

در نرم افزار CRM چیتاک هر یک از پرونده های ایجاد شده شامل چندین گام مشخص در جهت تبدیل شدن به فاکتور هستند. موتور قدرتمند فرآیند ساز چیتاک (BPMS) از طریق ایجاد چرخه های کاری وضعیت مشتریان را پیگیری و اطلاعات قیف فروش را در اختیار مدیران سازمان قرار می دهد.

 پرونده کاملی از سرنخ ها و فرصت های فروش داشته باشید  

 مراحل و درصد پیشرفت هر یک از فرصت ها را ملاحظه کنید

 با کشیدن و رها کردن در محیط کانبان پیشرفت پروژه را انجام دهید  

 داشبود اختصاصی و آنی از عملکرد فروش سازمان بسازید

گزارش کاملی از دلایل تعلل در خرید و عدم تمایل مشتریان بدست آورید

پرونده مخاطبین

با ابزار مخاطبین نرم افزار CRM چیتاک پرونده ای جامع از اطلاعات تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با سازمان (مشتری، رقیب، تامین کننده، کارمندان و...) بر اساس اطلاعات هویتی شغلی، جغرافیایی، تیپ شخصیتی و... ایجاد کنید.

 اطلاعات دقیقی از شرح حال مشتریان ثبت کنید  

 بر اساس شاخص های مختلف مشتریان را دسته بندی نمایید

 فایل ها و مستندات را در بایگانی مشتری داشته باشید

 تاریخچه دقیقی از ارتباطات مشتری و سازمان بدست آورید

با ایجاد پرونده های چند سطحی ارتباطات خود را رصد کنید

نرم افزار CRM مخاطبین
نرم افزار CRM تقویم

تقویم جلسات و یادداشت

تقویم روزانه خود را به تخته کاری تبدیل کرده و با مراجعه به منو تقویم در هر لحظه اطلاعات دقیقی از شرح فعالیت های تنظیم شده (جلسه، یادآوری، پیگیری مشتریان) در اختیار داشته باشید

 امکان درخواست جلسات توسط مشتریان را به صورت آنلاین دارید  

 می توانید از تقویم شمسی و میلادی به طور همزمان استفاده کنید

 جلسات را به طور مستقل یا از طریق پرونده مشتریان ثبت کنید

 جلسات، پیگیری فرصت ها و یادداشت ها را از یکدیگر تفکیک کنید

 وظایف یا جلسات خود را با سایرین به اشتراک بگذرید

سایت ساز متصل به نرم افزار CRM

با استفاده از بلوک های آماده سایت ساز چیتاک، می توانید صفحات را بودن نیاز به برنامه نویسی طراحی و ویرایش کنید، فقط کافی است بلوک ها را به روی صفحه کشیده و رها کنید. در این بلوک ها از محتوا گرفته تا چیدمان آنها به راحتی قابل تنظیم است.

 از قالب های متنوع و آماده برای طراحی سایت استفاده کنید  

 به وسیله رابط کاربری چیتاک تغییرات دلخواه را اعمال نمایید

 با استفاده از ابزار سئو محتوای خود را به گوگل بشناسانید

 مشتریان از طریق پورتال امکان ورود به پنل را خواهند داشت

تمامی درخواست های ثبت شده در crm ثبت و قابل پیگیری است

نرم افزار CRM سایت ساز

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مشاورین و کارشناسان چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه نرم افزار CRM را اینجا بخوانید

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

رشد سازمانی خود را با نرم افزار CRM چیتاک سرعت ببخشید

می توانید یکی از پلن های زیر را برای شروع رشد کسب و کار خود انتخاب نمایید و یا در صورت نیاز به صورت رایگان از ما مشاوره دریافت نمایید

سوالات متداول

نرم افزار CRM چیتاک آیتم هایی را جهت سهولت ارتباط، پیام رسانی و گزارش گیری اضافه می کند که باعث بهبود بازاریابی و فروش شده و ارتباطات با مشنریان را اثر بخش می کند. کلیه تعاملات شرکت با مشتریان از جمله محصولات و خدمات مرتبط ثبت و وضعیت هر مرحله از فرصت فروش بر اساس مذاکرات صورت گرفته با مشتری تعیین می شود.

بله. با استفاده ار ابزار «قوانین تخصیص» که در بخش تنظیمات فعال می شود، می توانید به صورت دوره ای و بر اساس قوانین تعریف شده به کارشناسان یا تیم های فروش اختصاص داد.

بله. با فعال کردن گزینه «چند تیمی» در بخش تنظیمات برنامه معاملات، اجازه خواهید داشت فروشندگان و کارشناسان فروش را به چندین تیم اختصاص دهید.

بله. در لیست، فهرست کانبان و یا فرم سرنخ و فرصت های فروش با کلیک بر روی کارشناس فروش جعبه چت باز شده و به شما امکان می دهد که با آنها بصورت مستقیم چت کنید.

در فرم سرنخ و فرصت فروش و در کادر «درآمد پیش بینی شده» می توانید فروش آتی شرکت از این مشتری را تخمین و ارزیابی کنید. همچنین در سربرگ هر مرحله از قیف فروش در فهرست کانبان می توانید جمع درآمد پیش بینی شده آن مرحله را مشاهده کنید.

بله. در بخش تنظیمات هر نوع فعالیت (به عنوان مثال ارسال پیش فاکتور)، گزینه «فعالیت بعدی» را فعال و اطلاعات مورد نظر برای فعالیت خودکار بعدی را تنظیم می کنید. مثلا در فعالیت ارسال پیش فاکتور می توانید فعالیت از نوع تماس را برای ۲ روز آینده کاربر مربوطه برنامه ریزی کنید.

می توانید از فهرست فرصت های فروش و فعال کردن فیلتر ناموفق، آیتم مورد نظر خود را یافته و پس از باز کردن فرم آن با کلیم بر روی دکمه «بازگرداندن» اقدام به فعال سازی مجدد آن فرصت کنید. لازم به ذکر است فرصت فروش پس از بازیابی در مرحله از قیف فروش که قبلا ناموفق شده است قرار می گیرد.

در داخل فرم سرنخ کلید هوشمندی بنام «تبدیل به فرصت» وجود دارد. با کلیک بر روی آن فرم تبدیل باز شده و پس از تایید اطلاعات مشتری، مجدد با کلیک بر روی کلید «ایجاد فرصت» سرنخ به فرصت تبدیل می شود.

بله. با تنظیم قوانین امتیاز دهی (ارزش گذاری) از بخش پیکربندی برنامه معاملات. می توانید امتیازات را بر اساس پارامترهای مختلف تنظیم کنید، بعنوان مثال سرنخ هایی که فیلد شهر آنها تهران است ۵ امتیاز دریافت کنند یا آنهایی که هر دو فیلد موبایل و تلفن ثابت مقدار دهی شده ۳ امتیاز دریافت کنند.

بله. می توانید از طریق منوی فعالیت های من فهرست کلیه اقدامات اختصاص یافته به خود را مشاهده کنید. همچنین می بینید که آیا فعالیت تاریخ گذشته است، سررسید امروز می باشد و یا برای آینده برنامه ریزی شده است. علاوه بر آن از این بخش می توانید به مشتریان مربوطه پیامک و ایمیل ارسال کرده و یا فعالیت را به تعویق بیاندازید.