تنها ظرف مدت ۱۵ دقیقه سی آر ام ابری خود را دریافت کنید

نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک به کاربران این امکان را می دهد تا بی نیاز از خرید سخت افزارهای گران قیمت و خرید لایسنس های نرم افزاری و فقط با پرداخت حق اشتراک از نرم افزار سی آر ام استفاده کنند.


سی آر ام ابری

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.

۹۱۰۱۱۷۳۰ ۰۵۱۹

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

سی آر ام ابری چیست؟

نرم‌افزار سی آر ام ابری به نوعی از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اشاره دارد که از طریق اینترنت میزبانی می‌شود و معمولاً از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه قابل دسترسی است. نرم‌افزار سی آر ام ابری از طریق مدل نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS) ارائه می‌شود، به این معنی که این نرم‌افزار به صورت اشتراکی قابل استفاده است و کاربران می‌توانند از هر کجا با اتصال به اینترنت به آن دسترسی داشته باشند.
نرم افزار سی آر ام ابری برای کمک به کسب و کارها در مدیریت تعاملات خود با مشتریان و مشتریان بالقوه، از جمله ذخیره داده های مشتری، ردیابی تعاملات و تراکنش های مشتری، و خودکارسازی فرآیندهای فروش و بازاریابی، طراحی شده است. همچنین می‌تواند ابزارهای تحلیلی و گزارش‌دهی را برای کمک به کسب‌وکارها فراهم کند تا دیدگاه خود را در مورد پایگاه مشتری خود به دست آورند و در مورد استراتژی‌های فروش و بازاریابی خود تصمیم‌گیری کنند.

سی آر ام ابری چیست؟
نیازمندی های استفاده از CRM ابری

نیازمندی های استفاده از CRM ابری

اتصال اینترنتی قابل اعتماد : از آنجایی که نرم افزار CRM ابری چیتاک مبتنی بر وب است، برای دسترسی به سیستم به یک اتصال اینترنتی پایدار و ایمن نیاز دارید.
سخت‌افزار سازگار : به رایانه، لپ‌تاپ، تبلت یا گوشی هوشمندی نیاز دارید که حداقل نیازهای سخت‌افزاری نرم‌افزار CRM ابری را برآورده کند.
اشتراک : باید برای هر فردی که از نرم‌افزار CRM ابری چیتاک استفاده می‌کند، از جمله مدیران، فروشندگان و نمایندگان خدمات مشتری، حساب‌های کاربری ایجاد کنید.
آموزش : ارائه آموزش به تیم خود در مورد نحوه استفاده موثر از نرم افزار CRM بسیار مهم است. مشتریان CRM ابری چیتاک تمام آموزش ها را به طور کامل دریافت می کنند.

مزایای نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک

به صرفه بودن : راهکارهای نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک مقرون به صرفه هستند زیرا نیاز به سخت افزار، تعمیر و نگهداری و کارکنان بخش فناوری اطلاعات پرهزینه را از بین می برند.
مقیاس‌پذیری : راه‌کارهای نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک بسیار مقیاس‌پذیر هستند، به این معنی که می‌توانند به راحتی رشد کنند یا کوچک شوند تا تغییرات در نیازهای تجاری را برآورده کنند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با شرایط متغیر بازار و خواسته‌های مشتریان سازگار شوند.
دسترس‌پذیری : راه‌حل‌های نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک از هر کجا با اتصال به اینترنت قابل دسترسی هستند، همکاری و کار با یکدیگر را برای تیم‌های راه دور آسان می‌کند.
سفارشی‌سازی : راه‌کارهای نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک طیف گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ارائه می‌کنند و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند نرم‌افزار را مطابق با نیازهای منحصربه‌فرد خود تنظیم کنند.
امنیت : راه‌حل‌های نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک با پروتکل‌های رمزگذاری قوی و پشتیبان‌گیری از داده‌ها بسیار امن هستند. این موضوع تضمین می کند که داده های مشتری در برابر نقض داده ها و سایر تهدیدات سایبری محافظت می شود.

مزایای نرم افزار سی آر ام ابری چیتاک
برتری سی آر ام کلود نسبت به نصبی

برتری سی آر ام کلود نسبت به نصبی

هزینه اولیه پایین تر : با سی آر ام کلود چیتاک، نیازی به خرید مجوزهای سخت افزاری یا نرم افزاری گران قیمت نیست. در عوض، کسب‌وکارها می‌توانند اشتراک ماهانه یا سالانه بپردازند، که بودجه و مدیریت هزینه‌ها را آسان‌تر می‌کند.
استقرار سریعتر : راهکارهای سی آر ام کلود چیتاک را می توان بسیار سریعتر از نرم افزار CRM داخلی مستقر کرد. این بدان دلیل است که نیاز به نصب و پیکربندی نرم افزار روی هر کامپیوتر، سرور یا دستگاه های دیگر نیست.
به روز رسانی خودکار : راهکارهای سی آر ام کلود چیتاک به طور خودکار با آخرین ویژگی ها و وصله های امنیتی به روز می شوند. این تضمین می‌کند که همیشه به‌روزترین نسخه نرم‌افزار استفاده می‌شود، بدون اینکه نیازی به مدیریت به‌روزرسانی‌ها به صورت دستی داشته باشد.

چرا سی آر ام ابری چیتاک؟

راه اندازی سریع

هر یک از اشتراک های سی آر ام ابری ظرف مدت ۱۵ دقیقه ایجاد و در اختیار افراد قرار می گیرد


تعرفه پایین

دریافت اشتراک این سرویس بر حسب تعداد کاربران محاسبه شده و دارای هزینه به مراتب کمتر از لایسنس است.


بی نیاز از سخت افزار

هزینه های سنگین خرید و استفاده از سرور و سخت افزار را فراموش کنید. سی آر ام ابری فقط نیاز به اینترنت دارد.


امنیت بالا

در تمام مدت استفاده از سی آر ام ابری با استفاده از پروتکل های ایمن امنیت اطلاعات تضمین می شود.

دسترسی دائمی

در هر نقطه ای که به اینترنت دسترسی دارید می توانید از سی آر ام ابری چیتاک استفاده کنید.


پشتیبانی ۲۴/۷

مشترکین سرویس ابری در تمام طول استفاده از سرویس خود خدمات پشتیبانی کامل را دریافت می کنند.

استفاده آسان

نسخه های سی آر ام ابری در عین کارایی دارای کاربری ساده و منطبق با نیازهای کاربران است.


تنوع در استفاده

امکان استفاده از اپلیکیشن چیتاک بر روی تمام گوشی های تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت میسر است.

دریافت بروزرسانی

تمامی نسخه های سی آر ام ابری چیتاک در طول مدت استفاده بروزرسانی ها را به طور کامل دریافت می کنند.



سوالات متداول (FAQ)


مدیریت تماس: توانایی مدیریت داده های مشتری و مشتریان احتمالی، از جمله اطلاعات تماس، یادداشت ها و تاریخچه ارتباطات.
اتوماسیون فروش: ابزارهایی برای مدیریت سرنخ ها، فرصت ها و قیف فروش.
اتوماسیون بازاریابی: ابزارهایی برای ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی، مانند بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی.
خدمات و پشتیبانی مشتری: ویژگی هایی برای مدیریت درخواست های پشتیبانی مشتری، مانند ردیابی پرونده و مدیریت تیکت ها.
تجزیه و تحلیل و گزارش: توانایی ردیابی معیارهای کلیدی عملکرد و تولید گزارش در مورد فعالیت های فروش و بازاریابی.

بله،  CRM ابری گزینه های سفارشی سازی، مانند فیلدهای سفارشی، گردش کار، و ادغام ها را ارائه می دهد.

بله در صورتی که مشترک تمایل به تمدید و استفاده از سرویس نداشته باشد تمامی اطلاعات ثبت شده به صورت خروجی اکسل در اختیار ایشان قرار می گیرد.


سی آر ام ابری مناسب چه کسب و کارهاییست؟

امروزه بسیاری از سرویس های نرم افزاری دنیا به صورت ابری ایجاد و توسعه داده می شوند و مهم ترین دلیل این امر استفاده سریع و آسان از این سرویس ها است. در حال حاضر بسیاری از سرویس های نرم افزاری مختص کسب و کارها نیز به همین صورت به کاربران عرضه می شود و می توان گفت هیچ تفاوتی ندارد که شما دارای یک فروشگاه محلی کوچک یا یک سازمان با چند هزار نفر پرسنل باشید، در هر صورت سی آر ام ابری گزینه مناسبی برای استفاده شماست. 

شاید بتوان گفت مهم ترین تفاوت در حالت ابری و خرید لایسنس تفاوت در پرداخت هزینه هاست به این علت که در حالت ابری با پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه اما مستمر امکان استفاده از سرویس وجود دارد و در حالت خرید لایسنس تنها با یکبار پرداخت هزینه ولی به مراتب بیشتر می توان از این نرم افزار استفاده کرد.

همین الان شروع نمایید و یا برای مشاوره رایگان با ما در تماس بگیرید.