پلتفرم چیتاک
نرم افزار مدیریت انبار چیتاک
نرم
افزار مدیریت انبار چیتاک به منظور کنترل و نظارت ورود یا خروج هر یک از
کالاها در سازمان طراحی شده است و با توجه به اهمیت این موضوع در اختیار
داشتن اطلاعات دقیق و بروز از میزان کمی آن، محل قرار گیری و جزئیاتی مانند
تاریخ ورود و… از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ثبت حواله خرید و فروش، چاپ
رسید، امکان تعیین حد سفارش و… از سایر ویژگی های آن است.
برخی از مشتریان ما ..
هر آنچه برای بهبود در فرآیند های انبارداری نیاز دارید در دسترس شماست.
نرم افزار مدیریت انبار
نرم افزار مدیریت انبار چیتاک به شما کمک می کند دیگر نگران ناموجود بودن محصول نباشید زیرا با تنظیم قوانین سفارش مجدد، کارایی زنجیره تامین خود را بالا می برید. قابلیت ثبت و مدیریت چندین انبار را خواهید داشت و برای هر انبار مناطق، ردیف ها، قفسه ها و غیره را تعریف کنید. همچنین می توانید انتقال موجودی را از مرحله خرید تا انبار و سفارش فروش در نرم افزار crm چیتاک رهگیری کنید.
نامحدود انبار و کالا تعریف و برای هریک کد کالا
ایجاد کنید
انبارگردانی را به طور خودکار و دستی انجام دهید
از واحدهای اندازه گیری متفاوت و تبدیل واحد استفاده کنید
نقاط حداکثر و حداقل سفارش را به همراه اعلان آن فعال نمایید
گزارش کاردکس تعدادی، ریالی و گردش کالا در اختیار شماست
تعمیرات
نرم افزار مدیریت انبار و تعمیرات چیتاک شما را قادر می سازد در صورتی که نقص و عیبی در محصولاتی که تولید و یا ساخته شده اند وجود داشته باشد، تعمیر کنید. مدیران می توانند لیست سفارشات تعمیر را که از طرف مشتری ارسال شده را مشاهده نموده و کارکنان را برای تعمیرات تعیین و سپس صورتحساب را بر اساس هزینه ها و محصولات مصرفی در نرم افزار crm چیتاک صادر کنند.
به منظور انتقال کالای تعمیری فرآیندهای متفاوت بسازید
از کار انجام شده روی دستگاه و میزان آن اطلاع کسب کنید
مواد مصرفی تعمیرات را پیش بینی و به واحد مورد نظر گزارش کنید
زمان بندی انجام و اتمام فرآیند را به اطلاع مشتری برسانید
کنترل کیفی دقیق انجام داده و گزارشات را بررسی کنید
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.
۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
پشتیبانی 24/7
تیم پشتیبانی چیتالک آماده است تا در مورد تمام سوالات فنی شما از طریق چت زنده، ایمیل یا تلفن با شما در تماس باشد . بهترین راه کارهای سازمانی خود را از ما بخواهید
خدمات
با یک سیستم شخصیسازی شده برای شما، به سرعت نرم افزار خود را راهاندازی کنید. سپس با آموزش عالی، مشاوره مداوم و خدمات فنی، نتایج را در طول مسیر به حداکثر برسانید.
آموزش
از مقالات وبلاگ گرفته تا دورههای آنلاین تا گواهینامههای جامع، چیتالک هیچ کمبودی در محتوای آموزشی رایگان ندارد تا به کل تیم شما کمک کند تا با رشد شما از منحنی جلوتر بمانند.
جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید
سوالات متداول
آیا در برنامه انبارداری چیتاک می توان محصولات را بصورت بسته ای رزرو کرد؟
بله. در نرم افزار چیتاک ابزاری وجود دارد که با استفاده از آن می توان محصولات را بصورت بسته ای و در دو حالت بسته کامل و جزئی رزرو کرد. در بسته بندی کامل نمی توان بسته های ناقص را رزرو کرد. به عنوان مثال اگر مشتری ۲ پالت ۱۰۰ عددی را رزرو کرده و ما فقط ۱۶۰ عدد در انبار موجودی داشته باشیم، تنها ۱۰۰ عدد رزرو می شود. اما در رزرو جزئی همه ۱۶۰ عدد قابل رزرو می باشد.
آیا امکان بررسی کیفیت محصولات هنگام عملیات انتقال انبار در برنامه انبارداری چیتاک وجود دارد؟
بله. برای اینکار ابزار «کنترل کیفیت» را در بخش تنظیمات پیکربندی انبار فعال می کنیم و از آن پس می توان مرحله بررسی کیفیت محصولات را در عملیات انتقال انبار انجام داد.
آیا می توان پس از تحویل محصولات در برنامه انبار چیتاک یک ایمیل یا پیامک تایید برای مشتری ارسال کرد؟
بله. در تنظیمات پیکربندی برنامه انبارداری و از بخش حمل و نقل می توانیم ایمیل تایید یا پیامک تایید را فعال کنیم. بعد از آن پس از اتمام تحویل سفارشات پیام تایید برای مشتریان ارسال خواهد شد.
روش های هزینه یابی در برنامه انبارداری چیتاک چگونه تعریف می شود؟
روش هزینه یابی نحوه مدیریت هزینه محصولات را مشخص می کند. در نرم افزار چیتاک به ۳ روش قابل ارزیابی می باشد.
۱ - هزینه استاندارد: محصولات بر اساس بهای تمام شده استاندارد ارزش گذاری می شوند. می توان هزینه محصول را بصورت دستی بروز کرد.
۲ - FIFO (اولین ورود اولین خروج): هر محصول هزینه زمان ورود خود را دارد چرا که محصولی که برای بار اول وارد انبار شده ابتدا از انبار خارج می شود.
۳ - میانگین هزینه (AVCO): در این روش هزینه محصول میانگین هزینه محصولات موجود در انبار می باشد.
دراپ شیپ چیست و آیا برنامه انبارداری چیتاک از آن پشتیبانی می کند؟
به روشی که حمل و نقل سفارش بصورت مستقیم از تامین کننده ما به مشتری ارسال شود، دراپ شیپ نام دارد. بله این ابزار را می توان از طریق تنظمیات پیکربندی برنامه خرید چیتاک فعال کرد.
آیا و چگونه می توان در برنامه انبارداری چیتاک تامین موجودی انبار را به طور خودکار انجام داد؟
بله. تامین موجودی انبار برای جلوگیری از کمبود محصول در زمان فروش انجام می شود. در برنامه انبار چیتاک با استفاده از ابزار قوانین تامین موجودی می توان تامین محصولات انبار را بطور خودکار انجام داد. برای این کار قوانونی تعریف می شود که در آن مکان انبار مورد نظر، حداقل و حداکثر موجودی را تنظیم می کنیم. پس از آن در صورتی که موجودی از حداقل کمتر شود سیستم بطور خود سفارش خرید به مقدار حداکثر موجودی تنظیم ایجاد می کند.
در برنامه خرید چیتاک آیا می توان درخواست خرید را برای چندین تامین کننده ارسال کرد؟
بله. با استفاده از ابزار «مناقصه» در برنامه خرید می توان سفارش خرید را برای چندین تامین کننده ارسال کرده و بهترین پیشنهاد قیمت را تایید کرد.
آیا می توان برای محصولات موجود در انبار تاریخ انقضاء تعیین کرد؟
بله. می توان برای محصولات تاریخ انقضاء تعیین کرد و برای پیگیری تاریخ انقضای هر محصول منحصربفرد می توان از شماره سریال استفاده کرد. همچنین آلارمی برای زمان انقضاء نیز فعال می شود.