پلتفرم چیتاک

نرم افزار مدیریت انبار چیتاک

نرم افزار مدیریت انبار چیتاک به منظور کنترل و نظارت ورود یا خروج هر یک از کالاها در سازمان طراحی شده است و با توجه به اهمیت این موضوع در اختیار داشتن اطلاعات دقیق و بروز از میزان کمی آن، محل قرار گیری و جزئیاتی مانند تاریخ ورود و… از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ثبت حواله خرید و فروش، چاپ رسید، امکان تعیین حد سفارش و… از سایر ویژگی های آن است.

برخی از مشتریان ما ..

برنامه مدیریت انبار
مدیریت انبار
سیستم انبار
نرم افزار انبارداری
برنامه انبارداری
نرم افزار انبار

هر آنچه برای بهبود در فرآیند های انبارداری نیاز دارید در دسترس شماست.

نرم افزار مدیریت انبار

نرم افزار مدیریت انبار چیتاک به شما کمک می کند دیگر نگران ناموجود بودن محصول نباشید زیرا با تنظیم قوانین سفارش مجدد، کارایی زنجیره تامین خود را بالا می برید. قابلیت ثبت و مدیریت چندین انبار را خواهید داشت و برای هر انبار مناطق، ردیف ها، قفسه ها و غیره را تعریف کنید. همچنین می توانید انتقال موجودی را از مرحله خرید تا انبار و سفارش فروش در نرم افزار crm چیتاک رهگیری کنید.

 نامحدود انبار و کالا تعریف و برای هریک کد کالا  ایجاد کنید

 انبارگردانی را به طور خودکار و دستی انجام دهید

 از واحدهای اندازه گیری متفاوت و تبدیل واحد استفاده کنید

 نقاط حداکثر و حداقل سفارش را به همراه اعلان آن فعال نمایید  

گزارش کاردکس تعدادی، ریالی و گردش کالا در اختیار شماست

نرم افزار مدیریت انبار ۱
نرم افزار مدیریت انبار خرید

نرم افزار خرید

با کمک برنامه خرید تامین کننده ها و سفارش های خرید را در نرم افزار مدیریت انبار مدیریت کرده و عملکرد خود را در رابطه با زنجیره تامین و موجودی بهبود دهید. لیست های قیمت تامین کنندگان، تخفیف، شرایط ویژه قرارداد و غیره را ثبت کنید. موجود بودن محصول را از موجودی تامین کنندگان رهگیری کرده و حتی قیمت فروش را بر اساس قیمت تامین کنندگان در نرم افزار CRM چیتاک پایه ریزی کنید.  

 قیمت تمام شده هر کالا را بر اساس نرخ خرید محاسبه کنید

 مدت زمان دریافت سفارش، نحوه دریافت و تاخیر را بدست آورید

 نحوه تسویه نقد، چک یا اعتباری را در فرایند خرید اعمال کنید

 با برگزاری مناقصه، پایین ترین میزان خرید را بدست آورید

تعمیرات

نرم افزار مدیریت انبار و تعمیرات چیتاک شما را قادر می سازد در صورتی که نقص و عیبی در محصولاتی که تولید و یا ساخته شده اند وجود داشته باشد، تعمیر کنید. مدیران می توانند لیست سفارشات تعمیر را که از طرف مشتری ارسال شده را مشاهده نموده و کارکنان را برای تعمیرات تعیین و سپس صورتحساب را بر اساس هزینه ها و محصولات مصرفی در نرم افزار crm چیتاک صادر کنند.

 به منظور انتقال کالای تعمیری فرآیندهای متفاوت بسازید  

 از کار انجام شده روی دستگاه و میزان آن اطلاع کسب کنید

 مواد مصرفی تعمیرات را پیش بینی و به واحد مورد نظر گزارش کنید

 زمان بندی انجام و اتمام فرآیند را به اطلاع مشتری برسانید

 کنترل کیفی دقیق انجام داده و گزارشات را بررسی کنید

نرم افزار مدیریت انبار تعمیرات

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.

۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

سوالات متداول

بله. در نرم افزار چیتاک ابزاری وجود دارد که با استفاده از آن می توان محصولات را بصورت بسته ای و در دو حالت بسته کامل و جزئی رزرو کرد. در بسته بندی کامل نمی توان بسته های ناقص را رزرو کرد. به عنوان مثال اگر مشتری ۲ پالت ۱۰۰ عددی را رزرو کرده و ما فقط ۱۶۰ عدد در انبار موجودی داشته باشیم، تنها ۱۰۰ عدد رزرو می شود. اما در رزرو جزئی همه ۱۶۰ عدد قابل رزرو می باشد.

بله. برای اینکار ابزار «کنترل کیفیت» را در بخش تنظیمات پیکربندی انبار فعال می کنیم و از آن پس می توان مرحله بررسی کیفیت محصولات را در عملیات انتقال انبار انجام داد.

بله. در تنظیمات پیکربندی برنامه انبارداری و از بخش حمل و نقل می توانیم ایمیل تایید یا پیامک تایید را فعال کنیم. بعد از آن پس از اتمام تحویل سفارشات پیام تایید برای مشتریان ارسال خواهد شد.

روش هزینه یابی نحوه مدیریت هزینه محصولات را مشخص می کند. در نرم افزار چیتاک به ۳ روش قابل ارزیابی می باشد.

۱ - هزینه استاندارد: محصولات بر اساس بهای تمام شده استاندارد ارزش گذاری می شوند. می توان هزینه محصول را بصورت دستی بروز کرد.

۲ - FIFO (اولین ورود اولین خروج): هر محصول هزینه زمان ورود خود را دارد چرا که محصولی که برای بار اول وارد انبار شده ابتدا از انبار خارج می شود.

۳ - میانگین هزینه (AVCO): در این روش هزینه محصول میانگین هزینه محصولات موجود در انبار می باشد.

به روشی که حمل و نقل سفارش بصورت مستقیم از تامین کننده ما به مشتری ارسال شود، دراپ شیپ نام دارد. بله این ابزار را می توان از طریق تنظمیات پیکربندی برنامه خرید چیتاک فعال کرد.

بله. تامین موجودی انبار برای جلوگیری از کمبود محصول در زمان فروش انجام می شود. در برنامه انبار چیتاک با استفاده از ابزار قوانین تامین موجودی می توان تامین محصولات انبار را بطور خودکار انجام داد. برای این کار قوانونی تعریف می شود که در آن مکان انبار مورد نظر، حداقل و حداکثر موجودی را تنظیم می کنیم. پس از آن در صورتی که موجودی از حداقل کمتر شود سیستم بطور خود سفارش خرید به مقدار حداکثر موجودی تنظیم ایجاد می کند.

بله. با استفاده از ابزار «مناقصه» در برنامه خرید می توان سفارش خرید را برای چندین تامین کننده ارسال کرده و بهترین پیشنهاد قیمت را تایید کرد.

بله. می توان برای محصولات تاریخ انقضاء تعیین کرد و برای پیگیری تاریخ انقضای هر محصول منحصربفرد می توان از شماره سریال استفاده کرد. همچنین آلارمی برای زمان انقضاء نیز فعال می شود.