پلتفرم خدمات
نرم افزار خدمات چیتاک
در صورت استفاده از پکیج نرم افزار خدمات چیتاک تمام آنچه به منظور تعامل و
همراهی هر چه بهتر با مشتری احتیاج دارید در دسترس شماست. مشتری در هرلحظه
امکان ثبت درخواست در میز پشتیبانی و پیگیری وضعیت پروژه و نحوه انجام آن
را دارد. همچنین مدیران بر اساس جداول کارکرد زمانی و کیفیت انجام آن امکان
ارزیابی و برآورد میزان کار انجام شده را خواهند داشت.
برخی از مشتریان ما ..
هر آنچه برای موفقیت در پشتیبانی نیاز دارید در دسترس شماست.
نرم افزار تیکتینگ
کسب و کارهای مشتری مدار جهت دریافت درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مشتریان از نرم افزار خدمات و سیستم تیکتینگ استفاده می کنند. با میز پشتیبانی چیتاک می توانید تیکت های مشتریان را رهگیری، اولویت بندی و حل کنید و از طریق نمای کانبان در محیط نرم افزار CRM یک دید کلی از حجم کاری تیم های خود داشته باشید.
با استفاده از گردش کار چیتاک فرآیند پاسخگویی تیکت را اعمال نمایید.
با استفاده از ابزار SLA زمان پاسخگویی یا تعویق تیکت را مشخص کنید.
تیکت ها را بر اساس منبع و دسته آن به تیم های مختلف ارجاع دهید.
با ابزار اطلاع رسانی به مشتریان مراحل پاسخگویی را اطلاع دهید.
برنامه جدول زمانی
با برنامه جدول زمانی چیتاک پروژه های خود را تحت کنترل داشته باشید و زمان کارکنان را مدیریت کنید. می توانید وظایف خود و کارکنان را در نرم افزار خدمات پروژه و تیکت ها زمانبندی کرده و سپس میزان کارکرد خود را بر روی هر کدام بصورت دستی یا خودکار در نرم افزار crm چیتاک ثبت کنید.
گزارش کار و زمان صرف شده را به طور دستی و خودکار دریافت کنید
.
بر اساس فعالیت افراد میزان حقوق و دستمزد آنها را معین نمایید.
صورتحساب مشتریان را به میزان کارهای انجام شده صادر و ارسال کنید.
می توانید با ایجاد گردش کار تایید یا عدم تایید فعالیت را بدست آورید.
از داشبورد و گزارش ساز چیتاک به منظور مدیریت بهتر استفاده کنید.
برنامه نوبت دهی آنلاین
با برنامه نوبت دهی نوبت دهی، قرار ملاقات ها و جلسات را در نرم افزار CRM چیتاک مدیریت کنید و فرآیند زمانبندی را بصورت خودکار انجام دهید. با این برنامه این امکان را فراهم می کنید تا مشتریان قرار ملاقات ها را هر طور که راحت هستند (از طریق وبسایت حتی خارج از ساعات کاری) در تقویم خود زمانبندی کنند.
برنامه ریزی جلسات، مدت، وقت ملاقات و ویزیت را خودکار تنظیم کنید.
امکان ثبت درخواست مشاوره را بر اساس زمان های تنظیمی لحاظ کنید.
به ازای جلسات مشاوره درخواستی هزینه تعریف و آنلاین دریافت نمایید.
جلسات را بر اساس زمان، نوع مشاور، حضوری یا آنلاین بسازید.
از طریق وبسایت، ایمیل و پیامک درخواست جلسات را ثبت کنید.
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.
۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
پشتیبانی 24/7
تیم پشتیبانی چیتالک آماده است تا در مورد تمام سوالات فنی شما از طریق چت زنده، ایمیل یا تلفن با شما در تماس باشد . بهترین راه کارهای سازمانی خود را از ما بخواهید
خدمات
با یک سیستم شخصیسازی شده برای شما، به سرعت نرم افزار خود را راهاندازی کنید. سپس با آموزش عالی، مشاوره مداوم و خدمات فنی، نتایج را در طول مسیر به حداکثر برسانید.
آموزش
از مقالات وبلاگ گرفته تا دورههای آنلاین تا گواهینامههای جامع، چیتالک هیچ کمبودی در محتوای آموزشی رایگان ندارد تا به کل تیم شما کمک کند تا با رشد شما از منحنی جلوتر بمانند.
جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید
سوالات متداول
آیا می توانیم فعالیت با نوع جدید در برنامه مدیریت پروژه چیتاک تعریف و پیکربندی کنیم؟
بله. در بخش پیکربندی برنامه مدیریت پروژه به منوی انواع فعالیت می رویم و از آنجا اقدام به تعریف فعالیت با نوع جدید می کنیم. در ابتدا نوع فعالیت جدید را نام گذاری کرده و با توجه به عملکرد آن یکی از مدل های بارگذاری سند، جلسه، تماس و غیره را انتخاب می کنیم. همچنین می توان جزئیات دیگری شامل آیکن، خلاصه پیش فرض فعالیت، فعالیت بعدی، قالب ایمیل و غیره را نیز تنظیم کرد.
آیا می توان برای جدول زمانی کارکنان در پروژه صورتحساب را مدیریت کرد؟
بله. هزینه جدول زمانی پروژه به صورت حاصل ضرب ساعات ثبت شده در جدول زمان و هزینه برگه زمانی کارمند محاسبه می شود (هزینه برگه زمانی کارمند در تنظیمات منابع انسانی اضافه می شود). بنابراین در نمای کلی پروژه می توان هزینه جدول زمانی پروژه مذکور را مشاهده کرد.
آیا می توان در نرم افزار CRM چیتاک، وظایف و پروژه را از سفارش فروش ایجاد کرد؟
بله. یک محصول جدید از نوع خدماتی تعریف می کنیم و در سربرگ فروش فیلد نحوه پیگیری خدمت را روی وظیفه تنظیم می کنیم. از این به بعد پس از تایید سفارش فروش شامل محصول خدماتی، یک وظیفه در پروژه تعیین شده بطور خودکار ایجاد می گردد.
آیا می توان سودآوری پروژه را در برنامه مدیریت پروژه چیتاک محاسبه کرد؟
بله. میزان سود آوری پروژه در نمای کلی آن در دسترس می باشد. در این نما جزئیاتی شامل هزینه جدول زمانی، فاکتورها، موارد آماده فاکتور قابل مشاهده است. بنابراین سودآوری تفاوت بین درامد و هزینه می باشد.
سودآوری پروژه: فاکتور ها + موارد آماده فاکتور - هزینه های جدول زمانی
نحوه مدیریت وظایف تکرار شونده در مدیریت پروژه نرم افزار سی آر ام چیتاک چگونه است؟
برای اینکار باید ابزار تکرار شونده را از تنظیمات پیکربندی برنامه مدیریت پروژه فعال کنیم. سپس برای هر پروژه بطور مجزا باید گزینه تکرار شونده تیک زده شود. با این اقدام سربرگ تکرار شونده برای وظایف پروژه نمایش داده می شود که از آن می توانیم تکرارهای بعدی هر وظیفه را تنظیم کنیم.
آیا در برنامه میز پشتیبانی چیتاک می توان تیکت های غیر فعال را بطور خودکار بست؟
بله. ابزاری بنام «بستن خودکار» در بخش پیکربندی تیم پشتیبانی وجود دارد که با فعال شدن آن تیکت های غیر فعال در بازه زمانی مشخص به طور خودکار بسته خواهند شد. همچنین بازه زمانی ذکر شده قابل تنظیم می باشد.
بر برنامه میز پشتیبانی چگونه می توان تیکت های جدید را به کارشناس مناسب تخصیص داد؟
برای اینکار از بخش تنظیمات پیکربندی تیم پشتیبانی اقدام به تعیین نوع تخصصی می کنیم که می تواند یکی از مدل های زیر باشد:
۱ - دستی: که توسط سوپروایزر تیم پشتیبانی به اعضای تیم ارجاع می شود.
۲ - تخصیص تصادفی: سیستم بصورت تصادفی به یکی از کارشناسان فعال تیم تیکت را ارجاع می دهد.
۳ - تخصیص متعادل: در آن به کارشناسی که کمترین تیکت باز را دارد ارجاع می گردد.
چگونه SLA رضایت مشتری را در برنامه میز پشتیبانی چیتاک برآورده می کند؟
قرارداد سطح خدمات (SLA) یک تعهد بین ارائه دهنده خدمات و مشتری می باشد. ارائه دهنده خدمات موظف است مشکلات و درخواست گزارش توسط مشتری (تیکت) را طبق زمانبندی تعیین شده در توافقنامه حل کند. برنامه میز پشتیبانی موارد تخلف را گزارش می دهد.
آیا در پلتفرم چیتاک امکان تبدیل تیکت پشتیبانی به سرنخ فروش وجود دارد؟
بله. گزینه «تبدیل به سرنخ» در بخش تنظیمات تیم پشتیبانی برنامه میز پشتیبانی وجود دارد که با فعال شدن آن دکمه ای با عنوان «تبدیل به سرنخ» بر روی تیکت های نمایش داده می شود. با کلیک بر روی آن پنجره ای نمایش داده شده و پس از تنظیم تیم فروش، فروشنده و سایر موارد به سرنخ تبدیل می گردد.