پلتفرم خدمات

نرم افزار خدمات چیتاک

در صورت استفاده از پکیج نرم افزار خدمات چیتاک تمام آنچه به منظور تعامل و همراهی هر چه بهتر با مشتری احتیاج دارید در دسترس شماست. مشتری در هرلحظه امکان ثبت درخواست در میز پشتیبانی و پیگیری وضعیت پروژه و نحوه انجام آن را دارد. همچنین مدیران بر اساس جداول کارکرد زمانی و کیفیت انجام آن امکان ارزیابی و برآورد میزان کار انجام شده را خواهند داشت.

برخی از مشتریان ما ..

سیستم خدمات پس از فروش
برنامه خدماتی چیتاک
برنامه خدمات پس از فروش
نرم افزار خدمات چیتاک
نرم افزار خدمات پس از فروش
نرم افزار خدمات

هر آنچه برای موفقیت در پشتیبانی نیاز دارید در دسترس شماست.

نرم افزار تیکتینگ

کسب و کارهای مشتری مدار جهت دریافت درخواست ها، شکایات و پیشنهادات مشتریان از نرم افزار خدمات و سیستم تیکتینگ استفاده می کنند. با میز پشتیبانی چیتاک می توانید تیکت های مشتریان را رهگیری، اولویت بندی و حل کنید و از طریق نمای کانبان در محیط نرم افزار CRM یک دید کلی از حجم کاری تیم های خود داشته باشید. 

 با استفاده از گردش کار چیتاک فرآیند پاسخگویی تیکت را اعمال نمایید.

 با استفاده از ابزار SLA زمان پاسخگویی یا تعویق تیکت را مشخص کنید.

 تیکت ها را بر اساس منبع و دسته آن به تیم های مختلف ارجاع دهید.

 با ابزار اطلاع رسانی به مشتریان مراحل پاسخگویی را اطلاع دهید.

نرم افزار خدمات پشتیبانی
نرم افزار خدمات پروژه

نرم افزار مدیریت پروژه

با نرم افزار خدمات مدیریت پروژه چیتاک پروژه ها را به آسانی و با انعطاف پذیری بالا مدیریت کنید. فرآیند ها را ساده سازی و سفارشی کرده، همراهی و همکاری کارکنان را افزایش دهید. پروژه خود را به وظایف کوچکتر تقسیم بندی کرده، مراحل سفارشی مختص هر پروژه را ایجاد، اسناد مختلف را به اشتراک گذاشته و در مورد وظایف در نرم افزار crm چیتاک بحث و گفتگو کنید.

 برای هر پروژه زیرشاخه های مختلف ایجاد کنید و به افراد بسپارید.

 درصد پیشرفت و زمان سپری شده پروژه را بر روی گانت چارت ببینید.

 با استفاده از جدول زمانی گزارش کار و زمان صرف شده افراد را ببینید.

 نقاط عطف پروژه را مشخص و بر اساس آن مراحل آتی را تعیین کنید.

 از کار کردن با رابط کاربری عالی و محیط گرافیکی لذت ببرید.

برنامه جدول زمانی

با برنامه جدول زمانی چیتاک پروژه های خود را تحت کنترل داشته باشید و زمان کارکنان را مدیریت کنید. می توانید وظایف خود و کارکنان را در نرم افزار خدمات پروژه و تیکت ها زمانبندی کرده و سپس میزان کارکرد خود را بر روی هر کدام بصورت دستی یا خودکار در نرم افزار crm چیتاک ثبت کنید.

 گزارش کار و زمان صرف شده را به طور دستی و خودکار دریافت کنید .

 بر اساس فعالیت افراد میزان حقوق و دستمزد آنها را معین نمایید.

 صورتحساب مشتریان را به میزان کارهای انجام شده صادر و ارسال کنید.

 می توانید با ایجاد گردش کار تایید یا عدم تایید فعالیت را بدست آورید.

 از داشبورد و گزارش ساز چیتاک به منظور مدیریت بهتر استفاده کنید.

نرم افزار خدمات تایم شیت
نرم افزار خدمات پایکار

نرم افزار خدمات پایکار

اگر شما کسب و کاری هستید که خدمات و محصولات خود را در محل مشتری عرضه می کنید، نرم افزار خدمات پایکار چیتاک بهترین انتخاب برای شما می باشد. این برنامه به کارکنان شما کمک می کند زمان های کاری خود را با هر دستگاهی و از هر مکانی در نرم افزار crm مدیریت کنید. 

 به صورت آنی صورتحساب مشتری را صادر و ارسال کنید.

 تایید فعالیت انجام شده را در قالب امضا الکترونیک دریافت نمایید.

 فعالیت ها و مراجعات را به طور برنامه ریزی شده در تقویم بسازید.

 اطلاع رسانی مراجعه و مشخصات فردی را به طور خودکار انجام دهید.

برنامه نوبت دهی آنلاین

با برنامه نوبت دهی نوبت دهی، قرار ملاقات ها و جلسات را در نرم افزار CRM چیتاک مدیریت کنید و فرآیند زمانبندی را بصورت خودکار انجام دهید. با این برنامه این امکان را فراهم می کنید تا مشتریان قرار ملاقات ها را هر طور که راحت هستند (از طریق وبسایت حتی خارج از ساعات کاری) در تقویم خود زمانبندی کنند.

 برنامه ریزی جلسات، مدت، وقت ملاقات و ویزیت را خودکار تنظیم کنید. 

 امکان ثبت درخواست مشاوره را بر اساس زمان های تنظیمی لحاظ کنید.

 به ازای جلسات مشاوره درخواستی هزینه تعریف و آنلاین دریافت نمایید.

 جلسات را بر اساس زمان، نوع مشاور، حضوری یا آنلاین بسازید.

 از طریق وبسایت، ایمیل و پیامک درخواست جلسات را ثبت کنید.

نرم افزار خدمات نوبت دهی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.

۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

سوالات متداول

بله. در بخش پیکربندی برنامه مدیریت پروژه به منوی انواع فعالیت می رویم و از آنجا اقدام به تعریف فعالیت با نوع جدید می کنیم. در ابتدا نوع فعالیت جدید را نام گذاری کرده و با توجه به عملکرد آن یکی از مدل های بارگذاری سند، جلسه، تماس و غیره را انتخاب می کنیم. همچنین می توان جزئیات دیگری شامل آیکن، خلاصه پیش فرض فعالیت، فعالیت بعدی، قالب ایمیل و غیره را نیز تنظیم کرد.

بله. هزینه جدول زمانی پروژه به صورت حاصل ضرب ساعات ثبت شده در جدول زمان و هزینه برگه زمانی کارمند محاسبه می شود (هزینه برگه زمانی کارمند در تنظیمات منابع انسانی اضافه می شود). بنابراین در نمای کلی پروژه می توان هزینه جدول زمانی پروژه مذکور را مشاهده کرد.

بله. یک محصول جدید از نوع خدماتی تعریف می کنیم و در سربرگ فروش فیلد نحوه پیگیری خدمت را روی وظیفه تنظیم می کنیم. از این به بعد پس از تایید سفارش فروش شامل محصول خدماتی، یک وظیفه در پروژه تعیین شده بطور خودکار ایجاد می گردد.

بله. میزان سود آوری پروژه در نمای کلی آن در دسترس می باشد. در این نما جزئیاتی شامل هزینه جدول زمانی، فاکتورها، موارد آماده فاکتور قابل مشاهده است. بنابراین سودآوری تفاوت بین درامد و هزینه می باشد.

سودآوری پروژه: فاکتور ها + موارد آماده فاکتور - هزینه های جدول زمانی

برای اینکار باید ابزار تکرار شونده را از تنظیمات پیکربندی برنامه مدیریت پروژه فعال کنیم. سپس برای هر پروژه بطور مجزا باید گزینه تکرار شونده تیک زده شود. با این اقدام سربرگ تکرار شونده برای وظایف پروژه نمایش داده می شود که از آن می توانیم تکرارهای بعدی هر وظیفه را تنظیم کنیم.

بله. ابزاری بنام «بستن خودکار» در بخش پیکربندی تیم پشتیبانی وجود دارد که با فعال شدن آن تیکت های غیر فعال در بازه زمانی مشخص به طور خودکار بسته خواهند شد. همچنین بازه زمانی ذکر شده قابل تنظیم می باشد.

برای اینکار از بخش تنظیمات پیکربندی تیم پشتیبانی اقدام به تعیین نوع تخصصی می کنیم که می تواند یکی از مدل های زیر باشد:

۱ - دستی: که توسط سوپروایزر تیم پشتیبانی به اعضای تیم ارجاع می شود.

۲ - تخصیص تصادفی: سیستم بصورت تصادفی به یکی از کارشناسان فعال تیم تیکت را ارجاع می دهد.

۳ - تخصیص متعادل: در آن به کارشناسی که کمترین تیکت باز را دارد ارجاع می گردد.

قرارداد سطح خدمات (SLA) یک تعهد بین ارائه دهنده خدمات و مشتری می باشد. ارائه دهنده خدمات موظف است مشکلات و درخواست گزارش توسط مشتری (تیکت) را طبق زمانبندی تعیین شده در توافقنامه حل کند. برنامه میز پشتیبانی موارد تخلف را گزارش می دهد.

بله. گزینه «تبدیل به سرنخ» در بخش تنظیمات تیم پشتیبانی برنامه میز پشتیبانی وجود دارد که با فعال شدن آن دکمه ای با عنوان «تبدیل به سرنخ» بر روی تیکت های نمایش داده می شود. با کلیک بر روی آن پنجره ای نمایش داده شده و پس از تنظیم تیم فروش، فروشنده و سایر موارد به سرنخ تبدیل می گردد.