لیست قیمت نرم افزار CRM و ERP ابری چیتاک

با انتخاب یکی از پلن های اشتراکی سالانه ابری زیر رشد کسب و کار خود را شروع کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید از کارشناسان ما مشاوره CRM رایگان دریافت نمایید.

برنزی (پکیج CRM)

6.۹ میلیونتومان

امکانات:

بحث و گفتگو (چت)/ مکالمات صوتی و تصویری/ تقویم/ پرونده ۳۶۰ درجه مشتریان/ مدیریت سرنخ ها و فرصت های فروش/ مدیریت پروژه/ سایت



  1. هزینه سرور رایگان
  2. پشتیبانی رایگان
  3. سفارشی سازی رایگان
  4. جلسه آموزشی 90 دقیقه

خرید

اطلاعات بیشتر..

نقره ای (پکیج CRM)

11.۹ میلیونتومان

امکانات:

پکیج برنزی/ سفارشات و فاکتور/ انبار/ خرید/ بازاریابی ایمیلی/ بازاریابی پیامکی/ بلاگ/ اتصال به ویپ (سافت فون)/ تایم شیت/ فروشگاه آنلاین/ بلاگ (سئو)



  1. هزینه سرور رایگان
  2. پشتیبانی رایگان
  3. سفارشی سازی رایگان
  4. جلسه آموزشی 180 دقیقه

 

خرید

اطلاعات بیشتر..

طلایی (پکیج ERP)

29.۹ میلیونتومان

امکانات:

پکیج نقره ای/ باشگاه مشتریان/ اتوماسیون بازاریابی/ چت آنلاین سایت/ صندوق فروشگاهی/ سایت/ نوبت دهی آنلاین/ حسابداری 


  1. هزینه سرور رایگان
  2. پشتیبانی رایگان
  3. سفارشی سازی رایگان
  4. جلسه آموزشی 270 دقیقه


خرید

اطلاعات بیشتر..

الماس (پکیج ERP)

49.۹ میلیونتومان

امکانات:

پکیج طلایی/ بازاریابی شبکه های اجتماعی/ مدیریت منابع انسانی/ آموزش الکترونیکی/ انجمن / مدیریت پروژه سازمانی/ فرم های سازمانی 


  1. هزینه سرور رایگان
  1. پشتیبانی رایگان
  2. سفارشی سازی رایگان
  3. جلسه آموزشی 360 دقیقه

خرید

اطلاعات بیشتر.. 

پلن سفارشی (لایسنس دائمی)

اگر شرکت یا سازمانی هستید که نیاز به دریافت نسخه سفارشی پلتفرم چیتاک دارید، فرم درخواست زیر را کامل کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان با شما تماس گرفته و بهترین راهکارها و قیمت نرم افزار CRM را متناسب با نیاز شما ارائه دهند.


درخواست برای نسخه سفارشی

مقایسه پلن های قیمت نرم افزار CRM و ERP ابری


برنز
نقره
طلا
الماس
سفارشی
فروش
این ابزار نقش موثری در ایجاد یکپارچگی سازمان، حذف کاغذ از فرآیند های کاری، افزایش فروش، بهره وری و میزان رضایت مندی کارکنان و مشتریان دارد.
چت کارکنان (چت مستقیم و گروهی - جلسات آنلاین)
​​



دریافت اعلان از طریق نوتیفیکیشن





مخاطبان (پرونده ۳۶۰ درجه مشتریان)





مدیریت تقویم خصوصی و مشترک





یادداشت (مکاتبات درون سازمانی)





مدیریت فعالیت ها (جلسه، تماس، بارگذاری فایل، یادآوری)





ثبت و ارزیابی سرنخ های فروش 





پیگیری معاملات و فرصت های فروش (قیف فروش)





تیم سازی فروشندگان (هدف گذاری فروش)





ایجاد فرم وب (صفحات لندینگ + فرم ثبت نام سرنخ)





روند فروش چندگانه (نقشه سفر مشتری)





مدیریت ارجاعات و سطوح دسترسی





ایمپورت و اکسپورت اطلاعات





سرویس ارسال و دریافت پیامک





لاگین با موبایل (رمز یکبار مصرف)





تعریف چارت سازمانی (پرونده کارمند)





اتصال به سرویس ایمیل (mail server)





اتصال به سرویس google Calendar





اتصال به سرویس outlook Calendar





اتصال به ویپ (سافت فون تحت وب)





مدیریت فایل و اسناد





سایت ساز
شامل سایت شرکتی، فروشگاه اینترنتی، بلاگ، انجمن، آموزش الکترونیکی، پورتال مشتریان، پنل مدیریت محتوا، چت آنلاین و ابزار سئو می شود.
برنامه مدیریت محتوا (CMS)





بلاگ (مقالات، اخبار، داستان مشتریان و غیره)





فروشگاه اینترنتی





اتصال به سرویس ورد پرس (wordpress)





چت آنلاین سایت (فروش و پشتیبانی)





آموزش الکترونیکی (برگزاری دوره آنلاین - صدور گواهینامه)





انجمن (کامونیتی - فروم)





بازرگانی
شامل پیش فاکتور، سفارشات، فاکتور، صندوق فروشگاهی، باشگاه مشتریان، مدیریت اشتراک و تحلیل مشتریان می شود.
پیش فاکتور (RFP)





سفارشات (مدیریت حمل و نقل و تحویل کالا)





فاکتور فروش (صورتحساب فروش)





پرداخت آنلاین (زرین پال - پی پینگ - درگاههای بانکی)





امضای الکترونیکی (تایید صورتحساب مالی)





باشگاه مشتریان (برنامه وفاداری، امتیاز، تخفیف)





صندوق فروشگاهی (اتصال به بارکد و پایانه پرداخت بانکی)





تحلیل مشتریان (RFM)





اشتراک (فروش اشتراک روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه)





مدیریت اجاره (مدیریت قرارداد، یادآوری، تمدید)





بازار (Marketplace)





مالی و حسابداری
شامل مدیریت صورتحساب های فروش و خرید، حسابداری، کیف پول، مدیریت پرداخت و حسابداری چند شرکتی می شود.
برنامه حسابداری چند سطحی





پیگیری و وصول مطالبات





ثبت و پیگیری هزینه ها (تنخواه)





حسابداری تلفیقی (۲ شرکت)





مدیریت دسته چک





پرداخت آنلاین (زرین پال - پی پینگ - درگاههای بانکی)





کیف پول (اعتبار مالی مجازی)





اتصال به نرم افزار حسابداری (لینک)





بازاریابی
شامل ابزارهای بازاریابی (پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی)، دسته بندی مشتریان و دریافت فیدبک از مخاطبان می شود.
لیست های بازاریابی (بخش بندی بازار هدف)





بازارایابی پیامکی (SMS)





بازاریابی ایمیلی (Email)





اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation)





بازاریابی شبکه های اجتماعی





ردیابی لینک (link Tracker)





نظرسنجی (آنلاین و آفلاین)





خدمات
شامل برنامه های پشتیبانی و خدمات پس از فروش از قبیل تیکتینگ، مدیریت پروژه، سیستم رزرو جلسات و تایم شیت می شود.
سامانه پشتیبانی تیکتینگ





مدیریت پروژه 





مدیریت پروژه سازمانی (برنامه ریزی استراتژی)





جدول زمانی (تایم شیت)





نوبت دهی آنلاین (رزرو جلسات)





انبار
شامل برنامه های مدیریت موجودی انبار و راهکارهای تامین موجودی آن می شود.
مدیریت موجودی، ورود و خروج انبار





مدیریت قواعد سفارش مجدد





مدیریت روش های ارسال 





مدیریت درخواست های خرید (RFP)





مدیریت صورتحساب های خرید





سرویس مناقصات





مدیریت تعمیر و قطعات مصرفی





تولید
شامل برنامه های مدیریت تولید، ارزیابی کیفیت و سرویس و نگهداری تجهیزات تولید می شود.
مدیریت برنامه ریزی تولید (MRP)





مدیریت سرویس و نگهداری تجهیزات 





مدیریت چرخه عمر محصول (PLM)





مدیریت صورتحساب مواد (BOM)





مدیریت سریال/ لات (serial/ lot)





کنترل کیفیت (QC)





منابع انسانی
شامل برنامه های مدیریت منابع انسانی از زمان استخدام تا خروج کارمندان از شرکت می شود.
مدیریت فرآیند استخدام





مدیریت روزمه کارکنان





مدیریت قراردادها





حضور و غیاب کارکنان (اتصال به سخت افزار حضور و غیاب)





مرخصی کارمندان





سرویس ارزیابی عملکرد





تاییدیه (اتوماسیون فرم های سازمانی)





حقوق و دستمزد (مطابق با استاندارهای تامین اجتماعی)





گیمیفیکیشن (اهداف، امتیاز، مدال)





سفارشی سازی فرآیندها
سفارشی سازی فرآیندهای نرم افزار مطابق با جریان های کاری تخصصی کسب و کار شما انجام خواهد شد.
وب سرویس (اتصال به api)





مدیریت فرم ها





ایجاد فرم های وب (سایت)





ویرایشگر منوها





زمانبندی فرآیندها





جریان کار (workflow)





ماژول ساز سفارشی





زبان انگلیسی






برنز
نقره
طلا
الماس
سفارشی
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
خدمات پشتیبانی و خدمات تخصصی قابل ارائه به مشتریان پلن های مختلف قیمتی.
پشتیبانی آنلاین (تیکتینگ)





پشتیبانی با چت





پشتیبانی تلفنی





پایگاه دانش (انجمن چیتاک)





آیا در مورد پلن های قیمت نرم افزار CRM نیاز به اطلاعات بیشتر دارید؟

با یکی از روش های زیر با همکاران فنی ما ارتباط بگیرید. آنها به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

تفاوت در نحوه پرداخت هزینه می باشد. در نسخه اشتراکی شما می توانید بصورت سالانه حق اشتراک پرداخت کرده و از نرم افزار استفاده کنید. همچنین در این مدل نیازی به پرداخت هزینه گارانتی نمی باشد. اما در مدل دائمی قیمت نرم افزار CRM لایسنس بطور کامل پرداخت می شود و هزینه گارانتی آن بصورت سالانه پرداخت می شود . همچنین در نسخه دائمی (سفارشی) قابلیت ماژولار دارد، یعنی می توانید ماژول های درخواستی خود را انتخاب کنید، اما در مدل اشتراکی می توانید فقط از یکی از پلن های برنز، نقره، طلا یا الماس استفاده کنید.

در برنامه چیتاک ۲ نوع کاربر داریم:

۱ - کاربرانی که به عنوان مشتریان یا تامین کنندگان به پورتال خود دسترسی دارند. مثلا مشتری از طریق پورتال خود اقدام به پرداخت آنلاین می کند.

۲ - کاربرانی که کارمند شما بوده و به پنل مدیریت دسترسی داشته و امکان ایجاد، ویرایش با حذف اسناد را با توجه به سطح دسترسی و دپارتمان خود دارند. مثلا حسابدار شما می توانند صورتحساب برای مشتری صادر کند یا مدیر فروش معاملات در جریان را بررسی و پیگیری می کند.

در اینجا فقط برای کاربران نوع دوم حق اشترام دریافت می شود.

بله. این امکان فقط برای انتقال از مدل اشتراکی به دائمی وجود داشته و بالعکس امکان پذیر نمی باشد. پس از تغییر نرم افزار بصورت دائمی قابل استفاده بوده و دیگر نیاز به پرداخت هزینه اشتراک نخواهد بود.

بله. این قابلیت فقط در پلن دائمی (سفارشی) قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از صفر تا صد امکانات نرم افزار نیاز به آموزش تخصصی می باشد. همچنین در صورتی که فرآیند هایی در کسب و کار شما تخصصی باشد، می توان آنها را در نرم افزار پیاده سازی و استقرار داد. 

در مدل حضوری کارشناسان ما در محل شما حضور یافته و خدمات را بصورت حضوری و کارگاهی انجام می دهند اما در مدل آنلاین این خدمات از طریق جلسات آنلاین یا ریموت انجام می شود.