تماس با مشتریان در هرجا با تلفن نرم افزاری چیتاک

به وسیله تلفن نرم افزاری چیتاک بدون محدودیت جغرافیایی با مشتریان تماس برقرار کنید. کلیه تماس‌ها از طریق اپلیکیشن تلفن یکپارچه شده با مرکز تماسVOIP برقرار می‌گردد.

تلفن نرم افزاری چیتاک

سافت فون چیست؟

سافت فون یا تلفن نرم افزاری به عنوان یکی از برنامه‌های نرم افزار CRM چیتاک دارای تمامی امکانات یک تلفن حرفه‌ای بوده و امکان برقراری تماس‌های ورودی، خروجی، انتقال تماس و... را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلفن نرم افزاری چیتاک با مرکز تماس VOIP به صورت یکپارچه ارتباط برقرار می‌کند و برای ارتباط با مشتری کافی‌ست بر روی آیکون تماس کلیک کنید.

پاپ آپ تماس

با توجه به یکپارچگی تلفن نرم افزاری چیتاک با پرونده مشتریان و مرکز تماس VOIP پس از دریافت هر نوع تماس ورودی اطلاعات تماس گیرنده به همراه جزئیاتی نظیر آخرین تماس، مالک پرونده، مانده بدهی، دسته بندی مشتری، زمینه فعالیت، گارانتی محصول یا هر نوع اطلاعات دلخواه دیگر بر اساس سطح دسترسی بر روی مرورگر کارمندان قابل مشاهده خواهد بود. 

تماس با شماره ثابت

تلفن نرم افزاری چیتاک امکان استفاده از خط تلفن ثابت سازمان را در هر نقطه از دنیا که دسترسی به اینترنت وجود داشته باشد فراهم می‌آورد. تمامی مدیران و کارمندان می‌توانند کلیه تماس‌های ورودی، خروجی، داخلی و یا پیغام‌های ورودی را در این نرم افزار در اختیار داشته باشند. تمامی تماس‌ها از طریق خط تلفن ثابت دفتر برقرار می‌گردد.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید، تا شما را راهنمایی کنیم.

۹۱۰۱۱۷۳۰ ۰۵۱۹

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سی آر ام ابری چیتاک با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ابزارهای کاربردی در تلفن نرم افزاری چیتاک

هرجا با هر دستگاه

امکان استفاده از تلفن نرم افزاری با موبایل، لپ تاپ و تبلت وجود دارد.

ثبت تماس

تمامی تماس‌های ورودی و خروجی در نرم افزار CRM ثبت و بایگانی می‌شود.

داشبورد

نگاهی دقیق و در لحظه به تمامی تماس‌های سازمان داشته باشید.

گزارشات

بر اساس فیلدهای دلخواه گزارشات تماس مختلف را دریافت کنید.

ثبت یادداشت

می توانید بر روی تماس‌های انجام شده یادداشت گذاری کنید. 

ایجاد مخاطب

تماس‌های ورودی ناشناس را به عنوان سرنخ یا مخاطب ثبت و پیگیری کنید.

ایجاد فعالیت

هر یک از تماس‌ها امکان ثبت فعالیت به منظور پیگیری در آینده را دارند.

تعریف فرآیند

بر اساس مدل پاسخگویی فرآیند دلخواه را ایجاد و با مشتریان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

تلفن نرم افزاری چیتاک به عنوان ابزار تماس کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد و به منظور دستیابی به امکان برقراری تماس‌های ورودی و خروجی نیاز به ایجاد ارتباط با سرور (PBX) وجود دارد. تلفن نرم افزاری چیتاک به واسطه یکپارچگی با سایر بخش‎‌ها سهولت در استفاده را برای کاربران به همراه می‌آورد.

چیتاک امکان برقراری ارتباط با کلیه مراکز تلفن ویپ با هسته استریسک را داراست. تفاوتی نمی‌کند که پوسته مورد استفاده ایزابل یا هر نرم افزار دیگری باشد.

به دلیل استفاده از فناوری Webrtc در ساختار تلفن نرم افزاری چیتاک تمامی ارتباطات بی‌درنگ و با کیفیت بالا برقرار می‌شود و هیچ نوع ترافیکی سمت سرور کاربران وجود نخواهد داشت.

متاسفانه به دلیل عدم پشتیبانی تلفن‌های سانترال از امکانات و قابلیت‌های مراکز تلفن VOIP و فناوری وب آر تی سی، امکان اتصال به تلفن‌های سانترال از هر نوع میسر نیست و پیشنهاد می‌شد با ارتقا به مرکز تماس ویپ از امکانات آن بهره مند شوید.

چرا استفاده از تلفن نرم افزاری چیتاک به کسب و کارها پیشنهاد می شود؟

یکپارچگی، سهولت در استفاده، تجمیع اطلاعات و سوابق مشتریان، امکان مدیریت و برنامه ریزی تماس‌ها، رصد وضعیت پاسخگویی کارمندان، امکان ایجاد فرآیند بر روی تماس‌ها، کیفیت بالای تماس‌ها، افزایش سرعت خدمات، کاهش تعداد تماس‌های ناموفق و بالا رفتن رضایت مشتریان از جمله دلایلی است که استفاده از تلفن نرم افزاری چیتاک پیشنهاد می‌گردد.

درخواست دمو

همین الان شروع نمایید و یا برای مشاوره رایگان با چیتاک تماس بگیرید.