مشتریان راضی، خوشحال و وفادار با راه اندازی نرم افزار باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان نرم افزار CRM چیتاک با استفاده از الگوهای آماده یا اختصاصی و سفارشی سازی شده به کسب و کارها کمک می کند برنامه های تشویقی و جذابی به منظور تکریم و قدردانی از مشتریان ترتیب دهند.

نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان جاییست که در آن معامله برد برد اتفاق می افتد و مشتریان و کسب و کارها هر دو منتفع می شوند. داشتن یک باشگاه مشتریان قدرتمند به کسب و کارها کمک می کند تا از طریق داشتن یک جریان درآمدی ثابت، برنامه های رشد خود را تسریع کنند. مشتریان نیز به واسطه ارائه برنامه های تشویقی و تخفیفی جذاب خریدهای پرتکرار انجام داده و علاوه بر وفاداری اقدام به تبلیغ کلامی می کنند.

باشگاه مشتریان چیست
باشگاه مشتریان وب

تحت وب و اپلیکیشن

نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک برای صاحبین کسب و کار و مشتریان به صورت وب و اپلیکیشن قابل استفاده است. در این شرایط مشتری می تواند از طریق پورتال مشتریان به پنل اختصاصی خود دسترسی داشته باشد و کسب و کارها از طریق بستر یکپارچه چیتاک امکان ارائه خدمات در شعبات مختلف سطح شهر یا کشور را بدون وابستگی جغرافیایی خواهند داشت.

اتصال به دیوایس های مختلف

اتصال به دستگاه پوز، ترازو، کارت های هواداری و کارتهای عضویت امکان اجرای انواع برنامه های متنوع و جذاب مشتری مدارانه را فراهم می آورد. باشگاه مشتریان چیتاک بر اساس ماژول IOT توسعه داده شده و امکان برقراری ارتباط با تمامی تجهیزات تحت شبکه را داراست.

ارتباط باشگاه مشتریان

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید، تا شما را راهنمایی کنیم.

۹۱۰۱۱۷۳۰ ۰۵۱۹

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سی آر ام (crm) ابری چیتاک با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ابزارهای کاربردی در نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک

شاخص ترویج کنندگان (NPS)

بر اساس الگوی دلخواه فرم نظرسنجی و رضایت سنجی طراحی و با مشتریان خود در ارتباط باشید.

نرخ خرید مجدد (RPR)

نسبت تکرار خرید مشتریان به خریداران محدود و یکبار مصرف را ارزیابی کنید.

شاخص وفاداری مشتری (CLI)

بر اساس شاخص های رضایت سنجی میزان وفاداری مشتری را ارزیابی می کند.

برنامه امتیازی (Point Programs)

بر اساس قیمت تمام شده و سود نهایی امتیازات فروش مشخصی را به هر یک از خریداران تخصیص می دهد.

برنامه چند سطحی (Tiered Programs)

هر یک از مشتریان بسته به سابقه و میزان ارزشمندی و سایر فاکتورهای مهم دسته بندی می شوند.

برنامه ویژه (Premium Programs)

امکان صدور کارت هواداری، اشتراک یا VIP کارت برای مشتریان و برنامه های ویژه.

برنامه ائتلافی (Coalition Programs)

امکان استفاده چندین کسب و کار از یک باشگاه مشتریان مشترک و ارائه خدمات فراهم است.

برنامه بازپرداخت (Spend Programs)

بر اساس فرآیند خودکار امکان پرداخت هدیه، ارايه تخفیف و یا ارسال رایگان را خواهید داشت.

سوالات متداول

هر مجموعه ای می تواند برای فروش و کسب درآمد بیشتر از برنامه های وفاداری مشتریان استفاده کند. برنامه باشگاه مشتریان استراتژی بزرگتریست که ممکن است بربرگیرنده برنامه وفاداری هم باشد.

نرم افزارباشگاه مشتریان به صورت کلی شامل دو بخش اصلی است. نخست امکانات پیش فرض قابل استفاده همانند کد تخفیف، پورتال ، دسته بندی مشتریان و ارائه امتیازات خرید است. در بخش دوم و اصلی نرم افزار بر اساس گذشت ۶ ماه از فعالیت نرم افزار crm چیتاک و ثبت اطلاعات مشتریان بر اساس تحلیل و ارزیابی و تعیین استراتژی اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان در سازمان پروپزال مورد نیاز ارائه و بر اساس آن سفارشی سازی انجام می شود.

یکی از مهم ترین دلایل موفق پروژه های باشگاه مشتریان دسترسی کامل به اطلاعات مشتریان و نوع رفتار آنهاست. نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک با ساختاری یکپارچه امکان تحلیل و ارزیابی دقیق اطلاعات مشتریان در بخش های مختلف سازمان را فراهم می آورد.

نرم افزار چیتاک به صورت تحت وب و اپلیکیشن برای سازمان و مشتریان قابل استفاده است و میزبانی آن به صورت ابری انجام می شود و تنها دسترسی به مرورگر کفایت می کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک مناسب چه کسب و کارهایی می باشد؟

اجرای برنامه باشگاه مشتریان از هر نوع و روشی برای تمامی کسب و کارها پیشنهاد می گردد. خرده فروشی ها می توانند با اجرای برنامه های مناسبتی و تقویمی مشتریان را حفظ و تکریم کنند و کسب و کارهای بزرگتر با استفاده از برنامه های متنوع نرم افزار اتوماسیون باشگاه مشتریان چیتاک امکان رفتارشناسی، گرفتن بازخورد، بازیکاری و بسیاری از برنامه های متنوع دیگر را در دستور کار خود خواهند داشت.

درخواست دمو

همین الان شروع نمایید و یا برای مشاوره رایگان با چیتاک تماس بگیرید.