پلتفرم چیتاک

نرم افزار بازاریابی چیتاک

در نرم افزار بازاریابی آنلاین چیتاک، شروع و پایان تمامی بخش‌های کمپین، ایجاد سرنخ، ایجاد فرصت، نرخ تبدیل، درآمد پیش بینی شده، درآمد ایجاد شده، هزینه کمپین و سایر هزینه‌های جاری به درستی محاسبه و در اختیار بازاریابان و مدیران قرار بگیرد.

برخی از مشتریان ما ... 

ابزار بازاریابی چیتاک
سیستم بازاریابی
بازاریابی سایت
بازاریابی شبکه های اجتماعی
اتوماسیون بازاریابی چیتاک
نرم افزار بازاریابی چیتاک

هر آنچه برای موفقیت در بازاریابی آنلاین نیاز دارید در دسترس شماست!

نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

نرم افزار بازاریابی آنلاین چیتاک مشتریان شما را در بخش‌های مختلف تقسیم بندی کرده و از طریق گردش کارهای پیشرفته ارسال و تحویل پیام‌ها را در زمان و کانال مناسب انجام می‌دهد. شما می‌توانید گردش کار مورد نظر خود را در نرم افزار CRM چیتاک طراحی کرده و بصورت مرحله ای پیش ببرید.

 کمپین های متفاوت با استفاده از ابزارهای ارتباطی متنوع بسازید.

 پیام های خوش آمد، ریتارگت، پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید .

 سفارشی سازی کمپین بر اساس دسته و علایق مشتریان انجام دهید.

 بازخورد بر اساس اتمام هر یک از مراحل و شروع گام بعدی بررسی کنید.

 داشبورد کامل مدیریتی و ارائه گزارشات پیشرفته در اختیار داشته باشید.

نرم افزار بازاریابی اتوماسیون
نرم افزار بازاریابی سوشال

بازاریابی شبکه های اجتماعی

با نرم افزار بازاریابی چیتاک می توانید تمامی حساب های شبکه اجتماعی خود را در یک بستر واحد برنامه ریزی، نظارت و تحلیل کنید. نرم افزار crm چیتاک با اتصال به حساب کاربری شما در شبکه های اجتماعی امکان مدیریت ساده و بهتر کانال های ارتباطی شما را فراهم می آورد.

 به شبکه های اجتماعی اینستاگرام، توییتر و لینکدین متصل شوید.

 از پیام رسان های واتس اپ و تلگرام در چیتاک پیام بفرستید .

 پست ها را در شبکه های اجتماعی در زمان بندی مشخص منتشر کنید.

 گزارشات آماری تعداد لایک، کلیک، کامنت و را دریافت کنید .

سوابق، ارتباطات و بایگانی اسناد در نرم افزار چیتاک ببینید.

نرم افزار بازاریابی پیامکی

پیام کوتاه (SMS) سریعترین مدل ارسال پیام بوده و بهترین نرخ بازدید را دارد. اگر از کمپین های پیامکی استفاده کنید، می دانید که پیامک ها مستقیما به دست مخاطب می رسند و اطمینان دارید که در کسری از دقیقه فورا باز و خوانده خواهد شد.

 از شماره های اختصاصی، خدماتی و تبلیغاتی همزمان استفاده کنید.

 بر اساس دسته بندی های شغلی، سنی، جغرافیایی کمپین بسازید.

 پیام های سفارشی سازی شده بر اساس علایق مشتریان بفرستید.

 از دسته بندی های شغلی، سنی و جغرافیایی چیتاک بهره ببرید.

 نرخ کلیک را بر اساس لینک های سفارشی UTM ملاحظه کنید.

نرم افزار بازاریابی پیامک
نرم افزار بازاریابی ایمیل

نرم افزار بازاریابی ایمیلی

با نرم افزار بازاریابی چیتاک به راحتی و بدون دانش فنی کمپین های موفق ایمیل ایجاد کنید. کافیست قالب مورد نظر خود را انتخاب، پیام و تصاویر مورد نظر خود را در آن جانمایی کرده و برای ارسال زمانبندی کنید. همچنین خودتان می توانید در نرم افزار crm چیتاک قالب طراحی کرده و برای استفاده در آینده آن را ذخیره کنید. 

 از قالب های مختلف و متنوع در ایمیل ارسالی استفاده کنید .

 محیط سازگار با موبایل، تبلت و دسکتاپ مشتریانتان را مشعوف می کند.

 سرعت ارسال تحویل بالا و نرخ تحویل را در بخش گزارشات ببینید .

 سرنخ های ایجاد شده یا بازدیدهای جذب شده را به طور آنی رصد کنید.

 از مدیاهای مختلف به منظور تاثیرگذاری هر چه بهتر بهره بگیرید.

نرم افزار نظرسنجی آنلاین

نرم افزار بازاریابی چیتاک این امکان را می دهد تا از طریق رابط کاربری مناسب آن نظرسنجی را به راحتی ایجاد، ویرایش و منتشر کنید. برای اینکار می توانید از بلوک های آماده و موجود استفاده کنید. می توانید از این نظر سنجی ها در زمینه های مختلف از قبیل تحقیقات بازاریابی، رضایت سنجی، پیشنهادات و انتقادات و غیره استفاده کنید. سپس درصد پاسخ ها را اندازه گیری کرده و با چند کلیک یک تحلیل جامع و کاربردی از آنها داشته باشید. همچنین می توانید این تحلیل را بصورت آنی (real time) در نرم افزار crm چیتاک مشاهده کنید.

 از پرسشنامه های آنلاین و موجود استفاده کنید .

 با چند درگ اند دراپ فرم دلخواه خود را بسازید.

 بر اساس قالب های شرطی پرسش ها را به یکدیگر مرتبط کنید.

 پاسخ های تستی و تشریحی را با امکان دریافت فایل استفاده کنید.

 از فرم های سفارشی برای تشکر و پاسخ به سوالات استفاده کنید.

نرم افزار بازاریابی نظرسنجی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.

۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

سوالات متداول

اتوماسیون بازاریابی یک برنامه عالی برای خودکار سازی گردش کار است. می توانید چندین کمپین ایجاد و فعالیت ها را تنظیم تنظیم کنید. این فعالیت ها به طور خودکار اجرا شده و اقدامات خاصی را در ترویج برنامه بازاریابی شما انجام می دهد. همچنین بسیاری از تغییرات بصورت خودکار اعمال می شود، بعنوان مثال در صورتی که ایمیلی پس از ارسال توسط دریافت کننده باز شد، وضعیت آن سرنخ فروش یک گام به جلو می رود.

بله. در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی و از طریق منوی کمپین ها امکان پذیر است. علاوه بر آن می توانید لیست تمام کمپین های موجود را مشاهده و یا جدید ایجاد کنید.

اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، توئیتر، آپارات، یوتوب، پوش نوتیفیکیشن، پیام متنی (SMS)، ایمیل، تلگرام، واتس آپ و غیره در برنامه های بازاریابی چیتاک قابل اتصال می باشد.

بله. هنگامی که پیام هایی را از طریق کمپین برای دریافت کنندگان ارسال می کنیم و آنها به پست یا لینک ارائه شده در پیام پاسخ دهند، منجر به ایجاد سرنخ فروش در بخش معاملات می شود.

بله. در فرم کمپین می توانید وضعیت ارسال ایمیل ها یا پیام های متنی (SMS) را از سربرگ مخصوص هر کدام متوجه شوید. علاوه بر آن در زیر برگ ایمیل می توانید تاریخ ارسال، وضعیت هر ایمیل، تعداد ارسال، تعداد باز شده، تهداد پاسخ داده شده و نرخ پرش را ببینید. به طور مشابه برای پیام های متنی، پست های شبکه های اجتماعی و پوش نوتیفیکیشن ها نیز در دسترس می باشد.

ردیاب های لینک به پیگیری بهتر کمپین های بازاریابی شامل (ایمیل، تبلیغات بنری، پوش، مقالات بلاگ، پست های شبکه های اجتماعی و غیره) کمک می کنند. علاوه بر آن می توان بهترین کانال های ارسال پیام را رتبه بندی کرده و انتخاب بهتری را در مورد نحوه توزیع بودجه کمپین داشته باشیم. بله، در برنامه وب سایت چیتاک و در پیکربندی می توانید فعال سازی ردیاب لینک را انجام دهید.

می توانیم سرور ایمیل اختصاصی در تنظیمات برنامه ایمیل مارکتینگ تنظیم کنیم. در غیر اینصورت از اولین سرور ایمیل پیکربندی شده استفاده می شود.

لیست های ارسال را می توان از طریق هر کدام از برنامه های بازاریابی و از منوی «لیست های بازاریابی» مشاهده و ایجاد کرد. سپس در هر کدام از لیست ها می توانیم مخاطب جدید ثبت کرده و یا از لیست مخاطبان موجود اضافه کنیم. همچنین در زمان ارسال در کمپین ها می توانیم به یک یا چند لیست بازاریابی ارسال داشته باشیم.

بله. می توان آدرس ایمیل یا شماره تماس را به لیست سیاه اضافه کرد. راه دیگر قرار گرفتن در لیست سیاه این است که گیرنده می تواند خودش از طریق لینک لغو اشتراک به لیست سیاه اضافه شود.

بله. می توانیم هنگام ایجاد پیام، با استفاده از گزینه زمانبندی، ارسال را برای تاریخ آینده برنامه ریزی کنیم.