پلتفرم چیتاک
نرم افزار بازاریابی چیتاک
در نرم
افزار بازاریابی آنلاین چیتاک، شروع و پایان تمامی بخشهای کمپین، ایجاد سرنخ، ایجاد فرصت، نرخ تبدیل، درآمد پیش بینی شده، درآمد ایجاد شده، هزینه کمپین و سایر هزینههای جاری به درستی محاسبه و در اختیار بازاریابان و مدیران قرار بگیرد.
برخی از مشتریان ما ...
هر آنچه برای موفقیت در بازاریابی آنلاین نیاز دارید در دسترس شماست!
نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
نرم افزار بازاریابی آنلاین چیتاک مشتریان شما را در بخشهای مختلف تقسیم بندی کرده و از طریق گردش کارهای پیشرفته ارسال و تحویل پیامها را در زمان و کانال مناسب انجام میدهد. شما میتوانید گردش کار مورد نظر خود را در نرم افزار CRM چیتاک طراحی کرده و بصورت مرحله ای پیش ببرید.
کمپین های متفاوت با استفاده از ابزارهای ارتباطی متنوع بسازید.
پیام های خوش آمد، ریتارگت، پوش نوتیفیکیشن ارسال کنید
.
سفارشی سازی کمپین بر اساس دسته و علایق مشتریان انجام دهید.
بازخورد بر اساس اتمام هر یک از مراحل و شروع گام بعدی بررسی کنید.
داشبورد کامل مدیریتی و ارائه گزارشات پیشرفته در اختیار داشته باشید.
نرم افزار بازاریابی پیامکی
پیام کوتاه (SMS) سریعترین مدل ارسال پیام بوده و بهترین نرخ بازدید را دارد. اگر از کمپین های پیامکی استفاده کنید، می دانید که پیامک ها مستقیما به دست مخاطب می رسند و اطمینان دارید که در کسری از دقیقه فورا باز و خوانده خواهد شد.
از شماره های اختصاصی، خدماتی و تبلیغاتی همزمان استفاده کنید.
بر اساس دسته بندی های شغلی، سنی، جغرافیایی کمپین بسازید.
پیام های سفارشی سازی شده بر اساس علایق مشتریان بفرستید.
از دسته بندی های شغلی، سنی و جغرافیایی چیتاک بهره ببرید.
نرخ کلیک را بر اساس لینک های سفارشی UTM ملاحظه کنید.
نرم افزار نظرسنجی آنلاین
نرم افزار بازاریابی چیتاک این امکان را می دهد تا از طریق رابط کاربری مناسب آن نظرسنجی را به راحتی ایجاد، ویرایش و منتشر کنید. برای اینکار می توانید از بلوک های آماده و موجود استفاده کنید. می توانید از این نظر سنجی ها در زمینه های مختلف از قبیل تحقیقات بازاریابی، رضایت سنجی، پیشنهادات و انتقادات و غیره استفاده کنید. سپس درصد پاسخ ها را اندازه گیری کرده و با چند کلیک یک تحلیل جامع و کاربردی از آنها داشته باشید. همچنین می توانید این تحلیل را بصورت آنی (real time) در نرم افزار crm چیتاک مشاهده کنید.
از پرسشنامه های آنلاین و موجود استفاده کنید
.
با چند درگ اند دراپ فرم دلخواه خود را بسازید.
بر اساس قالب های شرطی پرسش ها را به یکدیگر مرتبط کنید.
پاسخ های تستی و تشریحی را با امکان دریافت فایل استفاده کنید.
از فرم های سفارشی برای تشکر و پاسخ به سوالات استفاده کنید.
سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.
۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
پشتیبانی 24/7
تیم پشتیبانی چیتالک آماده است تا در مورد تمام سوالات فنی شما از طریق چت زنده، ایمیل یا تلفن با شما در تماس باشد . بهترین راه کارهای سازمانی خود را از ما بخواهید
خدمات
با یک سیستم شخصیسازی شده برای شما، به سرعت نرم افزار خود را راهاندازی کنید. سپس با آموزش عالی، مشاوره مداوم و خدمات فنی، نتایج را در طول مسیر به حداکثر برسانید.
آموزش
از مقالات وبلاگ گرفته تا دورههای آنلاین تا گواهینامههای جامع، چیتالک هیچ کمبودی در محتوای آموزشی رایگان ندارد تا به کل تیم شما کمک کند تا با رشد شما از منحنی جلوتر بمانند.
جدیدترین اخبار و مقالات حوزه CRM را اینجا بخوانید
سوالات متداول
چرا برنامه اتوماسیون بازاریابی چیتاک برای کسب و کار شما مفید است؟
اتوماسیون بازاریابی یک برنامه عالی برای خودکار سازی گردش کار است. می توانید چندین کمپین ایجاد و فعالیت ها را تنظیم تنظیم کنید. این فعالیت ها به طور خودکار اجرا شده و اقدامات خاصی را در ترویج برنامه بازاریابی شما انجام می دهد. همچنین بسیاری از تغییرات بصورت خودکار اعمال می شود، بعنوان مثال در صورتی که ایمیلی پس از ارسال توسط دریافت کننده باز شد، وضعیت آن سرنخ فروش یک گام به جلو می رود.
آیا می توان از طریق پلتفرم چیتاک برای شبکه های اجتماعی نیز کمپین بازاریابی اجرا کرد؟
بله. در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی و از طریق منوی کمپین ها امکان پذیر است. علاوه بر آن می توانید لیست تمام کمپین های موجود را مشاهده و یا جدید ایجاد کنید.
برنامه بازاریابی چیتاک از چه رسانه هایی جهت ارسال پیام پشتیبانی می کند؟
اینستاگرام، لینکدین، فیس بوک، توئیتر، آپارات، یوتوب، پوش نوتیفیکیشن، پیام متنی (SMS)، ایمیل، تلگرام، واتس آپ و غیره در برنامه های بازاریابی چیتاک قابل اتصال می باشد.
آیا می توان از کمپین های بازاریابی بطور خودکار سرنخ فروش ایجاد کرد؟
بله. هنگامی که پیام هایی را از طریق کمپین برای دریافت کنندگان ارسال می کنیم و آنها به پست یا لینک ارائه شده در پیام پاسخ دهند، منجر به ایجاد سرنخ فروش در بخش معاملات می شود.
آیا می شود وضعیت ایمیل ها و پیامک های تولید شده در کمپین را مشاهده و ارزیابی کرد؟
بله. در فرم کمپین می توانید وضعیت ارسال ایمیل ها یا پیام های متنی (SMS) را از سربرگ مخصوص هر کدام متوجه شوید. علاوه بر آن در زیر برگ ایمیل می توانید تاریخ ارسال، وضعیت هر ایمیل، تعداد ارسال، تعداد باز شده، تهداد پاسخ داده شده و نرخ پرش را ببینید. به طور مشابه برای پیام های متنی، پست های شبکه های اجتماعی و پوش نوتیفیکیشن ها نیز در دسترس می باشد.
ردیاب لینک (link Tracker) چیست و آیا نرم افزار بازاریابی چیتاک از این ابزار پشتیبانی می کند؟
ردیاب های لینک به پیگیری بهتر کمپین های بازاریابی شامل (ایمیل، تبلیغات بنری، پوش، مقالات بلاگ، پست های شبکه های اجتماعی و غیره) کمک می کنند. علاوه بر آن می توان بهترین کانال های ارسال پیام را رتبه بندی کرده و انتخاب بهتری را در مورد نحوه توزیع بودجه کمپین داشته باشیم. بله، در برنامه وب سایت چیتاک و در پیکربندی می توانید فعال سازی ردیاب لینک را انجام دهید.
در برنامه بازاریابی ایمیلی چیتاک ارسال ایمیل های از چه سروری انجام می شود؟
می توانیم سرور ایمیل اختصاصی در تنظیمات برنامه ایمیل مارکتینگ تنظیم کنیم. در غیر اینصورت از اولین سرور ایمیل پیکربندی شده استفاده می شود.
چگونه می توان لیست های ارسال را در برنامه های بازاریابی چیتاک مدیریت کرد؟
لیست های ارسال را می توان از طریق هر کدام از برنامه های بازاریابی و از منوی «لیست های بازاریابی» مشاهده و ایجاد کرد. سپس در هر کدام از لیست ها می توانیم مخاطب جدید ثبت کرده و یا از لیست مخاطبان موجود اضافه کنیم. همچنین در زمان ارسال در کمپین ها می توانیم به یک یا چند لیست بازاریابی ارسال داشته باشیم.
آیا و چگونه می توانیم لیست سیاه را در برنامه بازاریابی ایمیلی و پیامکی چیتاک مدیریت کنیم؟
بله. می توان آدرس ایمیل یا شماره تماس را به لیست سیاه اضافه کرد. راه دیگر قرار گرفتن در لیست سیاه این است که گیرنده می تواند خودش از طریق لینک لغو اشتراک به لیست سیاه اضافه شود.
آیا امکان ایجاد پیام برای ارسال در آینده در برنامه های بازاریابی چیتاک وجود دارد؟
بله. می توانیم هنگام ایجاد پیام، با استفاده از گزینه زمانبندی، ارسال را برای تاریخ آینده برنامه ریزی کنیم.