کمپین های جذاب و اثر بخش با بازاریابی پیامکی چیتاک

کمپین های چند مرحله ای با اهداف مشخص ایجاد و در سریعترین زمان ممکن ارسال کنید و مطمئن باشید ۱۰۰ درصد مخاطبین پیام شما را دریافت خواهند کرد.

بازاریابی پیامکی چیتاک

بازاریابی پیامکی چیست؟

مهم ترین تفاوت بازاریابی پیامکی چیتاک با پنل ارسال SMS انبوه در نوع اجرا و اهداف از پیش تعریف شده هر مرحله است. هر کمپین شامل ارسال برای مخاطبین و جامعه هدف مشخص، محتوای اختصاصی و دریافت بازخوردهای دلخواه است. پس از انجام هر مرحله و دریافت بازخورد مورد نظر امکان شروع فرآیند در سایر بخش های نرم افزار CRM چیتاک وجود دارد.

باشگاه مشتریان چیست
باشگاه مشتریان وب

کمپین هدفمند

موفقیت اجرای کمپین های بازاریابی پیامکی چیتاک به دلیل انتخاب دقیق جامعه هدف تضمین شده است. مخاطبین اجرای کمپین بر اساس دسته بندی های مختلف نظیر سن، شهر، علاقه مندی ها، شغل، تیپ های شخصیتی، محصولات درخواستی و بسیاری دیگر از شاخص های مهم در دریافت بازخوردهای دلخواه تقسیم بندی می شوند.

فرآیند سفارشی

بازاریابی پیامکی چیتاک مجموعه ای از فعالیت ها و گام های متغیر است که بر اساس نتایج و بازخوردهای به دست آمده امکان ایجاد تغییرات دلخواه در مسیر دستیابی به اهداف را فراهم می آورد. کمپین ها می توانند دارای URL اختصاصی، الگوی پاسخ به پیامک منحصر به فرد یا پاسخ های از پیش تعریف شده در هر یک از مراحل باشند.

ارتباط باشگاه مشتریان

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید، تا شما را راهنمایی کنیم.

۹۱۰۱۱۷۳۰ ۰۵۱۹

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سی آر ام (crm) ابری چیتاک با ما تماس بگیرید.

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

ابزارهای کاربردی در نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک

ارسال به بلک لیست

با استفاده از سرشماره های خدماتی و تبلیغاتی برای تمامی مخاطبین بدون محدودیت پیامک بفرستید.

نرخ کلیک

برای صفحات فرود خود لینک اختصاصی بسازید و در صورت کلیک روی آن، نرخ کلیک پیامک های ارسالی را بسنجید.


بر اساس شاخص های رضایت سنجی میزان وفاداری مشتری را ارزیابی می کند.

برنامه امتیازی (Point Programs)

بر اساس قیمت تمام شده و سود نهایی امتیازات فروش مشخصی را به هر یک از خریداران تخصیص می دهد.

برنامه چند سطحی (Tiered Programs)

هر یک از مشتریان بسته به سابقه و میزان ارزشمندی و سایر فاکتورهای مهم دسته بندی می شوند.

برنامه ویژه (Premium Programs)

امکان صدور کارت هواداری، اشتراک یا VIP کارت برای مشتریان و برنامه های ویژه.

برنامه ائتلافی (Coalition Programs)

امکان استفاده چندین کسب و کار از یک باشگاه مشتریان مشترک و ارائه خدمات فراهم است.

برنامه بازپرداخت (Spend Programs)

بر اساس فرآیند خودکار امکان پرداخت هدیه، ارايه تخفیف و یا ارسال رایگان را خواهید داشت.

سوالات متداول

هر مجموعه ای می تواند برای فروش و کسب درآمد بیشتر از برنامه های وفاداری مشتریان استفاده کند. برنامه باشگاه مشتریان استراتژی بزرگتریست که ممکن است بربرگیرنده برنامه وفاداری هم باشد.

نرم افزارباشگاه مشتریان به صورت کلی شامل دو بخش اصلی است. نخست امکانات پیش فرض قابل استفاده همانند کد تخفیف، پورتال ، دسته بندی مشتریان و ارائه امتیازات خرید است. در بخش دوم و اصلی نرم افزار بر اساس گذشت ۶ ماه از فعالیت نرم افزار crm چیتاک و ثبت اطلاعات مشتریان بر اساس تحلیل و ارزیابی و تعیین استراتژی اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان در سازمان پروپزال مورد نیاز ارائه و بر اساس آن سفارشی سازی انجام می شود.

یکی از مهم ترین دلایل موفق پروژه های باشگاه مشتریان دسترسی کامل به اطلاعات مشتریان و نوع رفتار آنهاست. نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک با ساختاری یکپارچه امکان تحلیل و ارزیابی دقیق اطلاعات مشتریان در بخش های مختلف سازمان را فراهم می آورد.

نرم افزار چیتاک به صورت تحت وب و اپلیکیشن برای سازمان و مشتریان قابل استفاده است و میزبانی آن به صورت ابری انجام می شود و تنها دسترسی به مرورگر کفایت می کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان چیتاک مناسب چه کسب و کارهایی می باشد؟

اجرای برنامه باشگاه مشتریان از هر نوع و روشی برای تمامی کسب و کارها پیشنهاد می گردد. خرده فروشی ها می توانند با اجرای برنامه های مناسبتی و تقویمی مشتریان را حفظ و تکریم کنند و کسب و کارهای بزرگتر با استفاده از برنامه های متنوع نرم افزار اتوماسیون باشگاه مشتریان چیتاک امکان رفتارشناسی، گرفتن بازخورد، بازیکاری و بسیاری از برنامه های متنوع دیگر را در دستور کار خود خواهند داشت.

درخواست دمو

همین الان شروع نمایید و یا برای مشاوره رایگان با چیتاک تماس بگیرید.