نرم افزار حسابداری چیتاک

 پلتفرم مالی

نرم افزار حسابداری چیتاک

چیتاک با اراٍئه سرویس های زیرساختی و حیاتی سازمان نقش به سزایی در ایجاد ساختار مدیریتی در سازمان ایفا می کند. امکانات پکیج پایه برای بیش از ۹۵ درصد کسب و کارها و سازمان ها کاربرد دارد و می توان گفت سازمانهایی که از چنین امکاناتی استفاده نمی کنند در شرایط خطرناک حذف از بازارا رقابت قرار دارند.

برخی از مشتریان ما ..

هر آنچه برای موفقیت در حسابداری نیاز دارید در دسترس شماست

نرم افزار حسابداری

نرم افزار حسابداری چیتاک با امکاناتی بیشمار از قبیل: صدور فاکتور فروش، صدور فاکتور خرید، مدیریت شرایط پرداخت و پیگیری مطالبات، مغایرت گیری حساب ها، ثبت سند دستی و خودکار، کنترل صورتحساب های تامین کننده، مدیریت صندوق، ایمپورت گروهی صورتحساب های بانکی، گزارش سود و زیان، دفتر کل و معین، ترازنامه، گزارشات مالیات، گزارشات تحلیلی، مدیریت دارایی های ثابت، بودجه بندی و غیره در اختیار شما قرار می گیرد. این ویژگی ها در کنار قابلیت یکپارچگی آن با سایر برنامه های موجود در نرم افزار crm چیتاک به کسب و کار شما کمک می کند تا بسیاری از فرآیند های دستی را بصورت خودکار انجام داده و در زمان و منابع خود در بخش مالی صرفه جویی کنید.

  مدیریت صندوق، حسابها و گزارشات مختلف را انجام دهید

 مدیریت بدهکاری و بستانکاری را یکجا داشته باشید

 فاکتورهای مختلف با بهای تمام شده متفاوت را ایجاد کنید

 دوره های تخفیف و پورسانت چند سطحی را مدیریت کنید

 سررسید چک، هزینه حمل و نقل و ثبت خودکار اسناد را داشته باشید

نرم افزار حسابداری پیشرفته
نرم افزار حسابداری هزینه

مدیریت هزینه ها

با کمک نرم افزار حسابداری و هزینه های چیتاک مدیریت هزینه های کارکنان و کسب و کار شما قابل انجام خواهد بود. کارکنان می توانند رسیدها را به رکوردهای هزینه پیوست کرده آن را ثبت و در قالب گزارش هزینه برای مسئول مربوطه ارسال کنند. مدیران و مسئول هزینه ها می توانند رکوردهای هزینه را بررسی و مطمئن شوند که در محدوده بودجه و هدف مورد نظر می باشد. سپس با یک کلیک در نرم افزار crm چیتاک آن را تایید یا رد کنند.

 فرم های مختلف و اختصاصی ثبت هزینه را ایجاد کنید  

 فرم های ایجاد شده را به پرونده یا گردش های خاص بچسبانید

 هزینه های پنهان پروژه، تولید و انبار را به راحتی استخراج کنید

 گزارش دقیقی از هزینه های ثابت و متغیر سازمان به دست آورید

 فرم ها را بر اساس دسته، برچسب یا سطح دسترسی تفکیک کنید

حسابداری تلفیقی

نرم افزار حسابداری تلفیقی چیتاک به شرکت اصلی این اجاره را می دهد تا کنترل خود را بر شرکت های زیر مجموعه گسترش دهند. این مدل حسابداری فرآیند هایی از جمله مستندات سازی وام های بین شرکتی، پرداخت بدهی، حقوق و دستمزد، تایید و تعدیل دارائی و بدهی، تنظیم و اصلاح داده های درآمد و هزینه، تنظیمات ارزی و غیره را شامل می شود. نرم افزار حسابداری تلفیقی چیتاک با اتوماسیون کردن این فرآیند ها علاوه بر حذف خطاهای انسانی و صرفه جویی در زمان و منابع، یک ساختار یکپارچه مالی برای کسب و کار شما در نرم افزار crm چیتاک فراهم می کند.

 حداقل و حداکثر نقاط سفارش یا تولید را معین کنید  

 گزارشات مربوط به سود و زیان را به تفکیک استخراج نمایید

 چک های دریافتی و پرداختی را مدیریت و گردش حساب را کنترل کنید

 موجودی انبار بر اساس سفارش، کالاهای رزرو و انبار شده رصد کنید

 مغایرت های بانکی را به صورت خودکار به دست آورید

نرم افزار حسابداری تلفیقی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید , تا شما را راهنمایی کنیم.

۱۷۳۰ ۹۱۰۱ ۰۵۱۰

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مشاورین و کارشناسان نرم افزار CRM چیتاک آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

جدیدترین اخبار و مقالات حوزه نرم افزار CRM را اینجا بخوانید

Your Dynamic Snippet will be displayed here... This message is displayed because you did not provided both a filter and a template to use.

سوالات متداول

خرید، فروش، نقد و بانک و متفرقه دفاتر روزنامه پیش فرض ارائه شده در برنامه حسابداری چیتاک جهت ثبت اسناد مالی می باشند.

برای هر کاربر، داشبورد جزئیات کامل دفاتر روزنامه مختلف را ارائه می کند. علاوه بر آن فاکتور های مشتریان، صورتحساب های تامین کنندگان، صورتحساب های بانک و غیره را در یک نمای کلی مشاهده می کنند.

نرم افزار ERP چیتاک طیف گسترده ای از گزارشات مالی را برای کسب و کارها ارائه می کند که شامل گزارش سود و زیان، ترازنامه، تراز آزمایشی، دفتر حساب کل و معین، خلاصه اجرائی، گزارش جریان نقدی و چک، وصول مطالبات، گزارش مالیاتی، گزارش تحلیلی، تحلیل بودجه و غیره می باشد.

مدیریت دارائی در نرم افزار چیتاک شامل دارائی های شرکت، شناسایی استهلاک برای هر دوره، فروش یا واگذاری دارائی ها می باشد. همچنین می توان جزییاتی مانند حساب دارائی، حساب استهلاک، حساب هزینه و غیره را مدیریت کرد. 

بله. بودجه یک عامل اساسی در جهت رشد هر کسب و کار است. می توانید بودجه را تعریف کنید، یک مسئول برای آن مشخص کرده و دوره زمانی آن را مشخص کنید. سپس در ردیف های بودجه مکان های هر بودجه را افزوده، حساب تحلیلی، تاریخ شروع و پایان را محاسبه و مبلغ پیش بینی شده را اضافه می کنید. در پایان گزارشاتی در رابطه با بودجه برای اینکه طبق برنامه ریزی شده پیش رفته است یا خیر، ارائه می شود.

با استفاده از این ویژگی می توانیم جزئیات تراکنش را در یک حساب خاص به نام حساب تحلیلی ثبت کنیم و با استفاده از برچسب های تحلیلی ریز داده های آن را فیلتر کنیم.

بله. می توانید در تنظیمات برنامه مدیریت هزینه ها یک ایمیل مستعار تعریف کنیم. پس از آن ایمیل های دریافتی آدرس مذکور بطور خودکار بعنوان هزینه ثبت شده و فایل های الحاقی ایمیل نیز به عنوان مستندات هزینه بارگذاری می شود.

ما می توانیم شرایط پرداخت مختلفی را در تنظیمات برنامه حسابداری تعریف کنیم (به عنوان مثال: نقدی - یک ماهه در ۳ قسط و غیره). سپس هنگام ثبت سفارش یا فاکتور یکی از آنها را انتخاب کنید. پس از آن در بخش پیگیری مطالبات در منوی مشتریان برنامه حسابداری لیست بدهکاری مشتریان در سررسید معین نمایش داده می شود. همچنین می توانید بطور خودکار در بازه های زمانی مشخص برای مشتری پیام یادآوری از طریق پیامک و ایمیل ارسال نمایید.