نکات طلایی بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها !
20 خرداد, 1402 توسط
نکات طلایی بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

اگر به فکر جذب مشتری کافی شاپ‌ ها هستید ابتدا کمی از وقت خود را برای تحقیق موارد مختلف در این زمینه شغلی بگذارید و راه های رسیدن به موفقیت در این زمینه را بررسی نمایید، بهتر است بدانید که راه‌اندازی یک کافی شاپ یکی از شغل‌ های پردرآمد و جذاب به حساب می آید. هرچند امروزه تعداد کافی شاپ ها و کافه تریا ها بسیار زیاد است و برای رسیدن به موفقیت باید در این زمینه پر از رقابت سخت  تلاش کرد.

پس برای بهتر دیده شدن نزد مشتریان و جذب آن ها باید بتوانید خاص و بهترین باشید تا یک مشتری پس از تجربه حضور در کافی شاپ با رضایت کامل آن جا را ترک نماید، بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها، یک حالت علمی است که برای بهتر دیده شدن در بین رقبا به چشم مشتریان و جذب آن ها جهت افزایش درآمد به کمک شما می‌ آید.

نکات طلایی بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها

افتتاح یک کافی شاپ و اداره آن برای افرادی که در این حوزه تخصص و علاقه دارند یک شغل جذاب و محبوب است. با توجه به این امر که امروزه تعداد کافی شا‌پ‌ ها و کافه تریاها به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است و رقابت در این بین بسیار سخت شده است باید هر فردی که در این زمینه فعالیت می کند و یا به فکر افتتاح یک کافی شاپ در این زمینه است باید توانایی این امر را داشته باشد که به بهترین شکل آن را اداره کند و از این طریق به یک درآمد فوق العاده ای برسد در این جهت می بایست با کلیه روش‌ های بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها آشنایی کامل و کافی داشته باشید.

این موارد در این قسمت از مقاله توسط سایت ما بازگو شده است جهت اطلاع بیشتر تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

– دکوراسیون و طراحی داخلی کافه خود را زیبا کنید

این یک مورد مهم برای هر کافی شاپی است چرا که ابتدایی ترین چیزی که مخاطب با وارد شدن به کافه شما با آن مواجه می‌ گردد، ظاهر و یا به بیانی دیگر دکوراسیون و طراحی داخی کافه شاپ شما است. پس دقت نمایید که طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ و کلیه اجزا مهمی که در آن قرار گرفته‌ اند، به طور کلی موجب حس مثبت و یک تجربه منحصر به فرد و متفاوت در مشتری می‌ شود. جهت داشتن دکوراسیون مناسب، موراد زیر را در نظر بگیرید:

نکات طلایی بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها

1- بهتر است تا یک تم مناسب برای کافه انتخاب کنید

جهت پیاده کردن یک طرح و دکوراسیون جذاب و خاص باید ابتدا یک تم مشخص برای خود داشته باشید، انتخاب نوع طراحی شما باید با توجه به جزئیات خاص یعنی بسته به سلایق اکثر مشتریان هدف باشد. پس باید این امر را در نظر بگیرید که با توجه به نوع مشتریان خود، تم مدرن، سنتی و یا کلاسیک را برای کافه خود انتخاب نمایید. با گذاشتن اِلِمان‌ های جذاب و خاص در نوع چیدمان و دکوراسیون خود ظاهری متفاوت بسازید.

2- نورپردازی مناسبی داشته باشید

نور مورد مهمی در جذب مشتریان است پس استفاده از آن جهت زیبایی و کشاندن مشتری به داخل کافی شاپ یکی از ضرورت ها است. جهت ایجاد یک نورپردازی مناسب، می توان از موارد مختلف نظیر چراغ های متنوع و خاص استفاده نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که مقدار  نور موجود در کافی شاپ می تواند یک تاثیر مثبت بر روی احساسات مشتری و جذب آن ها داشته باشد.

3- در نوع چیدمان خود به عنصر های فنگ شویی دقت نمایید

همانطور که می دانید فنگ شویی یکی از علوم فلسفی و فنون باستانی چین است. با توجه به استفاده از این علم می توان در جستجو یک طراحی مناسب و چیدمان خاص موفق بود و بهترین نوع چیدمان را جهت دریافت انرژی مثبت در فضا انجام داد.

در نوع چیدمان خود به عنصر های فنگ شویی دقت نمایید

4- از رنگ‌ های مناسب استفاده کنید

رنگ مورد مهمی برای حس القای مثبت و ایجاد آرامش در بین افراد است و باید اینگونه گفت که رنگ‌ ها تاثیرات بسیار زیادی بر روی احساسات ما دارند و با انتخاب رنگ درست در فضای کاری می توان به یک حس‌ خوب در مخاطب رسید، جهت انتخاب درست برای بکار بردن از یک رنگ مناسب باید از روانشناسی رنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر مخاطبان کمک گرفت.

– محصولات با کیفیت ارائه دهید

همانطور که داشتن یک فضای خوب، دلنشین و پر از آرامش برای مشتریان مهم است کیفیت نوشیدنی ها و خوراکی های داخل کافی شاپ نیز مفید است و این مورد می تواند یک عامل مهم در جذب مشتریان بیشتر باشد پس بهتر است تا جهت تهیه نوشیدنی‌ ها و خوراکی‌ های کافی شاپ خود از مواد اولیه با کیفیت استفاده نمایید. خود را بجای مشتری بگذارید زمانی که به یک کافی شاپ مراجعه می کنید این انتظار را دارید تا در مقابل هزینه‌ ای که پرداخت می‌ کنید، خدماتی با کیفیت نیز دریافت نمایید و هنگامی که این انتظار برآورده نشود به هیچ وجه نمی توانید دیگر به آن مجموعه اعتماد کرده و با حالت ناراضی آنجا را ترک می کنید و در آینده نیز دیگر  هرگز به آن جا سر نمی زنید که این یک مورد نا امید کننده برای هر شغلی است.

– برخورد مناسبی با مشتریان داشته باشید

بهتر است مجدد خود را به جای مشتری قرار دهید که به یک کافی شاپ بسیار زیبا با طراحی دکوراسیون عالی مراجعه کرده‌ است و از کیفیت خوراکی های موجود در آن کافی شاپ نیز راضی است، پرسنل آنجا رفتار های مناسبی ندارند در این حالت نیز مشتری با توجه به کیفیت کامل از نوشیدنی ها و دکوراسیون به صورت ناراضی آن جا ترک خواهند کرد چرا که احترامی در آن محیط ندیده اند و دیگر نیز به آنجا مراجعه نخواهند کرد و با این حساب بعد از مدتی آن کافی شاپ مشتریان خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

موارد دیگر و مهمی که در جذب مشتری کافی شاپ‌ ها کاربرد دارد؛

نگه داشتن قیمت‌ های خود به صورت مقرون به صرفه است، استفاده از شبکه‌ های اجتماعی برای انجام بازاریابی و جذب مخاطبان بیشتر، شناسایی مخاطبان هدف خود و همچنین شناخت کامل موارد مثبت و موفق برای مخاطبان خود، استفاده از نرم افزار crm کافی شاپ، استفاده از موسیقی های لایت و دلنشین، به روز نگه داشتن منو خود و تنوع کامل در آن و همچنین ارائه آفر های خاص و جذاب برای مناسبت های مختلف از دیگر روش هایی جهت جذب بیشتر مخاطبان و رسیدن به موفقیت در این زمینه شغلی محسوب می گردند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا ثبت درخواست های خود می توانید با سایت چیتاک ارتباط بگیرید.

برخورد مناسبی با مشتریان داشته باشید


نکات طلایی بازاریابی و جذب مشتری کافی شاپ‌ ها !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 20 خرداد, 1402
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن