بهترین فرمت عکس برای وب سایت
27 شهریور, 1402 توسط
بهترین فرمت عکس برای وب سایت
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

همه ما به این موضوع واقف هستیم که جستجو و پردازش بهترین فرمت عکس برای وب سایت چه میزان سریع تر رخ می دهد پس پیدا کردن و انتشار ساختن یک تصویر توسط وب سایت شما اهمیت بالایی دارد این موضوع در جذب مخاطبان نیز تاثیر بسزایی دارد پس تبلیغات خود را با عکس های جذاب پیش ببرید.

باید این نکته را لحاظ کنیم که انتشار ساختن بهترین فرمت عکس برای وبسایت و مرتبط به انتقال اطلاعات و دنبال نمودن مخاطبان کمک بسیاری می‌ کند و بر عکس اگر با یک عکس کسل‌ کننده تبلیغ خود را آغاز نمایید ممکن است افرادی که تبلیغات را همراهی می کنند ناامید شده و از ادامه همراهی با شما صرف نظر نمایند.

در این بخش از مقاله مطالبی را در این خصوص بازگو نموده ایم که یک بهترین فرمت عکس برای وب سایت چه ویژگی‌ هایی دارد و چگونه باید آن را پیدا نمود؟

جستجو و یافتن بهترین فرمت عکس برای وب سایت کار بسیار سختی نیست اما باید به نکات بسیاری برای بهتر بودن توجه نمود. رعایت کردن موارد ذکر شده در این متن ممکن است زمان گیر باشد اما با نتایج مثبت و درخشانی همراه خواهد  بود و تمام زحمات شما به ثمر خواهد نشست.

بهترین فرمت عکس برای وب سایت ، برای رسانه مناسب

بهتر است این نکته در تمام مراحل کاری خود رعایت کرده و از یک عکس برای پلتفرم‌ های مختلف هیچ گاه استفاده نکنید منظور از این سخن این است که یک تصویری که برای پیج کاری اینستاگرام شرکت شما مناسب است فقط برای همان جا قرار بگیرد و دیگر برای استفاده از آن در بنر ها بکار نگیرید. هر یک از کانال های بازاریابی به یک شکل متفاوت رفتار می‌ نماید و یک هدف متفاوت دارد که باید به وقت انتخاب تصاویر به این نکته توجه نمایید.

هرگز فراموش نکنید که ابعاد یک تصویر در بنر ها بسیار مهم و تاثیر گذار هستن و باید بر طبق اندازه‌ های استاندارد سازمان بین‌ المللی تبلیغات (IAB) انتخاب گردند.

همچنین عکس های تبلیغات در بنر ها باید از حجم کمی برخوردار باشند.

از عکس هایی که طرح های شلوغ و سردرگمی دارند برای تبلیغ بنر ها استفاده نکنید چرا که این تصاویر اصلا برای یک بنر مناسب نیستند، حتی اگر از لحاظ بصری قابل‌ توجه باشند.

بهترین ابعاد عکس برای شبکه‌ های اجتماعی مختلف

با انتخاب یک تصویر مناسب می توانید تقویت لحن بازاریابی را نیز با خود داشته باشید.

در هر زمان پیش از آنکه بخواهید تصویر مناسب برای خود بیابید می بایست اول این مورد را لحاظ نمایید که با یک عکس می خواهید چه پیامی را به مخاطبان خود انتقال دهید. سپس بر اساس آن، تصویر مد نظر خود را انتخاب کنید.

بهترین فرمت عکس برای وب سایت

بعد از آن می بایست لحن پیام خود را با تصویر مورد نظر تطبیق دهید

بهتر است علاوه بر اندیشیدن در خصوص موضوع عکس در رابطه با رنگ‌ ها نیز فکر کنید و آن‌ ها را به روش مناسبی که احساسات مخاطبان را تحریک می‌ کنند انتخاب نمایید. توجه به انتخاب رنگ‌ های گرم و رنگ های سرد داشته باشید، رنگ های گرم همانند: قرمز، نارنجی و زرد یادآور گرما هستند و یک مورد مهم در جذب مخاطب و انرژی مثبت هستند. پس اگر تبلیغ شما با یک پیام شاد و پر انرژی همراه است باید از تصاویر با رنگ‌ های گرم استفاده کنید. از طرفی دیگر، انتخاب رنگ‌ های سرد همانند آبی و سبز نیز برای آرامش و اعتماد بیشتر استفاده می شود و اگر پیام شما مرتبط با این موارد هستند بهتر است در رساندن پیام خود از این رنگ ها استفاده کنید.

تصویر گمراه‌ کننده مخاطب را به هدف نمی‌ رساند

با انتخاب یک گزینه مناسب در تصاویر و برگزیدن یک تصویر جذاب توجه مخاطبان را به سوی بنر های تبلیغاتی کشانده و از حالت خسته کننده و بی توجهی توسط مخاطب خود را رها می کنید این چنین می توانید بسیاری از مخاطبان را نیز به سمت خود بکشانید پس انتخاب تصویر شما باید به قدری قدرتمند و جذاب باشد که نظر افراد را به شدت جلب کرده و شما را به هدف نهایی خود نزدیک نماید. واضح بودن، قابل اعتماد، جذاب و قدرتمند بودن و همچنین انتقال پیام درست با تصویر و مرتبط بودن در یک تصویر از نکات مهم انتخاب یک عکس در بنر های تبلیغاتی است که بهتر است تمامی آن ها به خوبی رعایت گردد.

عکس‌ های بومی قابل اعتماد هستند

برای انتخاب تصاویر تبلیغاتی در هر نقطه از شهر یا کشور باید به فرهنگ آن نقطه توجه نمایید تا اینگونه قابل اعتماد بنظر رسیده و افراد برای انتخاب ایده های این چنینی به سمت شما جذب شوند.

عکس نوشته‌ های شما باید با یک پیام مختصر و مفید همراه باشند

متن‌ های بلند در انتقال پیام را هرگز انتخاب نکنید چرا که حواس مخاطب را پرت می‌ کند و از اثر بخشی تبلیغات نیز می کاهد، زیرکانه بی اندیشید و از مواردی که فقط بیشتر به نفع مخاطب است بیان کنید.

عکس تبلیغاتی باید رزولوشن بالا داشته باشد

انتخاب تصویر های بزرگ با رزولوشن یک گزینه عالی برای شما است حتی اگر سایز آگهی شما کوچک باشد.

عکس‌ های خلاق و کم‌ نظیر بیابید

در متن های بالا به این نکته اشاره نمودیم که تصویر های بومی، بسیار قابل اعتماد و مهم هستند. اگر در جستجو خود در گوگل، تصاویر ابتدایی که برای شما آمده است را دانلود می‌ کنید باید این مورد را بدانید که:

۱_ افراد زیادی از این تصویر برای خود استفاده نموده اند و انتخاب شما از این تصاویر فقط باعث تکراری بودن و خسته کننده تر شدن می شود و دیگر نظر افراد برای آن عکس ها جلب نخواهد شد و یک تبلیغ ناموفق خواهید داشت.

۲_ اگر یک عکس فقط تعلق به یک سایت داشته باشد و کلیه مطالب آن سایت بدون کپی محفوظ باشد نباید شما نیز آن را انتخاب نمایید چرا که یک کار غیر اخلاقی و غیر حرفه ای انجام می دهید.

چند روش جهت تهیه بهترین فرمت عکس برای وب سایت

  1. بهتر است با یک ذهن خلاق و تکنیک های مناسب عکس های تبلیغاتی کاملاً بومی بگیرید
  2. از فریلنسر های عکاس کمک بخواهید
  3. تصاویر واقعی را در تبلیغات خود بکار ببرید چرا که ارتباط گرفتن با تصاویر واقعی بسیار راحت تر است
  4. بهترین فرمت عکس برای وب سایت، برای رسانه مناسب


بهترین فرمت عکس برای وب سایت
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 27 شهریور, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن