گام های مهم در بازاریابی املاک‌ و مستغلات
5 تیر, 1402 توسط
گام های مهم در بازاریابی املاک‌ و مستغلات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

گام های مهم در بازاریابی املاک‌. کلیه کسب و کار ها به دنبال افزایش فروش محصولات، دیده شدن و جذب مخاطب بسیار بالا برای مجموعه های خود هستند، املاک نیز یکی از این مشاغل است که مدیران آن ها همواره به دنبال روش‌ های جهت جذب مشتری بیشتر و واسطه‌ گری برای انجام معامله‌ های بزرگ و بدست آوردن درآمد بالا از این طریق هستند. در اصل، کلیه اشخاص که می خواهند در بنگاه‌ های مسکن کار خود را شروع نمایند، می بایست از تمام روش‌ های بازاریابی آژنس های املاک و جذب مشتریان جدید در این زمینه نیز شناخت داشته باشند تا بتوانند به راحتی از این طریق درآمدزایی کنند. در حال حاضر با توجه به بستر مجازی و ابزار دیجیتال مارکتینگ، بیشتر مردم در این فضا به دنبال مسکن مورد علاقه خود می گردند تا این چنین به شکل مستقیم با خود خریدار نیز ارتباط برقرار نمایند. اما این مورد باعث نشده است که نقش املاک ها در کشور کم رنگ تر شود چرا که همچنان اکثر افراد علاوه بر جستجو در این فضا ها رهن و اجاره و همچنین خرید و فروش مسکن خود را به املاک نیز می سپارند.

پس اگر شما نیز می خواهید فعالیت خود در بنگاه مسکن را آغاز نمایید، باید ابتدا با جدید ترین روش‌ های متنوع مشاوره بازاریابی و فروش املاک آشنا شوید. 

گام های مهم در بازاریابی املاک‌

پیش از آنکه به معرفی انواع راهکار های بازاریابی آژانس های املاک و مراحلی که باید برای به‌ کارگیری فنون بازاریابی املاک به کار بگیرید بپردازیم، بهتر است ابتدا با تعریف بازاریابی آژانس های املاک به طور ساده آشنا شوید. بازاریابی املاک، عبارت است از به کار گرفتن روش ها و تکنیک های گوناگون و خلاقانه جهت جذب مشتری و افزایش مشتریان جدید و ارائه مشاوره املاک در زمینه‌ های مختلف. یا می توان به زبان ساده تر اینگونه گفت که بازاریابی آژانس املاک با هدف جذب مخاطب و رسیدن به درآمد زایی بالا تر انجام می پذیرد.

گام های مهم در بازاریابی املاک‌

– معرفی برند خود 

بهتر است این مورد را در نظر بگیرید که بازاریابی املاک و جذب یک مشتری جدید کاملا شبیه به این مورد است که قصد داشته باشید با یک شخص غریبه یک رابطه صمیمی و نزدیک برقرار کنید. در این حالت باید ابتدا شما به طور کامل و صحیح خودتان را به آن شخص بشناسانید. شما نباید چنین فکر و انتظاری داشته باشید که هیچ حرکتی نداشته و فقط با روش های سنتی مشتری جذب نموده و در این حوزه موفق عمل کنید. چرا که ابتدا در این زمینه باید خود را به طور کامل به مشتری معرفی نموده و پس از ایجاد یک رابطه خوب و صمیمی به ادامه صحبت ها در خصوص کار بپردازید اید، اما توجه نمایید که فقط شناخته‌ شدن شما و تبلیغات مشاور املاک از این طریق به تنهایی کافی نیست و شما باید وارد مراحل بعد شوید.

– جلب توجه مشتریان

راه حل دوم و مهم در این زمینه جلب توجه مشتریان است، در خصوص معرفی خود و اهمیت تبلیغات مشاور املاک در جهت شناساندن به مشتری، در قسمت بالا کلیه نکات را ذکر نمودیم. اما مورد مهم در این قسمت این است که شما قرار است چگونه خود را به مشتری معرفی کنید؟ این مورد را باید همیشه در ذهن خود نگه دارید که اولین دیدار شما با مشتری به طور کامل در ذهن آن‌ ها باقی می‌ ماند و شما می بایست از همان اول تمام تلاش خود را جهت جلب توجه و رضایت مشتریان خود انجام دهید. لازم است که این مسئله را با یک مثال شفاف باز نماییم، ممکن است در دیدار های اول با شخصی که تا کنون هرگز او را ملاقات نکرده اید، دچار کمبود اعتماد به نفس شوید و نتوانید بحث های خود را به طور کامل بیان نموده و آن ها را خوبی مدیریت کنید و ممکن است در این مورد شکست بخورید. اما، اگر از همان فرد مورد نظر یک شناخت کوتاه در خصوص علاقه ها، تفریحات و اولویت‌ های زندگیش داشته باشید، می توانید بهتر و راحت تر با او ارتباط گرفته و تاثیر به خوصوصی بر روی آن بگذارید و تمام بحث ها را به سویی که تمایل دارید پیش ببرید. در خصوص بازاریابی املاک نیز یک اتفاق شبیه به آن رخ می دهد و شما باید بررسی نمایید که مشتریانتان چه اولویت‌ هایی جهت تبلیغات املاک و خرید مسکن در نظر می‌ گیرند تا جذب مشاور املاک شوند.

– جذب مشتریان

در گام بعدی، شما باید برای جذب مشتریان قدم  بردارید. در اصل، بد از اینکه خود را به مشتری معرفی کرده و به طوری حرفه ای بودن خود را به مشتری نشان داده اید و یک رابطه خوب با آن ها ایجاد نموده اید باید به سراغ جذب مشتری بروید. باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که مسئله جذب مشتری هنگامی برای مشاور املاک و بنگاه اقتصادی رخ می دهد که فروشنده یا خریدار مسکن صراحتا اطلاعات خود و مسکنش را در بنگاه ثبت نماید.

تکنیک‌ های بازاریابی املاک

حال باید به معرفی انواع راهکار های بازاریابی املاک بپردازیم. به شکل کلی، افراد باید سعی کنند تا از جدید ترین روش ها برای بازاریابی املاک جهت جذب مشتریان جدید استفاده کنند  در ادامه متن به این موارد اشاره نموده ایم با ما همراه شوید.

بازاریابی به صورت اینترنتی در فضاهای مجازی، بازاریابی به شکل محیطی و در یک محیط واقعی به صورت خلاقانه و با هدف دیده شدن بیشتر انجام پذیرد، تبلیغات مشاور املاک با کارت ویزیت خود و ارائه آن با مشتریان خود، تبلیغات پیامکی و... از موارد مهم در تبلیغ کسب و کار خود در زمینه املاک هستند که می توان با انجام این موارد به شکل اصولی به موفقیت های بیشتری در این حوزه رسید.

کابران گرامی می توانید جهت مشاوره کامل، کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست های خود با ما ارتباط بگیرید.

تکنیک‌ های بازاریابی املاک


گام های مهم در بازاریابی املاک‌ و مستغلات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 5 تیر, 1402
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن