راهنمای کامل ورود به پرتال مشتریان بیمه سرمد
9 فروردین, 1402 توسط
راهنمای کامل ورود به پرتال مشتریان بیمه سرمد
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

راهنمای ورود به پرتال مشتریان بیمه سرمد. همان طور که می دانید در هر کشوری، بیمه یک قسمت کامل و جدا نشدنی نظام مالی از یک کشور است. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم در بازار سرمایه هر کشوری شرکت های بیمه، از مهم ترین بخش ها به حساب می آیند که همراه با دیگر بخش های مالی یک کشور باعث کمک به تامین مالی واحد های اقتصادی می گردد همچنین موجب به تهیه و تخصیص سرمایه برای هر بخش  می گردد.

از سوی دیگر می توان گفت که، کلیه امور های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، همراه با خطراتی، روبرو است که پرداختی هزینه جبران بعضی از آن ها، در توان هر فردی (حقیقی یا حقوقی) نیست و این چنین باعث می شود که کلیه جریان های  اقتصادی و ‌اجتماعی را با اختلال جدی، روبرو شود. به همین علت، ایجاد یک شرکت بیمه و ملحق شدن به آن شرکت موجب کمک در اینگونه شرایط شده است و در اصل این شرکت تلاش می کنند تا با ارائه خدمات بیمه ای، از میزان این تهدید ها و مشکلات کم تر نمایند. به عنوان مثال می توان یکی از این شرکت های بیمه ای، را نام برد که: شرکت بیمه سرمد است این شرکت با راه اندازی پرتال مشتریان بیمه سرمد به نشانی sarmadins.ir، در زمینه فروش انواع بیمه نامه، خدمات مهمی را ارائه می کند.

بیمه سرمد یک شرکت شناخته شده و مهم در بین شرکت های بیمه است و این امر باعث شده است که به معرفی پرتال مشتریان بیمه سرمد پرداخته و نحوه ثبت نام و خرید در این سایت را آموزش دهیم: علاوه بر آن در این بخش از مقاله به دیگر، خدمات این پورتال نیز می پردازیم جهت کسب این اطلاعات ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمایید.

شناخت کامل سایت بیمه سرمد sarmadins.ir

با توجه به ابلاغ سیاست‌ های کلی اصل 44 قانون اساسی، بازار پول و سرمایه کشور، به سوی خصوصی سازی، رشد داشته و همچنین با توجه به انتقال مالکیت دولت، به قسمت خصوصی و کم شدن تصدی‌ گری دولت در امور اقتصادی، سیاست‌ های کشور به سوی تعدیل ساختار اقتصادی کشیده شده است. به همین علت فعالیت قسمت خصوصی، در اداره امور اقتصادی، می تواند انگیزه کارآفرینی را بیشتر نماید، تلاش ها مضاف شود تا در صنعت بیمه نیز شرکت‌ های خصوصی، به بازار کشور، ورود پیدا کنند.

پرتال مشتریان بیمه سرمد

با توجه به این موضوعات، تعداد شرکت های بیمه نیز، به طور روزانه بیشتر می شوند. همانطور که پیش تر نیز گفتیم بیمه سرمد یکی از شرکت های بیمه است، که با دریافت حق بیمه خدمات بیمه ای را ارائه می دهد. شرکت سهامی عام بیمه سرمد، پذیره نویسی سهام خود را در چند سال اخیر به طور دقیق تر اگر بگوییم بهمن سال نود و دو بود که این شرکت اقدام به این فعالیت ها نمود و در مرحله پذیره نویسی عمومی، شرکت آرمان صادرات سپهر، بانک شهر و شرکت گروه توسعه اقتصادی رستا، به جامعه سهام داران شرکت بیمه سرمد، ورود پیدا کردند.

با توجه به حمایت های مختلف اعم از حمایت بانک صادرات کشور، شرکت سرمایه‌ گذاری خوارزمی و کارکنان بانک صادرات کشور، ایجاد ساخت شرکت بیمه سرمد، آغاز گردید و ایک شرکت در ده سال گذشته یعنی در سال هزار و سیصد و نود و دو، با گرفتن مجوز از بیمه مرکزی ایران، فعالیت های خود را آغاز نمود و در همان سال شروع به پذیره نویسی خود نمود.

بر اساس اساسنامه مصوب بیمه سرمد، عنوان امور های شرکت بیمه سرمد، نظیر: انجام عملیات بیمه‌ ای، در انواع رشته‌ های زندگی و غیر زندگی، تحصیل پوشش بیمه اتکایی از داخل یا خارج از کشور، قبول بیمه‌ های اتکایی از موسسات بیمه داخلی و خارجی و سرمایه‌ گذاری از محل سرمایه و اندوخته‌ های فنی و قانونی است.

پرتال مشتریان بیمه سرمد

شرکت بیمه سرمد را می توان مانند دیگر شرکت های بیمه، که با آدرس های سایتی که ارائه می دهند تا بعد از ورود هر فرد و ثبت نام متقاضیان به آن ها خدمات بیمه ای متنوعی را ارائه دهند. معرفی محصولات بیمه ای، صدور بیمه نامه، تمدید و پرداخت حق بیمه، استعلام بیمه نامه، درخواست نمایندگی و دانلود اپلیکیشن سرمد از خدمات پرتال مشتریان بیمه سرمد می باشد.

در خصوص خریداری کلیه بیمه نامه ها از سایت سایت بیمه سرمد، نیز باید اینگونه گفت که کلیه این بیمه نامه ها را نمی توان از پرتال مشتریان بیمه سرمد خریداری نمود و بعضی بیمه نامه ها، باید از طریق کارگزاری ها و نمایندگان بیمه سرمد، خریداری شوند. علاوه بر آن، بعضی از بیمه های موجود در پورتال، برای صدور، نیازی به ثبت نام در سامانه ندارند.

وب اپلیکیشن سرمد

مراکز صدور، مراکز درمانی، امور بیمه ای، صدور بیمه نامه، تماس با ما، نقشه، سوالات مرسوم، شکایات، انتقادات و پیشنهادات، پرتال مشتریان بیمه سرمد و تلفن مرکز تماس، از خدمات وب اپلیکیشن سرمد، در قسمت پایین سایت بیمه سرمد می باشد.

چگونگی دانلود اپلیکیشن بیمه سرمد

در قسمت های قبل پرتال مشتریان بیمه سرمد، روش ثبت نام و ورود به پورتال سرمد، خرید بیمه نامه در این سایت و سایر خدمات سایت بیمه سرمد را معرفی کرده ایم همانطور که گفته شد دانلود اپلیکیشن سرمد، یکی از خدمات این پرتال مشتریان بیمه سرمد می باشد. در همین امتداد در این بخش، به چگونگی دانلود این اپلیکیشن از طریق سایت بیمه سرمد، میپردازیم.

برای دانلود اپلیکیشن بیمه سرمد، می توانید از پایین صفحه اصلی سایت بیمه سرمد، روی دریافت همراه بیمه سرمد از بازار، کلیک کنید تا وارد سامانه بازار شوید.

در سامانه بازار، می بایست روی دکمه دانلود، کلیک نموده تا اپلیکیشن سرمد را دریافت کنید.

علاوه بر اپلیکیشن بیمه سرمد، می توانید، روی وب اپلیکیشن بیمه سرمد در پایین سایت، کلیک کرده و از خدمات آن، بهره مند شوید.

https://sarmadportal.sarmadins.ir/Accounting/loginpage آدرس سایت پروتال بیمه سرمد

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود نیز می توانید با ما ارتباط بگیرید.

پرتال مشتریان بیمه سرمد سایت


راهنمای کامل ورود به پرتال مشتریان بیمه سرمد
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 9 فروردین, 1402
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن