چطور از پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی نتیجه بگیریم؟
9 آبان, 1402 توسط
چطور از پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی نتیجه بگیریم؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟ امروزه به طور تقریبی تمامی افراد گوشی تلفن همراه دارند که در طول روز نیز بسیار از آن استفاده می کنند به طوری که بر اساس تحقیقات موجود دیده شده که نیمی از افراد پس از خواب اولین چیزی که به سراغش می روند تلفن همراه خودشان است، پس استفاده از این ابزار در کسب و کار ها برای تبلیغ یک روش فوق العاده است که بازدید های بسیاری به همراه خواهد داشت.

تحقیقات دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که بسیاری از کاربران تلفن همراه خود را در بیست دقیقه یک یا دوبار در روز چک می کنند.

با توجه به این امر که برنامه و سایت های بسیاری و امکانات فراوانی هر روزه در فضا های مجازی اضافه می شوند و تنوع سایت ها بیشتر می شود وفادار نگه داشتن یک فرد به سایت خود بسیار سخت شده است. می‌ توانید برای نتیجه بهتر در این حالت از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی استفاده کنید.

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟

با توجه به تعداد بالای افراد در شبکه های مجازی باید آن ها را از نظر سلایق و نیاز هایشان دسته بندی نمود تا اینگونه برای جوابدهی به نیاز هایشان به راحتی اقدام کرد.

اگر شما قصد دارید که نظر کاربران را به خود جلب کرده و اینگونه تبلیغات شما نتیجه داشته باشد باید از اطلاعاتی که در خصوص رفتار افراد دارید استفاده نموده و با دسته بندی کردن کاربران این عمل را موثرتر پیش ببرید، لازم است تا توجه داشته باشید که در ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، پیغامهای ارسال شده به کاربران طبق سلیقه و همچنین علاقه آن ها باشد.

فراتر از انتظار وارد شوید

در حال حاضر با توجه به اینکه تبلیغات از طریق تلفن همراه بسیار شده است افراد هر روزه پیام های تبلیغاتی بسیاری دریافت می کنند پس برای اینکه تبلیغات ما نتیجه دهد باید از دیگر رقیبان تفاوت های مثبتی داشت به بیان دیگر با ارسال پیام ها ی جذاب و خاص مخاطب را قانع نمایید که بر اساس علاقه و نیاز هایشان به آن خدمات ارائه می دهید. تفاوت های موثر و خاص نسبت به دیگر سایت ها را می توانید با تولید محتوا های داستان‌ گونه به همراه تصاویر یا گیف های خاص برای مخاطبان ارسال نمایید.

توجه لازم در خصوص کوتاه و پر محتوا بودن  جملات را داشته باشید تا اینگونه حوصله کاربران از متن های بلند و گیج کننده سر نرود و برعکس با یک متن کوتاه و آموزنده برای جذب بیشتر ترغیب گردد.

پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی چیست؟

در ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی تناوب زمانی را رعایت کنید

این یک مورد مهم و حیاتی است که شما بتوانید در ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی، تناوب زمانی و استراتژی لازم را داشته باشید. برخی از دیجیتال مارکترها اینگونه می اندیشند که اگر تبلیغات ما از طریق پوش نوتیفیکیشن به خوبی نتیجه می دهد پس باید در ارسال کردن مطالب به تعداد بالا زیاده‌ روی نمود اما این یک باور غلط است که باعث اذیت شدن مخاطبان و عصبانیت آن ها می گردد و در آخر نیز نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت.

  • دو نوع پوش نوتیفیکیشن وجود دارد: نوع اول حاوی یک پیام است که به صاحبان اطلاع دهد که کاربران در حال فعالیت هستند.
  • نوع دوم حاوی یک پیام است که به شکل کاملا مستقیم مطلبی را در خصوص فعالیت های آینده به کاربران خود اطلاع می دهد.

لازم است این نکته را نیز بدانید که افراد از نوع اول بسیار رضایت دارند تا نوع دوم، پس برای ارسال نوتیفیکیشن‌ های نوع اول تلاش کرده و برای حالت دوم احتیاط کنید.

زمان‌ بندی داشته باشید

در مطالب بالا به این مهم اشاره نمودیم که افراد در هر بیست دقیقه دوبار تلفن همراه خود را چک می کنند این مسئله نباید شما را به اشتباه انداخته و شما اینگونه فکر کنید که چون افراد در طول ۲۴ ساعت تعداد دفعات زیادی تلفن خود را چک می کنند پس در هر ساعتی می توان از ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی استفاده نمود. این نیز یک باور غلط است و باید این مورد را لحاظ کنید که بعضی از ساعات خاص در طول روز وجود دارد که کاربران در آن ساعت ها بیشترین نرخ تبدیل را دارند. لازم است تا توجه نمایید که چه زمانی را برگزینیم تا کاربران بیشتری به پیغام ارسال شده ما توجه نمایند.

بسیاری از افراد در حوزه های این کار اینگونه سخن می گویند که ارسال پوش نوتیفیکیشن در طول روز بیشتر در عصر تاثیر گذار است، اما به دلیل اینکه همه کسب و کار ها به یک شکل نیستند و تفاوت های بسیاری دارند و همچنین بازدید کنندگان و مشتریان یک کسب و کار نیز با دیگر کسب و کار ها متفاوت است نمی توان به طور دقیق همان ساعات را در نظر گرفت و این مورد را فقط با شناخت کافی از کاربران خود با توجه به اطلاعات لازم در خصوص آن ها پیش برد و یک ساعت معین جهت ارسال محتوای خود مشخص نمود.

علاوه بر آن باید در بعضی از وقت های طلایی همانند؛ تعطیلات، مناسبت‌ های خاص، حراج‌ های فصلی و … مطالب مرتبط و خاصی را برگزید و اینگونه توجه مخاطبان را به سمت خود برده و   فروش محصول‌تتان را افزایش دهید.

همواره آزمایش کنید

جهت نتیجه گیری لازم برای کسب‌ و کار خود باید مراحلی را همواره آزمایش نمود‌. شما به راحتی می توانید از تست A/B استفاده نموده و اینگونه محتوا های مناسب و موثری را انتخاب کرده و براب مخاطبان خود ارسال نمایید. لازم است پوش نوتیفیکیشن‌ را با یک لحن خاص و یک محتوای جدید برای افراد ارسال نمایید تا برای آن ها نیز مطالب و نوع ارتباط گیری شما تازگی داشته باشد و اینگونه مخاطب بیشتر به سمت شما گرایش پیدا کند. بهتر است که تمامی رفتار های مخاطبان را برای خود تحلیل کنید و در هر لحظه بهترین حالت ارتباط گیری با آن ها را انتخاب نمایید این امر در فروش محصولات شما بسیار موثر خواهد بود. توجه نمایید که تمامی این کار ها را به طور مرتب و چندین باره انجام دهید.

به کاربر اجازه خروج دهید

برای کاربران خود این امکان را فراهم کنید که بتوانند در زمان هایی که نیاز به دریافت پوش نوتیفیکیشن شما ندارد و می خواهند آن را لغو کنند به راحتی این کار را انجام دهند پیش روی گذاشتن مراحل سخت در لغو این عمل افراد را اذیت کرده و آن ها با عصبانیت لغو نصب اپلیکیشن شما را انجام می دهند.

حتی باید بگوییم که اگر یک مخاطب جدید به شما ملحق می شود لازم است تا برای ارسال پیام های خود از او اجازه بگیرید. در چنین حالاتی این امکان وجود دارد که نصف بیشتر افراد گزینه خیر را انتخاب کرده باشند اما حس خوشایندی از فضای کاری شما بدلیل احترام به مخاطب خواهند گرفت شما همواره می توانید با ارسال محتوای های خاص و جذاب مطابق با سلیقه کاربران  امکان پذیرفتن پوش نوتیفیکیشن را توسط کاربر بیشتر کنید.

چطور از پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی نتیجه بهتری بگیریم؟


چطور از پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی نتیجه بگیریم؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 9 آبان, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن