بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام
14 مرداد, 1402 توسط
بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام. اگر بخواهیم با بیان ساده تر این مورد را عنوان کنیم بهتر است با این مثال شروع کنیم که در زمان دبیرستان، یکی از هم کلاسی هایم تاکید داشت که تایم مخصوص و مناسب جهت ارسال تصاویر خود در زمان مناسب در اپلکیشن اینستاگرام بیابد تا اینگونه توانسته باشد بیشترین لایک را پست او بگیرد. همین امر موجب گردید تا او با انگیزه و اشتیاق ارسال پست در ساعت های مختلف را در طول زمان امتحان کند با این آزمایشاتی که در چند هفته به طور مرتب انجام داد به این نتیجه رسید که در چه زمانی از روز میتوان بیشترین میزان لایک برای پست خود گرفت پس با وجود این نتیجه میتوانست به راحتی پست های خود را در اینستاگرام ارسال کرده و اطمینان داشته باشد که حداقل پست های او ۲۰۰ لایک را به همراه دارد.

تحقیقات همکلاسی من برای بیشتر گرفتن لایک در اپلکیشن اینستاگرام برای من جالب بنظر رسید وقتی به صورت حرفه ای وارد این بازاریابی دیجیتال شدم انگیزه او به صورت پرقدرت در اینستاگرام من رو تعجب زده کرد.

پژوهش در خصوص بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

برای درست کردن یک صفحه اینستاگرام با فالور های بیشتر باید محتوای ارسال کننده وسوسه کننده ای برای مخاطب ایجاد کرد که دنبال کننده شما مرتبط به آن پست رغبت و علاقه ی زیادی داشته باشد و همچنین باید این نکته نهم را نیز در نظر گرفت که حتما پست خود را در زمان بندی درستی ارسال نمود تا این چنین دنبال کننده های شما با تعداد بالایی بتوانند آن را ببینند، اما مسئله ای که در این قسمت وجود دارد این است که چه زمانی را می توان بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام دانست و ما چه زمانی پست خود را ارسال کنیم که بیشتر مخاطبین ما بتوانند ببینند؟

به طور طبیعی درست ترین شیوه پیدا کردن یک زمان درست برای ارسال کردن پست در زمان و ساعات گوناگون را از این طریق می توان پیدا کرد که بررسی نماییم  بهترین بازدید و لایک ها را در اینستاگرام چه زمانی می گیرید

اما چنانچه شما منابع و وقت زیادی برای انجام چنین روشی را ندارید، میتوانید با مراجعه به سایت ما و ارتباط گیری با مشاوران متخصص ما در این زمینه روش های دیگری را نیز امتحان می کنید تا مشاهده کنید در کدام ساعات بالاترین تعداد لایک را پست شما دریافت خواهد کرد.

بهتری​ن زمان ارسال پست در اینستاگرام

همچنین داده های مورد نظر به دو مبحث شبکه های اجتماعی و صنعت قسمت بندی شده اند. با مشاهده و بررسی کردن در خصوص داده های مشتریان در اینستاگرام باید مشاهده نمود که زمان های انتخاب شده در چه ساعاتی در روز و هفته برای ایجاد زیاد ترین تعامل در شبکه اینستاگرام مطلوب هستند .

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام

به طور چشم گیری حد و وسط ترین زمان اشتراک گذاری پست ما در اینستاگرام در ساعت ۲ الی ۳ عصر خواهد بود. در این صورت میزان مجادله مخاطبین با پست به این بستگی خواهد داشت که در چه ساعات روز در هفته آن را به اشتراک می گذاریم. این ساعات در هر روز در هفته قابل تغییر نیز خواهد بود 

مطلوب ترین زمان برای اشتراک گذاری پست در روز پنج شنبه از هفته ساعت  ۲ الی ۳ عصر نخواهد بود برخلاف دیگر روز های هر هفته  ساعات بین ۵ صبح و ۱۱ ظهر و ۴ عصر خواهد بود

اشتراک گذاری پست در ساعت ۵ صبح از سه شنبه تا جمعه بیشترین میزان تعامل را ایجاد خواهد کرد چون اشخاص طبق معمول زمان از خواب برخاستن بی درنگ گوشی خود را چک خواهند کرد.

اشتراک گذاری پست در ساعات ۱۱ صبح الی ۳ عصر در روز های آتی هر هفته نیز تعامل زیادی ایجاد خواهد کرد

افراد بجز صبح موقع از خواب برخواستن ساعات ناهار یا زمان پایان کاری خود تلفن را نیز چک می کنند 

شما قصد دارید اگر در روز های تعطیل پست به اشتراک بگذارید ساعت ۱۱ آن را به اشتراک بگذارید در روز های تعطیل افراد دیر از خواب بر می خیزند ‌یا زمانی خواهد بود که افراد قصد خوردن ناهار دارند .

در این صورت شما خودتان را به یک برهه ای از زمان محدود نخواهید کرد و اینگونه هم زمان مناسب در روزهای هفته و هم شرایط دنبال کننده های خود را در نظر خواهید گرفت.

در هر روز از هفته بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام به شرح زیر است: 

  1. روز اول هفته، شنبه ساعت نه صبح تا یازده صبح 
  2. روز دوم هفته، یکشنبه از ده صبح تا دو عصر 
  3. روز سوم هفته، دوشنبه از ساعت نه صبح تا پنج  ظهر
  4. روز چهارم هفته، سه شنبه از ساعت هشت صبح تا هفت عصر 
  5. روز پنجم هفته، چهارشنبه از ساعت یازده صبح تا سه عصر
  6. روز ششم هفته، پنج شنبه از ساعت یازده صبح تا چهار عصر
  7. آخر هفته، جمعه از ساعت پنج صبح و نه صبح تا الی دو بعد از ظهر 

حال قصد داریم مواردی را به صورت خلاصه وار طبق این آمار گزارش دهیم.

حدود ساعت نه صبح تا شیش بعد ازظهر  از سه شنبه تا جمعه ، پست های خود را میتوانید به اشتراک بگذارید  در اپلیکشن اینستاگرام منتشر کنید شما از این روش میتوانید بالاترین میزان مشارکت دنبال کننده گان خود را نیز دریافت نمایید.

سخن پایانی 

باید دقت کرد مخاطبین هر برندی یکسان نیست و تفاوت های دارند برای گرد آوردی مخاطبین زیاد و ارتباط با آن برند در اینستاگرام  باید دانست اشخاصی که شما را دنبال میکنند چه برندی را مورد قبول قرار میدهند یک مورد برای شناخت افراد دنبال کننده خود و جذب مخاطبین این خواهد بود که دانست در چه زمانی بیشترین دنبال کننده های شما در اینستاگرام انلاین خواهند بود .و مطلوب ترین زمانبندی در اینستاگرام که پست خود را بتوان اشتراک گذاری کرد را یافت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران چیتاک ارتباط بگیرید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 14 مرداد, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن