تبلیغ خلاقانه در نرم افزار فروش و بازاریابی
8 دی, 1401 توسط
تبلیغ خلاقانه در نرم افزار فروش و بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است


بهتر است ابتدا به هر یک از واژه های تبلیغات خلاقانه در نرم افزار فروش و بازاریابی به طور جداگانه بپردازیم؛

  • تبلیغات به معنای آگاه نمودن یک فرد از فواید شی یا شخصی یا عقیده‌ ای.
  • اطلاع رسانی در خصوص رساندن یک موضوع به افراد.

به بیان ساده تر می توان تبلیغ را اینگونه تعریف نمود که تبلیغات به برقراری ارتباطات با مخاطبان بسیاری جهت ترغیب آن ها برای انجام یک عمل مشخص.

بعد از تعریف تبلیغ اکنون بهتر است که به واژه خلاقیت بپردازیم؛

خلاقیت همان توان بالا برای ایجاد یک شی جدید است.

به بیان واضح تر خلاقیت را مهارتی گویند که به خلق کردن یک شی جدید و موثر منجر می شود. بهتر است این موضوع را نیز بیان نماییم که خلاقیت هر گز یک استعداد ذاتی نیست و این امر نمی تواند فقط مختص اشخاص خاصی باشد چرا که هر فردی با اندیشیدن و تمرین بیشتر می تواند خلاقیت داشته باشد.

حال بهتر است به سراغ عنوان اصلی یعنی همان تبلیغات خلاقانه برویم و به تعریف آن بپردازیم؛ 

تبلیغات خلاقانه را می توان اینگونه شرح داد که به یک تبلیغ خلاق و اثر بخش جهت رساندن موضوع اصلی به هر فرد و جلب کزدن نظر مخاطبان بسیار در این امر گویند با تبلیغ خلاقانه می توان به ذهن مشتری نفوذ کرد و حواس آن را درگیر و در نتیجه او را به سمت خرید هدایت کرد.

نرم افزار فروش و بازاریابی

تبلیغ خلاقانه در نرم افزار فروش و بازاریابی به این دلیل اهمیت دارد که می تواند به آسانی مخاطب را با خود همراه سازد و اندیشیدن مخاطب در خصوص کسب و کار یا همان مجموعه شما تغییر مثبت داشته باشد.

بهتر است در تبلیغات خلاقانه به مسائل مهم در همان زمان پرداخته و از موارد قوی استفاده نمود تا به صورت طولانی مدت در ذهن همگان قرار بگیریم.

ویژگی های مهم در تبلیغات خلاقانه 

  • بهتر است به جذابیت‌ های خاص همانند رنگ ها طرح مرتبط و ... پرداخت.
  • بسیار اهمیت دارد که در رساندن پیام اصلی از یک بیت شعر یا متن خاص، جالب و معروفی  کمک بگیریم.
  • تبلغات خلاقانه ما باید مخاطبان بسیاری را درگیر نماید.
  • مهم است که در این تبلیغ واکنش عاطفی مخاطب بر انگیخته شود.
  • تبلیغات ما به طوری باشد که پیغام اصلی را به مخاطب منتقل سازد.
  • در ذهن‌ مخاطب به مدت طولانی ماندگار شود.

پس از تعریف و ذکر ویژگی های مهم در خصوص تبلیغات بهتر است روشن سازی کنیم که چرا باید در تبلیغات خود خلاق بود؟

همانطور که می دانید امروزه تبلیغات مخصوصا در نرم افزار فروش و بازاریابی با روش های زیادی اجرا می شود و این آگهی‌ ها در هر کسب و کاری دیده می شود و همین مسئله باعث فراوانی تبلیغات در حال حاضر شده است که با گذشت زمان تعداد آن ها بیشتر نیز می شود. حال باید دلیل فروانی این امر را روشن سازیم؛

بسیار ساده است! هر مجموعه جدید و نوپا که به کسب و کار های دیگر در بازار افزوده می شود برای جذب مخاطب به تبلیغات از طریق روش مناسب نیاز دارد علاوه بر این امر کسب و کار های دیگر که در بازار به صورت طولانی فعالیت داشته اند و یا کسب و کار های اینترنتی برای دیده شدن بیشتر و جذب مخاطبان بسیار جهت رقابت در بازار احتیاج به تبلیغات خلاقانه و فراگیر دارند این تبلیغات هر روزه به صورت های متنوعی ظاهر می شود.

نرم افزار فروش و بازاریابی چیتاک

در سخنان خود اشاره نمودیم که هر کسب و کاری برای دیده شدن بیشتر دست به تبلیغات می زند پس باید یک روش قدرتمند را برای این امر انتخاب نماید چرا که مردم هرگز به سمت تبلیغات کلیشه ای جذب نمی شوند و هیچ توجه ای ندارند بهتر است اینگونه بگوییم که اگر برای مشتری سخن جدید و تازگی نداشته باشید مخاطبان جذب نمی شوند اما جذب نشدن بهتر است تا جذب منفی در ذهن یک فرد! پس برای جلوگیری از این اتفاقات ناخوشایند برای هر کسب و کاری در تبلیغات بهتر است بسیار هوشمندانه پیش رفت و موارد زیر را به کل حذف نمایید؛

  • هیچ گاه بیهوده وقت و هزینه‌ خود را جهت تبلیغات تکراری تلف نکنید.
  • تمام سعی خود را در خصوص جذب مخاطب انجام داده و از روش های منسوخ برای این امر استفاده نکنید.
  • سعی و تلاش شما باید در جهت بازدهی تبلیغات بیشتر بسیار باشد.
  • در پیام ها تفاوت‌ های خود را و همچنین اعتبار بخشی و مزایای مهم به مخاطبان برسانید.
  • باید از خلاقیت بهره کافی در تبلیغات برد.

نکته مهم و حیاتی در این امر این است که هیچ گاه نباید به این فکر کنید که قرار است به صورت کلی ایده های بسیاری به طور آنی در اختیار ما قرار بگیرد چرا که در این امر می بایست با وقت گذاشتن و تمرین در جهت پی بردن به تکنیک های اصلی می توان بسیار موفق بود.

رسیدن به هدف نهایی در نرم افزار فروش و بازاریابی

در ادامه چند مورد از ایده های خاص را نام برده ایم با ما همراه باشید؛

بهتر است بزرگ نمایی کنید اما هرگز دروغ نگویید! منظور از این جمله این است که مشکلات و نیاز های مشتریان را بزرگ تر از چیزی که هست نشان دهید و همچنین خصوصیات محصولات خود را در رفع آن ها نیز با بزرگ نمایی پیش ببرید.

بهتر است در رساندن پیغام اصلی به مخاطب به صورت معما سخن بگویید و پیام های خود را به طور مستقیم و ساده به مخاطب القا نکنید این ترفند در ماندگار شدن ذهن مخاطب کمک بسیاری می کند.

در تبلیغات بیلبورد ها بهتر است از فضا های اطراف آن نیز بهره لازم را بگیرید.

تبلیغات خود را با شوخی و طنز ادغام نمایید تا اینگونه مخاطبان زیادی را برای خود جمع آوری نمایید.

داستان سرایی را در امر تبلیغات جدی بگیرید.

بهتر است با کلمات بازی کنید.

استفاده از یک رنگ و طرح مناسب در تبلیغات جهت جذب مخاطب بسیار مهم است.

پارادوکس و یا همان خطای دید را که بسیار نیز اثر بخش است پس بهتر است از آن ها نیز غافل نشده و این روش را نیز جدی بگیرید!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با چیتاک ارتباط بگیرید.

نرم افزار بازاریابی



تبلیغ خلاقانه در نرم افزار فروش و بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 8 دی, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن