بررسی امکانات برنامه crm ظرف ۳ دقیقه!
15 آبان, 1401 توسط
بررسی امکانات برنامه crm ظرف ۳ دقیقه!
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

امکانات برنامه crm و بررسی قیمت آن را در این قسمت از مقاله چیتاک برای شما کاربران عزیز عنوان نموده است جهت اطلاع بیشتر از این عنوان ما را همراهی کنید.

نرم افزار CRM

با استفاده از نرم افزار سی آر ام می توان راهکار های فراوانی را جهت مدیریت کسب و کار ها پیش رو داشت تا انتهای مقاله با ما همراه شوید تا با کلیه راهکار ها آشنا شوید.

فروش

در این قسمت از نرم افزار crm وجود مواردی اعم از مدیریت کامل، انجام مراحل فروش در مجموعه، انجام فعالیت های پیش فاکتور، ثبت کردن سفارشات، صدور فاکتور و ... را انجام داد.

بازاریابی

در این قسمت نیز می توان کلیه پیشنهاد های تبلیغاتی خود را که انتخاب نموده و لیست کرده اید را مدیریت نمایید.

سی آر ام ابری

اگر انتخاب شما سی آر ام ابری باشد دیگر هیچ ضرورتی برای خرید سخت افزار ها ندارید و اینگونه در کاهش هزینه ها برای خرید تجهیزات مختلف نیز صرفه جویی کرده اید و با یک هزینه اندک به استفاده از نرم افزار سی آر ام برسید.

منابع انسانی

با توجه به اینکه بسیاری از فرآیند های مختلف در یک سازمان با کمک منابع انسانی به راحتی قابل حل است می توانید از این قسمت نهایت استفاده را در امور مرتبط همانند کارگزینی، آموزش، ارزیابی عملکرد و ... ببرید.

سی آر ام فارسی

این نوع سی آر ام برای شرکت های که می خواهند از کلیه امکانات با زبان فارسی در این نرم افزار بعلاوه وجود تاریخ شمسی و... استفاده نمایند بسیار مفید است. چرا که با استفاده نمودن از این پنل کلیه گزارش‌ ها و اطلاعات شرکت بر اساس تاریخ شمسی ثبت می شوند.

تعریف نرم افزار سی آر ام

نرم افزار crm مخفف عبارت Customer Relationship Management است که به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. می توان با استفاده نمودن از امکانات برنامه crm به کسب و کار ها توسعه و رونق بخشید کلیه فعالیت ها را به خوبی و راحتی انجام داد. علاوه بر آن به رضایت مشتریان و کاهش هزینه ها نیز کمک بسیاری می شود.

امکانات برنامه crm

امکانات برنامه CRM 

  1. قابلیت ایجاد فرم، با این ویژگی می توان فرم ها را بسته به نوع نیاز خود و کسب و کار ها تغییر داد.
  2. گزارش سازی، این خصوصیت در سی آر ام برای انجام گزارشات پیشرفته است.
  3. مدیریت گردش کار، با وجود این قابلیت می توان برای کلیه فرآیند های مجموعه گردش کار مربوطه را ذکر کنید.
  4. سی آر ام تحت وب، با این قابلیت هیچ نیازی به نصب نرم افزار crm بر روی سیستم‌ های شرکت نیست چرا که می توان با آدرس موجود به این قسمت ها وارد شوید.
  5. قابلیت اتصال به انواع نرم افزار و سازگاری با آن ها.
  6. مدیریت کردن جهت دسترسی کاربران به این نرم افزار.
  7. ویرایش در میزان دسترسی موجود در بین کاربران.
  8. وجود زبان فارسی و تاریخ شمسی برای راحتی کار کارکنان و ثبت تمام اطلاعات با تاریخ شمسی.
  9. مدیریت کردن کارکنان سازمان، نظارت بر کلیه فعالیت ها و اقدامات یک پرسنل.
  10. و...

این نرم افزار را می توان یک نرم افزار بی نظیر و پر کاربرد در کل جهان لقب داد و با توجه به کارایی، امکانات و مزایای که این نرم افزار در زمان استفاده دارد قادر است تا به توسعه و نظم یک مجموعه کمک شایانی کند. به دنبال ذکر امکانات crm به مزایای آن نیز در متن زیر پرداخته ایم.

بهتر است چند مورد از امکانات برنامه CRM را  در این بخش عنوان نماییم؛

ابتدا به مزیت مهم کاربر پسند بودن این سیستم اشاره می کنیم که یک مزیت عالی در جلب رضایت مشتریان است چرا که به راحتی می توان با آن فعالیت های خود را انجام داد.

عملکرد بی نظیر و قوی این نرم افزار در انجام کلیه فعالیت ها مزیت بعدی آن است.

یکی از دیگر مزایای مهم نرم افزار سی آر ام این است که با نحوه ارتباط درست در بین کاربران و مشتریان یک ارتباط قوی ایجاد می کند.

یکپارچه ساختن تمامی بخش ها در یک مجموعه نیز از مزیت های مهم نرم افزار سی ار ام است. همچنین بهتر است بدانید که این نرم افزار قادر است تا یک سفارش سازی کامل در جهت کارایی بهتر و بیشتر کسب و کار ها انجام دهد.

بررسی قیمت CRM 

با توجه به عوامل موجود در خصوص تحریم ها  در کشور عزیزمان ایران متاسفانه نمی توان از موارد مربوط به هزینه های سی آر ام قیمت مشخصی را عنوان نمود. اما باید این نکته را نیز یاد آور شد که اکنون شرکت های زیادی با ارائه نسخه فارسی اقدام نموده اند که تعرفه های موجود در این موارد در هر پروژه تقریبا بین ۱۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

پیشنهاد چیتاک به افرادی که به دنبال انجام فعالیت ها به ساده ترین روش، داشتن قابلیت های فراوان، افزایش مشتریان، جلب رضایت مشتری و رونق در کسب و کار ها هستند می توانند از این نرم افزار محبوب و پر کاربرد نهایت استفاده را ببرند.

سخن پایانی:

نرم افزار crm یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند برای استفاده در  مدیریت کسب و کار ها است پر کاربرد بودن این نرم افزار به دلیل کاربر پسند بودن و فضای کاری راحت و آسان این نرم افزار است.

علاوه بر آن با توجه به ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان یک مجموعه کامل با تمامی بخش های مختلف مدیریتی و دیگر فعالیت ها پشتیبانی نمود. و در کار های گروهی نیز می توان به خوبی عمل کرد و در یک جمله بهتر است بگوییم که کلیه کار ها را می توان به آسانی و به صورت پیشرفته انجام داد.

اگر به دنبال پیشرفته تر کردن فضای کاری خود و داشتن امکانات در شآن کسب و کارتان هستید می توانید با چیتاک ارتباط بگیرید و پس از مشاوره  کامل توسط مشاوران متخصص چیتاک محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

بررسی قیمت CRM



بررسی امکانات برنامه crm ظرف ۳ دقیقه!
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 15 آبان, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن