رسیدن به هک رشد با این ۶ کار در سامانه CRM
13 دی, 1401 توسط
رسیدن به هک رشد با این ۶ کار در سامانه CRM
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

طراحی هک رشد در سامانه crm را می توان اینگونه بیان نمود که یک ترکیبی از بازاریابی، بررسی کامل در خصوص اطلاعات آماری و تکنولوژی را گویند هک رشد همانند یک قسمت از استراتژی های تبلیغاتی است که امروزه در بین بازاریاب ها بسیار دیده می شود این عمل بیش تر برای جذب تعداد مشتریان به صورت بالا است همچنین لازم است بدانید این روش برای کسب و کار های نوپا که بودجه زیادی نمی خواهند برای تبلیغات انجام دهند یک روش فوق العاده است به دنبال این سخنان شاید فکر کنید که هک رشد فقط برای کسب و کار های نوپا و یا کوچک مناسب است اما باید بگوییم که این روش در سازمان های بزرگ با تعداد مشتریان بالا نیز کار آمد است. چرا که شما می توانید با این سیستم با حداقل هزینه و در مدت زمان کوتاهی نتیجه درخشانی کسب نمایید.

مهم است که تمام نکات حیاتی در خصوص هک رشد را بدانید ابتدا نیاز است این مورد را در نظر بگیرید که هک رشد یک ابزار نیست و آن را باید یک نگرش و کسب ذهنی دانست که کلیه عوامل در خصوص تغییرات را بیان کرد. در واقع هک رشد به یک فرآیند آزمون و خطا در طی فعالیت های بازاریابی و کانال‌ های فروش است با روش هک رشد بازاریاب می تواند یک هدف مشخص و مناسبی را برای توسعه و رشد یک مجموعه پیدا کند. با هک رشد می توان مخاطبان زیادی را به جمع مشتریان خود دعوت نمایید و در برقراری رابطه با آن ها موفق عمل کرده و بازخورد های مثبتی داشته باشید اینگونه توانسته اید به بهترین و به صرفه‌ ترین روش عوامل سرعت آزمون و خطا را سنجیده و یک مهارت فوق العاده در خصوص توسعه دادن به کسب و کار های خود  داشته باشید.

هکر رشد چه کسی است؟

بهتر است بدانید که هکر رشد باید برنامه نویس یا طراح سامانه crm خبره ای باشد اما تمام کار او صرفا یک برنامه‌ نویسی نیست هکر رشد به شخصی می گویند که استراتژی‌ در خصوص هک رشد را تدوین و اجرا می‌ کند

در واقع هکر به کسی می گویند که از طریق یک روش غیر معمول به یک هدف مشخص دست پیدا می کند. هدف نهایی یک هکر رشد رسیدن سریع به رشد و توسعه است و در این مسیر فقط هدف مشخص شده برای او مهم است.

نمی توان هکر رشد را یک بازاریاب دانست، چرا که هکر رشد خود یک شخصیت کاملا جدایی است. تمرکز کردن کامل هکر رشد، بر روی رشد و توسعه مجموعه به نفع خود او و مجموعه است چرا که در این راه هیچگونه عاملی برای نرسیدن به هدف و بر هم خوردن تمرکز او وجود ندارد و او می تواند با اطمینان خاطر بیشتر هدف خود را دنبال کند و این امر برای مجموعه و فرد هکر بسیار مهم است.

سامانه crm

ویژگی‌ های هکر رشد چیست؟

خصوصیات یک هکر رشد بسیار اهمیت دارد چرا که شاید بخواهید یک هکر رشد را استخدام نمایید و یا خود تبدیل به یک هکر رشد شوید  پس برای اطلاع از این خصوصیات و موارد دیگر بهتر است ما را تا انتهای این مطلب همراهی نمایید.

خصوصیات مهم هکر رشد؛

وجود حس کنجکاوی بالا

وجود حس کنجکاوی، یکی از خصوصیات مهم در بین هکر های رشد است. به دلیل اینکه هیچ فعالیت مشابه و مخصوصی برای یک هکر رشد وجود ندارد فرد هکر باید خود با یک روحیه پرسش گری و کنجکاوی فعالیت ها را آغاز نماید و از یک روش تازه جهت انجام کارهایش استفاده نماید.

تجزیه و تحلیل مستمر

تجزیه و تحلیل امور باید یک فعالیت مداوم برای یک هکر رشد باشد زیرا رشد یک مجموعه نیاز به تجزیه تحلیل و بررسی های فراوان دارد و در این خصوص باید هکر با در نظر گرفتن یک زمان مشخص به اینگونه فعالیت ها بپردازد و در این مسیر نیز حوصله زیادی به خرج دهد تا بتواند به موارد مورد نظر خود بپردازد.

سامانه crm انسانی

وجود حس خلاقیت

با داشتن خلاقیت در خصوصیات یک هکر می توان از این نظر اطمینان خاطر داشت که او هر بار به دنبال یک راه جدید و امتحان کردن آن است و با توجه به رسیدن به ایده های مورد نظر ان ها را به مرحله اجرا و نیز رساند.

مهارت‌ های عمومی و تخصصی

اگر به دنبال این هستید تا خود یک هکر توانمند باشید باید تمام تلاش خود را برای بکار گرفتن  توانایی‌ های عمومی و تخصصی خود انجام دهید.

استفاده همیشگی از آمار ها و شاخص‌ ها

داشتن اطلاعات کافی، آمار و شاخص‌ ها از مواردی هستند که جز یک ابزار مهم در فعالیت های یک هکر محسوب می شوند. این ابزار ها برای هر یک از هکر ها نشان از توانایی ‌هستند تا با آن ها بتوانند در جریان نتیجه های خود تغییرات مثبتی اعمال کنند.

تمرکز کافی بر رشد و توسعه مجموعه و استفاده از تمام انرژی خود در این مسیر

داشتن یک روحیه شکست ناپذیر و موفق

و... از جمله خصوصیات مهم یک هکر موفق است.

هک رشد و سامانه crm 

پیش تر نیز عنوان نمودیم که هکر های رشد همان استراتژی‌ های سامانه crm را پیش می برند که باعث تغییرات و نتایج درخشان در کسب و کار ها می شود. هکر های رشد برای پیش رفتن درست مسیر خود مراحل پنج گانه ای را تعیین کرده و آن ها را انجام می دهند این مراحل عبارتند از:

جذب مشتری؛ جذب کردن مشتریان جدی با استفاده از مسیر های مختلف نظیر: ایمیل، شبکه های اجتماعی، سئو، همکاری در فروش و...

فعال سازی: متقاعد سازی هر مشتری جهت استفاده نمودن از محصولات.

حفظ کردن مشتریانی که در حال حاضر دارید.

درآمد: افزایش چند برابری سود ها.

ارجاع: تشویق مشتریانی که در حال حاضر هستند برای ارجاع سایر افراد.

سامانه crm خدمات



رسیدن به هک رشد با این ۶ کار در سامانه CRM
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 13 دی, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن