طراحی فرم های پرسشنامه در نرم افزار ارتباط با مشتری
8 آذر, 1401 توسط
طراحی فرم های پرسشنامه در نرم افزار ارتباط با مشتری
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است


فرم پرسشنامه رضایت در نرم افزار ارتباط با مشتری یک نمونه پر کاربرد در میان فرم های کنترل کیفی یک شرکت است. دلیل بکار گرفتن از این فرم ها توجه به مشتری و رضایت او است با این عمل می توان موارد ضعف یا قوت یک سازمان را از دید مشتریان در نرم افزار ارتباط با مشتری نیز بهبود بخشید.

فرم های پرسشنامه نظرسنجی رضایت مشتریان یکی از راه های یافتن دیدگاه مشتریان است و بهتر است بنا به پیشنهاد استاندارد بین المللی ایزو 10004 از شیوه های متفاوت و ترکیب آن ها استفاده کرد.

پرسشنامه رضایت مشتریان در نرم افزار crm یک راه مستقیم سنجیدن رضایت مشتریان است که توسط سوالاتی ایجاد می شود.

سوالات فرم های پرسشنامه در نرم افزار ارتباط با مشتری

- خاصیت های محصول یا خدمات که موارد چگونگی، بعدها، پشتیبانی و ... است

- ویژگی های واگذاری که حاوی مواضع است که در واگذاری کالا یا خدمات وجود دارد، مانند دوره واگذاری، روال واگذاری، چگونگی واگذاری و ....

خصوصیت های سازمانی که در این خصوصیت ها عامل اقدام کارکنان بسیار مهم است. همچنین در این قسمت روش سازمانی به توضیح دادن سوالات مشتریان و ... نیز مهم است و می تواند به عنوان سوال مورد توجه قرار گیرد.

سوالات پرسشنامه را می توان برای مشتری فرستاد و یا به صورت تلفنی آن ها را کامل کرد. پس از کامل کردن باید به رسیدگی فرم ها پرداخت و درصد رضایت هر فرم، تمام مشتریان و همچنین هر گزینه را حساب نمود. برای بررسی می توان به پاسخ ها نمره داد.

با این نمره ها می توان به هر سوال نمره داد و حد خرسندی را مورد پیمایش قرار داد.

فروش کالا تنها قسمتی از روند فروش است و قسمت اصلی جذب مشتریان جدید است. اما سوال اساسی این است که به چه صورت؟ 

حتما این یک فرمایش آشکار است که اگر به دنبال جذب مشتری جدید هستیم اول باید مشتریان قدیمی را پایدار نگه داریم و رضایت آنها را کسب کرد. چرا که اگر مشتریان قدیمی تر رضایت کافی از کالا نداشته باشند، نه تنها خودشان دیگر به پیگیر خرید آن کالا نمیشوند بلکه دیگران را هم از خرید آن پشیمان می کنند. بنابراین یکی از راه های اساسی برای آگهی کالا کسب رضایت مشتریان است. و یکی از راه هایی که می توان از اندازه رضایت مشتری اگاه شد، نمونه فرم سنجیدن رضایت در نرم افزار ارتباط با مشتری است. به همین هدف ما تلاش داریم تا در محتوای زیر دادهای لازم در این اساس را در اختیار شما قرار دهیم.

چطور میتوان خرسندی مشتریان را به دست آورد؟ چرا باید رضایت مشتری را به دست آورد؟ و از آن مهمتر اینکه چطور می توان خرسندی مشتری را به دست آورد؟ 

شاید بسیاری از افراد غیر کارشناس در زمینه فروش فکر کنند که مهمترین مساله فروش یک کالا است و بعد از آن همه چیز تمام شده است. اما این حقیقتا یک تفکر کاملا اشتباه است  و باید دانست که روند اساسی فروش تازه بعد از اینکه یک کالا توسط مشتری خریداری شد، شروع می شود. چراکه اگر آن مشتری خرسند باشد افراد دیگری را نیز تحریک می کند که از کالا شما خریداری کند. و این یک آگهی بدون صرف هزینه های بزرگ است. شما با کسب رضایت از مشتریان قدیمی می توانید یک آگهی کاملا همراه با سود و  ضمانت شده داشته باشید. 

اما شاید سوال شود که چگونه می توان رضایت مشتری را کسب کرد؟

 اول شما باید بدانید که چه مواردی باعث نا خرسندی مشتری می شود؟ بعد از فهمیدن این موارد شما اول باید تلاش  در جلوگیری داشته باشید یعنی قبل از این که موارد خلق کننده ناخرسندی به وجود بیایند شما آن را دور اندیشی کنید و از به وجود آمدن آنها جلوگیری کنید. یکی راه هایی که به شما کمک می کند تا از این موارد را شناخت پیدا کنید، فرم های نظر سنجی در نرم افزار ارتباط با مشتری هستند. شما در این فرم ها از مشتریان می خواهید تا خواسته و دلخواه خود را شرح دهند و شما با استفاده از این نظریات به عنوان یک مدیر باهوش به شیوه ای برنامه ریزی می کنید که فروش کالا های خود را در امتداد رضایت مشتری انجام دهید. بطور مثال:

قیمت کالا را تا مقدار کافی مقرون به صرفه کنید. چرا که تعداد زیادی از افراد به دنبال کالا با قیمت مناسب و کیفیت مساعد هستند.

کالای شما باید همیشه در معرض باشد و نبود کالا موجب نارضایتی مشتری نشود.

ارائه کالا باید به آسانی انجام شود و مشتریان در کوتاه ترین زمان به آن دسترسی پیدا کنند.

نرم افزار ارتباط با مشتری

فرم پرسشنامه برای مشتریان در نرم افزار ارتباط با مشتری

فرم های پرسشنامه انواع گوناگونی دارند که این گوناگونی مربوط به نوع کالا یا کاری است که شما ارایه می دهید. فرم های پرسش نامه همچنین به صورت های مختلف در اختیار مشتریان یا کسانی که از کالا یا کار شما استفاده کرده اند قرار می گیرد. به طور مثال برخی پرسش نامه ها به صورت دوره ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این نوع پرسش نامه ها به مدیر این توانایی را می دهد که نواقص کاری خود را به صورت دوره ای رفع کند و به یک تعامل همیشگی با مشتری برسد و مشتری این احساس را پیدا می کند که شما همواره به دنبال کسب رضایت مشتری هستید و این موضوع مشتری را بیشتر به خرید کالای شما تحریک می کند. 

فرم های پرسش نامه شامل سوالات و بخش های مختلف است شما در این پرسش ها باید به شیوه ای عمل کنید که مشتری احساس کند که شما همواره به کسب رضایت از او اهمیت می دهید نه به سود و منفعت شخصی خود، در این پرسشنامه ها بهتر است به صورت فیلد سوالات خود را مطرح کنید و با این امر در گزارش گیری دستتان باز تر است. شما با این فرم ها می توانید به افزایش جذب مشتری بپردازید و باید بدانید که همواره بهترین راه آگهی برای فروش یک کالا، کسب رضایت از مشتریان است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با ما ارتباط بگیرید.



طراحی فرم های پرسشنامه در نرم افزار ارتباط با مشتری
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 8 آذر, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن