معرفی چند تکنیک کاربردی کسب درآمد از فیسبوک
8 خرداد, 1402 توسط
معرفی چند تکنیک کاربردی کسب درآمد از فیسبوک
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

کسب درآمد از فیسبوک. فیسبوک، این برنامه محبوب پس از ساخت و معرفی به بازار به سرعت توسط بسیاری از افراد در جهان مورد استفاده قرار گرفت و به صورت کامل رشد کرد و اکنون نیز این اپلیکیشن به شکل یک پلتفرم محبوب در بین عموم در حال استفاده شدن است. بیشتر افراد از این پلتفرم جهت به اشتراک گذاشتن عکس های خود و یا برقراری ارتباط با دوستان و نزدیکان خود استفاده می‌ کنند این مسئله موجب گردیده است که به فیسبوک به چشم یک گزینه عالی برای کسب درآمد از اینترنت نگاه کنیم.

محبوبیت فیسبوک در کشور عزیزمان ایران چگونه است؟

در سال ۲۰۰۷، فیسبوک به عنوان یک رسانه اجتماعی که اولین رسانه اجتماعی نیز بود در کشور ایران مورد استفاده قرار گرفت و طولی نکشید که این رسانه اجتماعی طرفداران زیادی را به خود جلب کرد و به عنوان یک برنامه محبوب در بین کاربران ایرانی معرفی گردید، اما باید بگوییم که دقیقا دوسال بعد از معرفی این رسانه محبوب و مهم متأسفانه از سال ۲۰۰۹ تصمیم بر این شد که آن را به دلیل فعالیت در زمینه کمپین‌ های سیاسی، ارائه اخبار، سازمان‌ دهی جنبش‌ ها، اعتراضات و … فیلتر نمایند. بهتر است در اصل اینگونه بگوییم که در آن زمان اکثر افراد معترض از فیسبوک برای مشخص نمودن یک زمان و مکان معلوم جهت انجام اعتراضات استفاده می‌ کردند و دولت ایران نیز با مطلع شدن از این موارد ناچار بر فیلتر شدن این شبکه اجتماعی برای همیشه شد. این مسئله در ایران باعث گردید تا فیسبوک تعدادی بسیاری از کاربران خود را از دست بدهد و تعداد افراد موجود در این شبکه اجتماعی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرد. با توجه به موارد اتفاق افتاده در آن سال ها باز هم در زمان اعلام تعداد کاربران این شبکه اجتماعی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران اعلام نمود که حدود ۴٫۵ میلیون نفر از ایرانی ها از فیسبوک استفاده می‌ کنند.

اصول کسب درآمد از فیسبوک

مزیت های استفاده نمودن از فیسبوک جهت کسب درآمد

کسب درآمد از فیسبوک می‌ تواند بسیار مفید و قابل اجرا باشد.در حال حاضر بسیاری از افراد هستند که از این رسانه اجتماعی به عنوان یک ابزار و روش کسب درآمد استفاده می‌ کنند و نتیجه های درخشانی نیز از این مجموعه بدست آورده اند. کسب درآمد از فیسبوک مزیت های بسیاری بهمراه دارد که در متن های زیر به آن ها اشاره نموده ایم:

  1. دسترسی بیشتر به مخاطبان و کاربران بالقوه
  2. کسب درآمد بالا و مناسب
  3. توانایی ارائه کردن خدمات و تعامل بهتر با کسب و کار ها

اصول کسب درآمد از فیسبوک

کسب درآمد از فیسبوک یک راه راحت و آسانی نخواهد بود و به یک تایم مناسب و همچنین تلاش های همیشگی نیاز دارد. پس باید  برای اینکه بتوانید از این شبکه اجتماعی درآمد مناسب کسب نمایید می بایست بر طبق اصول و قواعد پیش بروید و کلیه این موارد را به خوبی رعایت کنید:

  1. ابتدا باید برای انجام بازاریابی های خود یک صفحه تخصصی در فیسبوک ایجاد نمایید
  2. این صفحه باید با محتواهای جالب، خاص، ارزشمند و متنوع همراه باشد تا اینگونه بتوانید توجه افراد بسیاری را به صفحه خود جلب نمایید.
  3. روش‌ های کسب درآمد از طریق فیسبوک
  4. صفحه ایجاد گردیده توسط شما می بایست به صورت حداقلی ۱۰۰۰ دنبال کننده هدفمند داشته باشد.
  5. فعالیت های شما باید ادامه دار باشد به طوری که هر روزه باید به شکل منظم پست‌ های جذاب و مرتبط منتشر کنید.
  6. با توجه به مواردی که در اختیار دارید سعی نمایید تا تعداد لایک‌ های خور را بیشتر کنید، در همان ابتدای کار بهتر است از دوستان خود دعوت کنید تا صفحه شما را لایک کرده و اینگونه اعتماد مخاطبان افزایش دهید..

روش‌ های کسب درآمد از طریق فیسبوک

۱. افیلیت مارکتینگ

بازاریابی همکاری در فروش، یک نوع از تکنیک هایی که به وسیله آن باید  محصولات یا خدمات شرکت‌ های دیگر را تبلیغ نمایید. اگر شما محصول یا خدماتی جهت به فروش رساندن ندارید می‌ توانید با استفاده نمودن از صفحه مورد نظر خود به معرفی دیگران پرداخته و به کسب درآمد از فیسبوک بپردازید. همچنین گروه‌ های فیسبوک، نیز یک روش بسیاری مناسب جهت انجام اجرای افیلیت مارکتینگ هستند؛ به طوری که شما می‌ توانید گروه‌ های مورد نظر و مرتبط را بیابید و پس از اینکه عضو آن ها شدید لینک‌ های مربوطه را در گروه ارسال کرده و در نتیجه هر بار که شخصی از لینک شما جهت خرید محصولی استفاده می‌ کند، کمیسیون مشخصی به حساب شما واریز می گردد.

۲. صفحات پر طرفدار

یکی دیگر از روش های مهم در کسب درآمد از فیسبوک، جمع آوری تعداد مخاطبان بیشتر و ایجاد کردن یک پیج‌ پرطرفدار است. این کار باعث می شود که در انجام تبلیغات افراد بسیاری صفحه مورد نظر را دیده و آن را دنبال نمایند.

۳. انتشار محتوای ویدیویی

با توجه به ایجاد صفحه در فیسبوک می توانید بر روی کلیپ هایی منتشر شده تبلیغات خود را نیز انجام دهید و به شکل خودکار درآمد کسب کنید. باید این نکته را نیز بدانید که تبلیغات شما در وسط کلیپ پخش می گردد جهت کسب درآمد از فیسبوک بهتر است به موارد زیر توجه کنید

  1. بیش از ۳۰۰۰۰ بازدید ۱ دقیقه‌ ای از ویدیو های خود داشته باشید.
  2. از صفحه فیسبوک خود منتشر کنید.
  3. زمان ویدیو ها ۳ دقیقه و بیشتر باشد.
  4. ویدیو ها منحصر به فرد باشند و به بینندگان ارزش اضافه کنند.

۴. مدیریت رسانه‌ های اجتماعی

این یک روش عالی برای استخدام شدن و کسب درآمد است به گونه ای که شما می توانید با استخدام شدن برای مجموعه های که قصد دارند از فیسبوک به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنند، درآمد خوبی به دست آورید. بعضی از وظایف این شغل عبارتند از:

  1. برنامه‌ ریزی پست‌ های شبکه‌ اجتماعی
  2. جواب دادن به نظرات کاربران
  3. ایجاد و انتشار تصاویر با کیفیت بالا
  4. مدیریت محتوا
  5. نظارت کردن بر معیار های کمپین تبلیغاتی

روش های دیگر در این شبکه اجتماعی استفاده از مارکت پلیس در فروش محصولات و فروش محصولات از طریق گروه های محلی است.

کابران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با مشاوران متخصص ما ارتباط بگیرید. 

مدیریت رسانه‌ های اجتماعی


معرفی چند تکنیک کاربردی کسب درآمد از فیسبوک
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 8 خرداد, 1402
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن