نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی
7 مهر, 1401 توسط
نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

در مقاله های مربوط به نرم افزار سی آر ام تعریف این نرم افزار را بازگو نموده ایم اما به دلیل کامل بودن هر مطلب جهت مطالعه شما کاربران عزیز به تعریف و مزایای crm در عنوان نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی نیز می پردازیم.

نرم افزار CRM چیست؟ 

CRM مخفف Customer Relationship Management است که به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. نرم افزار CRM کارایی مفید برای مجموعه ها دارد و همانند یک بانک اطلاعات مشتری یکپارچه برای مجموعه ها است. این نرم افزار پر کاربرد با توجه به استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری در ایجاد یک ارتباط دو سویه میان مشتریان و مجموعه شما ایجاد می کند. حال باید بدانید که این ارتباط دو سویه چه مزیتی برای مجموعه دارد؟ باید گفت که این ارتباط باعث می شود تا در طولانی مدت به کسب درآمد بیشتر و فروش فراوان برسید یا به بیان دیگر موفقیت مجموعه و سود آوری مجموعه خود را به این نرم افزار مدیون می شوید.

نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی

به نرم افزار سی آر امی که به طور رایگان و با محدودیت های به کاربران خدمات ارائه می دهد نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی گفته می شود. امروزه با توجه به شرایط کسب و کار ها و پیشرفت تکنولوژی اکثرا کسب و کار ها به نرم افزار سی آر ام احتیاج دارند اما تعداد کمتری به استفاده از این نرم افزار پرداخته اند به این دلیل که کسب و کار های دیگر هنوز احساس نیاز به  وجود نرم افزارهایی جهت بهبود بهره ­وری کسب و کار هایشان نکرده اند و یا شناخت کافی از این نرم افزار را ندارند. اما زمانی که این کسب و کار ها با نرم افزار سی آر ام آشنا شوند بدون درنگ به استفاده از آن می اندیشند. در این قسمت شاید برای شما سوال پیش آید که به چه دلیل می گوییم کسب و کار ها به نرم افزار سی آر ام نیاز دارند؟ نرم افزار سی آر ام با توجه به خدمات متنوعی که ارائه می دهد انجام فعالیت ها را سرعت می بخشد و جمع آوری و مدیریت داده های مشتریان را برعهده می گیرد، ارتباط با مشتریان را بهبود می بخشد و این امر باعث رضایت مشتریان و وفاداری آن می شود، نظم زیادی به مجموعه می بخشد، مجموعه شما را با هماهنگی زیادی روبرو می سازد، باعث فروش و کسب در آمد چند برابر می شود، قابلیت بازاریابی دارد و...

نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی

نرم افزار CRM رایگان فارسی

در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرن سازی کلیه کسب و کار ها دیگر نمی توان از روش های قدیمی استفاده نمود و انتظار موفقیت داشت. نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی یا همان نرم افزار سی آر ام می کوشد تا در بخش های مختلف سازمان همانند؛ نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش و… خدمات دهی کند. زمانی که به مطالعه دقیق در خصوص نرم افزار سی آر ام بپردازیم با تعداد زیادی از نرم افزار های گوناگون CRM روبرو می شویم که برای استفاده از آن ها در کسب و کار خود خصوصا سی آر ام هایی که قابلیت فراوانی دارند باید هزینه بالایی را متقبل شویم. هرچند که این هزینه ها با توجه به خدمات و کارایی که نرم افزار سی آر ام دارد مناسب است و شرکت های بزرگ که خرج های زیادی برای مدیریت ارتباط با مشتریان می کنند می توانند به استفاده از این نرم افزار بی اندیشند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که نرم افزار های مدیریت مشتری رایگان فارسی نیز موجود است که به راحتی می توان آن ها را دانلود نمود و با توجه به محدودیت هایی که دارد در کسب و کار خود بکار گرفت.

اما چرا نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی؟ با توجه به اینکه کسب و کار های ما در داخل کشور هستند نرم افزارهای طراحی شده سی آر ام فارسی نیز بر اساس شرایط داخلی ایجاد می شوند و همچنین به دلیل وجود زبان فارسی این نرم افزار ها می توان به راحتی با آن ها کار کرد.

استفاده کردن از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رایگان با توجه به کمک در کاهش هزینه ها می تواند شما را آگاه سازد که به کدام ویژگی‌ های crm نیاز دارید، علاوه بر آن اگر تا بحال از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده نکرده اید از این موقعیت بهره ببرید و یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری رایگان را دانلود نموده و نحوه کارایی با آن را یاد بگیرید.

نحوه کارایی نرم افزار سی آر ام

این نرم افزار با توجه به قابلیت یکپارچگی کامل که دارد کلیه تعاملات با مشتریان را ذخیره می کند و انجام امور و پیگیری­ های مربوط را به کارمندان مجموعه یاد آور می سازد. در نرم افزار سی آر ام می توان تمامی امور و رفتار های مشتریان را زیر نظر گرفت و با توجه به آن ها با مشتری ارتباط گرفت. در نهایت می توان گفت که با استفاده از نرم ­افزار CRM می توان در مدت کوتاهی و به راحتی به خواسته های خود برسید.

نگهداری یک مشتری از جذب مشتری جدید راحت تر است فقط کافیست به درخواست های مشتری را در اسرع وقت و با صبر و حوصله رسیدگی کرد. علاوه بر آن باید بدانید که وفادار ساختن یک مشتری برای هر کسب و کاری بسیار با ارزش است چرا که شما توانسته اید رضایت یک فرد را با نحوه پاسخگویی و انجام درخواست های آن جلب نمایید نرم افزار CRM  نیز دقیقا با هدف افزایش رضایت مشتری ایجاد شده است و در این امر کمک شایانی به هر مجموعه ای می کند.

همچنین نکته مهم بعدی که باید در کسب و کار خود به آن توجه نمایید طبقه بندی کردن و سازماندهی سرنخ های فروش مشتریان است که اهمیت زیادی دارد این نرم افزار قابلیت انجام امور بالا را نیز دارد و این کار را به صورت طبیعی انجام می دهد و باعث می شود با انجام آن میزان توجه و زمان دستیابی به سرنخ های مشتریان را آشکار می کند. علاوه بر آن به جلوگیری از اتلاف وقت و صرف انرژی کارکنان نیز کمک می کند.

برای ثبت نام و استفاده از نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی چیتاک به صورت یکماهه ثبت نام کنید

نرم افزار سی آر ام



نرم افزار رایگان ثبت اطلاعات مشتریان فارسی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 7 مهر, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن