۱۰ نرم افزار سی آر ام رایگان برتر جهان
Top 10 free CRM software in the world
25 مرداد, 1401 توسط
۱۰ نرم افزار سی آر ام رایگان برتر جهان
همیار هوشمند چابک, مهدی سرایی
هنوز نظری ثبت نشده است

۱۰ نرم افزار سی آر ام رایگان که هریک دارای امکانات و ویژگی های خاص خود هستند در ادامه معرفی خواهند شد. اما به منظور بهره مندی بهتر از امکانات هر یک از این نرم افزارها می بایست نکاتی را مدنظر داشته باشید که در ادامه به آن میپردازیم.

سی آر ام رایگان خود را انتخاب کنید

صرف سی آر ام رایگان بودن یا معروف بودن هیچ یک از نرم افزارها به تنهایی دلیل خوبی برای استفاده از آنها نیست و آنچه در صدر توجه و اولویت قرار دارد، کارایی وکاربردی بودن آن سی آر ام رایگان است. پس در درجه اول تحقیقات خود را معطوف به کاربردی بودن نرم افزار کنید.

مقیاس کار را در نظر داشته باشید

نرم افزار CRM مایکروسافت برای سازمان های بزرگ گزینه ای مطلوب و ایده آل به شمار می رود اما در عین حال اگر کسب و کارهایی که تعداد پرسنل آنها کم تر از ۵۰ نفر است احتمالا در استفاده از این نرم افزار فروش به مشکل خواهند خورد. به این جهت نرم افزار زوهو گزینه ای مطلوب تر و موثر تر برای سازمان های کوچک تر به شمار می رود.

سی آر ام رایگان

موضوع زبان سیستم را هم در نظر بگیرید

هر یک از نرم افزارهای سی آر ام رایگان معرفی شده دارای قابلیت ها و ویزگی های شاخصی هستند که آنها را در تمام نقاط دنیا به شهرت رسانده است. به واسطه شرایط خاص کشور امکان سرویس دهی بسیاری از سازمان های خارجی در ایران امکان پذیر نیست و به همین جهت ساده ترین موضوع مثل زیان سیستم در صورتی که شما یا افراد سازمان رابطه خوبی با زبان لاتین نداشته باشند، به احتمال زیاد پروژه با شکست مواجه خواهد شد.

به دنبال پشتیبان داخلی برای سی آر ام رایگان هم باشید

صرف رایگان بودن در استفاده از نرم افزار سی ار ام و بدون توجه به موضوع مهمی مانند پشتیبانی و استقرار آن، هزینه سنگینی بر دوش مدیران سازمان خواهد گذاشت. شروع کار با سی آر ام پایان کار نیست بلکه آغاز راهیست که احتمالا تا انتهای فعالیت کسب و کار با آن مشغول خواهید بود. وجود پشتیبان آگاه و باد انش فنی و تحلیلی مناسب احتمال موفقیت پروژه شما را دو چندان خواهد کرد.


۱۰ نرم افزار سی آر ام رایگان برتر جهان
همیار هوشمند چابک, مهدی سرایی 25 مرداد, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن