چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم ؟
27 شهریور, 1402 توسط
چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم ؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

اشخاص مختلفی از طریق اینستاگرام کسب در آمد دارند،  که در این بخش از مقاله می خواهیم به کلیه جزئیات چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم بپردازیم کار کردن و کسب درآمد داشتن در اینستاگرام شاید ساده به نظر آید اما در حقیقت اینگونه نیست و یک فعالیت تمام وقت نیاز دارد به  همراه  انرژی زیاد تا به موفقیت منجر شود.

اگر می خواهید بدانید چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم باید پیج دائما در حال بروزرسانی و آپدیتی را داشته باشید.

برای کسب در آمد از طریق اینستاگرام باید پیجی با تعداد فالوور بالا داشته باشید تا بتوانید کسب در آمد کنید، ایده های که در ذهن شما به وجود می آیند باید با علایق مخاطبانی که شما را دنبال میکنند همخوانی داشته باشد تا جذایت برای  دنبال کنندگان پیج شما به وجود آید

  1. خب شاید اولین سوالی که به وجود آید این باشد که به چه صورت در اینستاگرام شروع به فعالیت کنیم؟
  2. سوال دوم نیز این باشد که از چه طریقی بهترین عنوان را برای پیج خود انتخاب کنیم؟

برای اینکه در اینستاگرام موفق باشیم و ایده های خوبی را ارائه کنیم، باید به این فکر کنیم که به چه شاخه ای و موضوعی علاقه مندیم و تخصص لازم را داریم که تولید محتوا کنیم یا خیر؟

به طور مثال افرادی هستند که در فضای وب آموزش های نقاشی و یا آشپزی را به اشتراک می گذارند، که با توجه به نوع فعالیت شما باید دید که در طی روز چه میزان از زمان خودتان را میتوانید صرف تولید محتوا برای پیچ اینستاگرام داشته باشید

باید در شروع فعالیت در اینستاگرام این مورد را که خیلی مهم است در نظر داشت و همچنین باید میزان بازدید از پیج و لایک و کامنت را بررسی کنیم و توجه داشته باشیم که چه محتواهای بیشتر بازدید دارد.

محتواهای که تولید میشوند با فکر و ایده های زیادی از سمت مدیریت پیج زمان و انرژی زیادی را به خودت اختصاص داده است تا به یک محتوا با بازدید بالا و موفق تبدیل شده  است.

باید دقت داشته باشیم که تا چه زمانی ما می توانیم که در اینستاگرام به فعالیت خود ادامه دهیم پس باید تمامی جوانب را بسنجیم و بررسی کنیم.

چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم ؟ 20 ایده قابل اجرا

پیج های مختلفی را مشاهده کرده اید که از دید شما جذاب و خاص بوده که مدیریت آن در حالی که لذت اداره کردن آن را میبرد به درآمد خوبی هم میرسد که در ادامه چند مورد از این کسب و کار ها را معرفی خواهیم کرد:

پیج فروشگاهی

مطمننا در اینستاگرام با پیج های که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش میرسانند برخورد کرده اید.

چنین پیج های در زمان کوتاه تری فالوور زیادی جذب می کنند با پیشرفته تر شدن علم فناوری، خرید آنلاین در زندگی روز مره مردم جای بازکرده و به نوعی جا افتاده است که در ادامه مطلب چند نمونه از محصولات را توضیح خواهیم داد.

عرضه لوازم آرایش و بهداشتی: با بیشتر شدن نرخ لوازم آرایشی و بهداشتی برند خارجی برند های اقتصادی را وارد کرده اند که در بازار پرطرفدار و پرفروش هم شدند.

یکی از ایده های که میتوانید از آن برای داشتن کسب و کار موفق استفاده کنید فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی است که در شروع فعالیت میتوانید محصولات را در شهر زندگی خود ارسال کنید و بعد از مدتی که در شهر خود کسب در آمد داشتید میتوانید به سایر شهر ها نیز محصولات خود را ارسال کنید و هزینه آن را به صورت آنلاین دریافت کنید.

چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم ؟

عرضه پوشاک:  پوشاک میتواند بعد از خوراک به دومین نیاز یک انسان برای زندگی تبدیل شود پس ایده ارائه پوشاک یک ایده ضروری و پر مصرف به شمار میرود.

باید برای اینکه با علایق رده سنی و جنسیتی که در نظر دارید پیج اخصتصاصی داشته باشید یعنی باید بدانید که چ نوع لباسی را می خواهید به فروش برسانید مردانه، زنانه، بچگانه  و...

گل و گیاه: داشتن فروشگاه آنلاین گل و گیاه یک ایده بسیار پر درآمد و جذاب است و تنها نیاز خلاقیت و سلیقه و همچنین با اندیشه بودن است گل و گیاه دسته های مختلفی دارند مثل آپارتمانی، کاکتوس، خیار، گل رز  و... .

اکسسوری: اکسسوری در این روز ها طرفداران زیادی بی افراد جوان جامعه دارد و درآمد خوبی نیز بهمراه دارد که ایده بسیار خوبی برای کسب در آمد است و میشود به طور جدی به این ایده توجه داشت.

پت شاپ: با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و تامین نیاز های حیوانات خانگی شما می توانید که از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشید.

اینفلوئنسر و بلاگری 

افراد بلاگر می توانند در زمینه های مختلف تولید محتوا داشته باشند. برای اینکه بتوانید بلاگر شوید نیازی به دانش خاص و ضروری ندارید فقط باید شروع به یادگیری مهارت کنید انواع بلاگری را در ادامه توضیح خواهیم داد:

بلاگر بیوتی: اگر به موضوع آرایشی و بهداشتی علاقه دارید میتوانید که در این حوزه با بررسی و نقد لوازم آرایشی در اینستاگرام شروع به فعالیت کنید و کسب در آمد کنید.

بیوتی بلاگر ها با معروفیت در این حوزه می توانند سفیر برند های مختلف جهت تبلیغات شوند.

فشن بلاگر: افرادی که علاقه به مد و استایل خوب و مناسب دارند میتواند وارد این حوزه شوند و فعالیت خود را شروع کنند.

لایف استایل بلاگر: با اشتراک گذاشتن فعالیت روزانه زندگی شخصی خود در بین افراد میتوانید وارد حوزه لایف استایل شوید و از طریق تبلیغاتی که انجام می دهید کسب در آمد داشته باشید.

فود بلاگر: این افراد با معرفی رستوران ها و فست فود های مختلفی که در سطح شهر هستند می توانند کسب در آمد کنند، اگر به خوراک علاقه دارید این حوزه می تواند شما را به درآمد برساند.

اینفلوئنسر و بلاگری

راه اندازی پیج خبری در اینستاگرام

اخبار هنرمندان: با داشتن پیجی که بتوانید خبر های مهم و روز دنیا در مورد افراد معروف و سلبریتی ها منتشر کنید می توانید از اینستاگرام کسب در آمد داشته باشید.

اخبار روز: خبر های که در طی روز برای کشور اتفاق میوفتد را میتوانید در قالب یک پیج خبری بازتاب دهید.

اخبار بین الملل: اخباری که در دنیا هست و اتفاق های مهم را میتوانید در پیج خبری بین الملل خود به اشتراک بگذارید.

راه اندازی پیج آموزشی در اینستاگرام 

افراد جامعه دوست دارند که با کمترین هزینه ممکن و یا به صورت رایگان آموزش در حوزه و زمینه های مختلف را دانلود کنند، اگر شما مهارت و قابلیتی دارید که میتوانید آن را به اشتراک بگذارید این حوزه میتواند به  شما کمک کند تا  کسب در آمد کنید.

آموزش زبان: آموزش زبان میتواند به افراد مختلف سبب کسب در آمد شود که زبان های مختلفی برای آموزش وجود دارد.

آموزش آشپزی: داشتن پیجی با عنوان آموزش آشپزی برای افرادی که علاقمند به این حوزه هستند میتواند مناسب باشد.

ارزش آفرینی

عکاسی و فیلم برداری: اگر در حوزه عکاسی و فیلم برداری هنری دارید میتوانید از آن استفاده کنید و به کسب در آمد در اینستاگرام برسید و نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارید.

مشاور ورزشی: اگر شما در زمینه تربیت بدنی تحصیل کرده این می توانید با آموزش های که می دهید در اینستاگرام کسب در آمد کنید.

مشاور تغذیه: با آموزش نحوه رژیم غذایی و یا آگاه کردن افراد از تغذیه درست و آموزش آن برای سبک زندگی سالم میتوان در اینستاگرام فعالیت کرد.

بعد از اینکه با نمونه ایده های موفق که در اینستاگرام کسب در آمد می کنند آشنا شدیم می توانیم حالا با چگونگی ساخت پست آشنا شویم.

ایده برای اسم پیج اینستاگرام

داشتن اسم مناسب و مرتبط با حوزه کاری میتواند که به شما برای بهتر پیدا شدن در بین پیج های مختلف کمک کند پس بهتر است که در انتخاب اسم دقت لازم را داشته باشید،و نکات مهمی که وجود دارد در انتخاب اسم را مطالعه کنیم

اگر  محصول شما یک محصول دست ساز است و ساخت خودتان است بهترین کار این است که از اسم خود برای برند کاری استفاده کنید که اولین اقدام در شروع به فعالیت اینستاگرام را انجام داده باشید

اگر در یک بخش خاص مشغول کار هستید کلمه کلیدی  آن را در اسم خود اضافه کنید به عنوان مثال گالری های آنلاین طلا معمولا در اسم خود کلمه gold  را به کار می برند.

ایده برای طراحی و تم پیج اینستاگرام

از یک رنگ مشخص و داشتن یک صفحه منظم با تم مناسب میتوانید مخاطبان زیادی را جذب پیج خود کنید.

ایده تبلیغ پیج اینستاگرام 

در شروع فعالیت ممکن است نتوانید که هزینه برای تبلیغات پرداخت کنید که در این حالت بهتر است از دوستان و آشنایانتان درخواست کنید که پست شما را در استوری خود  به اشتراک  بگذارد.

با هشتگ های مناسب میتوانید بیشتر دیده شوید و همچنین میتوانید با داشتن یک بنر از پیج خود تبادل لینک پیج بین افراد داشته باشید.

خلاصه این مطلب به این صورت است که هر شخص با توجه به علایق خود در هر زمینه ای که میخواهد میتواند در اینستاگرام فعالیت نماید  و از طریق این فعالیت ها میتواند که به در آمد برسد  و با داشتن ذهن فعال و خلاق با حداقل ترین هزینه ها میتوان فالوور های زیادی را جذب کرد و از آن کسب در آمد داشت.

امیدواریم که در این مطلب توانسته باشیم به شما کمک کنیم تا بدانید چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم و به موفقیت های بسیاری در این مسیر برسید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ثبت درخواست های خود با ما ارتباط بگیرید.

ایده برای طراحی و تم پیج اینستاگرام


چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم ؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 27 شهریور, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن