چند راه افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام
22 شهریور, 1402 توسط
چند راه افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

در حال حاضر می توان گفت که اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم محبوب در بین افراد جامعه جذابیت به خصوصی دارد و همانند یک شریک تجاری برای برند های مختلف است. این پلتفرم به برند ها کمک می کند با مخاطبان زیادی ارتباط بگیرند و در این ارتباط گیری بتوانند هدف بازاریابی خود را محیا سازند‌. حال به این نکته می پردازیم که چگونه کاربران خود در این شبکه اجتماعی را بالا ببریم؟ برای بالا بردن مخاطبین صفحه خود باید پیج خود را از نظر کیفی ارتقا بدهید تا با یک فعالیت حرفه ای در اینستاگرام به موفقیت دست برسید.

ابتدا برای ارتقا صفحه خود باید به این نکته توجه داشته باشید که با افزایش تعداد لایک و کامنت پست های شما صفحه اینستاگرامی تان به کاربران بیشتری نشان داده خواهد شد و مخاطبین بیشتری را جذب می کنید و اینگونه می توانید فرصت گسترده تری برای خلق تجربه منحصر به فرد برای آن ها داشته باشید. در ادامه مطلب با روش های مختلف افزایش لایک و رشد در اپلیکشن اینستاگرام را در این از مقاله آشنایی پیدا می کنید.

لایک و کامنت اینستاگرام به چه معنا است؟

مفهوم لایک به معنی پسندیدن است یعنی اگر فردی که از پستی خوشش آمده باشد می تواند با پسندیدن این مورد را نشان دهد و این حالت با دو بار کلیک کردن بر روی پست انجام می پذیرد.

اکثر شما می دانید که کامنت ها در زیر هر پستی قرار دارند که اگر شما بخواهید می توانید نظرات خود را برای اشخاص در زیر پست آن ها کامنت کنید.

به طور معمول پست های که لایک و کامنت بیشتری گرفته باشند به اشخاص بیشتری نشان داده خواهد شد برای گرفتن کامنت بیشتر می توان از ترفند پرسش و پاسخ استفاده نمود یعنی در زیر پست خود در کپشن سوالی مطرح نمایید که افراد پاسخ آن را در کامنت های شما بنویسند تا اینگونه توانسته باشید کامنت بیشتری بگیرید.

اشخاص زمانی که از پستی خوششان بیاد نظرات مثبت و یا اگر از پستی خوششان نیاد نظرات منفی خود را کامنت می کنند که کامنت برای اشخاص بسیار مهم است چرا که موجب یک نوع گفتگو با اشخاص مختلف می شود.

لایک و کامنت اینستاگرام به چه معنا است؟

چرا لایک و کامنت در اینستاگرام حائز اهمیت است؟

سوال پیش آمده برای بعضی از افراد این است که چرا باید لایک و کامنت آنقدر مهم باشد؟ به این دلیل است که اگر پست های شما تعداد لایک های بیشتری را بگیرد باعث می شود که شما زودتر در مسیر پیشرفت قدم بگذارید. لایک اینستاگرام به دلیل اینکه پیج شما را به افراد بیشتر نشان خواهد داد و فالوور بیشتری را جذب خواهید کرد مهم است و با افزایش فالوور هر صفحه فروش و آگاهی از برند آن صفحه نیز بیشتر می شود. پس برای اینکه بتوانید از رقبایتان جلوتر باشید باید برای پست خود تعداد لایک های بیشتری را بگیرید و بخاطر همین همه افراد به دنبال لایک و فالوور بیشتر برای پیج خود هستند که حتی بسیاری نیز  حاضرند برای دیده شدن پیچ خود به سراغ خرید لایک و فالوور فیک بروند.

لایک بیشتر حضور آنلاین شما را در اینستاگرام پرنگ تر نشان خواهد داد و در اکسپلور پست شما به اشخاص زیادی پیشنهاد خواهد شد و افزایش فالور خواهید داشت. لایک بیشتر برند شما را پروموت می کند اسم لوگو و برند شما با لایک بیشتر در دید اشخاص بیشتری خواهد بود و زمان خرید محصول اگر برند شما به چشم بخورد ممکن است که محصول شما انتخاب شود.

دلیل اهمیت کامنت چه چیزی است؟

با وجود کامنت ها می توان وضعیت یک پیج را دید. اگر تعداد کامنت کاهش پیدا کند یعنی اشخاص نسبت به آن پیج علاقه خود را از دست داده اند و برعکس اگر تعداد کامنت ها افزایش پیدا کند به این منظور است که اشخاص برای دنبال کردن پیج شما علاقه بیشتری پیدا کرده اند و با افزایش تعداد کامنت ها یعنی توجه و چشم اشخاص بر روی شما است، مهم ترین دلیلی که برای دیجیتال مارکتر ها و صاحب پیج اهمیت دارد این خواهد بود که engagement هر پست را بالا خواهد برد و توجه ها به سمت پیج شما بیشتر می شود و این بیشتر شدن کامنت اینستاگرام فرصتی برای قوت کار شما است به عنوان مثال اگر یک آنلاین شاپ را در نظر داشته باشید که اشخاص زیادی در حال پرسیدن قیمت محصول هستند و افزایش کامنت اشخاص در مورد محصول یعنی فرصت خرید بیشتر شده و باعث پیشرفت در کسب و کارها نیز می گردد.

نرم افزار سی آر ام بازاریابی

در چند سال گذشته اینستاگرام بسیار ساده تر و آسان تر از امروزه بود و دغدغه افراد برای افزایش لایک و کامنت ها برای کسب و کار هایشان کمتر دیده میشد فید اینستاگرام به ترتیب زمان هر پست را نشان می داد و احتیاج بود فقط چند بار در روز به اینستاگرام خود نگاه کنید تا همه پست ها را ببینید اما امروزه اینگونه نیست پای الگوریتم ها در میان است برای پیشرفت و موفق بودن در اپلیکشن اینستاگرام باید با اصول آن هماهنگ بوده و باید پیج خود را سنجید که آیا تعداد هشتگ کافی است استفاده از هشتگ های خاص به اندازه کافی مخاطب جذب می کند یا نه؟ تعداد لایک ها باید به چه عددی برسد تا به اکسپلور برود؟ افزایش کامنت در زیر یک پست باعث نتیجه مثبت می شود یا منفی؟ اگر کامنت های شما با نظرات مثبت همراه گردد چه تاثیری در صفحه شما دارد آیا نظرات منفی نیز در صفحه اینستاگرام اهمیت دارد؟ باید بگوییم که تعداد لایک و کامنت های یک پست منتشر شده باعث خواهد شد که فالوور بیشتری بگیرید و اگرچه نظرات مثبت در یک پست بیشتر باشد محبوبیت شما بین کاربران را به نمایش می گذارد و اگر منفی باشد عکس این قضیه خواهد بود.

چند راه افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام به این صورت خواهد بود:

  1. تولید کردن محتوای کاربردی و جالب مختص پرسونای مخاطبتان
  2. استفاده از هشتگ‌ های niche و اختصاصی
  3. منشن کردن صفحه هایی که با پیج شما مرتبط هستند
  4. پاسخ ‎‌گویی سریع و با کمال احترام و ادب به کاربران در کامنت‌ ها
  5. به روز رسانی همیشگی صفحه اینستاگرامی خود  
  6. اشتراک‌گذاری پست ها در استوری

عوامل ذکر شده در متن بالا موجب نتیجه مثبت و موارد عنوان شده در متن زیر نیز موجب نتیجه منفی در یک صفحه اینستاگرامی خواهد شد:

  1. تولید محتوای سبک زندگی با موضوعات عجیب و غریب برای اشتراک‌گذاری بدون فکر 
  2. استفاده کردن از هشتگ‌ های خیلی کلی یا بدون ارتباط با موضوعات پست خود
  3. لایک کردن زیاد و بدون دلیل در صفحات کاربران دیگر

انتظار برای یک محتوا یا محصول خاص که این مورد از اشتباهات بعضی از پیج ها در اینستاگرام است که انتظار یک محصول بدون نقص و عیب تا بتوانند فعالیت را در اینستاگرام شروع نمایند.

  1. بی‌اعتنایی به سوالات و نظرات فالوور ها
  2. معایب خرید لایک و کامنت 

اشخاص و برند ها برای پیشرفت بعضی اوقات راحت و آسان ترین راه انتخاب می نمایند که این راه نادرست باعث خواهد شد پیج شما کمتر قابل دید اشخاص قرار بگیرد و فعالیت را پایین بیاورد و اپلیکشن اینستاگرام بخاطر مقابله با اینگونه فعالیت ها هر چند روز یک بار در حال بروز رسانی است. شما اگر قصد دارید در اپلیکشن اینستاگرام فعالیت طولانی مدت و به پیشرفت واقعی برسید باید از طریق راه مناسب و درست آن را ادامه بدهید. پس باید در نظر داشته باشید که خرید لایک و فالوور برای پیج اینستاگرام شما راه درستی محسوب نمی شود. اگر به یاد داشته باشید در یک بازده زمانی تعداد فالوور های بیشتر سلبریتی ها در حال ریزش بوده است این یعنی اینستاگرام متوجه این موضوع می شود و باعث حذف فالوور های فیک شده است و همچنین اگر مخاطبان پیج شما را بررسی کند و متوجه این امر گردد که کامنت های تکراری و بی معنی زیر پست شما است و شک کند به جعلی بودن حساب شما اعتبار فروشگاه را زیر سوال خواهد برد و این مورد موجب نتیجه عکس خواهد شد و بجای افزایش خرید کاهش خرید را تجربه خواهید کرد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که لایک و کامنت فیک مشتری وفادار به شما نیست برای  لایک و کامنت واقعی و دیده شدن پیج باید راه درست و ارگانیک را انتخاب کنید در این راه مشاوران ما به شما کمک خواهد کرد تا از راه اصولی و نه چندان سخت پیشرفت کنید.

جهت کسب اطلاعات کامل از این موضوع و یا رسیدن به پاسخ سوالات خود و همچنین ثبت درخواست هایتان با ما ارتباط بگیرید.

نرم افزار سی ار ام فروش


چند راه افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 22 شهریور, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن