پنل ارسال پیام در واتساپ چگونه کار می کند؟
16 مهر, 1401 توسط
پنل ارسال پیام در واتساپ چگونه کار می کند؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

پنل ارسال پیام در واتساپ، جهت شناخت کافی از این عنوان ما را همراهی کنید.

واتساپ یک شبکه اجتماعی محبوب در بین مردم در حال حاضر است این پیام رسان چند منظوره جهت برقراری ارتباط در بین عموم افراد ساخته شده است. به دلیل استفاده زیاد از این پیام رسان توسط کاربران، واتساپ یک بستر کامل و مفید برای تبلیغات کسب و کار ها فراهم نموده است.

در کشور عزیزمان ایران استفاده از واتساپ در بین مردم روز به روز بیشتر می شود که این امر دلیل بر محبوبیت واتساپ است. بدلیل وجود کاربران زیاد در این شبکه اجتماعی می توان کسب و کار خود را به صورت اینترنتی و در این پیام رسان تبلیغ نمود تا تعداد زیادی از افراد را به سمت محصولات خود جذب نمود و اینگونه مشتریان زیاد و جدیدی را پیدا کنید. سوال مهمی که در این قسمت در ذهن افراد به وجود می آید این است که چگونه می‌توان از این شبکه اجتماعی برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی استفاده نمود؟

با این روش که بتوانید در یک حرکت به بسیاری از مخاطبان انتخاب شده یک پیام ارسال نمایید غلط است چرا که با این حرکت بسیاری از مخاطبان به دلیل تمایل نداشتن به دریافت پیام تبلیغاتی شما را اسپم می کنند و در این حالت واتساپ اکانت شما را به حالت مسدود در می آورد. اما در مقابل با پنل پیامکی می توان پیام های بسیاری را بدون هیچ نگرانی برای بسیاری از افراد ارسال کنید. پنل ارسال پیام در واتساپ به شما امکان می دهد تا پیام های زیادی را در واتساپ ارسال کنید.

ارسال پیام های تبلیغاتی در گروه‌ های واتساپ

می توان با این روش نیز پیام های تبلیغات خود را برا بسیاری از افراد ارسال نمایید و نگران اسپم شدن نیز نباشید. برای ارسال پیام انبوه در واتس اپ ایجاد یک گروه است.

اما باید در نظر داشته باشید تا پیام تبلیغاتی کوتاه و جذب کننده باشد تا کاربران موجود در گروه آن ها را بخوانند و قبل از هر چیزی اگر صاحب گروه شما نیستید، با صاحب گروه انجام این تبلیغ را در میان بگذارید تا از طرف صاحبان گروه ها مسدود نشوید. چرا برای ارسال پیامک تبلیغی از طریق واتساپ بسیار مصمم هستیم؟ به این علت که ارسال پیامک های تبلیغاتی از این شبکه اجتماعی به صورت رایگان است و این عمل برای مجموعه های نوپا و کوچک بسیار ارزشمند است و دلیل دوم این است که واتساپ به دلیل محبوبیت زیادی که دارد کاربران بسیاری را به سمت خود جذب نموده است و می توان از بین این تعداد کاربر مشتریان زیادی برای خود جذب کنید.

پنل ارسال پیام در واتساپ

روش بعدی ارسال نمودن پیامک تبلیغاتی انبوه در واتساپ با ویژگی Broadcast message

با استفاده نمودن از این ویژگی یک روش عالی جهت ارسال نمودن پیامک انبوه در این شبکه اجتماعی انتخاب نموده اید که بدون هیچ دغدغه و نگرانی بابت مسدود شدن می توانید روزانه پیامک های تبلیغاتی خود را ارسال نمایید. با استفاده از این ویژگی Broadcast Message قادر هستید تا پیام های انبوه بسیاری را به کاربران واتساپ ارسال نمایید.

عملکرد این پنل ارسال پیام در واتساپ به این شیوه است که یک پیام برای تعداد زیادی از مخاطبان فرستاده می شود اما هیچ یک از مخاطبان شما متوجه نمی شوند که این پیام برای چه کسانی ارسال شده است همچنین در زمان ارسال پاسخ از طرف مخاطبان به شما باید بدانید که این پاسخ فقط برای شخص شما ارسال می شود.

چه چیزی بهتر از این که شما با این ویژگی بتوانید در یک زمان یک پیام مهم را برای بسیاری از افراد ارسال کنید که هیچ هزینه ای برای شما نداشته باشد و با این روش نظر مخاطبان زیادی را به سمت کسب و کار خود جلب کنید.

ارسال کردن پیام تبلیغاتی به صورت انبوه از طریق وات سندر

وات سندر چیست؟ به نرم افزاری گویند که بر روی رایانه خود می توانید با سیستم عامل ویندوز نصب کنید و از ویژگی های آن جهت جذب مشتریان بهره ببرید. به این صورت که با این نرم افزار می توانید به طور خودکار و از طریق متصل شدن به شماره واتساپ شما تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی آماده را برای مخاطبین خود ارسال نمایید. توجه داشته باشید که ارسال پیامک از طریق این روش به طور زمان دار است  و این زمان قابل تعیین توسط کاربر است.

استفاده از ربات جهت ارسال کردن پیغام تبلیغاتی در واتساپ

این روش یک راه عالی و موثر برای جذب مخاطبان و انجام تبلیغات است اما مشکلی که وجود دارد این است که در مدت زمان کوتاهی می توان از ربات برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در واتساپ استفاده نمایید چرا که واتساپ در زمان شناسایی شماره‌ ها، ربات‌ ها را در مدت زمان کوتاهی به حالت مسدود در می آورد و تبلیغات شما در مدت زمان کوتاهی خاتمه می یابد.

پنل ارسال پیام در واتساپ

به یک پنل تحت وب پنل واتساپ گویند که در انجام ارسال پیام های واتساپ با سریع ترین حالت ممکن عمل می کند. امروز شرکت های زیادی جهت انجام تبلیغات در واتساپ فعالیت دارند با این امر آن ها نمی خواهند مشتریانی را که می توانند از طریق این شبکه اجتماعی جذب کنند را از دست بدهند و برای رسیدن به موفقیت و رشد کسب و کار خود تمام راه های جذب مشتریان را امتحان می کنند. واتساپ به دلیل ارسال و دریافت پیامک ها و سرعت پاسخگویی به کاربران در کوتاه مدت، بسیار مورد توجه واقع شده است.

پنل ارسال پیام در واتساپ چگونه کار می کند؟

در نرم افزار بازاریابی این پنل به صورت بهینه کلیه پیام ها کنترل می کند و در صدم ثانیه هر پیامی که ارسال شود به حالت مشاهده در می آید. با این حال می توان در مدت زمان کوتاه و بدون هیچ هزینه ای کسب و کار خود را تبلیغ نمود و قدمی برای پیشرفت و رشد کسب و کار خود بردارید.

پنل ارسال انبوه در واتساپ چیتاک برای کدام کسب و کار ها مناسب است؟

با توجه به قابلیت ها و امکانات موجود در این پنل می توان به رفع کلیه نیاز های کسب و کار خود پاسخ داد اما تبلیغات از طریق واتساپ می تواند در زمان کم مشتریان فراوانی را جذب کند  و به گونه ای کسب و کار خود را رونق بخشید.

جهت ثبت درخواست های خود با چیتاک ارتباط بگیرید.

پنل ارسال پیام در واتساپ




پنل ارسال پیام در واتساپ چگونه کار می کند؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 16 مهر, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن