نکات مهم در یادگیری و  آموزش crm مایکروسافت
17 مهر, 1401 توسط
نکات مهم در یادگیری و  آموزش crm مایکروسافت
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است


آموزش crm مایکروسافت یا  همان Microsoft Dynamics CRM، یکی از بهترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های موجود در حال حاضر است. بهتر است بدانید با آموزش crm مایکروسافت در مجموعه کاری خود یک فضای کاری پیشرفته و دارای رشد خواهید داشت. سی آر ام به فروش بیشتر، بازاریابی بهتر و سرعت در کلیه فعالیت ها بهبود می بخشد.

نکته مهم آموزش crm مایکروسافت این است که در زمان راه اندازی با اضافه کردن قسمت srm و hrm می توان یک مدیریت عالی برای پروژه های خود داشت.

آموزش crm مایکروسافت

جهت نصب هر نرم افزاری باید هر فردی ابتدا از دانش آن جهت برنامه نویسی برخوردار باشد اما در نرم افزار سی آر ام می توان بدون داشتن دانش برنامه نویسی نرم افزار خود را در بخش های مختلف به حالت دلخواه در آورید همچنین قابلیت این روش را دارید که بدون هیچ برنامه نویسی مواردی همانند منابع انسانی، تولید و... را ایجاد کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده می توان عنوان نمود که کلیه موارد طراحی شده ویرایش فرم ها، تب ها، گردش کارها، دسترسی ها و... را به هر حالتی که می پسندید طراحی نمایید و بخش های مجموعه خود را تکمیل کنید.

با نرم افزار سی آر ام دیگر قادر هستید تا به صورت ساده تر و راحت تر امور تجاری خود را انجام دهید و در این مسیر به موفقیت های بسیاری برسید.

آموزش و معرفی نرم افزار crm مایکروسافت

قبل از مطالعه هر چیزی باید عنوان کنیم که آموزش کامل از این نرم افزار در هیچ قسمتی تا کنون موجود نبوده است در این مقاله نیز سعی نموده ایم تا نکات مهم یک آموزش را برای شما عزیزان در متن زیر بازگو نماییم.

با توجه به آموزش های لازم باید ابتدا به این نقطه برسیم که سی آر ام و اجزای آن چگونه توانسته اند مدیریت ارتباط با مشتری و یکپارچه سازی کلیه بخش ها را انجام دهند با پاسخ درست به این موارد و دید نزدیکتر می توان با یک دانش کامل در استفاده از نرم افزار سی آر ام داشت اینگونه برای توسعه و پیشرفت کسب و کار  خود نیز مسیر های درستی را انتخاب می کنید. به جرات می توان گفت که نرم افزار سی آر ام یک نرم افزار قدرتمند در دنیا است که می تواند به درستی با مشتریان ارتباط برقرار نماید و در حفظ و جذب آن ها به خوبی عمل کند.

در آموزش crm مایکروسافت یک دوره جهت نمایش عملکرد سی آر ام وجود دارد که به تمام کسب و کار ها و بخش های آن ها اعم از بخش های خرید و فروش، بازاریابی، مدیریت و...  نشان دهد که این بخش بعد از استفاده از نرم افزار سی آر ام چگونه دارای نظم و مدیریت بیشتر می شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که نرم افزار سی آر ام مناسب برای تمام کسب و کار ها نوپا، کوچک، متوسط و همچنین کسب و کار های بزرگ است.

​آموزش crm مایکروسافت

آیا نرم افزار مایکروسافت CRM مناسب محیط کاری شما است؟

پاسخ این سوال را اینگونه میدهیم، در مقالات قبلی ذکر کرده ایم که برای راه اندازی و یا نصب هر نرم افزاری ابتدا بایستی به بررسی شرایط کسب و کار خود و بودجه مورد نظر خود بپردازید و سپس با توجه به نیاز های موجود در کسب و کارتان برای خرید محصول مورد نیاز اقدام نمایید. علاوه بر بررسی شرایط خود لازم است حتما شرایط محصول مورد نظر خود ویژگی ها، عملکرد، مزایا، رضایت خریداران و... را نیز مورد بررسی قرار دهید.

معرفی نرم‌ افزار CRM مایکروسافت

نرم افزار crm مایکروسافت داینامیک نسخه جدید نرم افزار crm مایکروسافت با قابلیت های عالی است. این نرم افزار خاصیت انعطاف پذیری و رفع تمامی نیاز ها را دارد. بهتر است بدانید که در این نرم افزار بخش های فروش ، خدمات مشتری، بازاریابی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار سی آر ام مایکروسافت دارای امکانات بی نظیر و حرفه ای است که برای تمامی کسب و کار ها مورد استفاده است.

چه کسب و کار هایی می توانند از سی آر ام مایکرو سافت بهره مندی لازم را ببرند؟

همانطور که می دانید سی آر ام مایکرو سافت یک نرم افزار پر کاربرد و محبوب در بین افراد جهان است و کسب و کار های زیادی از این نرم افزار استفاده می کنند و رضایت کامل دارند، سی آر ام مایکروسافت علاوه بر خصوصیات پیشرفته ای که دارد به جذب مشتری نیز کمک می کند.

 این نرم افزار با توجه به محیطی که دارد بسیار کاربر پسند است و به گونه ای رضایت افراد را در زمان استفاده جلب می کند که این امر از نکات مثبت این نرم افزار است.

دسترسی به CRM مایکروسافت چگونه است؟ می توان با موارد زیر نیز به این نرم افزار دسترسی پیدا کرد؛

  • مرورگر های اینترنتی
  • گوشی تلفن همراه و یا تبلت ها
  • نرم افزار Outlook مایکروسافت

چرا می گوییم این نرم افزار (CRM مایکروسافت) بیشتر برای کسب و کار های بزرگتر مناسب است؟

مایکروسافت برای کسب‌وکارهای بزرگتر مناسب است، معمولاً به دلایل زیر صدق می‌کند:

  • پیچیدگی نیازها: کسب‌وکارهای بزرگتر معمولاً با نیازهای پیچیده‌تری در مدیریت ارتباط با مشتریان روبرو هستند. آن‌ها نیاز دارند تا بسیاری از فرآیندهای مختلف مدیریت مشتری، از جمله فروش، بازاریابی، خدمات مشتریان، تجزیه و تحلیل داده، و مدیریت فرصت‌های کسب و کار را به صورت یکپارچه و پیچیده مدیریت کنند.

  • تعداد بیشتر مشتریان و تعاملات: کسب‌وکارهای بزرگتر معمولاً با تعداد بزرگتری مشتری و تعامل با مشتریان روبه‌رو هستند. این تعداد بیشتر معاملات و پروژه‌ها، مدیریت داده‌ها و تاریخچه تعاملات را پیچیده‌تر می‌کند و نیاز به نرم‌افزار CRM متناسب با این حجم اطلاعات دارد.

  • تیم‌های بزرگ و پیچیده: در کسب‌وکارهای بزرگتر، تیم‌ها و بخش‌های مختلفی ممکن است در فرآیندهای مختلف مشارکت کنند. نرم‌افزار CRM باید امکان اشتراک اطلاعات و همکاری بین تیم‌ها را فراهم کند.

  • گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل پیچیده‌تر: کسب‌وکارهای بزرگتر نیاز دارند به تجزیه و تحلیل داده‌ها برای انتخاب‌های استراتژیک و تصمیم‌گیری‌های پیچیده‌تر. نرم‌افزار CRM برای تولید گزارش‌ها و داشبوردهای تحلیلی پیچیده‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر نیاز دارد.

  • همگرایی با سیستم‌های دیگر: کسب‌وکارهای بزرگتر اغلب با سیستم‌های دیگری مانند سیستم‌های حسابداری، مدیریت منابع انسانی، و سیستم‌های تامین زنجیره متصل هستند. نرم‌افزار CRM باید امکان ادغام و تبادل داده با این سیستم‌ها را داشته باشد.

  • نیاز به سفارشی‌سازی: کسب‌وکارهای بزرگتر معمولاً نیاز به سفارشی‌سازی نرم‌افزار CRM دارند تا به بهترین شکل با نیازهای خود هماهنگ شود.

به هر حال، این مسئله بستگی به نیازها و موقعیت خاص هر کسب‌وکار دارد، و در برخی موارد کسب‌وکارهای کوچکتر نیز ممکن است از نرم‌افزارهای CRM مایکروسافت یا مشابه آن بهره‌برند و آن‌ها را به نیازهای خود سفارشی‌سازی کنند.

یک کسب‌ و کار بزرگ به دلیل اینکه تعداد کارمندان زیادی را در بخش های مختلف خود دارد و همچنین مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور دارد می تواند از این نرم افزار نهایت بهروری را ببرد برای اینگونه کسب و کار ها هزینه پرداخت نرم افزار سخت نیست و جهت رشد و پیشرفت مجموعه خود برای تهیه این نرم افزار اقدام می کنند.

همه افراد می دانند که فرق میان کسب و کار های کوچک و بزرگ بسیار است پس اگر لزوما یک کسب و کار بزرگ با تکیه بر نرم افزار سی آر ام مایکروسافت رشد نموده است کسب و کار کوچک نمی تواند همانند آن عمل کند و پیشرفت داشته باشد و باید این نکته را بدانید که کلیه بخش ها و ورودی و خروجی های کسب و کار های بزرگ با کسب و کار های کوچک تفاوت بسیاری با یکدیگر دارند علاوه بر این موارد تامین بودجه و هزینه این نرم افزار بسیار است که فقط یک کسب و کار بزرگ می تواند به دلیل خرج های زیادی که می کند آن را تهیه نماید.

سخن آخر

اگر به فکر تهیه این نرم افزار هستید بهتر است همانطور که در قسمت بالا مطلب ذکر نموده ایم به بررسی موارد لازم بپردازید. همچنین لازم است بدانید که در کنار تمام قابلیت ها و خدماتی که این نرم افزار به یک مجموعه می دهد از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند و لازم است برای این حل مشکل هزینه دیگر پرداخت نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست های خود با چیتاک ارتباط برقرار نمایید.

معرفی نرم‌ افزار CRM مایکروسافت



نکات مهم در یادگیری و  آموزش crm مایکروسافت
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 17 مهر, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن