بازاریابی شبکه ای با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
14 دی, 1401 توسط
بازاریابی شبکه ای با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

بازاریابی شبکه ­ای و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی جدید یک فرصت طلایی و مفید برای تمامی مشاغل مخصوصا شغل هایی که درآمد آنچنانی نداشته و می خواهند یک سرمایه گذاری به اندازه توان خود داشته باشند.

ممکن است در این راستا با اشخاصی برخورد نمایید که در کسب و کار خود از این روش بازاریابی استفاده نموده باشند و اما نتیجه دلخواه را کسب نکرده اند در این راستا می بایست بدانید که این روش از بازاریابی مختص به افرادی است که در رأس هستند چرا که آن ها قادر هستند تا از این روش به خوبی کسب درآمد کنند. به دنبال مطرح شدن این گونه از موارد باید در خصوص بازاریابی شبکه ای بیشتر مطالعه شود از این رو از شما همراهان گرامی می خواهیم تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

تعریف بازاریابی شبکه ­ای

بر حسب ویکی پدیا می توان بازاریابی شبکه­ ای یا همان نتورک مارکتینگ را اینگونه شرح داد که یک روش مناسب جهت انجام مشاغلی است که در آن کلیه تیم فروش با توجه به کمیسیونی که در خصوص خدمات و فروش محصولات دریافت می کنند می بایست در خصوص ورود هر فرد به کسب و کار جهت فروش محصولات نیز کمیسیون دریافت نمایند. با این امر می توان شاهد یک شکل گیری شبکه­ ای از راس یعنی همان ابتدا ساخت محصولات و توزیع کنندگان تا به تیم فروش و بازاریاب گسترش پیدا کند و زیر شاخه های فراوانی برای فروش محصولات ایجاد شود. می توان به این نوع زیر شاخه ها اینگونه نگاه کرد که هر شاخه از یک راس با چند زیر شاخه تشکیل شده است و این امر برای فردی که به عنوان راس شاخه قرار دارد دارای مزایا و پاداش است.

بهتر است برای شناخت بیشتر با بازاریابی شبکه ای این عنوان را به صورت کامل شرح دهیم، بیشتر افراد به این موضوع فکر می کنند که هرگز با کار کردن برای افراد دیگر ثروتمند نخواهند شد. علاوه بر آن بر این امر نیز آگاه هستند که ایجاد یک کسب و کار موفق برابری می کند با منافع های بیشتر و سنگین تر به نفع صاحب کار.

در این راستا شما قادر خواهید بود تا افراد آشنا به خود را به سرکار ببرید.

می­ توانید در صورت بروز مشکلی از محیط بیرون کار و در منزل به طور پاره وقت در تایم های بیکاری کار خود را انجام دهید.

نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی

شما قادر خواهید بود تا ساعات کاری و کارهای که دارید را بر اساس برنامه روز مره خودتان در نرم افزار اتوماسیون بازاریابی انتخاب کنید.

همچنین قادر خواهید بود تا از طریق پس انداز مالیات­ های اضافه، عایدی خود را بیشتر کنید.

این فرصت به شما داده می شود که یک کسب و کار مستقل و درامد مالی عالی داشته باشید.

با توجه به تجزیه و تحلیل در این خصوص و رسیدن به موارد بالا در زندگی به سمت پیوستن به یک شرکت که در حوزه بازاریابی شبکه ای فعالیت دارد جذب می شوید اما در این راستا می بایست به این سوال رسید که بازاریابی شبکه ­ای در معنای واقعی چه چیزی است؟

زمانی که شما به یک شرکت ورود پیدا می کنید که در حوزه بازاریابی شبکه ای فعالیت می کند به این معنی است که شما اعلام آمادگی نموده اید تا کلیه محصولات و خدمات و فرصت های آن مجموعه را به مشتریان معرفی نمایید.

شما با یک سرمایه گذاری پایین و با توجه به بدست آوردن موافقت توزیع کنندگان مستقل، می ­توانید به بازاریابی شبکه ­ای ورود پیدا کنید و ابتدا به عنوان یک پیمان کار مستقل یا صاحب کسب و کار به شرکت اعلام آمادگی می ­کنید. سپس با توجه به توانایی هایی که در حوزه فروش خواهید داشت و محصولات زیادی را بفروش برسانید در برابر کمیسیون بیشتری را نیز دریافت خواهید کرد.

پس بازاریابی شبکه ای را به طور کامل شرح دادیم اما نکته قابل توجه در این خصوص که می بایست بدانید این است که اجرا و به کارگیری آن همانند یک تعریف و یا تبلیغ ساده و پر بازدید نخواهد بود و لازم است در این کار تلاش چند برابری داشته باشید.

نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی کارمندان

کارایی بازاریابی شبکه ای و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی چگونه است؟

در مطالب بالا نیز ره این مهم اشاره کوچکی نمودیم که در این قسمت فردی که بازاریاب است علاوه بر این که به طور مستقیم محصول خود را با استفاده از نمونه کالا ها و خدمات دهی به مشتریان خود می فروشد، می بایست سایر مشتریان را نیز در فروش محصول خود دخالت بدهند. در اصل بازاریاب باید دیگران را نیز به تبلیغ کالای مورد نظر خود تشویق کند. در اصل کار بازاریابی شبکه ای، فروش و ارائه دهنده ی محصول توسط مشتریان راضی از محصول است. نکات قابل توجه ای که در بازاریابی شبکه ای وجود دارد این است که، رضایت کامل مشتری از محصول و تبلیغ دهانی و شفاهی محصول توسط مشتریان است. بازاریابی شبکه ای، بیشتر جهت جلب رضایت مشتریان به طور مداوم و همیشگی باشد. همچنین نیاز است محصولاتی که به فروش می روند از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشند.

چگونه می توان در بازاریابی شبکه ای موفق بود؟

به چند مورد از این عوامل در کسب موفقیت در متن زیر اشاره نموده ایم؛

کیفیت کالا

بهتر است بدانید که در این خصوص باید بسیار حساس عمل کرد چرا که اگر کیفیت کالای شما بسیار مناسب باشد به طوری بازاریابی دهان به دهان انجام می شود یعنی یک شخص به دلیل کیفیت کالا آن را خریداری نموده و همان محصول را به دیگر افراد نیز معرفی می کند. همین امر برای جذب مشتریان بسیار مفید است.

توانایی بالا در مذاکره و فروش

بهتر است موارد مربوط به فروش و مهارت را آموزش دیده و کشف کنید که چگونه با یک مشتری می بایست برخورد داشت چگونه سخن گفت و چگونه مذاکرات لازم را انجام داد.

توانایی تیم‌ سازی و رهبری آن

در بازاریابی شبکه ای شرط اول درست پیش رفتن این است که باید به جذب افراد بیشتری در این مجموعه پرداخته و انگیزه لازم جهت کار کردن را ایجاد نمایید.

توانایی رهبری

علاوه بر آن می بایست توانایی انجام هر رهبری را داشته باشید که رهبر بسازید. یعنی زیر مجموعه‌ های را برای خود آموزش دهید که توانایی مدیریت و رهبری یک تیم کامل را داشته باشند و به صورت مداوم با سخت کوشی کار خود را پیش ببرند.

هر یک ار افراد حاضر در بازاریابی شبکه ای می توانند با دسترسی به نرم افزار اتوماسیون بازاریابی میزان فروش و درآمد خود را بسنجند. این سری از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی عموما توسط شرکت های مادر تامین و در اختیار افراد قرار می گیرد.

نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی فروش




بازاریابی شبکه ای با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 14 دی, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن