ویژگی‌های جدید نرم افزار Odoo 17
7 دی, 1402 توسط
ویژگی‌های جدید نرم افزار Odoo 17
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

Odoo 17 نسخه آخرین نسخه عرضه شده تا این لحظه از شرکت Odoo است، یک نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) منبع باز که به شکل گسترده استفاده می‌شود. 

برخی قابلیت های جدید نرم افزار Odoo 17

با هیجان منتظرانه، Odoo 17 انواع ویژگی‌ها و بهبودهای جدیدی را به همراه دارد. بیایید نگاهی بیندازیم به برخی از افزوده‌ها و بهبودهای مورد انتظار در این نسخه از Odoo.

رابط کاربری جدید:

  • آخرین نسخه از نرم افزار Odoo یعنی نسخه 17، یک رابط کاربری (UI) بازسازی شده را به نمایش می‌گذارد که هدف آن بهبود تجربه کاربری و کارایی کلی است. این UI مدرن دارای یک طراحی شیک است، به همراه افزایش قابلیت استفاده و عناصر طراحی، همگی با هدف بهینه‌سازی بهره‌وری.

قابلیت های جدید Odoo 17 1

حالت تاریک:

  • این قابلیت یک ویژگی محبوب است که کاربران بسیاری تا امروز آن را درخواست کرده‌اند. این قابلیت این امکان را فراهم می‌کند که کاربران به فضای برنامه را به یک رنگ‌بندی تاریک تغییر دهند که در شرایط نور کم آسان‌تر با چشم‌ها تلفیق می‌شود.

قابلیت های جدید Odoo 17 2

تغییرات در نمای جستجو:

  • در Odoo 17، مکان نمای جستجو به بالای وسط صفحه منتقل شده است. نسخه جدید با ترکیب گزینه‌های "فیلتر"، "گروه‌بندی" و "موردعلاقه" به یک تب "جستجو" مطلوب، جستجو را ساده‌تر و موثرتر کرده است.

قابلیت های جدید Odoo 17 3

فرآیندهای انعطاف‌پذیر:

  • فرآیندهای قابل جا به جایی، یک ویژگی جدید در Odoo 17 است که به کاربران این امکان را می‌دهد که فرایندها را به دلخواه تغییر دهند. این موضوع می‌تواند برای کاربرانی که می‌خواهند بیشتر از فرم زیرین را ببینند، مفید باشد. برای جابه‌جایی فرایندها، فقط بر روی نوار عنوان کلیک کنید و آن را به جایی که مدنظزتان است بکشید. 

قابلیت های جدید Odoo 17 4

هدرهای چسبان::

  • هدرهای چسبان لیست و داشبوردهای کانبان به کاربران این امکان را می‌دهند که هدر را به بالای صفحه بچسبانن تا حتی زمانی که کاربر اسکرول می کند، قابل مشاهده باقی بماند. هر دو هدر چسبان لیست و هدر ستون کانبان یک راه عالی برای بهبود قابلیت استفاده از لیست‌ها و داشبوردهای کانبان هستند. آنها می‌توانند به کاربران کمک کنند که سازماندهی داشته باشند و اطلاعات موردنیاز را به سرعت پیدا کنند.

قابلیت های جدید Odoo 17 5

افزودن محصول از کاتالوگ (کانبان):

  • کاربران اکنون می‌توانند محصولات را مستقیماً از کاتالوگ به یک سفارش فروش اضافه کنند. این ویژگی جدید برای صرفه‌جویی در زمان و ساده‌تر شدن فرآیند فروش طراحی شده است. محصولاتی که از کاتالوگ اضافه می‌کنید به عنوان سرنخ به سفارش فروش افزوده می‌شوند. سپس می‌توانید مقدار، قیمت و جزئیات دیگر محصولات را به نیاز خود تغییر دهید.

قابلیت های جدید Odoo 17 6

قابلیت های جدید Odoo 17 7

انتخاب سریع رکوردها با میانبرهای صفحه کلید:

  • برای انتخاب سریع رکوردها، می‌توانید از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید. ابتدا یک رکورد را انتخاب کنید، سپس از shift + نشان‌دهنده پایین برای انتخاب رکوردهای بیشتر استفاده کنید. برای لغو انتخاب رکوردها از shift + نشان‌دهنده بالا استفاده کنید.

قابلیت های جدید Odoo 17 8

ماژول جدید To-do:

  • ماژول جدید To-do در Odoo 17 ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند وظایف خود را مدیریت و سازماندهی کنید. این قابلیت یک جایگزین کامل برای اپلیکیشن قدیمی یادداشت‌ها است. ماژول To-do به شما امکان می‌دهد وظایف را ایجاد، مدیریت و پیگیری کنید.

قابلیت های جدید Odoo 17 9

بلندکردن دست در جلسات:

  • ویژگی جدید به نام "بلند کردن دست در جلسه" که در Odoo 17 معرفی شده است، به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که با بلند کردن دست، تمایل به صحبت یا پرسش سوال اعلام کنند. این ویژگی برای بهبود کارایی و جلب همگانی در جلسات مجازی طراحی شده است، تا همه شرکت‌کنندگان فرصت مساوی برای مشارکت داشته باشند.


قرارگیری جدید منوی عملیات:

  • همانطور که در عکس مشاهده می‌شود، منوی عملیات به گوشه بالا و چپ صفحه منتقل شده است. به علاوه، عملیات چاپ هم به منوی عملیات تلفیق شده است.

قابلیت های جدید Odoo 17 11

در کل، به نظر می‌رسد Odoo 17 به‌طور قابل توجهی به‌روزرسانی شده است و ویژگی‌های جدیدی را به منظور بهبود تجربه کاربری معرفی کرده است و آن را به یک پلتفرم قوی و انعطاف‌پذیر‌تر برای مدیریت کسب‌وکارها تبدیل می‌کند. به طور کلی، Odoo 17 قول می‌دهد که ویژگی‌ها و بهبودهای فراوانی را به نرم‌افزار محبوب مدیریت کسب‌وکار اضافه کند. برخی از ویژگی‌های قابل توجه شامل رابط کاربری جدید، حالت تاریک، امکان بلندکردن دست در جلسات و تغییرات در نمای جستجو هستند که بدون شک به کسب‌وکارها کمک خواهد کرد تا عملیات خود را مدیریت و با تیم‌های خود همکاری کنند.

نرم افزار odoo ۱۷ فارسی چیتاک

چیتاک به عنوان پارتنر رسمی اودو در ایران همواره در تلاش است تا آخرین امکانات و قابلیت های اودو را متناسب با فعالیت های کسب و کارهای ایرانی عرضه کند. تمامی کاربران چیتاک هم اکنون می توانند از قابلیت های نسخه ۱۷ اودو به صورت فارسی و بومی شده استفاده نمایند.

قابلیت های جدید Odoo 17 15

ویژگی‌های جدید نرم افزار Odoo 17
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 7 دی, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن