ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟

30 فروردین, 1404 توسط
ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

سیستم CRM به شما این امکان را می دهد که تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در آن ذخیره کنید حال ادغام چت آنلاین با CRM به ما این امکان را می دهد که بتوانیم تمامی اطلاعات مربوطه به همه ی مشتریان خود را که با آن ها چت کرده ایم ذخیره کنیم.

حال تصور کنید شما در یک مرکز خرید کار می کنید که چندین مشتری دارید به مرکز خرید شما آمده اند ولی شما آن ها را تشخیص نمی دهید لذا این مشتریان با گرمی با شما احوال پرسی میکنند و این نشان می دهد که آن ها برای مجدد آمدن به این مرکز خرید خوشحال اند ولی شما از این موضوع آگاه نیستید این اتفاق می تواند در چت آنلاین نیز رخ دهد اگر شما اطلاعات مشتریان خود را ذخیره نکنید.

ولی اگر شما در سایت خود از نرم افزار چت آنلاین استفاده کنید می توانید به این موضوع پی ببرید که تا چه حد می تواند برای تجارت شما مفید باشد. پس این موضوع را فراموش نکنید که استفاده از چت آنلاین می تواند به شما کمک کند تا به راحتی با مشتریان خود تماس بر قرار کنید و فروش خود را به حداکثر برسانید. این نکته را نیز از یاد نبرید که چت آنلاین می تواند برای کسب و کار شما مزایای دیگری نیز داشته باشد.

ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM

حال ما فرض می کنیم که از نرم افزار چت آنلاین ادغام نشده با CRM استفاده می کنیم و متوجه پتانسیل بالای ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM نیستیم.

به طور مثال شما صاحب یک کسب و کار هستید پس علاقه دارید که از تمامی فرصت هایی که در اختیار شما قرار داده شده به درستی استفاده کنید.  یکی از این فرصت ها را می توان نرم افزار ارتباط با مشتریان CRM دانست. اکثر مردم جامعه از این نرم افزار شناخت دارند ولی ادغام این نرم افزار با چت زنده را که دارای مزایای بیشتری نیز هست اطلاع کافی ندارند. 

حال زمانیکه کارشناسان مربوط به وب سایت از طرف یک بازدید کننده چت دریافت می کنند لذا نرم افزار CRM به طور خودکار تمامی اطلاعات موجود در مورد بازدید کننده را ضبط کرده به طور مثال نام، شماره تلفن، رسانه های اجتماعی تا تاریخ و زمان دقیق چت، موقعیت آی پی و نسخه ای از متن چت را ذخیره می کند. 

مزایای ادغام چت آنلاین با CRM

مشتریان خود را بشناسید.

حال شما هرچه اطلاعات کامل تری از مشتریان خود داشته باشید می توانید ارتباط بیشتری برقرار کنید. شما برای ارتباط بهتر و دقیق تر می توانید از نرم افزار CRM کمک بگیرید زیرا تمامی اطلاعاتی که این نرم افزار جمع آوری کرده را برای پروفایل مشتریان خود استفاده کنید شما تمام اطلاعاتی که از این نرم افزار دریافت می کنید جزئی از مشخصات CRM به حساب می آید. پس کارشناسان مربوط به سایت شما می توانند از این راه به بازدید کنندگانی که به سایت شما باز می گردنند راحت به پروفایل های آن ها دسترسی پیدا کنند این کار به این معناست که دیگر نیازی به مشتری نیست که هربار وارد سایت شما می شود خود را معرفی کند زیرا کارشناس مربوطه مشتری را شناسایی کرده و می تواند به او خوش آمد بگویید. علاوه بر این شما می توانید مشتریان سایت CRM خود را شناسایی کنید و اطلاعات به دست آمده از مشتریان خود را در پنجره گپ نمایش دهید. با این کار شما می توانید پشتیبانی کامل و دقیق تری را ارائه دهید که موجب رضایت مشتریان می شود.

ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟

کار را برای کارشناسان خود آسان تر کنید

بعد از آن که نرم افزار CRM با چت آنلاین ادغام شد متن های چت آنلاین به پروفایل CRM تبدیل می شود. لذا موارد زیادی وجود دارد که دست یافتن به مکالمات می تواند بسیار مفید باشد. به طور مثال وقتی کارشناسان شما می خواهند سابقه ی خرید مشتریان شما را در تاریخچه چت جستجو کنند یا زمانیکه یکی از مشتریان شما ادعا کند یکی از کارشناسان شما برای آن ها از سایت تخفیف گرفته است شما می توانید از این طریق مسائل را تایید کنید. حتی نرم افزار CRM و ادغام چت آنلاین به شما کمک میکند تا اطلاعات مشتریان خود را از چت های بایگانی شده به گزینه های جستجو سایت خود اضافه کنید.

به تیم خود کمک کنید تا بیشتر بفروشد

زمانیکه یک بازدید کننده چت کردن را در وب سایت شما آغاز می کند اینکار خود یکی از عوامل بالقوه ی فروش است. حال شما می توانید از تمام اطلاعات موجودی که از مشتریان جمع آوری کرده اید را فعال کنید سپس می توانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید و از این موضوع متعجب شوید. 

ادغام کردن چت آنلاین و سیستم های نرم افزار CRM 

مسئول فروش شما می تواند هر سوالی را که در مورد مشتریان لازم است بداند بدون اینکه از سیستم CRM خارج شود تمامی اطلاعات لازم را مشاهده کند. با این کار تمام مسئولان شما می توانند به تمامی داده های که از طریق چت وب سایت جمع آوری کرده اید دسترسی داشته باشند با این کار مسئولان شما می توانند با مشتریان ارتباط داشته باشند و نیاز های هر مشتری را کامل بشناسند و همچنین شما می توانید مشتریان خود را به چند گروه متفاوت دسته بندی کنید با این حال می توانید به راحتی تمامی کمپین هایی که برای آن ها راه اندازی کرده اید در راستای بازاریابی ارسال کنید. 

با ادغام کردن CRM با چت آنلاین شما در وقت خود نیز صرفه جویی کرده اید پس با خرید نرم افزار CRM مسئولان شما می توانند به تمامی مشتریان شما دسترسی داشته باشند و همه ی متن های چت خود را مرور کنند و از آن به عنوان سرنخ به پنل خود اضافه کنند. از این راه نیز می توانند همه ی اطلاعاتی که در مورد سوابق مشتریان ضروری است را به روز رسانی کنند. با روند مشتریان نیز از اینکه در وقت شان صرفه جویی شده راضی باشند.

کسب و کار خود را به یک مرکز فروش تبدیل کنید

ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM این کار به شما کمک می کند تا مشتریان خود را راحت تر بشناسید و بتوانید پشتیبانی درست تری را به مشتریان ارائه کنید‌. لذا این کار باعث می شود تا شما یک مرکز فروش کوچک را به یک تجارت بزرگ تبدیل کنید. شما با این کار نیز می توانید در تجارت خود نیز صرفه جویی کنید کسب و کار خود را به درستی مدیریت کنید و محصولات خود را با کیفیت بهتری ارائه دهید و پشتیبانی راحت تری داشته باشید.

ادغام چت آنلاین با CRMادغام چت آنلاین با CRM

ادغام چت آنلاین با نرم افزار CRM چه مزایایی دارد؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 30 فروردین, 1404
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن