اقدامات لازم برای برگرداندن پیج اینستاگرام
4 شهریور, 1402 توسط
اقدامات لازم برای برگرداندن پیج اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

برای برگرداندن پیج اینستاگرام چکاری انجام دهیم؟ احتمالا برای شما نیز این اتفاق پیش آمده است که اینستاگرام بدون علت، خروج ناگهانی از حساب میزند و اینگونه تجربه کرده اید احساس میلیون ها اشخاص که جمله برگرداندن اکانت اینستاگرام را در گوگل سرچ کرده اند به چه صورت بوده است. امروزه اینستاگرام به امنیت کاربرانش بیشتر توجه کرده است و  روی ساز و کارهای امنیتی خود به طور مداوم کار میکند و اینگونه از اطلاعات حساب شخصی شما محافظت میکند. درصورتی که اگر شما امنیت صفحه خود را فراهم نسازید اینستاگرام شما را از صفحه خودتان بیرون خواهد کرد و باید اشخاص برای برگرداندن اکانت کاری و شخصی حساب خود در اینستاگرام درخواستی را ثبت نمایند. و درست ترین راه برگرداندن یک صفحه شخصی که از دسترس خارج شده ارتباط با خود اینستاگرام است‌. در ادامه مطلب ما قصد داریم مرحله به مرحله راه های بازگردانی صفحه اینستاگرام خود را توضیح دهیم. فعال کردن پیج دی اکتیو شده تا نحوه مکاتبه با اینستاگرام برای تایید کردن هویت حساب کاربری، اگر میخواهید برای بازیابی حساب اینستاگرام به هیچ مشکلی برخورد نکنید و اینستاگرام مانع از بازگردانی پیج شما نشود  و به حساب کاربری خود  دسترسی داشته باشید با ما همراه باشید‌.

تامین کننده امنیت پیج اینستاگرام چه کسی خواهد بود؟

خود شما میتوانید با رعایت نکات ساده که برای شما بیان خواهد شد امنیت صفحه خود را فراهم سازید. اشخاصی که تبلیغاتی برای حفظ امنیت پیج و برگرداندن پیج اینستاگرام انجام میدهند مدرک تحصیلی برای این شبکه ندارند بلکه آن ها فقط  از اینستاگرام و قوانین امنیتی آن به خوبی اطلاع دارند این اقدامات جزو کارهای ساده اما برای محافظت و ایمن سازی صفحه ضروری می باشد‌. شاید شما هم با برخی از صفحاتی مثل صفحه اینستاگرام آدم های معروف و به اصطلاح سلبریتی ها مواجه شده اید که عبارت امنیت پیج را در بیو خود به همراه دارند.

برای امنیت صفحه اینستاگرام چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

۱: پسورد قوی و غیر قابل پیشبینی انتخاب نمایید؛

به خاطر داشته باشید که برای برگداندن حساب کاربری خود پسورد شما الزامی است. اگر اشخاصی از رمز عبور شما مطلع باشند حساب را میتوانند برای خود داشته باشند یا مشکلاتی برای شما ایجاد کنند. پس باید رمزی که غیر قابل پیشبینی و  قوی است را انتخاب کنید. به مانند تاریخ تولد شماره تلفن و از این موارد که قابل تشخیص و حدس هستند خودداری نمایید. برای جلوگیری از هک نشدن باید هر از چند گاهی یک بار رمز را تغییر دهید.

اقدامات لازم برای برگرداندن پیج اینستاگرام

حتی در مواقعی اینستاگرام از شما می خواهد رمز خود را تغییر دهید. این امر زمانی پیش می آید که پیچ شما در خطر بوده و هر از گاهی به علت پسوردهایی که از سمت سایت های دیگر دزدیده شده و اینستاگرام متوجه این خواهد شد که وب سایتی به پسورد شما دسترسی پیدا کرده است، تغییر رمز را از شما می خواهد. برای اینکه این مشکل بر طرف شود باید پسورد خود را قویتر و غیر قابل پیش بینی تر از پسورد قبلی خود انتخاب نمایید.

۲: فعال سازی تایید دو مرحله ای

برای اینکه  سطح امنیتی پیج  اینستاگرام بالا باشد حتما ورود دو مرحله ای به حساب خود را فعال نمایید. در صورت فعال سازی  تایید دو مرحله ای (two factor authentication) اگر شخصی پسورد شما را در اختیار داشته باشد امکان ورود به حساب شما را نخواهد داشت چون باید رمز دوم را هم داشته باشد که رمز دوم از طریق شماره یا ایمیل امکان ورود خواهد بود.

ورود دو مرحله ای و پسورد قدرتمند برای ایمیل نیز فعال نمایید. اینگونه ایمیل شما هم امن خواهد بود این را به یاد داشته باشید اگر شخصی به ایمیل شما دسترسی پیدا کند به راحتی میتواند حساب اینستاگرام را هم داشته باشد. برای فعال سازی این مرحله در اینستاگرام باید به بخش settings و سپس به بخش privacy and security انتخاب نمایید و در آخر گزینه two factor authentication  انتخاب کنید و رمز مورد نظر خودتان را وارد میکنید.

نباید به سایت و اشخاصی که از امنیت آن ها اطلاع ندارید پسورد خود را در اختیارشان بگذارید.

شما در صورتی که با گوشی شخصی وارد اینستاگرام خود میشوید حتما باید در اخر که خروج میزنید گزینه Remember me  را هم غیر فعال نمایید.

برای امنیت صفحه اینستاگرام چه اقداماتی باید انجام دهیم؟

روش برگرداندن پیج اینستاگرام هک شده

اگر شما حس کردید در پیج تان اتفاق های عجیبی در حال رخ دادن است یعنی اکانت اینستاگرام شما هک شده است. اما هک شدن اینستاگرام به صورت های مختلفی اتفاق خواهد افتاد. اگر شما به حساب خود هنوز دسترسی دارید، یعنی هکر هنوز رمز ورودی را تغییر نداده و شما میتوانید با درخواست تنظیم مجدد پسورد از طریق اینستاگرام یا از طریق ایمیلی که برای شما ارسال شده است حساب اینستاگرامی خود را میتوانید نجات بدهید .اما باید توجه داشته باشید که فقط آیا اینستاگرام هک شده باشد در بعضی مواقع هکرها از دسترسی به ایمیل توانسته اند اطلاعات اینستاگرامی شما را پیدا کنند. در این صورت باید دید که چه دستگاه ناشناسی به ایمیلتان دسترسی پیدا کرده است.

برگرداندن پیج اینستاگرام از روش ایمیل؛

در این روش به ایمیلی که با آن اکانت اینستاگرامی خود را ساخته اید باید دسترسی داشته باشید  سپس به صفحه لاگین اینستاگرام خود بروید و بعد گزینه get help with logging in را بزنید و در صفحه بعدی باید نام کاربری و ایمیل یا شماره تلفن خود وارد کنید بعد از این اطلاعات  روی گزینه need more help که در پایین همان صفحه وجود دارد بزنید و در صفحه جدید که وارد شدید دوباره همان گزینه Need more help خواهید زد و سپس اینستاگرام در صفحه جدیدش برای شما یک ایمیل امنیتی ارسال خواهد کرد‌. و شما باید در پایین صفحه که گزینه Send security code  را بزنید.

کدی که اینستاگرام به ایمیلتان ارسال کرد است را در اینستاگرام خود وارد می کنید و گزینه confırm را میزنید.

در مرحله آخر صفحه جدید برای وارد کردن رمز جدید می باشد شما بعد از وارد کردن رمز جدید و تایید آن گزینه submit را بزنید و این نکته را به خاطر داشته باشید که شما باید یک پسورد قوی و غیر پیشبینی انتخاب نمایید.

نکته: اگر ایمیل شما هم هک شده باشد در این موقعیت باید اول شما به ایمیل خود دسترسی پیدا کنید و بعد بتوانید اینستاگرام خود را نیز برگردانید.

برگشت پیج دی اکتیو شده اینستاگرام؛

برگشت پیج دی اکتیو شده اینستاگرام؛

شما پیجی را که به هر دلایلی غیر فعال کردید را حال میخواهید‌ دوباره اکتیو نمایید شما احتیاج دارید یک لاگین ساده نمایید‌. اینستاگرام برای فعال سازی حساب های که دی اکتیو شده کمی سخت گیرانه عمل می کند. اکانتی که موقتا دی اکتیو شده برای فعال سازی دوباره آن باید یک هفته صبر کنید. 

در وهله اول اینستاگرام خود را باز کنید سپس نام کاربری و پسورد خود را وارد نمایید. اکانت اینستاگرام شما با موفقیت برگردانده می شود شما دیگر احتیاج به اقدامات دیگری ندارید دوباره به تمامی داده های خود دسترسی خواهید داشت.

برگرداندن پیج اینستاگرام بدون ایمیل و یا شما تماس؛

اگر شما برای برگرداندن پیج اینستاگرام ایمیل یا شماره تماس خود را فراموش کرده اید یا به هر دلایلی امکان دسترسی نه به ایمیل و نه شماره تماس خود را ندارید. در این صورت باید ارتباط مستقیم با اینستاگرام انجام دهید.

در صفحه لاگین گزینه Get More Help کلیک نمایید و سپس گزینه  I can't access this phone number ضربه زده و درخواست کمک کنید. این گزینه برای اشخاصی که به شماره تلفن خود به هر دلایلی دسترسی ندارند است و به قسمت درخواست پشتیبانی و یا  Reguest راهنمایی خواهید شد و برای پر کردن فرم اینستاگرام خود باید ایمیلی را وارد نمایید که از شما درخواست نموده است وارد نمایید تا اینستاگرام با شما در ارتباط باشد.

بعد از پاسخ به چندین از سوالات و پر کردن یک خلاصه از مشکل فرم را ارسال میکنید و انتظار برای پاسخگویی از طرف اینستاگرام خواهید ماند که این انتظار چند روز طول می کشد و اینستاگرام برای شما رمزی را ارسال خواهد کرد و این رمز را بر روی کاغذی یادداشت می کنید و عکسی همراه آن رمز خواهید گرفت و آن را ارسال می نمایید و در آخر درصورتی که اینستاگرام هویت عکس را تایید نماید لینک ریست پسورد را برای شما ارسال خواهد نمود.

برگشت پیج اینستاگرام از طریق گوگل؛

اگر به هر طریقی برای ورود به اینستاگرام به مشکل بر خوردید و نتوانستید موفق به بازیابی اینستاگرام خود شوید میتوانید مراحل برگرداندن پیج از طریق گوگل را طی نمایید.

برگرداندن پیج اینستاگرام از طریق گوگل بیشتر برای گوشی اندروید کاربرد دارد شما اگر در مواقعی که اینستاگرام خود را یک بار از درون مرورگر لاگین کرده باشید در گوگل با لاگین کردن تمای هیستوری و پسورد های شما با یک مرورگر بازیابی خواهد شد. و شما با لاگین کردن اکانت گوگل به ایمیل خود نیز دسترسی خواهید داشت و اینگونه با دستیابی به ایمیل خود بیشترین راه برگرداندن اینستاگرام را طی نموده اید. وارد اکانت گوگل خود شوید و روی گزینه Manage your Google Account کلیک کنید و سپس گزینه Security را انتخاب کنید.

و در قسمت Password Manager، تمامی اطلاعات پسوردهایی که در حساب گوگل خود ذخیره نموده اید موجود است.

برگشت پیج اینستاگرام از طریق شماره تلفن؛

 زمانی که ما قصد داریم یک پیج اینستاگرام ایجاد کنیم، اپلیکیشن اینستاگرام از ما درخواست یک شماره تلفن و یا ایمیل را دارد .پس ثبت کردن شماره تلفن و ایمیل از کارهای مهم است که باید برای اکانت خود انجام دهیم و هنگام بازیابی اکانت اینستاگرام شماره تلفن کار شما را آسان تر خواهد کرد و اگر شما در اپلیکشن اینستاگرام شماره خود را وارد نکنید، اینستاگرام چندین بار به شما این را یادآوری خواهد کرد که آن را به اکانت اینستاگرام  خود اضافه نمایید و دراین صورت به اینستاگرام نیز ثابت میکنید که شما یک اکانت واقعی خواهید بود میتوانید با این روش از هک شدن و دیسبل شدن اکانت خود نیز جلوگیری نمایید.

برگشت اکانت دیزیبل شده اینستاگرام؛

اینستاگرام قوانین خاصی را دارد که شما اگر آن قوانین را نقض کرده باشید پیغام دیزیبل شدن اکانت اینستاگرام خود را دریافت خواهید نمود. در این مواقع اپلیکشن اینستاگرام به شما اطلاع خواهد داد که شما چه قوانینی را رعایت نکرده اید میتوانید با خواندن بخش Community Guidelines متوجه شوید کدام قوانین را رعایت نکردید. برای برگشت پیج دیزیبل شده باید درخواست خود را ثبت نمایید و منتظر بمانید اینستاگرام بررسی کند شما در فرمی که پر میکنید بهتر است که از کلمه معذرت خواهی استفاده نکنید چون این حس را ایجاد میکند که شما اشتباهی انجام داده اید. اینستاگرام از شما درخواست عکسی از خودتان همراه با نوشتن رمزی که برایتان ارسال کرده می خواهد و شما باید عکس خودتان همراه با آن رمز که واضح مشخص باشد برایشان ارسال نمایید تا اینستاگرام به بررسی و تایید آن بپردازد و این زمان بررسی و تایید از سمت اینستاگرام معمولا تا پنج روز طول خواهد کشید.

برگشت اکانت دیزیبل شده اینستاگرام؛



اقدامات لازم برای برگرداندن پیج اینستاگرام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 4 شهریور, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن