کاربرد کمپین پیامکی در نرم افزار سی آر ام بازاریابی
22 آذر, 1401 توسط
کاربرد کمپین پیامکی در نرم افزار سی آر ام بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

تمام افراد امروزه با این کلمه تبلیغات پیامکی در نرم افزار سی آر ام بازاریابی آشنا هستند چرا که ممکن است روزانه تعداد بسیاری از این پیامک ها را دریافت نمایید تعدادی از افراد نیز در مواجه با پیامک های تبلیغاتی بی تفاوت و اثر بخشی آن را دست کم می گیرند. اما بهتر است بدانید که انجام تبلیغات از طریق پیام کوتاه در نرم افزار سی آر ام بازاریابی بسیار موثر و دارای اهمیت است اما به این شرط که از راه مناسب و با رعایت اصول مشخص آن را پیش برد با کلیه این تفسیر ها احتنال دارد که سوالی نظیر با توجه به شیوه های به‌روز آنلاین، هم اکنون این روش از تبلیغات برای کسب‌ و کار ها پاسخگو است یا خیر؟ برایتان پیش آید اگر تا انتهای این مطلب ما را مطالعه نمایید به طور حتم به پاسخ این سوال خود می رسید.

امکانات نرم افزار سی آر ام بازاریابی چیست؟

سی آر ام به معنی Customer Relationship Management (CRM) است، که به طور کلی یک سیستم نرم‌افزاری است که برای مدیریت ارتباط با مشتریان استفاده می‌شود. این نرم‌افزارها اطلاعات مشتری را مدیریت کرده و به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با مشتریان خود بهبود ارتباط داشته باشند و بهترین خدمات را ارائه دهند. این اطلاعات می‌تواند شامل اطلاعات تماس، تاریخچه تعاملات، نیازها و ترجیحات مشتریان و غیره باشد. استفاده از یک سیستم CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات مشتری را بهبود بخشیده و عملکرد فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان را بهبود بخشند.

نرم‌افزارهای CRM معمولاً امکانات گسترده‌ای برای اجرای فعالیت‌های بازاریابی ارائه می‌دهند. این امکانات می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): این امکان شامل ثبت و مدیریت اطلاعات مشتریان، تاریخچه تعاملات، تماس‌ها، ایمیل‌ها و اطلاعات تکمیلی دیگر می‌شود.

  • آنالیز داده‌ها: این امکان به شما کمک می‌کند تا از داده‌های مشتریان و تعاملات با آنها برای شناخت بهتر بازار و مشتریان خود استفاده کنید و تصمیم‌گیری‌های بهتری را بر اساس داده‌ها انجام دهید.

  • مدیریت کمپین‌ها: این امکان به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی خود را برنامه‌ریزی، اجرا و پیگیری کنید، از جمله ایمیل مارکتینگ، تبلیغات آنلاین و غیره.

  • اتوماسیون بازاریابی: این امکان به شما کمک می‌کند تا فرآیندهای بازاریابی خود را بهبود بخشیده و به شکل خودکار اجرا کنید، از جمله ارسال ایمیل‌های اتوماتیک، مدیریت رویدادها، و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی.

  • ارتباط با شبکه‌های اجتماعی: برخی از نرم‌افزارهای CRM امکاناتی برای اتصال و اداره حضور در شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کنند، که این امر به بهبود ارتباط با مشتریان و جذب مخاطبان جدید کمک می‌کند.

  • پیگیری و تبدیل لیدها: این امکان به شما کمک می‌کند تا لیدهایی که از روی کمپین‌های بازاریابی خود جذب کرده‌اید را پیگیری و به مشتریان تبدیل کنید.

  • گزارش‌دهی: امکانات گزارش‌دهی در نرم‌افزارهای CRM به شما کمک می‌کنند تا عملکرد بازاریابی خود را ارزیابی کرده و بهبودهای لازم را انجام دهید.

نرم‌افزارهای CRM امکانات گسترده‌ای برای اجرای استراتژی‌های بازاریابی ارائه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند تا بهبودی در ارتباط با مشتریان و افزایش فروش داشته باشید.

امکانات نرم افزار سی آر ام بازاریابی چیست؟

استفاده از پیامک در نرم افزار سی آر ام بازاریابی

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره نمودیم که تعدادی از افراد شیوه تبلیغاتی پیام کوتاه را دست کم می گیرند اما باید پاسخگو بود که چرا اینگونه تصور می شود؟ به این دلیل است که این شیوه از تبلیغات به دلیل وجود حجم بالایی از دریافت پیامک های تبلیغاتی روزانه گاهی آزار دهنده و بی‌ اثر است پس می بایست برای بهتر ظاهر شدن در این فضا از طریق یک راه مناسب و اصولی با بکار گرفتن از ابزار های مختلف استفاده نماییم تا نتیجه کار همانی شود که به دنبالش هستیم یعنی یک اثر بخشی فوق العاده.

همان طور که در جامعه امروزی با خبر هستید تلفن های همراه مهم ترین راه ارتباطی انسان ها هستند و طبق آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن هوشمند در کل جهان موجود است و این آمار یک خبر فوق العاده برای کسب و کار هایی که شیوه پیامک کوتاه را در نظر دارند است. همچنین از آنجایی که بیشتر اشخاص مدام در حال برقراری ارتباط از طریق تلفن های همراه خود هستند و زمان زیادی را به استفاده از آن می پردازند می توان به جرات گفت که یک ارتباط آسان و مناسب با مشتری همان پیامک کوتاه تبلیغاتی است پس اگر شما نیز به این روش از تبلیغات می اندیشید باید با توجه به رعایت موارد مورد نظر به رشد و توسعه کسب و کار خود فکر کنید.

تبلیغات پیامکی، یک شیوه راحت و سریع‌ جهت جلب نظر مشتریان است  و شما می توانید از این روش در مدت زمان کوتاهی به تعداد زیادی از مخاطبان خود پیامک ارسال نموده و با خلاقیت خود فرد را وادار به خواندن پیام تبلیغاتی خود نمایید

نرم افزار سی آر ام بازاریابی

تبلیغات پیامکی در نرم افزار سی آر ام بازاریابی

تبلیغات پیامکی، به پیام‌ های کوتاه متنی گویند که جهت معرفی کسب و کار ها و متقاعد نمودن یک فرد برای همراهی کردن و حمایت از آن کسب و کار ارسال می شود. حتی می توان این گونه  شرح داد که برای معرفی کردن یک کسب و کار این روش فوق العاده اثر بخش است.

هدف هر کسب و کار توسعه دادن و رشد مجموعه خود است که با ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی مناسب می توان ذهن مشتریان را درگیر نموده و به طوری با مشتری تعامل مثبت برقرار کرد. از طریق این روش تبلیغات قادر هستید تا مواردی نظیر: تبلیغات محصولات یا برند، کمپین‌ ها، اخبار، به‌ روزرسانی و... را انتخاب و ارسال نمود.

همچنین بهتر است این موارد را نیز بدانید که در نرم افزار سی آر ام بازاریابی می توانید افراد و تعداد آن ها را انتخاب نموده و پیام تبلیغاتی خود را حاضر کرده و زمان ارسال آن را نیز مشخص نمایید.

بهتر است به این نکات نیز توجه لازم را داشته باشید که این تبلیغات را برای افرادی که هیچ آشنایی با کسب و کار شما ندارند ارسال نکنید و یک متن کامل جداگانه جهت معرفی خود به اینگونه افراد آماده سازید. همچنین در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد ارسال کلیه پیامک های تبلیغاتی باید با رضایت افرادی که آن ها را دریافت می کنند همراه باشد.

چرا باید از تبلیغات پیام کوتاه استفاده کرد؟

در این قسمت به چند مورد از این دلایل اشاره نموده ایم جهت اطلاع از این موارد متن زیر را مطالعه فرمایید.

  1. شیوه تبلیغات از طریق پیام های تبلیغاتی بسیار موثر تر از روش ایمیلی است چرا که دیده شون پیام های کوتاه توسط دریافت کنندگان بیشتر است.
  2. استفاده بسیاری از افراد در حال حاضر از گوشی تلفن همراه در مدت زمان بالایی از روز.
  3. با استفاده نمودن از این شیوه می توان نرخ تبدیل ۱۴ درصد افزایش یابد.
  4. ساخت کمپین های تبلیغاتی با سرعت بالا و به راحتی.
  5. یک روش ارتباطی عالی با مشتریان در مدت زمان کوتاه است.
  6. دسترسی جهانی دارد و می تواند خدمات پیام کوتاه را در معرفی یک برند خاص به کل جهان برساند.
  7. فرصت‌ های را جهت کسب و کار محلی باز می‌ گذارد.
  8. با هزینه کمتری روبرو است و به بیانی دیگر مقرون‌ به‌ صرفه است.
  9. و...

نکات مهم در استفاده کردن از نرم افزار سی آر ام بازاریابی پیامکی:

  1. متن های تبلیغاتی خود را در جملات کوتاهی تمام کنید.
  2. خلاق باشید.
  3.  پیامک‌ ها را بر طبق وقوع اتفاقات ارسال نمایید.
  4. سعی کنید که پیام های تبلیغاتی خود را به صورت اختصاصی ارسال نمایید.
  5.  کاربرانی را که می خواهید پیام تبلیغاتی برای آن ها ارسال شود را تقسیم‌ بندی کنید.
  6. بهتر است در هر پیامی نام تجاری خود را نیز نوشته باشید.
  7. از طریق تعاملی با مشتریان دارید آن را از نظر رفتاری و اطلاعات شخصی شناسایی کنید.
  8.  زمان‌ بندی در ارسال پیام های تبلیغاتی بسیار موثر است پس باید آن را نیز رعایت کنید.
  9. از اینکه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید از شما سپاس گذاریم جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با چیتاک ارتباط بگیرید

استفاده از پیامک در نرم افزار سی آر ام بازاریابی



کاربرد کمپین پیامکی در نرم افزار سی آر ام بازاریابی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 22 آذر, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن