تفاوت سی آر ام ابری با نصبی در چه چیزهایی است؟
24 مهر, 1401 توسط
تفاوت سی آر ام ابری با نصبی در چه چیزهایی است؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

تفاوت سی آر ام ابری با نصبی برای شناخت بیشتر از این عنوان چیتاک را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

همانطور که می دانید crm یک نرم‌ افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که اکنون توسط بسیاری از شرکت ها به کار گرفته شده است کارایی و قابلیت این نرم افزار بسیار بالا است و نیاز به وجود آن در مجموعه ها امروزه بسیار احساس می شود. این نرم افزار پر کاربرد با هدف سازماندهی شدن داده‌ های مشتریان در یک مجموعه ساخته شده است به بیان دیگر می توان اینگونه عنوان کرد که با این نرم افزار می توان در فروش بالا محصولات، رضایت مشتری، بهبود روند کاری و... کمک بسیاری نمود. برای آشنایی با موضوع اصلی ابتدا با crm بهتر بود آشنا شوید.

در مقایسه تفاوت سی آر ام ابری با نصبی می توان عنوان نمود که سی آر ام ابری مقرون به صرفه تر است و برای کسب و کار هایی که می خواهند کمتر هزینه کنند یک گزینه عالی است. علاوه بر این مورد باید بدانید که نرم افزار crm ابری امروز نقش مهم تری نیز از crm نصبی در کسب و کار ها دارد چرا که می تواند به راحتی با هر ابزار و حرفه ای دسترسی راحت داشت و نیاز های یک مجموعه را با سازگاری که دارد رفع نماید.

سی آر ام ابری

نرم افزار سی آر ام ابری به نرم‌ افزاری گویند که بر پایه رایانش ابر قابل استفاده است. که اینگونه دیگر هیچ نیازی برای نصب کردن ندارد و با قابلیت های خود می تواند در زمینه های فروش، مدیریت، بازاریابی و... خدمات متنوع ارائه دهد.

امکانات مهم سی آر ام ابری

در قدم اول می توانیم به نصب و راه اندازی راحت آن اشاره نماییم. بسیاری از افراد به دلیل نصب پیچیده و سخت یک نرم افزار از استفاده آن نرم افزار در کسب و کار ها، خودداری می کنند  اگر شما نیز بابت این مسئله نگران خرید نرم افزار سی آر ام هستید می توانیم به شما سی آر ام ابری را پیشنهاد دهیم که با نصب راحت این مشکل را رفع نموده است.

در مورد دوم می توان دسترسی راحت و همیشگی از این نرم افزار را خصوصیت مهم آن شمرد با استفاده از سی آر ام ابری می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر مکان و زمان به راحتی به اطلاعات آن دسترسی پیدا کرد و فعالیت های خود را از راه دور نیز انجام داد.

مورد دیگر استفاده آسان از این نرم افزار است. در طراحی و ارائه نرم افزار سی آر ام ابری این موضوع کاملا احساس می شود هدف از این کار استفاده تمامی افراد به راحتی از این نرم افزار است که نیازی به یادگیری زمان بری برای هر کارمند و کارکنان نباشد در سی آر ام ابری برای کوچکترین مسئله نیز اندیشیده شده است.

تفاوت سی آر ام ابری با نصبی

امکان استفاده از سیستم سی آر ام (crm) ابری در تمام نقاط نیز دیگر خصوصیت مهم آن است که به کسب و کار ها شرایط دور کاری، شرایط خاص، جلسات مهم، سفر های کاری راه دور و... را داده است.

امنیت بالا، عدم نیاز به نرم افزار و سخت افزار، مقرون به صرفه بودن و... نیز از خصوصیات دیگر این نرم افزار است.

در این قسمت مطلب به تفاوت سی آر ام ابری با نصبی می پردازیم؛

اکثر شرکت های شناخته شده و بزرگ در ارائه نرم افزار سی آر ام، نرم افزار نصبی را پیشنهاد و ارائه نمی دهند.

اما در مقابل سیستم‌ های ابری با خصوصیاتی که در قسمت بالا ذکر شده و همچنین خصوصیت هایی نظیر؛ انعطاف پذیری بالا، اطمینان و امنیت زیاد، سازگاری با دیگر سیستم ها و... دارد که برای یک کسب و کار بسیار حائز اهمیت است. جالب است این نکته را نیز در خصوص سیستم ابر بدانید که با استفاده از نرم افزار ابری دیگر نیازی به نگهداری و به‌ روز رسانی ندارید که با این امر دیگر زمان خود را نیز هدر نداده اید و همچنین قادرید تا به صورت همزمان دسترسی به سیستم از دستگاه‌ های متفاوت در انواع موقعیت ها وجود دارد و این خصوصیات در سیستم سی آر ام نصبی نیست.

تفاوت سی آر ام ابری با نصبی

نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا ارتباطات خود با مشتریان را بهبود بخشند، فرآیندهای فروش و خدمات مشتری را بهینه‌سازی کنند و اطلاعات مشتریان را به صورت موثر مدیریت کنند. این سیستم‌ها می‌توانند به صورت نصبی (On-Premises) یا ابری (Cloud) موجود باشند، و تفاوت‌های مهمی بین دو نسخه وجود دارد:

  • نصبی (On-Premises) CRM:

    1. میزبانی داخلی: نسخه نصبی CRM در دیتاسنترهای شرکت یا سازمان خود نصب می‌شود و توسط تیم فنی داخلی مدیریت می‌شود.
    2. کنترل بیشتر: با نصبی بودن، شما کامل از کنترل بر نصب، پیکربندی، امنیت و دسترسی به داده‌های CRM برخوردارید.
    3. هزینه اولیه بالا: نصب، تنظیم و نگهداری CRM نصبی هزینه اولیه بالاتری نسبت به نسخه ابری دارد. همچنین نیاز به سرورها و نرم‌افزارهای مرتبط دارد.
    4. نگهداری مکلفانه: شما باید به صورت مکلفانه نگهداری سرورها، نرم‌افزار و به‌روزرسانی‌های امنیتی را انجام دهید.
  • نسخه ابری (Cloud) CRM:

    1. میزبانی در ابر: در نسخه ابری، نرم‌افزار CRM بر روی سرورهای مایکروسافت یا دیگر ارائه‌دهندگان ابری میزبانی می‌شود و از طریق اینترنت قابل دسترسی است.
    2. هزینه مقداری پایین‌تر: نسخه ابری معمولاً هزینه‌های اولیه کمتری دارد، چرا که نیازی به خرید و نگهداری سرورها ندارید. همچنین اغلب به صورت اشتراکی قابل استفاده است.
    3. به‌روزرسانی اتوماتیک: سرویس‌های ابری معمولاً به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی از امنیت را به صورت اتوماتیک انجام می‌دهند.
    4. سهولت در دسترسی: شما می‌توانید به سرعت از هر کجا که دسترسی به اینترنت دارید به CRM دسترسی پیدا کنید.

تصمیم برای انتخاب نسخه نصبی یا ابری CRM به وابستگی به نیازها، بودجه، نیاز به کنترل بیشتر و ساختار سازمانی شما است. برخی شرکت‌ها ترکیبی از هر دو را در استفاده از CRM‌های خود انتخاب می‌کنند.

تفاوت سی آر ام ابری با نصبی را می توان در بین این دو نرم افزار سی آر ام عنوان نمود این است که راه کار های این دو نرم افزار برای نگهداری اطلاعات یک مجموعه متفاوت است یعنی نرم افزار سی آر ام نصبی با نصب سرور های مورد نیاز در فضای کار قابل استفاده است اما سی آر ام ابری با توجه به فضای ابری قابل استفاده است.

سخن آخر:

زمانی که بخواهید از سیستم سی آر ام ابری استفاده کنید یعنی توانسته اید گام بلندی برای موفقیت خود بردارید و در عملکرد مجموعه خود اثر بخشی فراوانی ایجاد کنید. با قابلیت های که سیستم نرم افزار سی آر ام ابری دارد می تواند کلیه اطلاعات سازمان را در یک قسمت متمرکز سازد و کارکنان وظایف خود را اینگونه به راحتی و در مدت زمان کمتر انجام دهند سی آر ام ابری برای ایجاد سرنخ ها در یک مجموعه و واحد فروش تاثیر گذاری فراوانی دارد همچنین می تواند با مدیریت در ایجاد روابط موثر با مشتری یک جذب فوق العاده و بی نظیری در تعداد مشتریان و فروش محصولات داشته باشد. پیشنهاد ما به شما با توجه به موارد ذکر شده تهیه سی ار ام ابری است چرا که نمی توان از عملکرد و کارایی این سیستم چشم پوشی نمود.

جهت ثبت درخواست های خود و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با چیتاک ارتباط برقرار نمایید.

تفاوت سی آر ام ابری با نصبی


تفاوت سی آر ام ابری با نصبی در چه چیزهایی است؟
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 24 مهر, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن