نقش سیستم تیکتینگ در نرم افزار CRM خدمات !
11 آذر, 1401 توسط
نقش سیستم تیکتینگ در نرم افزار CRM خدمات !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است


برنامه تیکتینگ در نرم افزار CRM خدمات با کارایی که دارد می تواند به بخش پشتیبانی مجموعه جهت ارتباط بهتر کمک کند و کلیه درخواست‌ های پشتیبانی را که از راه های متفاوت دریافت و به تیکت تبدیل کند. با این امر می توان در بررسی و پیگیری درخواست‌ های مشتریان به خوبی عمل کرد و در زمان کوتاهی به بسیاری از این درخواست ها پاسخ داد. با پیاده سازی این سیستم می توانید در حل کردن بسیاری از مسائل و مشکلات نیز توانمند باشید.

به بیان دیگر می توان تیکت در نرم افزار CRM خدمات را اینگونه شرح داد که یک ارتباط عالی، بدون وقفه با بخش های مجموعه مورد نظر را گویند زمانی که تیکت ها به بخش های مختلف یک شرکت ارسال می شود باعث می شود تا یک تعامل در بین بخش های مختلف نیز ایجاد شود. هدف از طراحی و ساخت این سیستم در نرم افزار CRM خدمات ، ارائه خدمات پشتیبانی اثر بخش به مشتریان است. باید بدانید که این سیستم در حال حاضر یک سیستم قوی و محبوب در بین مشتریان نیز است.

مزایای استفاده از سیستم تیکتینگ در نرم افزار CRM خدمات

  • می توانید به تیکت‌ های گذشته و قدیمی نیز دسترسی پیدا کنید
  • درخواست مشتریان خود را در اسرع وقت پیگیری نمایید
  • وفادار ساختن مشتریان
  • رضایت مشتریان
  • سود آوری و مصرف هزینه های کمتر
  • استفاده نکردن از ایمیل جهت ارسال نمودن پیام ها
  • اطلاعات مشتری را به راحتی در دسترس داشته باشید

چگونه می توان تیکتینگ نرم افزار CRM خدمات عالی را برگزید؟

بهتر است قبل از پرداختن به موضوعات دیگر یادآور این نکته شویم که در استفاده از این سیستم باید به شیوه درست عمل کنید تا بتوانید نهایت استفاده و سودمندی را از آن ببرید. این سیستم به سازمان ها کمک می کند تا با هزینه‌ پایین و در زمان کوتاه مشکلات خود را حل کنند. نرم‌ افزار تیکتینگ در انواع مختلف نرم افزار CRM خدمات موجود است بیشتر این تفاوت ها در ویژگی های آن ها است که هر کسب و کار بر اساس پیچیدگی و دشواری حل مسائل خود باید یک انتخاب درست و مناسب داشته باشد پس باید برای حل چالش های این مسئله به بررسی دقیق انواع این نرم افزار و نیاز های خود بپردازید.

فناوری میزبانی

نرم افزا تیکتینگ را می توان در انواع زیر یافت؛ مدل بر پایه ابر و سازمانی.

بر پایه ابر یا مدل SaaS، اکنون باید بگوییم که این نوع از نرم افزار تیکتینگ یکی از بهترین ها است و در حل مسائل کمک زیادی به شرکت ها می کند علاوه بر آن اکثر شرکت ها تمرکز خود را به طرف یک سیستم کامل با هزینه پایین آورده اند. کار با آن راحت و هزینه های راه اندازی پایینی نیز دارند.

قابلیت استفاده نرم افزار CRM خدمات

راحتی در استفاده از این نرم افزار crm نیز دیگر مزایای آن بشمار می رود و باید به این نکته در صورت تهیه نرم افزار دقت فرمایید و یک سیستم مناسب را با این ویژگی می شناسند. البته این موضوع که می گوییم ویژگی بالا هر سیستم نشان خاص بودن آن است را نمی توان بهترین سیستم نیز نامید چرا که اکثر خصوصیات میز کار، پیچیدگی بیشتری دارند. دقت فرمایید که یک نرم‌ افزار مناسب می بایست برای هر دو طرف درخواست کننده و عامل پشتیبانی قابلیت ساده استفاده کردن را داشته باشد این موضوع بدان معناست که سیستم تیکتینگ باید بر اساس محیطی طراحی گردد که وارد نمودن داده‌ ها راحت، ساده، اولویت‌ ها را جدا نموده، بروز رسانی وضعیت تیکت را بررسی کرده و مناسب با نیاز های کسب و کار شما باشد. با ذکر این نکته باید به بدانید که قبل از خرید محصول می بایست شرایط خود و کسب و کارتان را بررسی کرده و سپس به انتخاب سیستم تیکتینگ مناسب فکر کنید و توجه داشته باشید که هیچ گاه نیازی نیست سیستم شما یک نرم افزار CRM خدمات کامل باشد همانکه با کسی و کار شما مطابقت داشته باشد کفایت می کند.

نرم افزار CRM خدمات

سفارشی‌ سازی و یکپارچه‌ سازی

علاوه بر موارد بالا باید عنوان نماییم که یک نرم افزار تیکتینگ مناسب می بایست از خصوصیاتی نظیر؛ پایگاه‌ های دانش، SLA ها و جریان‌ های کاری برخوردار باشد. در این رابطه نیز باید به شرایط کسب و کار خود بپردازید و مشاهده نمایید که آیا ویژگی های سیستم انتخابی شما مناسب با نوع کسب و کار و رفع نیازهایتان است یا خیر تا اینگونه بتوانید یک سیستم مناسب را برای کسب و کار خود برگزیده باشید، علاوه بر این بهتر است بدانید که پیکربندی جریان‌ های کاری و SLA ها یک روش مناسب برای سود آوری بیشتر و رضایت مشتریان است. با مشاهده تنظیمات کامل در خصوص این نرم افزار می توانید سازگاری آن با کسب و کار خود را بالا ببرید. بهتر است در خصوص یکپارچگی این نرم افزار برای کسب و کار خود نیز اطمینان حاصل نمایید.

در یک جمله می توان اینگونه عنوان نمود که یک سیستم تیکتینگ مناسب باید با توجه به خصوصیاتی که پیش تر ذکر نمودیم و انعطاف پذیر بودن همراه باشد.

استفاده از گزارش‌ ها و تحلیل‌ های آنی

بهتر است بدانید که با راه اندازی سیستم تیکتینگ می توانید به راحتی به گزارشات خود را جهت دست یافتن داده‌ های آنی سفارشی نمایید.

سیستم تیکتینگ کارایی بالایی در کسب و کار ها ایجاد می کند که دو کاربرد مهم آن:

برقرار کردن ارتباطات بهتر با مشتریان

حل کردن اکثر مشکلات پشتیبانی به طور راحت تر، سریع‌ و کارآمد

همانطور که می دانید امروزه بسیاری از کسب و کار ها در ارتباطات خود با انتقاد و نظرات مشتریان روبرو می شوند که در این مورد پاسخگویی به آن ها بسیار زمان بر است که در مقابل ما می توانیم با استفاده از نرم افزار تیکتینگ کلیه این مشکلات را به خوبی حل کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست های خود با ما در ارتباط باشید



نقش سیستم تیکتینگ در نرم افزار CRM خدمات !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 11 آذر, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن