فواید ورود اطلاعات تایم شیت در برنامه سی آر ام
28 آبان, 1401 توسط
فواید ورود اطلاعات تایم شیت در برنامه سی آر ام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

تایم شیت را با نام برگه زمانی هم میشناسند و در برنامه سی آر ام به جدول داده های می گویند که با توجه به آن کارفرما قادر است تا بررسی های لازم در خصوص پیگیری زمان برای فعالیت یک کارمند را انجام دهد. از این قابلیت می توان در تمام مشاغل ها برای ثبت زمان صرف شده هر فرد در انجام فعالیت های کاری خود استفاده نمود. با پیشرفت تکنولوژی در کلیه زمینه ها و می توان توسعه پذیری در این زمینه را نیز شاهد بود به طوری که در گذشته از تایم شیت کاغذی استفاده میشد و اکنون می توان از قالب های دیجیتالی در این حوزه استفاده نمود و با این کار دردسر و مشکلات وقت و یا جا بجایی ها در هر خطا انسانی را نداشت.

فواید ورود اطلاعات زمان کارکرد در برنامه سی آر ام

کلیه مشاغل و کسب و کار ها موظف اند تا ساعات کاری و زمانی را که یک نیرو مشغول به فعالیت است را به طور دقیق محاسبه نمایند. وارد کردن زمان کار در برنامه سی آر ام ، همان زمانی است که یک فرد از آغاز کار و شروع فعالیت در یک روز کاری انجام می دهد تا زمان خروج و اتمام فعالیت را باید در یک برگه زمانی یا کار برگ در نرم افزار crm وارد نماید. با انجام این عوامل در هر روز کاری می توان در انتهای هر ماه با توجه به این داده ها به پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان اضافه و یا کسر نمود. پس وجود این قابلیت در یک کسب و کار بسیار مهم است و به ما در پرداخت حق نیرو ها کمک بسیاری می کند.

چرا یک کسب و کار باید از برگه های زمانی استفاده نماید؟

ما می توانیم با توجه به برنامه ریزی های مناسب برنامه سی آر ام در خصوص انجام فعالیت ها در زمان دقیق مهلت های کاری خود را از دست نداده و در اسرع وقت کلیه امور را انجام دهیم با این روش می توانیم  در حفظ بودجه خود نیز موفق عمل کرده و با اثر بخشی کامل از زمان نهایت استفاده را ببریم لازم است برای کلیه امور گفته شده باید بتوانید سابقه های کاری را به صورت منظم ثبت نمایید. مدیریت زمان بسیار امر مهمی برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری است.

ورود اطلاعات زمان کارکرد به برنامه تایم شیت (Timesheet) می‌تواند به صورت گسترده‌ای به سازمان و کارکنان آن کمک کند. در زیر تعدادی از فواید ورود اطلاعات زمان کارکرد در برنامه تایم شیت را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

ثبت و پیگیری ساعات کارکرد: با ورود اطلاعات زمان کارکرد به تایم شیت، کارکنان می‌توانند ساعات کارکرد خود را ثبت کنند. این شامل زمان ورود و خروج، ساعات کاری روزانه، مرخصی، تعطیلی و سایر فعالیت‌های مرتبط است. این اطلاعات می‌توانند به صورت دقیق و خودکار در سیستم ثبت شده و پیگیری شون

مدیریت بهتر منابع: با داشتن اطلاعات زمان کارکرد، سازمان می‌تواند منابع خود را بهبود بخشید. با تحلیل دقیق زمان کارکرد کارکنان، می‌توان بهترین تخصیص منابع را بر اساس نیازهای پروژه‌ها و وظایف مشخص کرد. این بهبود در مدیریت منابع می‌تواند به کاهش هدررفت منابع و افزایش بهره‌وری کمک کند.

محاسبه حقوق و پرداخت دستمزد: با داشتن اطلاعات زمان کارکرد، می‌توان حقوق و دستمزد کارکنان را به صورت دقیق محاسبه کرد. اطلاعات تایم شیت می‌تواند به عنوان مبنا برای محاسبه ساعات کاری عادی، اضافه‌کاری، مرخصی و تعطیلی استفاده شود. این به سازمان کمک می‌کند تا پرداخت دستمزد را به صورت صحیح و درست انجام دهد.

ارزیابی عملکرد: با تحلیل اطلاعات زمان کارکرد، می‌توان عملکرد کارکنان را ارزیابی کرد. اطلاعات تایم شیت می‌تواند به عنوان یک معیار برای سنجش پایبندی به زمان کاری، تعهد و عملکرد کارکنان مورد استفاده قرار بگیرد. این امر به سازمان کمک می‌کند تا عملکرد کارکنان را تشخیص داده و اقدامات مناسبی را در خصوص پاداش، ترفیع یا ارتقاء اتخاذ کند.

ردیابی پروژه‌ها و هزینه‌ها: با وارد کردن اطلاعات زمان کارکرد به تایم شیت، میتوانید پیشرفت پروژه‌ها و هزینه‌ها را بهبود بخشید. با داشتن اطلاعات دقیق درباره زمان کارکرد کارکنان در هر پروژه، می‌توانید بهترین تخصیص منابع را برای پروژه‌های آینده ارائه دهید و نیازمندی‌های هزینه‌ای را به طور دقیق پیش بینی کنید. همچنین این اطلاعات می‌توانند به شما کمک کنند تا هزینه‌های واقعی پروژه‌ها را با بودجه مقایسه کرده و به مدیران و تیم‌های مربوطه گزارش دهید.

قابلیت های تایم شیت در برنامه سی آر ام را به طور کلی در متن زیر نام برده ایم:

بررسی و پیگیری کامل در پردازش حقوق و دستمزد ها

با تایم شیت می توان به راحتی کلیه ساعات کاری، مرخصی ها، تعهد ها و... را بررسی نمود و بر اساس زمان فعالیت های هر نیرو حقوق ها را معین ساخت. همانطور که مستحضر هستید اگر در یک مورد از داده مشکل و خطایی پیش آید محاسبه  دقیق در حقوق و دستمزد ها به طور کامل با مشکل روبرو می شود که اگر این خطا در خصوص کم کاری یک فرد باشد موجب دلخوری و مشکلات بیشتر می شود اما با نرم افزار های مدیریت زمان می توان این خطا ها را کاهش داد و بررسی حقوق و ساعات کاری بدون هیچ دردسر و مشکلی انجام شود.

برنامه سی آر ام

حسابداری مدیریت

تایم شیت ها را می توان یک ابزار مهم در حسابداری مدیریت شمرد. با توجه به استفاده از برگه های زمانی مدیران یک مجموعه قادرند تا به درستی زمان شروع و پایان فعالیت ها را ثبت نمایند. با توجه به این امر می توان کلیه اموری را که تایم طولانی را به خود اختصاص می دهند را از اموری که در زمان کوتاه انجام می شوند تفکیک نمود و همچنین را مواردی را که همانند یک مانع باعث انجام نشدن و یا دیر انجام شدن فعالیت کارکنان می شود را شناسایی نمود.

کارایی تایم شیت ها برای دفاتر وکالت

همانطور که می دانید امور حقوقی بسیار مهم و بررسی جزئیات در آن بسیار اثر بخش در نوع فعالیت ها است با وجود تایم شیت ها می توان کلیه امور از اعم از به روز نگه داشتن اطلاعات و سابقه های افراد را حفظ نمود و اینگونه به کلیه شرکت های حقوقی در بررسی دقیق صورت حساب ها با توجه به قوانین آن شرکت کمک بسیاری می شود.

تایم شیت برای فریلنسرها

در یک جمله می توان اهمیت زمان برای  فریلنسر ها را مشخص نمود و آن جمله این است که حفظ زمان و انجام امور در ساعات مناسب خود برابر است با درآمد بالا و موفقیت آن ها. چرا که بسیاری از فریلنسر ها به طور ساعتی می توانند درآمد های بسیاری کسب نمایند و ساعت به ساعت از یک مشتری کسب در آمد نمایند پس باید بدانید که پیگیری دقیق زمان یک اولویت اصلی و مهم است. باید بدانید که مدیریت تایم شیت در نرم افزار سی آر ام، می تواند کلیه زمان های صرف شده را برای یک فریلنسر بررسی نماید و بر اساس مستنداتی که ارائه می دهد از مشتری پول بگیرد.

تایم شیت برای حسابداران

می توان با بررسی کامل در خصوص وقت گذاری یک نیرو و سود حاصل از آن مطلع شد. با تایم شیت ها می توان در مشاغل حسابداری صورت حساب ها  را در یک زمان درست پیگیری کرد.

مزیت های استفاده کردن از تایم شیت 

جلوگیری از اتلاف وقت در کسب و کار ها و انجام فعالیت ها در اسرع وقت

با استفاده از تایم شیت می توانید متوجه این امر شوید که چه زمانی نیروی کار از دست می دهید و کار های بیهوده و طولانی را حذف نمایید و انجام فعالیت ها را به طور دقیق در یک تایم مشخص انجام دهید.

  • محاسبه دقیق در بررسی کلیه صورت حساب ها
  • بهبود روند کاری برای مدیریت پروژه ها در یک مجموعه
  • مقرون به صرفه بودن
  • جلوگیری از بروز هرگونه خطا و مشکلی برای پرداخت حقوق و دستمزد های کارکنان
  • و...

نتیجه گیری؛

همانطور که مطالعه نمودید تایم شیت در برنامه سی آر ام از کارایی بالایی برخوردار است و در کسب و کار ها برای اندازه گیری زمان، هدر نرفتن آن، پرداخت حق و حقوق و... کمک بسیاری به مدیران صاحب کار می کنند و همانند یک عصای دست برای انجام کلیه فعالیت ها عمل می کنند. کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با مشاوران متخصص چیتاک ارتباط بگیرید.

فواید ورود اطلاعات زمان کارکرد در برنامه سی آر ام

فواید ورود اطلاعات تایم شیت در برنامه سی آر ام
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 28 آبان, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن