سامانه تیکتینگ چیست؟ با توجه به این مسئله که امروزه در کسب و کار ها از راه ارتباطی تلفن بیشتر استفاده می شود و تماس های زیادی گرفته می شود بیشتر مشتریان از طریق این ارتباط سوالات خود را در خصوص نوع خدمات و یا محصولات مطرح می کنند و انتظار پاسخ شفاف و دقیق را نیز دارند که با توجه به قابلیت های موجود در سیستم تیکتینگ می توان هر نوع پاسخ و پرسشی را به آسانی پاسخگو بود.
مورد بعدی در خصوص کسب و کار ها امروزه این مسئله است که هر کسب و کاری برای پیشرفت و توسعه خود نیاز به فروش بیشتر دارد و برای این فروش نیز باید ابتدا به جذب مشتری و یا حفظ مشتریان فعلی پرداخت این امر فقط با جلب رضایت مشتریان در ارائه محصولات ممکن است. حال باید راهکار های رضایت یک مشتری از مجموعه را در دستور کار و اولویت قرار داد، اولین موردی که موجب جلب رضایت مشتری است در نظر گرفتن راه های ارتباطی آسان و پیشرفته و همچنین استفاده از ابزار های مدرن در مجموعه است، مورد های دیگر نوع برخورد، در نظر گرفتن تخفیفات، کیفیت محصولات و... است.
با رعایت تمامی این موارد می توان یک پیشرفت سریع در بازار داشت.
در این خصوص می توان اینگونه نتیجه گیری نمود که بهتر است یک استراتژی را در نظر بگیریم که تاثیر فراوانی بر روی رضایت مشتریان داشته باشد.
سامانه تیکتینگ چیست ؟
سیستم تیکتینگ، ابزار مهم، کاربردی و اثر گذار در خشنودی مشتریان است. فعالیت این سیستم در ارتباط از طریق گفتگو و نمایش های این گفتگو ها توسط کارکنان همچنین نمایش فاکتور های گذشته و ارسال فاکتور جدید برای هر مشتری و... است. پاسخ دقیق و شفاف به سوالات مشتریان در مدت زمان کوتاه از مزیت مهم این سیستم به شمار می رود به دنبال مطرح نمودن چند مورد از قابلیت های این سیستم، کلیه امکانات سامانه تیکتینگ چیست؟سامانه تیکتینگ چیست
قابلیت تنظیم و تفکیک بخش های مختلف
یکپارچه سازی
خودکار سازی
پیگیری درخواست های مشتریان
امکان ارسال نمودن تیکت از طریق وب فرم ها
امکان پرسش و پاسخ سوالات
دارای قابلیت دسته بندی
امکان اولویت بندی در تیکت
قابلیت انجام امور گزارش گیری
اهمیت سامانه تیکتینگ چیست؟
ابتدای سخن را با یک مثال مرتبط جهت واضح بودن این امر آغاز می کنیم فروشگاهی را در نظر بگیرید که رشد زیادی داشته و با توجه به گستردگی آن و ایجاد شعبات دیگر نیاز به تعداد نیرو های بیشتر و همچنین مکان و محصولات بیشتر دارد. با رشد کسب و کار های شرکتی نیز نیاز های شرکت برای برقراری ارتباط با مشتریان و همچنین حفظ مدرن بودن مجموعه در جهت رضایت مشتریان بیشتر می شود و این امر ضروری است که یک کانال یا پلتفرم اختصاصی در جهت پشتیبانی نمودن و همچنین ارائه دادن خدمات به مشتریان در نظر گرفت. اهمیت استفاده از این نرم افزار نیز در اینجا مشخص می شود که یک فرد نمی تواند پاسخگوی سریع سوالات مشتریان از طریق راه های سنتی باشد و وقت و انرژی زیادی را باید به هدر دهد پس بهتر است جهت امور عملیاتی در یک مجموعه از نرم افزار تیکتینگ مدرن استفاده نمود تا این چنین علاوه بر راحتی و آسانی کار ها و جلوگیری از اتلاف وقت رضایت مشتریان را نیز در پاسخگویی سریع و دقیق جلب نمود.
سیستم تیکتینگ چگونه عمل می کند؟
در سیستم تیکتینگ با عمل هر مطلب تعریف شده در یک تیکت می توان موضوعات را به صورت دسته بندی شده و جدا از دیگر موضوعات قرار داد. علاوه بر آن می توان زمانی که در خصوص یک موضوع چندین بار پرسش و پاسخ مطرح می شود به بررسی آن در یک Conversation پرداخت.
چگونه از یک نرم افزار تیکتینگ انتظار تحول و تغییر زیاد در کسب و کار را می توان داشت؟
نرم افزار تیکتینگ با عمل پشتیبانی بهتر و جلب رضایت مشتریان می تواند به پیشرفت مجموعه کمک فراوانی کند، سرعت در پاسخگویی در نرم افزار crm دقیق را برای همگان فراهم می کند.
حفظ کردن مشتریان و ارتقا در تصویر برند
با توجه به قابلیت های نرم افزار تیکتینگ و استفاده آن از راهکار های مفید می توان از وجود هر نوع اتفاق ناگواری برای تخریب تصویر برند جلوگیری نمود و مشتریان خود را از دست نداد.
از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری می کند
با توجه به اینکه هیچ نوع خرابی و نگهداری در سیستم تیکتینگ وجود ندارد و کارکنان برای حل هر نوع خرابی باید زمان زیادی را از دست بدهند می توان عنوان نمود که این سیستم از هدر رفتن وقت و سرمایه جلوگیری می کند.
چگونه متوجه شویم که به سیستم تیکتینگ نیاز داریم؟
اگر مجموعه شما وقت زیادی را صرف پاسخ به درخواست های مشتریان می کند و نیمی از درخواست ها همیشه بدون پاسخ و با تعلل زیاد همراه هستند و شما نیز برای اطمینان خاطر بیشتر از حل مسائل و جلوگیری از وقت و انرژی کارکنان وجود یک سرویس مفید را ضروری می دانید ما سیستم تیکتینگ را به شما پیشنهاد می کنیم.
سخن پایانی
کلیه مشاغل و کسب و کارها با درخواست های بسیاری در زمینه های پشتیبانی، انتقاد، پیشنهاد، سوالات متداول و... رو برو هستند. هدف از طراحی سیستم تیکتینگ در نرم افزار سی آر ام نیز همین است که پاسخگوی تمامی این موارد در جهت جلب رضایت و خشنودی مشتریان باشد. زمانی که در اسرع وقت به پرسش یک مشتری پاسخ دهید مشتری احساس خوشایندی دارد چرا که به او اهمیت داده و به موقع پاسخگوی درخواست ها و سوالات او شده اید. از طرف دیگر باید در نظر داشت که دیگر با راه های سنتی نمی توان پیش رفت و زمان خود را فقط صرف انجام سوالات کرد سیستم تیکتینگ یک سیستم پیشرفته و مفید است. این سیستم امکان تبدیل کلیه درخواست ها به تیکت را دارد و می تواند با اولویت بندی آن ها به بررسی و پیگیری راحت تر رسید. این مسئله در خصوص قسمت های پشتیبانی سازمان به شما کمک ویژه ای می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نمودن درخواست های خود با ما ارتباط بگیرید.