راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد
14 اسفند, 1401 توسط
راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

با توجه به خبر های روزانه مالک سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد در حال حاضر، شرکت پارس تکنولوژی سداد با یک هدف کامل و پیش بینی شده آغاز به فعالیت نموده است این هدف مهم ارائه‌ خدمات در حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات، به بانک ملی ایران، بزرگ‌ ترین بانک کشور و جهان اسلام، از سال 1393 است و فعالیت های همین شرکت نیز به این منظور و هدف آغاز گردیده است.

کلیه فعالیت های موجود در قسمت های مختلف سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد از جمله پشتیبانی سخت‌ افزاری و نرم‌ افزاری، تعمیر نمودن و نگه داشتن صحیح از تجهیزات و سیستم‌ ها، شبکه و امنیت، برق و UPS و صدور کارت و رمز، به صورت تخصصی و یکپارچه در سطح کشور بر عهده این شرکت در جای جای کشور عزیزمان ایران ارائه می گردد. از پنج سال قبل یعنی سال  1397 با توجه به این امر که بانک ملی گام در راه مدرن شدن و با پیش رفتن با تکنولوژی های روز دنیا آغاز به فعالیت های جدیدی نمود شرکت سداد نیز خود را با همان فعالیت های روز دنیا وفق داد و جهت تغییرات در  ساختار های سازمانی خود، اقدام به راه‌ اندازی واحد های تحقیق و توسعه و کسب‌ و کار نمود و وارد فناوری‌ های جدید مطابق روز شد.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

شرکت سداد، با وجود نیرو هایِ خبره، متخصص، جوان و با انگیزه بالا، توانسته است تا با بکار گیری از دانش روز دنیا محصولات فوق العاده ای همانند سامانه انرژی خورشیدی، سیستم یکپارچه و هوشمند نوبت‌ دهی، طراحی و تولید سیستم های All In One و .... را که برای بانک ها محصولات مهم و ضروری به شمار می روند را طراحی و تولید نماید. 

کمی از شرکت سداد بدانید

این شرکت با گرفتن بیش از شش رتبه اولین شورای عالی انفورماتیک، نمایندگی رسمی آنتی ویروس کسپراسکی و همچنین دیگر محصولات و قطعه های سیستمی  نظیر موارد مهم جهت ارتقا دادن جایگاه های شرکت در زمینه انفورماتیک را دارا شده است. واحد صدور کارت و رمز، به طور مرتب هر روزه بیش از هزار کارت الکترونیکی ملی کارت، بن کارت، سفر کارت و همچنین کارت‌ های اعتباری و هدیه را شخصی‌ سازی کرده و نسبت به رمزنگاری، چاپ و ارسال پاکت‌ ها و کارت‌ های تولید شده به شعبه‌ ها اقدام می‌ نماید.

امروزه این شرکت (شرکت پارس تکنولوژی سداد) با توجه به وجود شش دفتر در پایتخت کشورمان (تهران) ، همچنین با وجود سی مرکز در سایر استان‌ های کشور و بیش تر از 115 مرکز در شهرستان‌ ها به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین و مهم ترین  شرکت‌ های انفورماتیکی در حوزه بانک داری به ارائه خدمات می‌ پردازد.

یک مورد مهم در خصوص وظیفه هایی که این شرکت دارد این است که شرکت پارس، سامان دهی مرکز تماس با یک هدف محکم که ارائه خدمت به کلیه شعبه ها و واحد های بانک ملی ایران سراسر کشور است در حال فعالیت است. علاوه بر آن با ایجاد یک شبکه منظم کلیه خدمات مشتریان با جهت پشتیبانی از بسیاری سامانه‌ های الکترونیکی، سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد و پاسخ گویی به تمامی مشکلات کاربران و همچنین درخواست‌ های آن ها به صورت حقیقی و حقوقی بانک ملی با استفاده از  تکنولوژی های موجود در روز دنیا و توان و دانش فنی کارشناسان خبره، موجود با استاندارد ها به طور بیست و چهار ساعته و شبانه روزی، در هفت روز هفته از دیگر فعالیت‌ های مهم این شرکت است.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

واحد امداد شعب نیز از وظیفه هایی نظیر؛ پشتیبانی از سامانه‌ های متمرکز بانکی، ارائه گزارش‌ های مدیریتی و پاسخ گویی به مشکلات و درخواست‌ های همه شعب، ادارات کل و ادارات امور شعب بانک ملی ایران را بر خوردار است. 

چند مورد از مهم‌ ترین سامانه‌ های بانکی را به صورت کلی

  1.  سیستم یکپارچه بانک ملی ایران (سیبا)
  2.  سیستم حسابداری متمرکز (سایما)
  3.  سامانه بینا
  4. سامانه‌ های جامع چک
  5.  تسهیلات، کارت های بانکی
  6. سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد
  7.  و... 

اگر بخواهیم به سایر خدمات این شرکت اشاره نماییم بایستی به کلیه توضیحات آن نیز بپردازیم جهت آگاهی بیشتر از این موارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید: 

واحد امداد مشتریان چه کار هایی را  بیش تر پیش می برد؟ این واحد با توجه به شناخت بالای که از مشتریان با فعالیت های موجود در سایر مجموعه ها در خصوص ارائه سرویس های پیشرو و خدمات نوین سخنانی با سرکار خانوم فاطمه فتحی مدیریت این مجموعه داشته است. به موارد زیر به صورت مختصر پرداخته است در این گفتگو سوال ابتدایی در خصوص نوع و نحوه ی عملکرد گروه خدمات مشتریان و بخش های مربوطه در این زمینه در خصوص ارتباط گیری با مردم و ارائه سرویس های متنوع به آن ها بوده است. 

خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

بخش خدمات مشتریان همانند یک خط مقدم ارتباط گیری بین مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی ایران عهده دار یک وظیفه سنگین برای حفظ کیفیت خدمات و ارتباط گیری همیشگی با بخش های متفاوت برای برقراری جریان لحظه ای اطلاعات و همچنین حفظ نگهداری مشتریان بوده است. در این قسمت کارشناسانی حضور دارن که برای پاسخگویی به مشتریان و تماس های آن ها به صورت شبانه روزی و 24 ساعته انجام وظیفه میکنند. چند نمونه از خدمات ارائه شده به کاربران را در متن زیر نام برده ایم.

  1. راهنمایی کردن مشتریان برای استفاده از برنامه ها و سیستم های بانکداری الکترونیک 
  2. بررسی نمودن صورت حساب مشتریان و راهنمایی آن ها برای هرگونه از مشکلات و همچنین راهنمایی کلی در خصوص پرداخت کردن قبض ها خرید شارژ تلفن همراه انتقال وجه و غیره
  3. بررسی نمودن فعالیت های مربوطه به سرویس های پیامی بانک ملی 
  4. راهنمایی مشتریان ویژه و خاص 
  5. راهنمایی کلیه شرکت ها برای واریزی ها و تهیه ی فایل های مورد نظر 
  6. راهنمایی ادارات و سازمان ها برای استفاده از خدمات مربوطه 
  7. راهنمایی مشتریان برای رفع مشکلات پیش آمده
  8. امداد شعب سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

علاوه بر آن قسمتی بسیاری از خدمات پشتیبانی این واحد به همکاران بانکی در شعب و ادارات امور بانک ملی ایران ارائه می گردد. بخش امداد شعب شرکت پارس حدود بیست سالی یعنی از سال  1380 به عنوان یک پل ارتباطی در میان شعب بانک ملی با این شرکت در خصوص رفع نمودن مشکلات سیستم‌ های داخلی شعبه تاسیس شد.

امداد شعب سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

پاسخ گویی به شعب و دوایر انفورماتیک ادارات امور بانک ملی ایران در خصوص رفع مشکلات به وجود آمده بخشی از وظایف امداد شعب است. این قسمت به طور مرتب برای پاسخگویی کامل و همچنین اتلاف نشدن وقت و کیفیت بهتر خدمات به کلیه کاربران در حدود 3100 شعبه 35 اداره امور و اداره مرکزی بانک ملی و 36 مرکز استانی پشتیبانی برای شرکت پارس تکنولوژی سدات میکند. همچنین باید بگوییم که مدیریت و کارشناسان مربوطه جهت پاسخگویی در روزهای تعطیلی و خاص نیز بنابر درخواست بانک ملی پاسخگو کلیه ابهامات و مشکلات میباشند. برای شفافیت این موضوع و روشن کردن فعالیت ها در این ایام نمونه ای از آن ها را در متن زیر مثال زده ایم. 

  1. پاسخگویی به کلیه بخش های بانک ملی نظیر ادارات امور و ادارات مرکزی در خصوص سامانه ی یکپارچه بانک ملی 
  2. دسته چک
  3. چک تضمینی
  4. سامانه ی حسابداری متمرکز و اثاثیه 
  5. تحصیلات مربوطه جهت رفع ابهامات و مغایرت ها 
  6. صدور نمودن و چاپ کردن کارت های بانکی به انواع مختلف 
  7. کارت های هدیه 
  8. کارت مجازی 
  9. اتوماسیون اداری 
  10. اعتبار سنجی
  11. و....

در تقسیم بندی کردن پاسخگویی به مشتریان درخواست های آن ها در چه قسمتهایی قرار می گیرد؟ در این نوع پاسخگویی به کاربران و همچنین همکاران بانک همانطور که می دانید تنوع موضوعات بسیار فراوان است و سوالاتی موجود است که بطور روزانه در حال پرسش از کارشناسان است تا سوالاتی که برای اولین بار و فقط مختص به یک بخش است عنوان میگردد که برای کلیه این پاسخ و پرسش ها میبایست تحلیل و بررسی صورت گیرد. در این زمینه برای راحتی فهم مشتریان انواع درخواست ها به شکل منو تلفنی در مرکز تماس شرکت مربوطه تعیین گردیده است. که در این لیست با وجود ارتباط گیری با هر بخش که مشتری در آن نیاز به راهنمایی دارد فردی پاسخگوی آن ها خواهد بود. در این منو اموری همانند شارژ ، قبض ، درخواست رمز یکبار مصرف ، مسدود نمودن کارت ها و.....

است. 

همانگونه که شما نیز در جریان هستید اولین و مهمترین اولویت برای یک بانک خصوصا بانک ملی و امور مشتریان حفظ کردن امنیت و حریم شخصی کاربران خود می باشد. 

در این زمینه کلیه مسئولان امنیت شبکه توصیه میکنند که حتما باید حقوق کلیه افراد به صورت محرمانه باشد. این حقوق اعم از شماره تلفن همراه، اطلاعات شخصی است. و کلیه ی مشتریان از این امر بسیار پیروی نموده و دوست دارن کلیه ی ارتباطات با مشتریان خود به صورت محرمانه باشد. این امر از نظر سنجی های اخیر برای کاربران مشهود بود.

مهم ترین بخش متفاوت و خاص این بخش با دیگر رقبا، توجه کامل و خاص به کیفیت پاسخ گویی به مشتریان و اهتمام برای حل نمودن یک مشکل به طور کامل و تلاش کردن برای راهنمایی کاربران به مرجع ذیصلاح و درست، برای رفع مشکلات است. علاوه بر آن باید بدانید که می توان با استفاده از یک سرور بسیار قوی و قدرتمند و همچنین نرم افزار مناسب برای مرکز تماس، باعث شده است که با یک نتیجه عالی یعنی کاهش شدید در قطعی‌ ها و توزیع صحیح تماس بین کارشناسان آزاد شده روبرو شویم.

از آغاز روز نخست که بانک ملی ایران با تصمیم  راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد موافقت نمود، بخش مورد نظر یعنی خدمات مشتریان به علت وجود کارنامه قابل قبول در پشتیبانی از دیگر سامانه‌ ها و همچنین تجهیز به منابع سخت افزاری، نرم افزاری و پرسنلی کافی، به عنوان اولین گزینه جهت پشتیبانی از سامانه ذکر شده انتخاب شد. با گذشت زمان و افزایش بیش از بیش مشتریان به سامانه بام، فعالیت این بخش به صورت شبانه روزی و 24 ساعته شده است و همچنین شیفت های روز تعطیل جهت پاسخ گویی به مشتریان نیز به طور کامل تعریف گردیده است.

پاسخگو بودن به سوالات و یا درخواست های مشتریان و همکاران بانکی با دقت کامل و دقیق بودن یک وظیفه کلی برای هر یک از کارمندان بانک است که باید با ظرافت، حالت دقیق و کامل و قانع کننده به تماس گیرنده باید صورت گیرد چرا که این امور همواره دارای چالش های بسیاری است و همچنین بخش خدمات مشتریان همراه در کلیه روز ها خصوصا در روز های سخت مشتریان در حال خدمات دهی است که البته نهایت خوشحالی کارشناسان ما، رضایت مشتریان از خدمات است.

لینک سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد

https://sadad.co.ir/contactus

اگر شما نیز به دنبال پیشرفته تر کردن فضای کاری خود و داشتن امکانات در شآن کسب و کارتان هستید می توانید با چیتاک ارتباط بگیرید و پس از مشاوره  کامل توسط مشاوران متخصص چیتاک محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.

لینک سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد


راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سداد
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 14 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن