راهنمای سامانه مدیریت اینترنت مشتریان مخابرات
4 اسفند, 1401 توسط
راهنمای سامانه مدیریت اینترنت مشتریان مخابرات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

در حال حاضر شرکت مخابرات در چند سال اخیر توانسته است که جهت استفاده آسان افراد از خدمات اینترنت خود، یک سامانه مدیریت اینترنت مشتریان را در اختیار مشترکین ADSL و فیبر نوری قرار دهد. همچنین شما عزیزان می توانید فقط با ورود پیدا کردن به سامانه مدیریت اینترنت مشتریان، برای تهیه سرویس‌‌ های جدید و یا تمدید سرویس قبلی خود اقدام نمایید. علاوه بر آن می توان این امکان را داشت که میزان ترافیک باقی مانده، مصرف اینترنت و خرید ترافیک جدید را به آسانی مشاهده نمایید. با ما همراه باشید تا در خصوص این سامانه اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

نکاتی که در این بخش از مقاله عنوان می شود را همواره به خاطر سپرده تا در مواقع لزوم با یک تجدید خاطر از آن ها بهرمند شوید.

سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات

برای استفاده کردن از خدمات آنلاین و تمدید اینترنت مخابرات باید اینگونه اقدام نمود که به سامانه مدیریت اینترنت مشتریان شرکت مخابرات ایران مراجعه کنید.

راهنما و لینک ورود به سامانه اینترنت 2020

خرید ترافیک اینترنت در سامانه مدیریت اینترنت مشتریان

جهت وارد شدن به حساب کاربری اینترنت مخابرات نیز باید حتما شماره تلفن ثابتی که بر روی آن ADSL مخابرات فعال است را به همراه کد شهر بدون صفر وارد کردن صفر اولیه وارد نمایید، و بعد از آن با وارد کردن رمز عبور یا همان پسورد و کد امنیتی باید گزینه ورود به سامانه را لمس نموده و وارد شوید.

حال ممکن است شما شرایط دیگری نیز همانند: برای اولین بار است که از این سامانه استفاده میکنید و یا قبلا نیز از این سامانه استفاده نموده اید اما اکنون رمز عبور خود را به یاد نمی آورید و آن را فراموش کرده‌ اید، در چنین مواقعی باید بر روی گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده‌ ام کلیک نمایید.

با باز شدن صفحه جدید باید نام کاربری خود، شماره ملی و شماره همراه خود را به شرطی که  سرویس اینترنت مخابرات را خریداری نموده باشید وارد نمایید، پس از وارد کردن موارد فوق می بایست بر روی باز نشانی گذر واژه کلیک کنید.

نکته: منظور از نام کاربری همان شماره تلفنی است که سرویس ADSL را روی آن فعال نموده اید.

هنگامی که به حساب کاربری اینترنت مخابرات، وارد می شوید در صفحه نخست آن با اطلاعاتی از جمله سرویس فعال شما، میزان روز و ترافیک باقی مانده از سرویس و مصرف روزانه یک هفته گذشته رو به رو خواهید شد. مورد دیگری که در این صفحه می توان مشاهده کرد میزان بدهی تلفن ثابتی که روی آن خط، سرویس ADSL فعال شده است می باشد.

خرید یا تمدید اینترنت با سامانه مدیریت اینترنت مشتریان

می توانید از گزینه های موجود در سمت راست سامانه مدیریت اینترنت مشتریان، به گزینه‌ های مختلفی نیز دسترسی پیدا کنید. به طور مثال می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه خرید یک فهرست جدیدی را برای خود باز کرده تا از این روش بتوانید برای خرید سرویس یا ترافیک، تغییر سرویس، خرید مودم و… اقدام نمایید.

تمدید کردن اینترنت مخابرات در زمانی قابل انجام است که زمان سرویس رو به پایان باشد. در شرایطی که از زمان سرویس فعال شما کمتر از پنج روز باقی مانده باشد و شما تمایل داشته باشید که سرویس خود را تمدید نمایید و یا مجدد سرویس دیگری را خریداری کنید باید بر روی گزینه خرید سرویس کلیک نمایید.

در زمانی که شما با شرایطی روبرو هستید که از زمان سرویس شما بیشتر از پنج روز باقی مانده است می توانید فقط برای تغییر سرویس اقدام کرده و برای خرید سرویس جدید و رزرو آن نمی توانید اقدام نمایید. برای پی بردن به این امر مخابرات می توان به این مورد اندیشید که دلیل این اقدام مخابرات فقط برای تغییر های احتمالی تعرفه‌ های اینترنت است.

همچنین شما می توانید با مواردی که سامانه مدیریت اینترنت مشتریان برای اینترنت ها با سرعت و حجم‌ های مختلف به نمایش می گذارد سرویس‌ های موجود را طبق سرعت، زمان و قیمت فیلتر نمایید. پس از اینکه شما سرویس مد نظر خود را انتخاب نمودید می توانید بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

با این امر یک صفحه جدیدی باز شده و قابل نمایش است که متن قرارداد شما با شرکت مخابرات برای خریداری سرویس اینترنت ثابت است.

لازم است بدانید که در متن این قرارداد مشخصات شخصی شما نمایش داده شده و توضیحاتی نیز در خصوص تعهدات شرکت مخابرات و مشترک عنوان شده است. به طور مثال می توان گفت که اعلام شده ترافیک آستانه‌ مصرف منصفانه برای خرید های پیش پرداخت به شکل ماهانه اعمال می شود و هر مانده‌ ای که استفاده نشود در هر ماه بعدی نمی توان از آن استفاده نمود و به طوری از بین می رود. علاوه بر آن نیاز است که این مورد نیز گفته شود که بنا بر مصوبات جاری کشور، مالیات ارزش افزوده به کلیه مبلغ های ذکر شده اضافه شده و مشترک می بایستی حتما آن ها را پرداخت نماید.

با مطالعه و دانستن کلیه شرایط می توانید در صورتی که با مطالب آن موافقت دارید تایید خود را اعلام داشته و اطلاعات درج شده بر روی گزینه تایید و ادامه را کلیک نمایید. و بعد از آن لازم است که به درگاه پرداخت انتقال پیدا کرده و باید   هزینه سرویس را از طریق کارت بانکی خود و با استفاده از رمز پویا، پرداخت نمایید.

خرید ترافیک اینترنت در سامانه مدیریت اینترنت مشتریان

هنگامی که هنوز از زمان سرویس اینترنت‌ شما مبلغی باقی مانده است اما ترافیک سرویس به پایان رسیده است باید از قسمت خرید پنل مخابرات به گزینه خرید ترافیک رفته و آن را را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

از امکانات بعدی سامانه مدیریت اینترنت مشتریان، می توان به تست سریع سرویس فعال اشاره نمود و با ورود به سامانه از قسمت راست این بخش به پشتیبانی رفته و تست سرعت را برگزینید.

خرید ترافیک اینترنت در سامانه مدیریت اینترنت مشتریان فروش

راهنمای سامانه مدیریت اینترنت مشتریان مخابرات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 4 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن