راهنمای ورود به سامانه اینترنت 2020 مخابرات
3 اسفند, 1401 توسط
راهنمای ورود به سامانه اینترنت 2020 مخابرات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

موارد مهمی که در این بخش از مقاله ورود به سامانه اینترنت 2020 عنوان شده است و برای شناخت بیشتر مشکلات ورود به پنل کاربری مخابرات لازم است تا آن ها را مطالعه نمایید را در متن زیر شرع داده ایم با ما همراه باشید.

 امکانات سامانه اینترنت 2020 مخابرات

نحوه ورود به سامانه اینترنت 2020 مخابرات

مشکلات ورود به سامانه اینترنت 2020 مخابرات

در حال حاضر زندگی ما در عصری است که از آن به‌ عنوان عصر انفجار اطلاعات نام می‌ برند. همین امر امروز باعث شده است تا با وجود فناوری‌ های بیش از بیش و دسترسی زیاد همگانی افراد به اینترنت این فضا یک بخش مهمی از زندگی بشر را شکل دهد و بسیاری از افراد چه در کسب و کار ها و چه برای اوقات و فراغت خود به این فضا دلبسته شوند. در حال حاضر اینترنت به‌ عنوان یک محصولی است که بیشترین تقاضا را در کل جهان، دارد و این محصول زندگی های امروزی را با تغییر و تحول عجیبی روبرو نموده است، 

همچنین از سوی نیز شرکت‌‌ های تأمین‌ کننده‌ اینترنت با توجه به برنامه های جدیدی که در ساختار های فنی برای خود پیاده سازی می کنند به طوری دست به توسعه‌ اساسی در ارائه‌ خدمات خود می زنند و با این امر نظر مخاطبان را با تنوع های مختلف به سمت خود جلب کرده و آن ها را به سوی این فضا تشویق می کنند. شرکت مخابرات ایران با توجه به اینکه یکی از مهم ترین و بزرگ ترین تأمین‌ کننده‌ اینترنت کشور است توانسته است با وجود زیر ساخت‌ های وسیع، رضایت کاربران را بیش از بیش کرده و سرویس های متنوع مختلفی را در این قسمت ارائه نماید. همان گونه که عنوان نمودیم تمامی شرکت های تأمین‌ کننده خدمات اینترنتی جهت راحتی و دسترسی بهتر مشترکین خود دست به یک طراحی بهتر و ویژه تر با وجود یک سامانه تحت وب و اختصاص آن به کاربران خود نموده است. در این موارد باید بگوییم که شرکت مخابرات نیز همان روش را پیاده سازی نموده و با وجود یک رابط کاربری عالی به دسترسی هرچه بهتر و راحت تر کاربران کمک کرده است. جهت ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات، بهتر است مواردی را با شناخت کافی و پیاده سازی نمایید جهت آشنایی با این موارد تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

سامانه اینترنت 2020 چیست؟

بیش تر این گونه گفتیم که شرکت مخابرات جهت دسترسی راحت تر و بهتر مشترکین خود به اینترنت و مدیریت هرچه بهتر اینترنت مشترکین، دست به یک طراحی ویژه برای وجود رابط کاربری و یک حساب کاربری زده است؛

و همین امر باعث دسترسی راحت تر کاربران به خدمات متنوع شده است. هر یک از کاربران برای استفاده از اینترنت مخابرات در زمان ثبت‌ نام و ارائه‌ اطلاعات شخصی، لازم است تا یک فرم مخصوص را تکمیل نموده و بعد از تکمیل اطلاعات و تایید کردن آن‌ با توجه به شرایط موجودی که مشترک دارد جهت دریافت نمودن سرویس‌ های اینترنتی شرکت مخابرات، اقدام نموده و این امر برای هر یک از کاربران با وجود یک حساب کاربری جدا شکل می‌ گیرد که با وجود آن می توان به کلیه سرویس های موجود در  شرکت مخابرات دسترسی پیدا کرد. 

سامانه اینترنت 2020

نحوه ورود به سامانه اینترنت 2020

برای وارد شدن به ‌حساب کاربری اینترنت مخابرات ما نیاز به یک نام کاربری و پسورد داریم که این موارد را در زمان ثبت نام با آن ها روبرو شده و در صورت دارا بودن شرایط خود آن ها را دریافت می کنیم شما با وجود این نام کاربری و کلمه عبور کاربر می‌توانید به حساب کاربری خود ورود پیدا کنید.

امکانات سامانه اینترنت 2020 مخابرات

بهتر است به امکانات این پنل که توسط شرکت مخابرات برای استفاده مشترکین لحاظ شده نیز اشاره نماییم، امکانات موجود در این پنل بسیار متنوع و متعدد است که در هنگام ورود به‌ حساب کاربری اینترنت مخابرات می توان از آن ها استفاده نمود در ادامه به این موارد اشاره کرده ایم: 

پنل کاربری: در این قسمت قادر هستید تا به مواردی نظیر اطلاعات شخصی خود دسترسی پیدا کنید و در هنگام لزوم آن ها را تغییر دهید و مجدد با ویرایش جدید ثبت نمایید. این امر را می توان در صورتی به درستی پیش برد که شما از قبل احراز هویت شده باشید، در بعضی از مواقع فرد نمی تواند وارد حساب کاربری خود شود و همچنین می گوید که از قبل نیز احراز هویت شده است اما باید در این گونه از موارد این امور را بدانید که احراز هویت شما بستگی به بارگزاری مدارک لازمه و تکمیل کامل اطلاعات شخصی و مورد تایید قرار گرفتن سامانه اینترنت 2020 مخابرات است.

 مورد بعدی که از امکانات حساب کاربری می توان نام برد، تغییر دادن رمز عبور حساب کاربری است. این امکان را می توان با توجه به گزینه ای که با نام تغییر گذر واژه لحاظ شده است تغییر دهید.

مبادلات مالی: این گزینه را هنگامی که به حساب کاربری خود ورود پیدا می کنید می بینید. در این بخش گزینه‌ های افزایش اعتبار مالی وجود دارد که بکار گیری آن ها بیشتر در زمان هایی که اعتبار حساب کاربری شما افزایش پیدا می کند است. همچنین می توان از قسمت تراکنش مالی، تراکنش‌ های موجود در خرید و فروش ترافیک اضافه و همچنین تراکنش مالی ثابت مربوط به هر ماه از سرویس خود را ببینید. دقت کافی و نظم کامل کلیه سفارشات در این بخش قابل مشاهد است و این موارد با اعلام تاریخ قابل‌ دسترسی است.

خرید ترافیک: در قسمت دیگری که در رابط کاربری مخابرات موجود است شما قادر هستید با آن با توجه به خرید ترافیک و حجم اضافه به شکل آنلاین پیش بروید.

 پشتیبانی: در هنگام ورود به  سامانه اینترنت 2020 مخابرات می توانید با رفتن به قسمت پشتیبانی، از امکانات این بخش و خدمات پس از فروش آن نیز بهرمندی لازم را کسب نمایید. لازم است این موارد را نیز بدانید که در این بخش کلیه درخواست‌ های کاربری در خصوص پشتیبانی و امور این چنینی به راحتی قابل دسترسی است و شما می توانید از موارد دیگر یعنی گزینه های موجود جهت قطع شدن اینترنت و جمع‌ آوری اشتراک اینترنت مخابرات استفاده نمایید.

آدرس اینترنتی سامانه اینترنت 2020

ابتدا باید با توجه به لینک وب‌ سایت شرکت مخابرات ایران که موجود است به برنامه‌ مدیریت اینترنت شرکت مخابرات ورود پیدا کنید.

https://adsl.tci.ir/panel/

در مرحله بعدی بهتر است نام کاربری خود را یعنی همان پیش شماره موجود که اینترنت به آن اختصاص داده‌ شده است با پیش‌ شماره‌ شهرستان بدون صفر وارد کرده.

در بخش بعدی رمز و یا همان کلمه عبور را که در هنگام ثبت‌ نام از شرکت مخابرات دریافت نموده اید را وارد کرده سپس کد امنیتی را وارده نموده و به  سامانه اینترنت 2020 مخابرات ورود پیدا کنید.

سامانه اینترنت 2020 مخابرات


راهنمای ورود به سامانه اینترنت 2020 مخابرات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 3 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن