راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی
16 اسفند, 1401 توسط
راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

همه چیز را در خصوص سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی بدانید.

ابتدای مقدمه برای کسب اطلاعات بیشتر خصوص بانک کشاورزی مواردی را در متن زیر شرح داده ایم با ما همراه باشید؛

بانک کشاورزی را همگان می شناسند و بهتر است مواردی را نیز در خصوص آن بدانند این بانک یکی از بانک‌ های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که هدف آن متمرکز شدن بیشتر امور بر روی حمایت از قسمت های کشاورزی و زیر مجموعه های مرتبط با آن است. این بانک فعالیت ۸۹ ساله ای دارد چرا که از سال 1312 تاسیس شده و شروع به فعالیت نموده است. اکنون نیز با پشتوانه هشتاد و نه ساله و تجربه خدمت‌ رسانی بالا به عموم یکی از محبوب ترین بانک ها در بین مردم است.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

مجموعه ها در حال حاضر با هدف موفقیت بیشتر و همچنین ماندگار شدن در ذهن مخاطبان و در رقبات در بین رقبا احتیاج به یک درک صحیح از مشتریان و خواسته های آن ها هستند. سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی نیز با همین منظور روی کار آمده است تا یک ابزار مفید و کارآمد برای به دست آوردن، نگهداری و بالا بردن رضایت افراد مشتریان باشد که با گذشت زمان یک نتیجه فوق العاده بدست می آید و آن این است که می توان مشتریان را به مجموعه خود وفادار نگاه داشت. بانک ها نیز از مجموعه هایی هستند که برای فعالیت های خود نیاز به فرآیند های مدیریت ارتباط با مشتریان هستند. در این بخش از مقاله نیز ما با این هدف که بهترین نوع ارتباط گیری در این مجموعه ها با یک مدل بهینه سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی و رویکرد بهبود وضعیت مالی، سودآوری، مولفه های اساسی و کلیدی را شرح داده و سپس بر طبق اثر بخشی ها و نوع عملکرد مولفه های مختلف CRM، برنامه بهینه سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی را مشخص کنیم.

نتیجه های مورد نظر در این موارد بر طبق اهمیت به شرح زیر بوده است: 

  1. 1. مشتری محوری 
  2. 2. وفاداری 
  3. 3. شناخت نیاز 
  4. 4. درک متقابل 
  5. 5. انعطاف پذیری 

حال به سراغ مواردی که در شاخص ها بیشترین  امتیاز را به دست آورند می رویم که این موارد نیز به شرح زیر است : 1. ارائه نمودن خدمات به طور فوری به مشتریان 2.درک کردن صحیح درخواست ها و نیاز های مشتریان کلیدی از راه فرآیند یادگیری مستمر 3. وجود سیستم بازخورد کامل و دقیق از مشتریان و عمل به آن 4. انعطاف پذیری در بخش های مدیریت و پرسنل جهت ارائه خدمات جدید 5.توجه مدیران ارشد به مدیریت ارتباط با مشتری با موضوع  یک اصل مهم 6. تلاش جهت جلب رضایت و وفادار ساختن مشتریان از طریق روش های مختلف.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

درباره بانک کشاورزی  

بانک کشاورزی از بانک های بزرگ دولتی اسـت.  همان طور که پیش تر نیز گفتیم تاسیس این بانک برای بیش از ۸۰ سال پیش است و به دلیل قدمت و همچنین محبوبیت در بین مردم ایـن بانـک در تمام شهر های کشـور دارای شعب های بسیاری است. بانک کشاورزی از طرف نشریه بین المللی دبانکر در رتبه بندی سال 2006 میلادی طبق موارد موجود و شاخص ها به عنوان یک بانک برتر نام گذاری شد این شاخص ها مواردی بودند نظیر: بازده سـرمایه و دارایی، سودآوری، نسبت هزینه ها به درآمـد، نسـبت سـود بـه  متوسـط سرمایه و... 

همچنین بهتر است بدانید که بانک کشاورزی موفـق بـه دریافـت گواهینامـه اسـتاندارد کیفیـت (ISO9001) نیز شده است و توانسته است نظام مدیریت کیفیت را در سطح بانک توسعه و گسترش دهد.  

بانک کشاورزی دارای یک سامانه پیام بانک است که از سه بخش ارتباط با مشتریان، خدمات اطلاع رسانی و ارتباط با مدیران تشکیل شده است. با توجه به شواهد و تحقیقات در خصوص این بانک می توان این چنین برداشت نمود که این بانک توان اصلی خود را جهت توسعه و اتوماسیون فیزیکـی در شـعب، توسعه خدمات کارت و پایانه های فروش خود قرار داده است.  

اهداف راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

هدف بانک کشاورزی در خصوص سی آر ام  نیز جـذب مشـتریان بیشتر، ارائـه خـدمات  به طور کامل و با کیفیت و همچنین رضایت مشتری و وفادار ماندن آن به بانک کشاورزی است. با توجه به تحقیقات مورد نظر و نتیجه گیری در این خصوص می توان گفت که بانک کشاورزی سی آر ام را یک فرآیند در جهـت سیسـتم بازاریابی و فروش با در نظر داشتن مرکزیـت مشـتری  مـی دانـد و در ایـن حوزه نوآوری های نظیر: سامانه ارتباطی و صندوق صوتی جهت ارتبـاط گیری مشتریان با مدیران بانک، موارد راهنمایی برای مطلع سازی مشتریان در شـعب ها، نظارت کامل بر امور شعب توسط مشتریان و صدور کارت های اعتباری را داشته است. فرآیند سی آر ام از نگاه مـدیر بازاریـابی بانـک کشـاورزی به دست آوردن اطلاعات بیشتر  مشتریان از روش های مختلف و از طریق شعب و کارشناسان شـبکه تحلیـل  اطلاعات و ارائه خدمات متناسب نیاز آن ها است.

بر اساس تعریف های موجود در خصوص سوئیفت از فرآیند CRM، بانک کشاورزی کلیه مرحله های آگاه بودن، شناخت، کشف دانش و برنامه ریزی بازار و همچنین تعامل بیشتر با مشتریان را دارا است و با توجه به تجربه ای که دارد اکنون یک درک کامل و مناسبی نیز نسبت به آن ها پیدا کرده است.

همچنین مورد دیگر قابل ذکر در این قسمت این است که باید بدانید در زمینه فناوری CRM نیز بانک کشاورزی از تعداد دستگاه های خودپرداز و پوزهای فروشگاهی قابل توجه برخوردار است.

آدرس سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی

بانک کشاورزی دارای یک سایت اینترنتی به نشانی www.agri-bank.com است.

سی آر ام با توجه به کارایی و نتایج درخشانی که در سازمان ها داشته است مورد قبول همه مدیران در سازمان های مختلف است و یک مدیر بانک کشاورزی نیز با توجه به اینکه هدفش؛ سازماندهی، مدیریت دانش، مدیریت پروژه، فناوری اطلاعات و... است نیازمند یک سی آر ام مناسب برای پیاده سازی این عوامل است. تا این چنین یک تاثیر مثبت در مجموعه خود به ثبت برساند.

کاربران گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با مشاوران ما ارتباط بگیرید

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی بازاریابی


راهنمای سامانه مدیریت ارتباط با مشتری بانک کشاورزی
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 16 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن