شرایط استفاده از نرم افزار CRM چیتاک
به چیتاک خوش آمدید.
به منظور استفاده از نرم افزار CRM و امکان ارائه خدمات با کیفیت به مشترکین عزیز دانستن برخی نکات حائز اهمیت است که در ادامه به آن می پردازیم.
ماده 1. تعاریف1-1- چیتاک: نام تجاری سرویسی نرم افزار مبتنی بر Saas متعلق به شرکت نرم افزاری همیار هوشمند چابک است که با فناوری رایانش ابری به مشتریان ارائه می گردد. چیتاک با رویکرد ارائه و استفاده از نرم افزار CRM به کسب و کارها معرفی می شود.
1-2- توافقنامه: متن مورد استفاده در این صفحه که به صورت الکترونیک بین چیتاک و کاربر به منظور بهره برداری از خدمات و استفاده از نرم افزار CRM مورد استناد قرار می گیرد.
1-3- کاربر: تمامی اشخاص حقیقی، حقوقی یا نمایندگان آنها که با خرید اشتراک و پرداخت هزینه عضویت از یک یا چند سرویس چیتاک استفاده می کنند.
1-4- حساب کاربری: اکانت یا حسابی است که هر یک از کاربران با ارائه مشخصات و مدارک و هویت سنجی توسط چیتاک فعال و به وسیله آن از سرویس های چیتاک از آن استفاده می کنند.
1-5- اشتراک: مجوز استفاده و دسترسی استفاده از نرم افزار CRM چیتاک بر اساس حق عضویت تعریف شده در وبسایت چیتاک در دوره های زمان مشخص را اشتراک گویند. اشتراک امکان تمدید یا ارتقا بر حسب درخواست کاربر را دارد.
1-6- سرویس: تمامی خدمات قابل ارائه و استفاده از نرم افزار CRM چیتاک که شامل موارد ذیل می شود:
1-6-1- خدمات نرم افزاری که توسط سایت چیتاک ارائه می شود.
1-6-2- خدمات تخصصی یا مشاوره ای که به صورت آنلاین یا آفلاین به مشتریان ارائه می شود.
1-7- اختلال: هر گونه افت یا کاهش کیفیت که کاربر را در برقراری ارتباط با چیتاک دچار مشکل سازد.
ماده2. شرایط استفاده
2-1- ثبت نام در وبسایت چیتاک یا استفاده از هرگونه خدمات آن به منزله پذیرش و موافقت با قوانین و مقررات چیتاک است و کاربران در هر سرویس و بازه زمانی ملزم به رعایت آن هستند.
2-2- پذیرش توافقنامه از جانب کاربر به منزله حق مالکیت در سرویس ها و خدمات چیتاک استفاده از نرم افزار CRM چیتاک نیست.
2-3- استفاده از نرم افزار CRM و خدمات چیتاک به صورت آزمایشی یا دریافت اشتراک منوط به ایجاد حساب کاربری و تایید هویت توسط چیتاک است.
2-4- تمامی قوانین چیتاک از هر حیث تابع قوانین جموری اسلامی ایران است. چیتاک و کاربران ملزم به رعایت قانون تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند. همچنین کاربران نباید هیچ گونه فعالیت غیر قانونی و خلاف قوانین کشور داشته باشند.
2-5- ایجاد حساب کاربری در سایت نرم افزار CRM چیتاک و عدم پرداخت حق اشتراک هیچ گونه حق و حقوقی برای کاربر ایجاد نمی کند.
2-6- کاربران چیتاک قبول می کنند که از روش های رسمی همچون پیامک، تماس، تیکت و یا نوتیفیکیشن به عنوان مسیر ارتباطی استفاده کنند.
2-6-1- در صورت نیاز به تهیه و ارسال سخت افزار در هریک از سرویس های مورد نظر، پرداخت هزینه به عهده مشتری خواهد بود.
2-7- تمامی حق و حقوق مادی و معنوی متعلق به چیتاک است و هر نوع استفاده یا سواستفاده از نام و علامت تجاری، محتوای وبسایت و اطلاعات آن غیر قلنونی است.
2-8- کلیه کاربران چیتاک می بایست اطلاعات خود را در https://CHITALK.NET وارد کنند. وبسایت چیتاک با گواهینامه ssl محافظت می شود و دارای امنیت بیشتری است. عواقب و مسئولیت کلیه اطلاعاتی که کاربران در سایر وبسایت ها بارگزاری کنند به عهده خودشان است.
2-9- هر نوع اقدامی که منجر به وارد آمدن خسارت مادی و معنوی (اعتبار، دارایی، زیرساخت و…) به چیتاک شود تخطی از متن توافقنامه بوده و چیتاک این حق را برای خود محفوظ می داند که تا علاوه بر مسدود سازی حساب کاربر متخلف سایر اقدامات قانونی علیه متخلفین را از مراجع قانونی پیگیری و خسارات وارده را مطالبه کند.
2-10- کاربر می تواند از طریق ایمیل یا تیکت درخواست غیرفعالسازی سرویس خریداری شده را بدهد. چیتاک موظف است پس از بررسی و تایید حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به انجام درخواست اقدام کند.
2-11- چیتاک به طور پیوسته و مداوم اقدام به توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سرویس های خود می کند. موضوعات مرتبط با بروز رسانی یا تغییرات در کانال های ارتباطی اطلاع رسانی می گردد و در صورت عدم اطلاع کاربر، چیتاک هیچ گونه تعهدی نسبت به این موضوع نخواهد داشت.
2-12- در صورتی که با توجه به هریک از مفاد این تواقنامه اطلاعات کاربر یا کسب و کار حذف گردد، امکان بازگشت اطلاعات امکان پذیر نیست.
2-13- ملاک ارائه خدمات و سرویس های چیتاک ایجاد حساب کاربری و پرداخت هزینه حق عضویت آن است.
ماده 3. حساب کاربری
3-1- احراز هویت کاربران بر اساس شماره ثبت شده به نام مالک انجام می شود و پس از فعال شدن حساب کاربری امکان تغییر آن وجود ندارد.
3-2- در صورت نیاز به تغییر رمز عبور حساب کاربری خود می توانید از طریق ایمیل یا تلفن همراه اقدام به بازیابی کنید و در صورت عدم دسترسی به آنها چیتاک به منظور حفظ امنیت هیچ گونه اطلاعات شامل رمز عبور را در اختیار افراد قرار نمی دهد.
3-3- تلفن همراه ثبت شده در نرم افزار به عنوان مالک نرم افزار شناخته می شود و بروزهر گونه اختلافات درون سازمانی هیچ گونه مسئولیتی برای چیتاک ایجاد نمی کند و چیتاک تنها به دارنده حساب کاربری یا نماینده قانونی وی ارائه خدمات می کند.
3-4- حساب کاربری ایجاد شده در چیتاک صرفا به منظور دسترسی به سرویس ها و امکانات استفاده از نرم افزار CRM چیتاک متناسب با اشتراک خریداری شده است و هر گونه استفاده غیر (موارد ذیل) ممنوع بوده و چیتاک این حق را دارد تا علاوه بر مسدود سازی حساب کاربری بدون بازگشت وجه از طریق مراجع قانونی اقدام به احقاق حقوق خود کند.
1- تلاش برای ایجاد مشکل و اختلال در نحوه سرویس دهی.
2- تلاش برای ایجاد مشکل در امنیت سرویس های ارائه شده.
3- هرگونه کپی برداری به منظور مهندسی معکوس و استفاده از پلتفرم های مشابه.
4- تلاش برای دسترسی به کدها و سورس های اصلی نرم افزار.
5- واگذاری اشتراک خریداری شده به سایرین.
ماده 4. تعرفه
4-1- فعالسازی هر یک از سرویس های چیتاک تنها با ایجاد حساب کاربری و پرداخت تعرفه آن امکان پذیر است.
4-2- تمامی پرداخت ها از طریق درگاه رسمی چیتاک به نام همیار هوشمند چابک صورت می پذیرد و امکان پرداخت به صورت نقدی یا واریز به هریک از حساب های این مجموعه امکان پذیر و قابل استناد نیست.
4-3- هیچ یک از سرویس های فعال شده شامل عودت وجه نیستند و حق استفاده از اشتراک خریداری شده تا پایان مدت اعتبار برای کاربر محفوظ است.
4-4- تمام کاربران پیش از خرید سرویس های چیتاک می توانند با ایجاد حساب کاربری آزمایشی از امکانات و جزئیات سرویس مطلع شوند. مسئولیت عدم بررسی امکانات و تطبیق آن با نیازمندی به عهده کاربر است.
4-5- کلیه کاربران می بایست تا قبل از اتمام دوره اشتراک اقدام به تمدید سرویس مورد استفاده بر اساس آخرین تعرفه های اعلامی نمایند و در صورت عدم تمدید سرویس در تاریخ اتمام دوره غیر فعال می شود. اطلاعات و داده های کاربران به مدت 45 روز در سرورهای چیتاک نگهداری می شود و کاربر می تواند با تمدید سرویس خود مجدد از آن استفاده کند. پس از گذشت بازه زمانی 45 روز تمامی اطلاعات از سرورها پاک شده و قابل بازیابی نیست.
4-6- تعرفه های رسمی سرویس ها از طریق وبسایت رسمی چیتاک اعلام می شود و ملاک پرداخت برای کاربران خواهد بود.
4-7- تعرفه های پرداخت شده از سوی کاربر برای دریافت سرویس شامل پکیج انتخابی و دریافت پشتیبانی رایگان در طول مدت استفاده است. موارد ذیل شامل پکیج انتخابی یا خدمات پشتیبانی نیستند.
1- درخواست اضافه شدن ماژول یا توسعه نرم افزار
2- آموزش پرسنل (خارج از تعداد جلسات پیش بینی شده)
4-8- لیست نمایندگان از طریق وبسایت رسمی چیتاک در دسترس است و مسئولیت خرید هر گونه سرویس خارج از شبکه فروش چیتاک به عهده مشتری است.
4-9- مبالغ تمامی فروش هایی که از جانب نمایندگان صورت می پذیرد همانند سایر سرویس ها پس از ایجاد حساب کاربری و از طریق درگاه رسمی سایت چیتاک پرداخت می گردد و هرگونه پرداخت به حساب نمایندگان و سایر افراد مجاز نبوده و مسئولیتی برای چیتاک ایجاد نمی کند.
4-10- مواردی همچون بروز رسانی، رفع مشکلات احتمالی و توسعه امکانات سرویس ها به طور کامل به عهده چیتاک است و کاربر هیچ گونه هزینه ای در این خصوص پرداخت نمی کند.
4-11- حساب کاربری آزمایشی استفاده از نرم افزار CRM چیتاک پس از مدت زمان مشخص اعلام شده از سوی چیتاک غیر فعال شده و اطلاعات آن قابل بازیابی نیست.
ماده 5. مسئولیت کاربر
5-1- هریک از کاربران به منظور ایجاد حساب کاربری موظف هستند اطلاعات را به طور صحیح وارد کنند و مسئولیت عدم درج صحیح اطلاعات بر عهده ایشان است. در صورتی که در هنگام ایجاد حساب کاربری از اطلاعات سایرین استفاده گردد مسئولیت وارد شدن خسارت احتمالی به چیتاک یا فرد دارای اطلاعات بر عهده شخص ایجاد کننده حساب است و چیتاک می تواند پس از غیر فعال کردن حساب ایجاد شده در جهت احقاق حقوق از مراجع قانونی پیگیری کند.
5-2- مسئولیت حفظ و حراست از نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر است و ایشان می بایست علاوه بر استفاده از کلمه عبور با امنیت بالا و مطابق با استاندارهای لازم، نسبت به تعویض دوره ای آن اقدام کند و در صورتی که احتمال لو رفتن اطلاعات وجود دارد اقدامات لازم در جهت اعمال تغییرات لازم را به عمل آورد. عواقب هرگونه پیشامد و سهل انگاری در خصوص نگهداری از اطلاعات ورود به سیستم به طور کامل بر عهده کاربر خواهد بود.
5-3- کاربر متعهد است هیچ گونه اطلاعاتی از حساب کاربری مورد استفاده شامل نام کاربری و رمز عبور استفاده از نرم افزار CRM چیتاک را در اختیار افراد غیرمجاز قرار ندهد . مسئولیت هرگونه استفاده از حساب کاربری را بپذیرد.
5-4- مسئولیت هر گونه فعالیت خارج از قوانین جمهوی اسلامی ایران به عهده کاربر است و چیتاک هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با اعمال خلاف قوانین کاربر ندارد. در صورت بروز هرگونه این این دست چیتاک علاوه بر مسدود سازی حساب کاربری پیگیری های قانونی را از مراجع ذیصلاح به عمل می آورد.
5-5- کاربر می تواند بروز مشکل در استفاده از سرویس های چیتاک را از طریق سامانه تیکتینگ یا شماره پشتیبانی اطلاع دهد و چیتاک هیچ گونه مسئولیتی بابت اطلاع رسانی از سایر روش ها ندارد.
ماده 6. مسئولیت چیتاک
6-1- چیتاک تمام تلاش خود را در جهت ایجاد رضایت استفاده از نرم افزار CRM به عمل می آورد.
6-2- تمامی اطلاعات و داده های ثبت شده در چیتاک در مالکیت کامل کاربر است و چیتاک هیچ گونه ادعایی مبنی بر مالکیت داده های ثبت شده ندارد.
6-3- تمامی اطلاعات دریافتی از کاربر از جمله اطلاعات هویتی و تماسی ایشان نزد چیتاک محرمانه بوده و تنها برای احراز هویت و ارائه خدمات و سرویس ها به کار می رود و چیتاک متعهد است هیچ یک از این اطلاعات را در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی با مقاصد تجاری یا غیر تجاری قرار ندهد و تنها در صورت دستور مراجع ذیصلاح قضایی مطابق با قوانین اقدامات لازم صورت پذیرد.
6-4- اطلاعات هر کسب و کار تنها مربوط و در مالکیت قانونی آن مجموعه خواهد بود. چیتاک تمامی اقدامات لازم در جهت حفظ محرمانگی اطلاعات، اسرار تجاری و حقوق مالکیت فکری را انجام می دهد و جز با درخواست قضایی و قانونی مراجع ذیصلاح، هیچ گونه اطلاعات در اختیار افراد غیر قرار نمی گیرد.
6-5- چیتاک تمامی تلاش خود را به منظور ارائه دسترسی کامل به کاربران فراهم می کند و در صورتی که به جز موارد غیر قابل پیش بینی (نظیر قطعی زیرساخت کشور یا بروز حادثه) نیاز به قطعی در سرورها باشد چیتاک موظف است مراتب را حداقل 12 ساعت زودتر به اطلاع کاربر برساند.
6-6- در صورت سهل انگاری و کوتاهی کاربران در لو رفتن اطلاعات استفاده از نرم افزار CRM ،چیتاک هیچ گونه مسئولیتی ندارد، تشخیص این موضوع بر عهده چیتاک است.
6-7- در صورت حذف عمدی اطلاعات چه به صورت عمدی و چه سهوی توسط کاربر، چیتاک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
6-8- به منظور ارائه سرویس های باکیفیت و مطلوب چیتاک با سایر شرکت ها (مانند هاستینگ، دیتا سنتر و…) همکاری می کند. در این صورت چیتاک مسئولیتی در قابل نوع سرویس دهی و قوانین این شرکت ها ندارد.
6-9- در صورت بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه (نظیر جنگ، زلزله، آتش سوزی، سیل و…) کاربران می پذیرند که حق هیچ گونه شکایتی بابت تغییر در کیفیت سرویس های دریافتی را نداشته باشند و چیتاک نیز تمام تلاش خود را به منظور حفظ کیفیت ارائه خدمات و سرویس ها به کار خواهد بست.
6-10- چیتاک تمام تلاش خود را به منظور بالا بردن امنیت اطلاعات و حراست از اطلاعات کاربران به کار خواهد بست با این وجود در صورت حمله هکری به زیرساخت های کشور چیتاک هیچگونه مسئولیتی در قبال بروز اطلاعات یا مشکل در سرویس ها ندارد.
6-11- چیتاک هیچ گونه ادعایی در قبال کسب سود کاربران به واسطه استفاده آنها از سرویس های چیتاک ندارد و به همین صورت تعهدی در قبال پرداخت هزینه ضرر و زیان مستقیم یا غیرمستقیم که به دلیل استفاده از سرویس های چیتاک بوده را ندارد.
6-12- در صورت بروز هر گونه مشکل در زیرساخت های اینترنتی و ارتباطی کشور، چیتاک هیچگونه مسئولیتی ندارد.
6-13- چیتاک از تمام توان و امکانات خود به منظور ارائه سرویس های باکیفیت استفاده می کند اما همواره موارد ذیل را به خاطر داشته باشید:
6-13-1- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد نیازهای کاربر را مرتفع سازد.
6-13-2- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد بدون ایراد کار کند.
6-13-3- هیچ یک از سرویس ها ممکن است نتواند 100 درصد نتایج درست و قابل اتکا در اختیار قرار دهد.
6-14- چیتاک تلاش می کند هرنوع اختلالی را ظرف مدت کوتاه شناسایی و برطرف سازد.
ماده7. قطع خدمات
7-1- در صورت هرگونه تخطی از مفاد قوانین و مقررات این توافقنامه چیتاک می تواند تا زمان رسیدگی کامل، حساب کاربری کاربر را غیر فعال سازد.
ماده 8. بروزرسانی متن توافقنامه
8-1- چیتاک می تواند در هر زمان اقدام به بروزرسانی متن توافقنامه از جهت متن یا مقادیر کمی، کیفی یا قیمتی کند. در رابطه با موارد قیمتی کاربران از تاریخ بروزرسانی تعرفه ها با مقادیر جدید خدمات دریافت خواهند کرد و کاربرانی که با مقادیر قبلی خدمات دریافت کرده اند تا پایان مدت زمان اعتبار به همان صورت از سویس استفاده خواهند کرد.
8-2- تمامی تغییرات در محتوای توافقنامه در همین صفحه قابل دریافت خواهد بود.
8-3- تمامی ایمیل های دریافتی از چیتاک تنها با دامنه Chitalk.net معتبر است. همچنین شماره تلفن رسمی چیتاک 05191011730 است.