دانلود نرم افزار crm برای ویندوز یا لینوکس
16 آبان, 1401 توسط
دانلود نرم افزار crm برای ویندوز یا لینوکس
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

برای دانلود نرم افزار crm برای ویندوز، ابتدا برای بررسی این عنوان به سراغ توضیح کامل از این نرم افزار رفته و کلیه مطالب در این خصوص را برای شما همراهان عزیز بازگو نموده ایم با ما همراه باشید.

نرم افزار های متن باز و متن بسته یعنی چه؟

نرم افزارهای متن باز (Open Source) و متن بسته (Closed Source) دو روش مختلف در توسعه نرم افزارها را نشان می‌دهند. این دو مفهوم به نحوه توزیع و دسترسی به کد منبع (سورس کد) نرم افزار اشاره دارند. در زیر توضیحاتی درباره هریک از این مفاهیم آورده شده است:

نرم افزار متن باز (Open Source):

نرم افزارهای متن باز، نوعی نرم افزار هستند که کدهای منبع (سورس کد) آن‌ها به صورت عمومی در دسترس هستند و هر فردی مجوز دارد تا آن کدها را مشاهده، استفاده، تغییر و توزیع کند. این نوع نرم افزارها اغلب تحت مجوزهای متن بازی نظیر مجوز GPL، MIT، Apache و BSD منتشر می‌شوند. با توجه به اینکه کدهای منبع آشکار هستند، افراد و توسعه دهندگان می‌توانند نرم افزار را بررسی و تغییر داده و آن را به نیازهای خود واقعی تطبیق دهند. نرم افزارهای معروفی مانند لینوکس، وردپرس، فایرفاکس و غیره در دسته نرم افزارهای متن باز قرار می‌گیرند.

مزایا:

شفافیت و قابل بررسی: کدهای منبع نرم افزار قابل بررسی هستند و هرکسی می‌تواند امنیت و کیفیت آن را بررسی کند.

انعطاف‌پذیری و تغییر پذیری: کاربران و توسعه دهندگان می‌توانند نرم افزار را طبق نیازهای خود تغییر داده و بهبود انجام دهند.

جامعه توسعه دهندگان فعال: نرم افزارهای متن باز معمولاً با جامعه‌های توسعه دهندگان فعال همراه هستند که می‌توانند از تجربیات و دانش یکدیگر بهره‌برده و نرم افزار را بهبود دهند.

نرم افزار متن بسته (Closed Source):

نرم افزارهای متن بسته، نرم افزارهایی هستند که کدهای منبع آن‌ها به صورت محدود یا به طور کامل در دسترس عموم قرار نمی‌گیرد. توسعه دهندگان نرم افزار متن بسته معمولاً کدهای منبع را محفوظ نگه می‌دارند و فقط نسخه‌های کامپایل شده (اجرایی) را به صورت تجاری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. کاربران نمی‌توانند به کدهای منبع دسترسی داشته باشند و امکان تغییر یا بررسی آن‌ها را ندارند.

مزایا:

حفاظت از مالکیت فکری: با نگهداری کد منبع در دسترس محدود، توسعه دهندگان می‌توانند حقوق مالکیت فکری خود را حفظ کنند و از کپی برداری و استفاده غیرقانونی جلوگیری کنند.

کنترل بیشتر: با نگهداری کد منبع در دسترس محدود، توسعه دهندگان می‌توانند کنترل بیشتری بر نرم افزار خود داشته باشند و از استفاده نامناسب یا تغییرات غیرمجاز جلوگیری کنند.

هر دو رویکرد متن باز و متن بسته مزایا و محدودیت‌های خود را دارند و استفاده از هرکدام بستگی به نیازها و شرایط خاص هر پروژه دارد.

چرا بر استفاده از CRM متن باز تاکید بیشتری شده است؟

چرا بر استفاده از CRM متن باز تاکید بیشتری شده است؟

به این دلیل که نرم افزار crm متن باز اختیارات و قابلیت های بسیاری به همراه دارد و همچنین به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر نوع تغییری را در هسته آن اعمال نمایید و به طوری نرم افزار خود را مطابق با شرایط و نیاز های مجموعه و کسب و کار های خود آماده سازید. به چند مورد از مزیت های نرم افزار سی ار ام متن باز اشاره نموده ایم:

اینگونه از نرم افزار ها همیشه چند مورد از امکانات مهم و پر کاربرد را به طور رایگان در اختیار افراد قرار می دهند.

توانایی توسعه پذیری در قابلیت های لازم.

انجام فعالیت ها به طور راحت و بدون مشکل و همچنین مدیریت کامل و آسان با این نرم افزار.

بروز رسانی دائمی در هر زمان ممکن است.

دیگر نیازی به پرداخت ماهانه در حق عضویت نمی خواهد.

کنترل لازم بر روی اطلاعات مجموعه در این نرم افزار.

محدودیتی در چند مورد از  قابلیت های مشخص شده به دست ارائه کننده نرم افزار ندارید.

دیگر هیچ محدودیتی در تعداد افراد وجود ندارد.

چرا یک شرکت نرم افزار های متن باز را منتشر می سازد؟

این سوال از دید شما چه پاسخی دارد در صورتی که می تواند یک شرکت با ارائه نرم افزار های متن بسته سود بی نظیری کسب نماید اما چرا به انتشار نرم افزار های متن باز می پردازد؟ پاسخ را اینگونه بیان می کنیم که شرکت ها به انتشار نرم افزار های متن باز می پردازند چرا که بتوانند با انجام توسعه پذیری در کل جهان قابلیت های بیشتر و به روزی را افزوده و در زمان وجود هر نوع خطا و ایرادی به صورت کامل آن ها را رفع کنند.

به طور کلی علت انتشار نرم افزار های متن باز بدین دلایل است؛

همه گیر شدن نرم افزار و برند شرکت ارائه دهنده.

درآمد زایی بیشتر از ارائه دادن خدمات پشتیبانی موجود بر اساس نیاز یک مشتری.

کار کردن با ارائه دهندگان مختلف در دنیا در خصوص رفع مشکلات و توسعه پذیری بیشتر.

پیگیری برای رفع نمودن مشکلات در مدت زمان کوتاه.

مقرون به صرفه بودن در هزینه های موجود.

به روز بودن و نو آوری.

برای مثال در خصوص ارائه نرم افزار های متن باز توسط شرکت های بزرگ می توان شرکت مایکروسافت را نام برد که در کنار ارائه نرم افزار های متن بسته همانند ویندوز و مایکروسافت داینامیک CRM به انتشار نرم افزار های متن باز و امکان دانلود نرم افزار crm برای ویندوز  نیز روی آورده است.

دانلود نرم افزار crm برای

اگر بخواهیم با دانلود نرم افزار crm برای ویندوز اقدام کنیم باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابتدا باید عنوان نماییم که انتخاب شما بستگی به نوع نیاز و شرایط کسب و کار هایتان است به طوری که باید یک انتخاب مناسب با توجه به انتظاراتی که از یک نرم افزار CRM متن باز دارید خرید خود را کامل کنید. چرا که هر نرم افزار متن باز دارای قابلیت های متفاوتی است و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام نوع را بر حسب نیاز انتخاب کنید. اما در این قسمت چند مورد از عوامل مختلف کلی در انتخاب نرم افزار سی آر ام متن باز را بازگو نموده ایم؛

در قدم اول توجه فرمایید که نرم افزار انتخاب شده توسط شما باید به آسانی در استفاده و دسترسی به منابع خدمات ارائه دهد به بیان دیگر پیچیده و دشوار برای هر فرد نباشد.

همچنین در زمان آموزش و یادگیری در استفاده از این افزار باید کوتاه باشد پس توجه به این نکته که زمان کوتاه از ما جهت آموزش استفاده از نرم افزار بگیرد یک خصوصیت مهم است، همچنین در انتخاب نرم افزار CRM بهتر است یک سی آر ام با منابع آموزشی همانند فیلم و کتاب را برگزینید.

دارای قابلیت های متفاوت باشد

در مورد دوم باید توجه نمایید که نرم افزار سی آر ام شما دارای قابلیت های مد نظر و همچنین قابلیت های مختلف دیگر باشد تا در صورت لازم بتوان از قابلیت های ادغام با سایر برنامه ها استفاده نمود.

گزارش گیری و ارزیابی

در این قسمت نیز به شما یاد آور می شویم که در انتخاب نرم افزار سی آر ام به دنبال گزینه ای باشید که گزارش گیری و ارزیابی در آن به طور دقیق انجام شود تا هیچ گونه مشکلی در خصوص  باز خورد ها و گزارشات جهت حفظ روابط بلند مدت با مشتریان خود نداشته باشید و بالعکس آن فروش بیشتری نیز در طول ماه و یا یک هفته داشته باشید.

خصوصیت بومی سازی و خدمت رسانی

انجام امور شرکت با نرم افزار سی آر ام با زبان انگلیسی برای تعداد زیادی از افراد در یک شرکت دشوار و پیچیده است. پس این مورد نیز یکی از موارد حیاتی است و جهت خرید نرم افزار سی آر ام باید به سراغ یک نرم افزار ایرانی باشید تا بتوانید رابطه خوبی با این نرم افزار برقرار نمایید.

با توجه به موارد عنوان شده باید بهترین نوع  نرم افزار crm برای ویندوز را انتخاب نمایید. در این خصوص می توانید برای  کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت در خواست های خود با مشاوران متخصص چیتاک ارتباط بگیرید تا با پیشنهادات بهتر بر اساس نوع نیاز های شما در کسب و کار هایتان بهترین نوع محصول را انتخاب نمایید.

دانلود نرم افزار crm برای ویندوز


دانلود نرم افزار crm برای ویندوز یا لینوکس
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 16 آبان, 1401
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن