۱۱ ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو
15 آبان, 1402 توسط
۱۱ ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. عید نوروز به مناسبت اولین روز های سال جدید است که افراد از سال های گذشته این رسم را بر جای گذاشته اند و تا کنون نیز پا برجا است عید نوروز یک آداب و رسوم خاص برای خود دارد و آن این است که در این روزها آشنایان به یک دیگر هدیه می دهند و با سر زدن به منازل هم به دید و بازدید می پردازند پس در فضاهای این چنینی باید نهایت استفاده از آن در کسب و کار ها را برد. به همین جهت کسب و کار ها در هر زمینه ای که هستند می توانند با اجرای کمپین های تبلیغاتی عید نوروز، نهایت استفاده در افزایش فروش های خود ببرند.

کمپین های تبلیغاتی عید نوروز

سال نو حال و هوای خاص خود را دارد و با شروع شدن روز های جدید در سال نو تمامی بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی شهر نیز نو می شود و هر کسب و کاری به نحوی برای شغل خود تبلیغاتی را طراحی نموده است تا از این فضا استفاده کند و یک فروش فوق العاده در این ماه را تجربه نماید هر کسب و کاری که با برنامه درخشان و حضور پررنگ در بین عموم ظاهر گردد بدون شک موفق نیز خواهد شد. بهتر است در عین برنامه ریزی برای طراحی و تبلیغات به فکر هزینه های آن نیز باشیم که با یک هزینه کم بهترین نوع تبلیغات را خلاقانه داشته باشیم و از فرصت پیش آمده نهایت استفاده برای درآمد بیشتر را کسب نماییم. 

کسب و کارها با اجرا و استفاده از ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو، می توانند فروش محصولات شان را افزایش دهند و برند خود را به گوش مشتریان‌ برسانند. از این رو تاکنون کمپین های گوناگون و جذابی برای عید نوروز اجرا شده است و بسیار اهمیت دارد که با مطالعه و دانش از بین صدها روش موجود برای اجرای کمپین، بهترین ها را برگزینیم تا بتوانیم تجربه خرید خوبی را به مشتریان مان هدیه دهیم.

۱۱ ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو

۱. هیچ گاه از فضای آنلاین و قدرت شبکه‌ های اجتماعی غافل نشوید

یک مسیر درست، مناسب و راحت برای استفاده نمودن از تبلیغات و ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو بهره بردن از شبکه های اجتماعی است. اکثر عموم از این موضوع آگاه هستند که افراد بسیاری در شبکه های اجتماعی ساعات طولانی را می گذرانند پس چه چیزی بهتر از این که در این صفحات به تبلیغ کسب و کار خود بپردازیم و افراد بسیاری را از این طریق به سمت کسب و کار خود هدایت کنیم، شبکه های اجتماعی نظیر: اینستاگرام، توییتر، تلگرام و لینکدین از مواردی هستند که در آن ها کاربران زیادی به فعالیت مشغول هستند. شما همواره می توانید با اجرای تبلیغات در یکی از این موارد ذکر شده به دیگر شبکه های اجتماعی نیز تبلیغ خود را لینک کنید تا اینگونه در تمامی این شبکه ها تبلیغات خود را انجام داده باشید، بالا بودن تعداد کاربران در شبکه های اجتماعی یکی از محکم ترین دلایل لازم برای انجام تبلیغات و صرف زمان و انرژی برای فعالیت در این فضا است.

۱۱ ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو

تنها باید با یک ذهن خلاق و یک برنامه فوق العاده این کار را پیش برده و به فکر انتشار یک پست با جایزه های مختلف باشید تا اینگونه توجه عموم را به سمت خود برای کسب هدایا جلب کرده و از این طریق تبلیغات خود را انجام داده و به هدف خود نزدیک شوید فراموش نکنید که استفاده از تصاویر و متن های صحیح و گیرا می توانند تا چه حد اثر گذار باشند شما می توانید با انجام پرسش و پاسخ در کپشن ها از افراد به طور مستقیم بخواهید که کامنت بگذارند و اینگونه تعداد کامنت ها و نظرات در زیر پست شما به حداکثر رسیده و این امر باعث دیده شدن بیشتر پست شما شود.

اگر به طور کلی بخواهیم به ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو نگاه کنیم باید بگوییم که با اجرای یک کمپین این چنینی قادر هستیم تا با یک هزینه پایین و یک روش راحت به تبلیغ برند خود پرداخته و آن را به همگان معرفی نماییم تا از این بین افرادی را که علاقه بسیاری به محصولات ما دارند شناخته و جذب نماییم و به دیگر افراد که سوال های بسیاری در ذهنشان از محصولات و برند ما دارند آگاهی بیشتری دهیم همچنین باید خیالتان از این مورد راحت باشد که هدیه در نظر گرفته شده از تمام جهات به نفع است، یعنی هم برای برند و هم برای مشتریان‌ مناسب و منصفانه است. علاوه بر آن باید بگوییم که با ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مناسب دیگر هیچ احتیاجی به برقراری ارتباط و تعامل با صاحبان پیج‌ های پر بازدید اینستاگرام، ادمین کانال‌ های تلگرامی و اینفلوئنسر ها نیست!

۲. ایمیل مارکتینگ کنید و جمع آوری لید خود را افزایش دهید

ایمیل مارکتینگ را همه افراد داخل کار می شناسند و با مزایای آن به خوبی آشنا هستند چرا که یک روش قدیمی در بازاریابی دیجیتال است که تا کنون نیز بسیار موثر در جمع‌ آوری لیدها واقع شده است و به افزایش ارتباط در میان شما و کسب‌ و کار تان بسیار کمک می‌ کند.

بهتر است در روز های نزدیک به سال تحویل که فضای خاصی بین مردم است و جنب و جوش بسیار بین آن ها دیده می شود به طور هفته ای و یعنی هر هفته ای یکبار به زدن ایمیل بپردازید و در ایمیل های خود محتواهای جذاب که مشتری را ترغیب به خواندن و پیگیری خبرنامه های کسب و کار شما می کند استفاده نمایید در یک جمله باید محتوای شما آنقدر ارزشمند و جذاب باشد که مشتری از دنبال کردن آن ها دست بر ندارد، در این روز ها می توانید یک فرصت فوق العاده برای خود ایجاد کنید که مشتریان خود را از برنامه های پیش رو و جذاب کسب و کار خود آگاه سازید با داشتن پیشنهادات ویژه و تخفیفات مناسب آن ها را شگفت زده کنید. 

شما قادر هستید علاوه بر موارد بالا افراد را از به روز کردن محصولات خود شارژ کردن محصولات موجود و یا افزودن محصولات جدید نیز آگاه سازید. شما می توانید نهایت استفاده از این روش در چنین ایامی را ببرید این گفته به این دلیل است که شما علاوه بر آگاه ساختن افراد نسبت به موارد بالا می توانید آن ها را با برند خود نیز بیشتر آشنا نمایید و در ذهن مخاطبان خود را جای دهید تا در هر زمان که نیاز به محصولاتی مشابه محصولات شما داشتند اولین مورد در ذهن آن ها برند شما قرار گیرد.

به این جهت که هدف ما درگیر کردن افراد با ایمیل های ما است باید به دنبال زمان درست در ارسال ایمیل ها نیز باشیم و با بررسی های لازم در این خصوص یک وقت مناسب برای ارسال آن ها و یک متن شخصی برای کاربر دریافت‌ کننده انجام دهید. این جمله بدین معنا است که در یک تایم مشخص مثلا در ساعت ۵ تا ۷ عصر به تعدادی از افراد ایمیل زده و در محتوای ایمیل هر یک از افراد را با نام و نام‌ خانوادگی‌ آن ها مخاطب قرار دهید.

اگر شما قصد دارید تا در ارسال ایمیل خود محصولی را معرفی نمایید بهتر است در آغاز محتوای متن از آن محصول سخن گفته باشید این مورد برای دیگر پیشنهادات نیز به همین صورت می تواند اجرا گردد.

۳. شما می توانید با استفاده از بازاریابی ارجاعی مشتریان تازه ای را برای کسب و کار خود جذب کنید

بازاریابی ارجاعی کدام بازاریابی است؟ ابتدا برای پیاده سازی هر یک از ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو باید آن روش را به طور کامل درک و موارد مهم و موثر در آن روش را به خوبی اجرا نمود، ابتدا بهتر است بگوییم که بازاریابی ارجاعی همان بازاریابی دهان به دهان است که بسیار موثر و مهم در بین دیگر روش های بازاریابی نیز است. شما اگر روش کار خود را با درستی و بدون نقص پیش برده و رضایت کامل مشتریان خود را بدرقه نمایید می توانید منتظر یک اتفاق خوب باشید چرا که نحوه ارتباط گیری شما، کیفیت محصول و نوع ارسال آن برای مشتری با یک رضایت صد درصدی همراه بوده و با این کار مشتریان تان را به خود وفادار کرده و همچنین آن ها محصولات و خدمات شما را به آشنایان و  اطرافیان خود معرفی می‌ کنند و با جذب این افراد برای خود می توانید بدون هزینه مشتریان جدیدی برای خود بدست آورید و گاها حتی فروش‌ تان را نیز تا دو برابر افزایش دهید.

بازاریابی ارجاعی مشتریان

همچنین شما می توانید علاوه بر رعایت موارد بالا با ارائه‌ یک پیشنهاد وسوسه انگیز به مشتریان  خود آن ها را مجاب کنید تا به معرفی برند شما به آشنایان نزدیک خود بپردازند.

بازاریابی ارجاعی یک روش فوق العاده برای برند شما، مشتریانی که از شما خرید می کنند و مشتریانی که از طریق این بازاریابی جذب شما می شوند است و اگر همین مسیر را پیش برویم باید منتظر افزایش وفاداری در بین مشتریان باشیم. باتوجه به تحقیقات کلی درباره این روش کارشناسان مربوطه به این نتیجه رسیده اند که نصف بیشتری از افراد معرفی شده مشتری ثابت برند تان می شوند و با تخفیفاتی که قرار است بگیرند پس از خرید اولیه خرید های بعدی خود را نیز به ثبت می رسانند و اینگونه احساس رضایت آن ها نیز بیشتر شده و همچنان به شما وفادار می شوند و از این طریق شما را نیز به دیگران معرفی می کنند این مراحل تا جذب مشتریان با تعداد نفرات بالا به همین روند ادامه پیدا خواهد کرد فقط کافی است با تخفیفات خود و نوع ارائه محصولات آن ها را راضی نگه دارید و به صورت پیاپی از آن ها بخواهید تا شما را به آشنایان خود معرفی نمایند.

۴. از طریق کوپن و تخفیفات ویژه فروش خود را بیشتر کنید

خود را به جای یک مشتری قرار دهید که محصولی را برای رفع نیاز خود و یا به دلیل علاقه زیاد می خواهد خریداری نماید چه چیزی برای آن خریدار بهتر از این است که یک تخفیف مناسب نیز دریافت نماید، در چنین مواقعی بهتر است به فکر یک کد تخفیف برای مشتریان خاص و وفادار خود باشید تا آن ها را دلسرد نبینید این گفته بدان معنا نیست که توجه ای به مخاطبان جدید نداشته باشید چرا که باید برای ماندگاری آن ها نیز به فکر یک پیشنهاد جدید باشید با ارائه چنین مواردی می توانید درآمد کسب نموده خود را بیشتر کرده و موفقیت خود کسب و کار هایتان را با چشم خود ببینید.

در چنین حالتی توصیه ما به شما این است که حتما نباید تخفیفات خود را در مناسبت های خاص ارائه دهید چرا که با فاصله افتادن در بین تخفیفات می توانید درذهن مشتری کم رنگ شوید.

۵. پکیج هدیه مخصوص خود را طراحی کنید

یک پکیج هدیه مخصوص برای خود جهت ارائه به مشتریان به مناسبت سال نو در نظر بگیرید، در ایام قبل از عید و یا در طول عید افراد روحیه بالا و با نشاطی دارند شما نیز برای تشدید در این روحیه پکیج مناسبی تهیه کرده و یک حس خوب برای آن ها با اطلاع رسانی در خصوص این پکیج ارائه دهید، در چنین روز هایی افراد در رفت و آمد بسیاری برای بهتر دیده شدن در دید و بازدید ها هستند شما نیز از این فرصت استفاده کنید و برای کمک به بهتر دیده شدن آن ها پیشنهاد های خاصی را ارائه دهید و با موفق شدن در جلب توجه آن ها به هدف نهایی خود نیز برسید، از شما می خواهیم ابتدا خوب بی اندیشید و تمام جوانب را در نظر بگیرید سپس به نوشتن ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو برای خود بپردازید و برای اجرای آن کار های لازم را انجام دهید و بعد از آن نیز تمامی موارد را پیاده سازی کرده و منتظر نتیجه مثبت خود باشید، بهتر است در بررسی جوانب به فکر رفع نیاز مشتری در پکیج، احساس رضایت او، به وجد آوردن آن پس از اطلاع چنین پکیجی و همچنین ارائه پیشنهاد خلاقانه و... باشید. 

برای تهیه پکیج خود وقت بگذارید و آن را به گونه ای طراحی کنید که کاربر از یک مورد بسیار ضروری بی نیاز گردد و یک حس خوب برای ادامه ارتباط با ما داشته باشد لازم است ذکر نماییم که هیچ چیز بالاتر از آن نیست که مخاطب متوجه این امر شود که شما توجه به خصوصی دارید و برای او و نیاز هایش ارزش خاصی قائل هستید این امر خود به تنهایی موجب رضایت کاربران شده و آن ها را برای شما حفظ می نماید، هرگز از زیبایی ظاهری پکیج خود غافل نشوید طراحی خود را به گونه ای انجام دهید که جذاب بوده و با تم سال جدید یکی باشد.

پکیج هدیه مخصوص خود را طراحی کنید

۶. از گوگل ادز استفاده کنید

همان طور که گفته شد در روز های پایانی به سال جدید جنب و جوش در بین افراد بسیار دیده می شود این رفت و آمد ها در بین صاحبان کسب و کار ها و همچنین افراد عادی است که از هر لحظه ای رقابت در بین آن ها بیشتر شده است. در حالتی که هر یک از افراد می خواهند با بهترین ها ارتباط گرفته و در مواقع نیاز از آن ها برای خود استفاده نمایند تعداد بسیاری از آن ها در هر زمینه ای که نیاز دارند به سراغ سرچ در صفحات گوگل رفته و این صفحات نسبت به روز های عادی با ترافیک بالایی مواجه خواهد شد پس ما نیز برای اینکه در این بین نقش پررنگی داشته باشیم و در این فضا استفاده لازم را برده باشیم باید از کمپین گوگل ادز استفاده کرده و یک کلمه کلیدی‌ را در این کمپین بکار ببریم کلمه ای که مرتبط با سال جدید باشد

۷. از تبلیغات کلیکی استفاده کنید

صفحات وب با کاربران بسیاری روبرو است این صفحات در روز های نزدیک به سال نو بسبار پر بازدیدتر نیز خواهند شد پس این مورد نیز یکی از روش های عالی برای ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو است. فضاهای پر بازدید با جذب تعداد افراد بیشتری همراه هستند پس فضای وب نیز با چنین شرایطی می تواند یک فضای عالی برای انجام تبلیغات در عید نوروز باشد شما قادر هستید تا با انجام تبلیغات کلیکی به صورت پیوسته در دید مخاطبان قرار بگیرید. شما می توانید برای فروش بیشتر و همچنین اطلاع رسانی کامل در خصوص محصولات و برند خود از تبلیغات بنری استفاده کنید.

یک مورد اثر بخش و با ارزش در انجام تبلیغات در سال های اخیر استفاده از ریتارگتینگ محصول است. از آن جایی که این مقاله در خصوص کسب و کار های اینترنتی است و شما در حال مطالعه آن هستید پس کسب و کارتان اینترنتی است. برای موفقیت و فروش بالا در روز های پایانی سال باید از ریتارگتینگ محصول استفاده کنید. با وجود چنین الگوریتمی می توانید کلیه افرادی را که به سایت شما ورود پیدا کرده اند و به بررسی محصولاتی در سایت شما پرداخته اند را تشخیص داده و با توجه به این موارد تبلیغات خود را به طور جداگانه برای این افراد از آن ها محتواهای تبلیغاتی ایجاد کرده و برای آن ها به نمایش بگذارید این امر به این دلیل است که کاربر مورد نظر با مشاهده کردن چنین صفحاتی بر روی محصول مد نظر کلیک کرده و احتمال خرید بیشتر خواهد شد.

۸. برای مشتریان‌ تان پوش نوتیفیکیشن بفرستید

موثرترین شیوه ای که در روز های اخیر در حال استفاده توسط اکثر کسب و کار ها است استفاده از پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی است. اما ابتدا به توضیح کامل و کارایی و اثر بخشی آن باید پرداخت، در این خصوص باید بگوییم که پوش یک پیام است که با صرف هزینه کم می تواند در حالت های مختلف یعنی استفاده از تصاویر یا متن های موثر و ارزشمند برای کاربران ارسال شده و پیام ما را اینگونه به مخاطب هایمان منتقل سازد.

امروزه با این مورد مواجه هستیم که مشاغل بسیاری برای کاربران خود پوش ارسال می کنند و از این طریق به اطلاع رسانی در بین آن ها در جهت پیشنهادات، تخفیفات و ارائه محصولات ویژه‌ ای می پردازد، از سوی دیگر می توان اینگونه نیز از پوش ها استفاده نماییم و در یک تایم کوتاه خبری را برای بسیاری از افراد ارسال کنیم.

لازم به ذکر است که در ارسال پوش نوتیفیکیشن این را نیز بدانید که باید مخاطبان دریافت کردن پوش توسط سایت شما را تایید کرده تا پوش های شما برای آن ها ارسال گردد برای این کار که افراد این تایید را انجام دهند باید در پیامی که به آن ها برای تایید می فرستید از مطالب وسوسه انگیز و گیرایی استفاده کنید. اگر شما می خواهید به صورت وسیع تر این روش را پیش ببرید باید در خصوص ارسال تبلیغات از طریق پوش نوتیفیکیشن بیشتر مطالعه نمایید در بین محتوا های سایت ما این امر به طور جداگانه و به یک شکل کامل و واضح بازگو شده است بهتر است به مطالعه آن نیز بپردازید.

۹. یک لندینگ جذاب برای عید نوروز طراحی کنید

در این بخش از مقاله ما موارد و روش های زیادی را برای برگزیدن تبلیغات در مناسبت های به خصوص شرح دادیم اما برای اینکه شما بهترین نوع ممکن از این حالت را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید وقت، انرژی و هزینه خود را بیهود صرف نکنید. بهتر است شرایط خود را با روش های گفته شده مطابقت دهید در این خصوص نیز لازم است تا بگوییم که تنها استفاده از شیوه های تبلیغاتی متفاوت برای یک کسب و کار کافی نیست. چرا که زمانی ما به این فکر افتاده ایم که با ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو توجه کلیه کاربران را به خود جلب نموده و آن ها ترغیب به خرید نماییم باید بهترین خود را ارائه دهیم و در این راه از هر روش خلاقانه ای برای درگیر ساختن مخاطبان با برند خود استفاده نماییم که یکی از این موارد نیز لندینگ پیج متناسب با عید نوروز است. 

با تفکر و بررسی های لازم برای این مورد به این نتیجه می رسیم که باید یک طراحی خاص برای لندینگ پیج داشته باشیم تا اینگونه به خودمان کمک کنیم و نرخ درگیری کاربران با کمپین تبلیغاتی خود را به صودت چشمگیری افزایش دهیم. جهت جذابیت بیشتر لندینگ پیج خواهید توانست تا یک کلیپ پر محتوا و ارزشمند که اگر مخاطب آن را مشاهده نماید از خود راضی باشد یعنی پس از مشاهده کردن کلیپ برای خود تاسف نخورد که چرا وقت خود را صرف یک کلیپ بیهوده نموده است اینگونه می توانید نرخ تبدیل کاربران به مشتری را تا حدود بسیاری بالا ببرید.

علاوه بر موارد ذکر شده در متن بالا این نکته نیز ضروری است که برای خود یک شعاری مناسب با محیط کار خود و مناسبت سال نو داشته باشید و کد های تخفیفات خود و همچنین محصولات پر فروش‌ و محبوب تان را در لندینگ پیج عنوان نمایید. بهتر است در این مورد نیز دوباره از دید مشتری به فضای کاری خود بنگرید هنگامی که شما یک کسب و کار با یک طراحی لندینگ پیجی که متناسب با حال و هوای سال نو و همچنین با برند و محصولات است از نظر شما جذاب است یا یک برندی که هیچ سازگاری در انجام کار های خود ندارد؟ بدون شک مورد اول طرفدارن بسیاری دارد و از مورد دوم افراد دلسرد سردرگم و نهایت دور می شوند، شما می توانید با پیاده سازی روش اول اطلاع رسانی کلی در خصوص برند خود را انجام داده و فروش خود را بسیار زیاد کنید

۱۰. از رپورتاژ آگهی استفاده کنید

این روش نیز از دیگر روش هایی است که در کمپین های مناسبتی مختلف خصوصا در روز های سال نو به چشم می خورد و کسب و کار های زیادی هستند که از این روش برای اجرای کمپین بازاریابی خود استفاده می کنند.

یک مورد مهم در خصوص رپورتاژ این است که می تواند بک لینک بر روی کلمه‌ های کلیدی را داشته باشد. فرض کنید شما روی کلمه کلیدی نظافت منزل محتوای مناسبی تهیه کرده‌اید و تمایل دارید پس از اینکه کاربر نظافت منزل را در گوگل جستجو می‌کند، محتوای شما نیز در نتایج صفحه اول گوگل به کاربر نشان داده شود؛ یکی از راهکارهای موثر برای تحقق این امر، انتشار رپورتاژ در وب‌سایت‌های معتبر و گرفتن بک لینک باکیفیت است.

با منتشر ساختن رپورتاژ تبلیغی هر یک از مشاغل می توانند به آسانی هر چه تمام تر به اطلاع رسانی خود در خصوص مطالب کسب‌ و کار هایشان بپردازند. برای مثال باید فرض کنید که یک اطلاع رسانی مهمی را با روش رپورتاژ آگهی به انتشار می رسانید، با این شیوه مخاطبان بسیاری این تبلیغ شما را در سایت های بزرگتر با بازدید های بالا می بینند و به سمت سایت شما می آیند تا محصولات شما را بازدید نمایند.

۱۱. محصولات پر فروش خود را بیشتر پیشنهاد دهید

با این روش می توانید به افرادی که به دنبال محصولات این چنینی هستند کمک کرده و با جلب اعتماد آن ها در کنارشان محصولات کم فروش خود را نیز عرضه نمایید کمک به مشتریانی که وقت زیادی را صرف گشتن محصول مورد نیاز هستند و برای خرید در بین محصولات مشابه دو دل هستند می تواند رضایت کامل آن ها را جلب نماید همچنین بهتر است به این فکر باشید که محصولات عرضه شده در مناسبت ها خصوصا در عید نوروز به گونه ای باشد که متناسب با فصل و همان ایام ارائه شود. اگر یک راهنمای خوبی برای مشتریان در زمان انتخاب محصول باشید افراد می توانند محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و خریداری نمایند و از این مسئله به سایت شما بیشتر از هر روز دلگرم شوند.

توانایی خود را در برانگیخته کردن احساسات کاربران به کار بگیرید 

عید نوروز یک مناسبت بزرگ در کشور ما است که در روز های آن همه افراد به عزیزان و آشنایان شان سر می زنند و دید و بازدید های بسیاری در این بین دیده می شود و یک حس و حال احساسی در بین آن ها رخ می دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که سطح ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو شما به نحوه ای باشد که جذابیت بسیاری برای مخاطبان داشته باشد به حالتی به سطح تصمیم‌ گیری احساسی آن‌ ها دسترسی پیدا کرده و از این طریق فروش را بالا ببرید.

نحوه ارائه محصولات و خدمات بسیار مهم است خلاق باشید و روش های شگفت انگیزی که مشتریان را متعجب زده می کند را انتخاب کنید و سعی در این داشته باشید تا از هر روشی با شرح یک داستان محصولی را به فروش برسانید.

سخن آخر

سال نو یک فرصت عاای برای بدست آوردن مشتریان جدید، فروش بالا و کسب درآمد است، شما می توانید با بهترین انتخاب در این ایام برند خود را به افراد بسیاری معرفی کرده و مخاطبان بسیاری را به کسب و کار خود علاقه مند سازید. نباید این امر را دست کم بگیرید که صرف هزینه در این ایام توسط افراد بسیار بیشتر است تا در هر زمان دیگری چرا که هر فردی به فکر نو شدن در هر زمینه ای است و علاوه بر خود فرد برای عزیزان خود نیز این کار را انجام می دهند پس اگر عاقلانه به بررسی روش ها بپردازید شما نیز می توانید از این ایام نهایت استفاده را ببرید.

محصولات پر فروش خود را بیشتر پیشنهاد دهید


۱۱ ایده کمپین های تبلیغاتی سال نو
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 15 آبان, 1402
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن