تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ به همراه مثال
16 آبان, 1402 توسط
تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ به همراه مثال
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ تعریف تبلیغات نوتیفیکیشن در این قسمت از مقاله به طور کامل با کلیه جزئیات بازگو می گردد جهت کسب اطلاعات کافی از این عنوان تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ به یک نوع جدید از تبلیغات آنلاین گویند که به دلیل آنلاین بودن و نتیجه بخش بودن آن با سرعت زیادی در فضای تبلیغات انجام می گیرد. با استفاده از این نوع تبلیغات، کسب و کار ها قادر هستند تا به صورت موثر مشتریان را با حجم بیشتری با برند خود و همچنین محصولات متنوع خود درگیر کرده و اینگونه فروش بیشتری برای خود داشته باشند.

پوش نوتیفیکیشن به چه معناست؟

پوش نوتیفیکیشن‌ از نام آن مشخص است که یک نوتیفیکیشن (پیامک) تعاملی جهت ارتباط گرفتن به مشتری و انتقال دادن یک محتوای مهم و کلی به آن ها است پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی را می توان یک تصویر و یک متن دانست که فقط برای ارسال کردن مطالب مهم طراحی می گردند می توان  پوش نوتیفیکیشن‌ ها را به طور مستقیم به دستگاه لپ‌ تاپ یا تلفن های همراه مخاطبان خود ارسال نمایید.

جالب است بدانید علاوه بر مطالب بالا که مطالب بسیار حیاتی و مهم در یک کسب و کار هستند این روش مزیت های مهم دیگری را نیز به همراه دارد که به شرح زیر است:

  • هزینه پایین این نوع تبلیغات یک مزیت مهم این روش است و به این دلیل می توان این روش را یک روش محبوب و بسیار پر کاربرد در بین افراد دید.
  • مورد دوم مزیت ها در این روش دسترسی داشتن به یک حجم وسیعی از مخاطبان و جذب بسیاری از آن برای متقاعد سازی جهت استفاده از خدمات یا خرید محصولات خود است‌.
  • مورد بعدی در داخل تنظیمات این نوع روش است که می توان با این امکان یک شیوه درست و دقیق را  انتخاب نمود تا بدون هیچ مزاحمت و آزار های پیامکی برای مشتریان پیغام های خود را به صورت مشخص با فاصله معینی ارسال نمایید.
  • مورد دیگر که یک مزیت بزرگ نیز بشمار می رود  این است که مخاطبان می توانند به راحتی پیغام های شما را حتی در زمانی که در حال وب‌ گردی هستند نیز دریافت نمایند.

پوش نوتیفیکیشن‌ های وب از طریق وب‌ سایت‌ها ارسال می گردد می توان برای دسترسی راحت به این پوش نوتیفیکیشن با قبول دریافت از طریق وب‌ سایت آن ها را دریافت کنید لازم است در خصوص افرادی که این گزینه را برای دریافت پوش ها می زند اینگونه گفت که حتما باید ابتدا آن ها فقط موارد محدود و مهمی که ما تایید می کنیم به طور روزانه یا در مدت زمان های مشخص دریافت می کنند و این امکان نیز برای آن ها موجود است که در زمان دلخواه از این دریافت انصراف دهند. ذکر این مورد به این جهت بود که بدانید باید پوش نوتیفیکیشن ها را طراحی کرد تا اینگونه از شر دکمه انصراف از دریافت نیز راحت شویم.

جهت راهنمایی بیشتر در خصوص پوش نوتیفیکیشن ها به مراحل زیر با دقت توجه فرمایید:

  • ۱. پوش نوتیفیکیشن های شما باید توسط مخاطبان تایید گردد و آن اجازه ارسال این را بدهند.
  • ۲. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن از طریق افراد آماده دریافت باشد.
  • ۳. طراحی این مورد باید به گونه ای انجام پذیرد که فرد فقط با یک کلیک کردن ساده بر روی تبلیغ پوش نوتیفیکیشن، وارد صفحه ای شود که محصولات شما برای فرد به ترتیب کارایی در آن صفحه قرار دارند.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست

کاربرد تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست و پوش موبایل و وب چه تفاوتی دارند؟

سوال بسیار مهم و بجایی است تا متوجه تفاوت ها در این بین باشیم، لازم است تا بگوییم که این دو مورد تفاوت های ظاهری به خصوصی ندارند اما در نوع ساز و کار ها تفاوت هایی در آن‌ ها دیده می شود. پوش نوتیفیکیشن‌ های تلفن همراه به راحتی برای مخاطبینی که برنامه آن را دراد و اجازه دریافت را نیز صادر نموده است ارسال می گردد، پس بهتر است اینگونه بگوییم که افرادی که برنامه مورد نظر جهت دریافت پوش ها را بر روی تلفن همراه خود نصب دارند را می توان برای دریافت پوش های خود با طراحی های به خصوص متقاعد ساخت و آن ها را به سوی کسب و کار خود به راحتی انتقال داد.

از سوی دیگر، می توان با ارسال کردن پوش نوتیفیکیشن‌ های وب برای کمپین‌ های مخصوص که کار و هدف آن ها کمک به شلوغی کسب و کار های آنلاین است تبلیغات طراحی شده ما برای همگان و همچنین کلیه دستگاه ها قابل دسترسی باشد. این امر را باید این چنین معنا نمود که صاحبان وب‌ سایت‌ ها قادر هستند تا پیغام ها را برای مخاطبان مشترک خود ارسال نمایند.

شکل مشاهده تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

برای انجام مراحل کامل یک تبلیغ پوش نوتیفیکیشن باید موارد زیر را رعایت نمود:

  • • یک صفحه در ابعاد مشخص جهت تعیین لوگوی شما در نظر گرفته شود.
  • • در نظر گرفتن یک تیتر یا یک عنوان کوتاه با کارکتر های مشخص و تعیین شده.
  • • یک مطلب کامل با محتوای دعوت کاربران به سمت سایت خود
  • • طراحی لازم جهت بنر تبلیغاتی با ابعاد بزرگ 

نکته: باید این مورد لحاظ شود که شما همواره می توانید جهت تبلیغ پوش نوتیفیکیشن خود با سلیقه دلخواه از یک متن یا یک بنر استفاده کنید در هر حالت باید طراحی شما به گونه ای باشد که انتقال پیام‌ به خوبی انجام گیرد.

مزیت های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

در خصوص دیگر روش های تبلیغات این روش یعنی پوش نوتیفیکیشن‌ ها مزیت های خاص و فوق العاده ای دارند:

• دسترسی گسترده و درگیر کردن کاربران

جالب است بدانید که می توان از فرصت ها استفاده کرد و به خوبی مخاطبان را جذب وب سایت خود نمود به این صورت که یک فرد با هدف اینکه به یک سایت علاقه خاصی دارد و می تواند با عضو شدن در آن از اخبار مربوط به سایت آگاه گردد عضو شده و اینگونه شما می توانید با انجام تبلیغات با یک حجم از تعداد افرادی روب و شوید که بسیار فعال هستند و اینگونه به ترافیک سایت خود قوت ببخشید چرا که افرادی که یک سایت را برگزیده و به اخبار آن سایت علاقه نشان می دهند می توانند در هر تبلیغات کلیک کرده و جهت حمایت از سایت این تبلیغات را نیز همراهی نمایند.

• ترافیک با کیفیت و نتیجه‌ بخش

با توجه به مشاهدات و تحقیقات در زمینه تبلیغات باید بگوییم که اینگونه شرح داده شده است که تبلیغات از طریق پوش نوتیفیکیشن ها از نوع کاربردی‌ ترین همراه با نتایج درخشان همراه است؛ این نوع روش تبلیغاتی برای کسب کار هایی که به دنبال مخاطبان فعال و وفادار هستند نیز بسیار مناسب است چرا که می توان با این نوع تبلیغات پیام های خود را به کاربران به شکل مستقیم انتقال داد. یک موضوع ضروری در این مدل از تبلیغات وجود دارد که می توان با اطمینان خاطر بیشتر به این نوع از تبلیغات پرداخت و آن نیز این است که ما می توانیم مطمئن شویم که کاربران ما واقعی هستند چرا که آن ها برای دریافت پوش نوتیفیکیشن خود شخصا گزینه تایید را انتخاب کرده اند.

مزیت های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

• دریافت آنی تبلیغ و نرخ دیده شدن بالا

این نوع تبلیغات به دلیل ارسال آنی تبلیغات برای کاربران و مشاهده تبلیغات در لحظه توسط آن ها نرخ دیده شدن را بیشتر می کند، نکته قابل توجه در خصوص این نوع تبلیغات را که در متن بالا نیز به آن اشاره کردیم این است که ارسال تبلیغات در زمانی که کاربران در حال کار با دستگاه خود نباشد نیز تبلیغات را دریافت می‌ کنند.

• تست A/B و امکان شخصی‌ سازی پیشرفته

فقط نباید با دید اینکه توجه مخاطبان را جلب نموده و آن ها را مدتی با سایت خود سرگرم نماییم پوش نوتیفیکیشن ها را ارسال کنیم چرا که هدف اصلی ما باید این باشد که مخاطب با دریافت پوش نوتیفیکیشن به سمت سایت ما کشانده شود و پس از آن بر روی لینک ارسال شده توسط ما کلیک کرده و از محصولات ما دیدن نموده و خرید داشته باشد. برای اینکار باید به بهترین نحوه ممکن پوش نوتیفیکیشن را طراحی نمود و برای مخاطبان هدف ارسال کنیم.

تست A/B چیست؟ این تست چگونه به کسب‌ و کار ها کمک می کند؟

تبلیغات نوتیفیکیشن برای چه کسب‌و‌کارهایی مناسب است؟

این نوع تبلیغات برای اکثر کار های اینترنتی یک تبلیغات موثر و نتیجه بخش است پس بهتر است از این نوع روش برای آگاهی‌ بخشی، اطلاع‌ رسانی اخبار و یا افزودن بخش های جدید و مختلف استفاده نمود، در این بین کسب و کار هایی را در متن زیر نام برده ایم که این روش از تبلیغات برای آن ها بسیار اثر بخش و با اهمیت است:

  1. • فروشگاه‌ های آنلاین
  2. • برنامه های گوشی های تلفن همراه و بازی‌ ها
  3. • امور بیمه‌ و خدمات حقوقی
  4. • اطلاع رسانی رویداد ها، خبر ها و عوامل سرگرمی
  5. • امور خدمات زیبایی و سلامت
  6. • کوپن و تخفیفات

اگر شما بتوانید به بهترین نحوه ممکن از این حالت تبلیغات استفاده نمایید شک نکنید که بهترین و قدرتمند ترین نوع تبلیغات را انتخاب کرده و از آن برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده می کنید و این چنین می توانید موفقیت های زیادی برای کسب و کار خود به ارمغان آورید.

در کمپین‌ های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن باید به چه نکاتی دقت کرد؟

لازم است تا از کلمات و یا تصویر های گیرا در پوش نوتیفیکیشن ها برای انتقال پیام های خود استفاده کنید تا افراد پس از مشاهده این پیام ها رابطه خوبی برقرار نموده و برای خرید محصولات سایت ترغیب شوند.

• بهتر است این موضوع را جدی گرفته و تبلیغات پوش نوتیفیکیشن ها را در یک وقت و زمان مناسبی ارسال نمایید تا به یک نتیجه مثبت و دلخواه در این خصوص برسید.

• در خصوص ارسال پوش نوتیفیکیشن ها باید عواملی بررسی گردد و بعد از آن با توجه به نتایج بدست آمده بهترین راه را برای ارسال تبلیغات در این روش برگزید لازم است تا پس از بررسی های مربوطه زمان درست و تصاویر و متن های جذابی را انتخاب کرده و با ارسال آن ها منتظر یک نتیجه مثبت باشید.

نتیجه گیری:

در متن بالا کلیه توضیحات و نکات مهم برای تبلیغات در این زمینه را شرح دادیم و با توجه به اینکه این روش با مزیت های فراوانی اعم از  هزینه تبلیغاتی مناسب، استفاده‌‌ آسان از آن و رسیدن به نتایج دلخواه پس از انجام تبلیغات می توان این روش را یک روش مهم و قدرتمند در تبلیغات عنوان نمود و با استفاده از آن ها از مزایای نظیر صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها، ترافیک با کیفیت و امکان شخصی‌ سازی پیام و... بهره لازم را ببرید.

در کمپین‌ های تبلیغات پوش نوتیفیکیشن باید به چه نکاتی دقت کرد؟


تبلیغات پوش نوتیفیکیشن چیست ؟ به همراه مثال
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 16 آبان, 1402
به اشتراک گذاری پست
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن