راهنمای ورود به سامانه آموزشیار به همراه جزئیات
25 اسفند, 1401 توسط
راهنمای ورود به سامانه آموزشیار به همراه جزئیات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

همه چیز درباره ورود به سامانه آموزشیار را در این متن مطالعه فرمایید:

دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین موسسه های نیمه دولتی آموزشی در کشور است. این دانشگاه با آمار درخواست کنندگان بالا در تمامی رشته ها، رتبه اول از نظر تعداد دانشجویان در کشور را به خود اختصاص داده است. با توجه به پراکندگی و تراکم مراکز آموزشی دانشگاه آزاد در سطح کشور و تمامی استان ها و شهرستان ها، دانشگاه آزاد سیستمی جامع و آنلاین برای ارتباط ساده تر دانشجویان، اساتید و پرسنل طراحی کرده است.

سامانه آموزشیار به منظور ارتباط آنلاین و عدم مراجعه حضوری دانشجویان و اساتید در پاندمی کرونا طراحی شده است. قبل از تاسیس سامانه آموزشیار در ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، هر کدام از واحد­ های دانشگاه آزاد تحت نظر سامانه آنلاین سیدا فعالیت می کردند. اما امروزه این واحدها به صورت یکپارچه و به هم پیوسته در سیستم آموزش یار فعال هستند.

سامانه آموزش یار به منظور سهولت برای استفاده دانشجویان، اساتید و پرسنل در انجام امور اینترنتی و آنلاین آموزشی تاسیس شده است.

خدماتی که در سامانه آموزش یار ارائه می شود را در متن زیر شرح داده ایم

خدمات مهم در سامانه آموزش یار؛

  • درخواست برای وام های دانشجویی
  • مشاهده برنامه کلاسی
  • مشاهده لیست دروس و واحدها
  • انتخاب واحد
  • درخواست برای دریافت خوابگاه
  • ارزشیابی اساتید

توجه داشته باشید که موارد بالا، تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط سامانه آموزش یار است.

ورود به سامانه آموزشیار سایت

ورود به سامانه آموزشیار

برای ورود به سامانه آموزشیار از طریق لینک ورود مستقیم می توانید اقدام کنید. در سامانه آموزش یار بخش های همچون ورود به پرتال شخصی، قسمت پشتیبانی، آرشیو خبرها، سایت آموزش و… قرار دارد.

ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی

این سامانه برای اساتید و دانشجویان طراحی شده است و هر دو می توانند با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سیستم آموزش یار شوند. در این سامانه، ارزشیابی اساتید، قرار دادن نمرات میان ترم و پایان ترم، پرداخت شهریه، انتخاب واحد، اطلاع از زمان برگزاری امتحانات و… همگی به صورت الکترونیکی انجام می شود.

سامانه ورود دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد به دلیل تراکم واحد های آموزشی در تک تک شهرهای کشور سیستم الکترونیکی سدا را طراحی کرده بود. سپس برای هماهنگی مابین همه ی این واحد های علمی-آموزشی، از سیستم آموزش یار رونمایی کرد.

این سامانه بدون نقص و ایراد نیست اما در امتحانات آنلاین و پایان ترم بسیار خوب نقش خود را ایفا کرده است. هم چنین دانشجویان جدید می توانند در زمان تعیین شده برای تکمیل پرونده و مشخصات خود به سایت مراجعه کنند.

نام کاربری و کلمه عبور سامانه آموزش یار

برای ورود به سامانه آموزشیار ابتدا باید دفترچه کد واحد و کد استان ها را دانلود و دریافت کنید. سپس در سیستم آموزش یار در کادر نام کاربری «شماره دانشجویی + کد واحد» و در قسمت کلمه عبور «شماره دانشجویی + کد واحد» را وارد کنید.

ورود به سایت آموزش یار

سایت آموزش یار برای دانشجویان و اساتید برای ارزشیابی، دیدن نمرات و … قرار داده شده است. نحوه ورود دانشجویان و اساتید متفاوت است. در ادامه به آموزش نحوه ورود به کار با سامانه آموزش یار می پردازیم. با ما همراه باشید.

نحوه ورود دانشجویان به سامانه آموزش یار دانشگاه آزاد

ابتدا وارد وب سایت آموزش یار به نشانی iau.ac.ir شوید.

ورود به سامانه آموزشیار

بر روی آیکون «دانشجو» کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه، شماره دانشجویی و کد امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی دکمه «ورود» کلیک کنید.

در صورت درست وارد کردن شماره دانشجویی، وارد صفحه قوانین و مقررات می شوید.

قوانین را با دقت خوانده و سپس بر روی باکس کناری عبارت «موارد فوق را مطالعه کردم و پذیرفتم» کلیک کرده و سپس بر روی دکمه «تایید مطلب و ورود به سیستم» کلیک کنید.

در صفحه جدید باید نام کاربری که شامل «کد واحد + شماره دانشجویی» می شود را وارد کنید.

همچنین در باکس کلمه عبور «کد واحد + شماره دانشجویی» را وارد کرده و سپس کد تصویر که همان عبارت امنیتی است، وارد کنید. بعد از انجام مراحل فوق بر روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

در صورت درست انجام دادن تمام موارد گفته شده، وارد صفحه اصلی می شوید. در کادر سمت راست امکانات سامانه برای شما درج شده است.

نحوه ورود اساتید به سامانه آموزش یار دانشگاه آزاد

ابتدا وارد وب سایت آموزش یار به نشانی iau.ac.ir شوید.

بر روی آیکون «استاد» کلیک کنید.

در صفحه جدید نام کاربری، کلمه عبور و کد تصویر که همان کد امنیتی است، وارد کنید و سپس بر روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

 دانشجویان، اساتید، پرسنل و پرسنل سازمانی دانشگاه آزاد به سامانه آموزش یار توضیح داده شد. در صورت داشتن هرگونه مشکل در ورود به این سامانه، می توانید از طریق موارد مختلف ارتباط گیری در این متن که ذکر شده است مشکلات خود را در میان بگذارید.

از اینکه ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمودید از شما سپاس گذاریم، کاربران گرامی اگر شما نیز همانند کلیه افراد امروزی به دنبال پیشرفته تر کردن فضای کاری خود و داشتن امکانات در شآن کسب و کارتان هستید می توانید با چیتاک ارتباط بگیرید و پس از مشاوره  کامل توسط مشاوران متخصص چیتاک محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید. هدف مجموعه چیتاک به صورت تاکیدی فقط کسب رضایت کامل کاربران خود است.

ورود به سامانه آموزشیار مالی


راهنمای ورود به سامانه آموزشیار به همراه جزئیات
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 25 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن