سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن
22 اسفند, 1401 توسط
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

همه چیز درباره سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن. مخابرات، انتقال دادن پیام ها در سیگنال‌ ها، پیغامات، کلمات، نوشته‌ های متنی، عکس ها یا صدا ها و هر مورد اطلاعات دیگر از طریق از  سیم، امواج رادیویی، نور یا دیگر سامانه‌ های مخابراتی اتفاق می افتد.

موارد ذکر شده در متن بالا در گذشته، از طریق کبوتر های نامه بر، یا از طریق علامت های دیگر نظیر فانوس، دود، طبل و... جهت ارتباط گیری و یا اطلاع خبر ها استفاده می‌ شد اما در زمان حال حاضر که اطلاعات از طریق روش های دیگر که روش های نوین هستند انجام می گیرد این روش ها در مخابرات شامل به‌ کارگیری انتقال دهنده های الکترونیکی نظیر تلفن، تلویزیون، رادیو یا رایانه است. مخابرات علاوه بر نقش پر رنگ در ارتباطات بین افراد  یک بخش مهم از اقتصاد جهانی نیز محسوب می شود و همچنین سود صنعت مخابرات سه درصد محصولات عمده جهان است.

تاریخچه شرکت مخابرات ایران

این شرکت (شرکت مخابرات ایران) در روز های آخر خرداد ماه سال ۱۳۵۰ با سرمایه‌ ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال تاسیس گردید. پس از آن در سال ۱۳۷۲ گوشی های تلفن همراه در کشور با تلاش‏ های شرکت مخابرات ایران راه‏ اندازی گردید. و همین مورد در سال ۸۳ به صورت مستقل با اسم شرکت جدید که شرکت ارتباطات سیار ایران بود از بدنه شرکت مخابرات ایران جدا شد.

همچنین موارد دیگری که در خصوص شرکت مخابرات ایران مهم است این امور است که این شرکت با کلیه چالش های فراوانی که در مسیر خود داشته است در چند سال گذشته به طور دقیق تر در سال ۹۷ با گرفتن سیاست های ترکیبی نظیر؛ همکاری با تولیدکنندگان و مشاوران داخلی، پایبندی به تعهدات خود در خصوص پرسنل، مدیریت کامل و اثر بخش برای هزینه ها و انجام گرفتن پروژه های بهبود، جایگاه خود را در عرصه داخلی در مقام بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور حفظ کرده است. بعضی از موارد اثر بخش و مهم در دستاورد های محقق شده برای موارد یک سال پیش عواملی هستند نظیر؛ بهبود در رویکرد های عملیاتی و اجرایی، مدیریت  کردن درست هزینه‏ ها، شناسایی و مدیریت یکپارچه دارایی ها، رسیدگی به مسائل و مشکلات نیرو های انسانی، بهبود در شبکه و فناوری اطلاعات و جدا سازی کامل ترافیک در سراسر کشور عزیزمان است.

اما پس از آشنایی با شرکت مخابرات ایران و شناخت کامل در خصوص سال های مهم و اتفاقات مثبتی که هر ساله در این شرکت به منظور بهبود کامل روند ارتباطات افزوده می شود بهتر است به سراغ اینترنت مخابرات، نیز رفته و در خصوص این مورد نیز اطلاعاتی را آشکار سازیم؛ جهت کسب این اطلاعات تا انتهای این مقاله ما را همراهی نمایید.

تاریخچه شرکت مخابرات ایران

اینترنت مخابرات

اینترنت مخابرات یکی از اینترنت های است که در بسیاری از منازل هم اکنون موجود است. اشخاصی که می خواهند مدیریت اینترنت مخابرات خود را به خوبی پیش ببرند می توانند به سایت اینترنتی مخابرات ایران ورود پیدا کرده و با این امر از خدماتی که در این سامانه ارائه می گردد، استفاده نمایند. لازم به ذکر است که بدانید سامانه اینترنت مخابرات ایران برای افرادی که دارای adsl مخابرات هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

به دلیل اینکه اهمیت فراوانی در ورود به سایت اینترنت مخابرات ایران و استفاده از موارد موجود در این سایت است سایت چیتاک توضیحات کاملی برای مراجعه به سایت adsl.tci.ir، ثبت نام در سامانه ای دی اس ال مخابرات، نحوه بازیابی رمز ورود به سایت و راهنمای ورود به پنل کاربری اینترنت در متن زیر ارائه می کند:

ورود به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن adsl.tci.ir

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن، به منظور اهداف مهم و راحتی برای افرادی که دارای فیبر و یا شرکتی مخابرات هستند با ارائه خدمات به شکل غیر حضوری به آن ها ایجاد گردیده است، پس با این حال اشخاصی که  دارای ای دی اس ال مخابرات هستند قادرند تا به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن مراجعه نموده و با ایجاد پنل کاربری از خدماتی که در سامانه panel adsl.tci.ir ارائه می شود، استفاده لازم نمایند.

همچنین مورد بعدی و مهمی که قابل عنوان است این است که این سایت برای کاربران اینترنت مخابرات در سراسر کشور ایران و در هر استانی که افراد حضور دارند قابل استفاده است، پس در زمانی که می خواهید به این سامانه مراجعه نمایید می توانید با کلیک کردن بر روی لینک موجود سامانه به سایت adsl.tci.ir بروید. و بعد از آن، با شماره تلفن خانه و رمز عبوری که مخابرات در اختیار شما قرار داده است به پنل adsl login می شوید.

ثبت نام در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن adsl.tci.ir

برای اینکه شما به سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن، وارد شوید می توانید فقط با داشتن رمز عبور اینترنت مخابراتی که مخابرات در اختیار شما می گذارد به این سایت رفته و دیگر هیچ نیازی برای استفاده از خدمات این سامانه Adsl نیست.

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن

اما هنگامی که شما می خواهید از خدمات سایت مخابرات من  استفاده کنید می توانید یک حساب کاربری برای استفاده از خدمات سامانه مخابرات من ایجاد نموده و برای ثبت نام در این سامانه، از طریق سایت adsl.tci.ir اقدام کنید و بر اساس مراحل موجود زیر پیش بروید.

راهنمای ثبت نام در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن adsl.tci.ir

جهت ورود به این سایت می بایست با کلیک کردن بر روی نشانی اینترنتی adsl.tci.ir وارد سایت اینترنت مخابرات شوید. سپس بعد از ورود بر روی گزینه ثبت نام adsl کلیک نمایید.

با کلیک کردن بر روی این گزینه در بالای صفحه گزینه ثبت نام را مشاهده می کنید که اگر قصد ثبت نام در این سامانه را دارید باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

سپس نام کاربری و شماره تلفن همراه خود را جهت تکمیل ثبت نام در این سایت وارد نموده و دقت کنید که بهتر است کد ملی خود را نیز به عنوان نام کاربری وارد نمایید. سپس نوبت به وارد کردن کد امنیتی تصویر است که با وارد نمودن آن باید بر روی گزینه ایجاد حساب کلیک کنید.

مشاهده حجم باقی مانده اینترنت مخابرات یک مورد از امکانات مهم برای افرادی است که می خواهند از باقی مانده حجم اینترنت خود اطلاع داشته باشند که این عمل به شرح زیر صورت می گیرد؛

اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

تمامی اشخاص برای اطلاع از حجم اینترنت خود می توانند با ورود به سایت اینترنت مخابرات ایران، از آخرین حجم مصرفی خود مطلع شوند. اما نکته مهم قابل ذکر برای این کار این است که افراد به سایت اینترنت مخابرات به نشانی adsl.tci.ir وارد شوند.

بعد از ورود به این سامانه، باید شماره تلفن منزل بدون صفر و با پیش شماره استانی خود و همچنین رمز عبور سامانه مخابرات، وارد نموده تا حجم باقی مانده اینترنت مصرفی خود را مشاهده کنند.

  1. امکانات پنل سایت اینترنت مخابرات
  2. مشاهده نمودن حجم باقی مانده از اینترنت مصرفی هر فرد
  3. مشاهده کردن میزان مصرف اینترنت به صورت روزانه
  4. تهیه حجم اضافی اینترنت با حجم های محدود
  5. ویرایش و تغییر در طرح اینترنت و سایر خرید های طرح
  6. پرداخت هزینه طرح
  7. تست نمودن سرعت اینترنت مخابرات
  8. و ...
  9. راهنمای ثبت نام در سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن adsl.tci.ir

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان سرویس های باند پهن
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 22 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن