راهنمای ورود به پورتال فنی حرفه ای کشور
9 اسفند, 1401 توسط
راهنمای ورود به پورتال فنی حرفه ای کشور
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

با توجه به اهمیت پورتال فنی حرفه ای portaltvto در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با این سایت و جزئیات مربوط به آن آشنا کنیم. فنی حرفه ای، سازمانی است که دوره های گوناگونی را برای بهبود بخشیدن سطح علمی افراد در جامعه برگزار می کند. دوره های برگزار شده در این سازمان، دارای آزمون می باشند و پس از برگزاری آزمون ها، به شرکت کنندگان دوره ها، یک گواهینامه اعطا خواهد شد. تمامی مراحل مربوط به ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و ... در سایت فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com انجام می شود.

راهنمای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای

پورتال فنی حرفه ای، سامانه تحت وب است که از سوی سازمان فنی حرفه ای کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری به شرکت کنندگان و متقاضیان شرکت در دوره های مختلف فنی حرفه ای روی کار آمده است. سایت portaltvto امکانات مختلفی را در خود گنجانده است که باعث می شود، شرکت کنندگان دوره های فنی حرفه ای، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز سازمان فنی حرفه ای را نداشته باشند و بتوانند به صورت غیر حضوری بسیاری از امور خود را انجام دهند.

سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی www.portaltvto.com، خود از بخش های مختلفی تشکیل شده است که امور مربوط به دوره های سازمان فنی حرفه ای را با سرعت و سهولت بیشتری انجام می دهد. بنابراین، این سامانه برای تمامی افرادی که قصد شرکت در دوره های سازمان فنی حرفه ای را دارند، بسیار حائز اهمیت است.

در صورتی که قصد دارید به پورتال فنی حرفه ای وارد شوید، می توانید از طریق لینک هایی که در بالا گذاشته شده است به این سایت وارد شوید. پس از ورود به سامانه می توانید از طریق کلیک کردن بر روی لینک های مختلف، به بخش های مختلفی که در این سامانه وجود دارد، وارد شوید و از امکانات این سایت استفاده نمایید.

ثبت نام در سامانه فنی حرفه ای

یکی از خدمات اصلی که در سامانه فنی حرفه ای کشور ایران ارائه می شود، ثبت نام در دوره های مختلف فنی حرفه ای می باشد. در واقع، افرادی که متقاضی شرکت در دوره های فنی حرفه ای می باشند، می توانند به صورت غیر حضوری به سایت portaltvto وارد شوند و با ورود به بخش «ثبت نام در دوره های آموزشی» در یکی از دوره هایی که در سازمان فنی حرفه ای ارائه می شود، ثبت نام نمایند.

پورتال فنی حرفه ای

پس از ورود به بخش ثبت نام در دوره های آموزشی در سایت فنی حرفه ای portaltvto، لازم است که متقاضیان ثبت نام در دوره ها، استان و نوع محل آموزش خود را انتخاب کنند تا دوره هایی که در استان و محل آموزشی مورد نظر آن ها برگزار می شود، به آن ها نمایش داده شود.

پس از اینکه دوره های مد نظر شما به شما نمایش داده شد، می توانید تمامی جزئیات مربوط به هر یک از دوره ها را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل به ثبت نام در دوره ها را دارید، بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید و مراحل مربوط به ثبت نام در دوره را انجام دهید.

دریافت کارت ورود به جلسه در سایت فنی حرفه ای

افرادی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه در پورتال فنی حرفه ای را دارند، می بایست که ابتدا به سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com وارد شوند. پس از ورود به سایت، لازم است که متقاضیان دریافت کارت ورود به جلسه به بخش «دریافت کارت ورود به جلسه» وارد شوند تا سایت مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج برای آن ها باز شود.

زمانی که اعلام شود کارت ورود به جلسه آزمون انتشار یافته است کاربران قادر هستند تا با کلیک بر روی گزینه مربوطه، کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

پس از توضیحات مهم در خصوص پورتال فنی حرفه ای حال به سراغ نحوه دریافت کارت ورود به جلسه در پورتال فنی حرفه ای رفته و در متن زیر این موارد را شرح می دهیم؛

 ابتدا به سایت فنی حرفه ای می روید و در آن جا بر روی گزینه دریافت کارت کلیک می کنید.

پس از این عمل صفحه جدیدی باز می شود که در آن صفحه تاریخ آزمون های فنی حرفه ای مشخص شده است همچنین لینک های دریافت کارت ورود به جلسه جهت آزمون های که تاریخ آن ها مشخص است فعال می شود، شما عزیزان باید با توجه به رشته مورد نظر برای خود باید بر روی  لینک دریافت کارت کلیک کنید.

سپس اطلاعاتی از شما خواسته می شود که باید آن ها را نیز به طور کامل وارد نمایید و بعد از آن کارت خود را دریافت کنید.

کلیه افراد مجتمع فنی تهران را به عنوان اولین مرکز آموزش علوم کامپیوتری در ایران می شناسند. چرا که این مجتمع با کسب مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت های خود را در این زمینه آغاز کرده در این خصوص اطلاعات بیشتر را در متن زیر مطالعه فرمایید؛

نمایش نتیجه ها در پورتال فنی حرفه ای portaltvto

همه افراد آزمون ها را به دلیل اعلام یک نتیجه درخشان طی می کنند و بعد از هر آزمونی در خصوص دوره های فنی حرفه ای، اشخاص شرکت کننده در آزمون ها، منتظر اعلام نتیجه آزمون خود هستند. که می توانند نتایج این آز مون های فتی و حرفه ای را از طریق سایت سازمان فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com دریافت نمایند. پس، برای این عمل کافی است که آن گروه از افرادی که می خواهند این نتایج را مشاهده نمایند به سایت سازمان فنی حرفه ای با دستور لینک بالا که ذکر شد وارد شده و با ورود به بخش اعلام نتایج، نتیجه آزمون خود را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.

برای به نمایش در آوردن نتایج در سایت فنی حرفه ای و مشاهده آن می بایست در قدم ابتدایی به سایت portaltvto.com وارد شده و بر روی گزینه مشاهده نتیجه ها کلیک نمایید.

پس این عمل در صفحه باز شده آزمون مد نظر خود را پیدا کرده و بر روی گزینه بعدی که مشاهد نتایج آن آزمون است کلیک نمایید.

سپس اطلاعات خواسته شده لازم را وارد کرده و نتیجه آزمون خود را اینگونه مشاهده می کنید.

استعلام مدرک در سایت فنی حرفه ای portaltvto.com

از جمله امکانات کامل و تازه ای که در پورتال فنی حرفه ای ارائه می گردد استعلام مدرک و یا همان گواهینامه افراد شرکت کننده در دوره های سازمان فنی حرفه ای است. اینگونه اشخاصی که قصد دریافت گواهینامه خود را دارند، می توانند با ورود به بخش «استعلام گواهینامه» گواهینامه خود را استعلام بگیرند و در صورت نیاز فایل PDF مربوط به گواهینامه خود را به صورت غیر حضوری نیز دریافت نمایند. جهت ورود به بخش استعلام گواهینامه فنی حرفه ای، نیز قادر هستید تا بر روی لینک های مربوطه کلیک نموده و استعلام کنید.

نحوه استعلام مدرک فنی حرفه ای نیز به این صورت است که:

ابتدا باید وارد پورتال فنی حرفه ای شده و بر روی گزینه استعلام گواهینامه جدید کلیک نماییم.

حال باید با توجه به صفحه جدیدی که باز شده است اطلاعات خواسته شده را وارد کرده تا این چنین از وضعیت مدرک خود نیز آگاهی پیدا نمایید.

سامانه فروش


راهنمای ورود به پورتال فنی حرفه ای کشور
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 9 اسفند, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن