ابزارهای کاربردی به عنوان نرم افزار بازاریابی رایگان !
6 بهمن, 1401 توسط
ابزارهای کاربردی به عنوان نرم افزار بازاریابی رایگان !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

مواردی که باید متخصصین بازاریابی در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان نرم افزار بازاریابی رایگان اطلاع داشته باشند.

نرم افزار بازاریابی رایگان

با روی کار آمدن روش های جدید بازاریابی که رسانه‌ های اجتماعی بازاریابی نیز یک روش مدرن است این حوزه بسیار متنوع و پر اهمیت شده است چرا که از طریق این روش های جدید امروزه نتایج درخشانی در کسب و کار ها و فروش آن ها دیده می شود. بهتر است برای موفقیت بیشتر هرچه سریع تر خود را با شبکه های اجتماعی و روش های جدید وفق دهید چرا که این شبکه‌ های اجتماعی مدام در حال تغییر و تحول هستند. با وجود شبکه‌ های اجتماعی شخصی و برنامه‌ های پیام‌ رسان بازاریابان می توانند از روش های ساده اما جزئی و دقیق افراد بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنند.

ممکن است بعضی از شما ها در فکر استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر به عنوان نرم افزار بازاریابی رایگان باشید پس اگر این فکر در ذهن تان رخ داده است بهتر است تا انتهای این مطلب به دقت مطالعه فرمایید و این چنین بهترین استفاده‌ ممکن را ببرید.

واتساپ

واتساپ یک شبکه اجتماعی است که بسیاری از شما ها با آن ها آشنایی دارید و کاربران زیادی دارد این برنامه با یک سرعت فوق العاده و محبوبیتی که در بین افراد دارد (بیش از یک میلیارد کاربر این پیام رسان را دنبال می کنند) تبدیل به بزرگ ترین سرویس پیام‌ رسان جهان شده است.

اسنپ چت

اما برنامه اسنپ‌ چت، این برنامه نیز با توجه به آماری که از خود بجای گذاشته است نشان می دهد که محبوبیت بالایی در بین گروه های سنی ۱۸ تا ۲۴ سال دارد به طوری که می توان در تعداد بازدیدکنندگان آن آمار بالایی را حتی از فیسبوک دید. فرد سازنده اسنپ چت چندین بار تا کنون این موضوع را نیز عنوان نموده است که سرویسش یک شبکه‌ اجتماعی نیست.

نرم افزار بازاریابی رایگان

فیس بوک

حال به سراغ فیسبوک محبوب ترین شبکه اجتماعی در جهان می رویم. شرکت فیسبوک یک بخش عظیمی از سرمایه‌ خود را جهت ایجاد پیام‌ رسان شخصی فیسبوک تعیین نموده است، با این نرم افزار بازاریابی رایگان می توانیم به راحتی پشتبانی لازم از بات ها را داشته باشیم و همچنین در ایجاد ارتباط در بین افراد نیز بسیار کارآمد ظاهر شد. افراد زیادی هستند که طبق آمار از مسنجر استفاده می‌ کنند. بهتر است بدانید سرویس‌ های پیام‌ رسان محبوب دیگری نیز نظیر وایبر و کیک‌ مسنجر وجود دارد که دنبال کننده فراوانی دارد.

اینستاگرام

شبکه اجتماعی فوق العاده ای که می توان نام برد در حال حاضر اینستاگرام است که بازدیدکنندگان زیادی دارد و برای معرفی محصولات و فروش بالا یک انتخاب عالی است این شبکه اجتماعی تقریبا ۸سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۴ سرویس‌ شخصی دایرکت مسیج را معرفی نمود که از ویژگی های  به اشتراک‌ گذاری محتوا تا حداکثر برای پانزده نفر ممکن بود.

توییتر

توییتر نیز با توجه به الگو گرفتن از سایر شبکه های اجتماعی (اسنپ چت) در خصوص ویرایش تصاویر محدودیت کاراکتری پیام‌ های خود را در سال ۲۰۱۵ بسیار بالا برد.

نرم افزار بازاریابی رایگان و فروش

جا به جا شدن تمامی دنبال کنندگان از شبکه‌ های اجتماعی عمومی به شخصی با سرعت بالایی رخ داد در این خصوص مجله‌ بیزینس اینسایدر نیز نوشت که افرادی که به استفاده از چهار برنامه‌ پرطرفدار پیام‌ رسان پیوسته اند از افرادی که از چهار برنامه‌ پرطرفدار شبکه‌ های اجتماعی استفاده می کنند بسیار بیشتر است. از مواردی که در این مهاجرت ها نقش داشت می توانیم به قیمت پایین اینترنت و دستگاه‌ های الکترونیکی  اشاره کنیم و همچنین هر فردی که از این برنامه ها استفاده می کرد از ویژگی و امکانات آن ها نیز بسیار راضی و خرسند بود.

این موضوع صحت دارد که پیام رسان های امروزی طرفداران و محبوبیت بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی دارند اما بهتر است این را نیز بدانید که شبکه‌ های اجتماعی هرگز محو نخواهند شد اما در بعضی از مواقع این مورد وجود دارد که یک شبکه اجتماعی پر طرفدار چند ساله گذشته به طور ناگهانی با بازدید های کمی روبرو شود و این یعنی دیگر  آن شبکه‌ اهمیت خود را برای گروه‌ های اجتماعی از دست داده است. با توانایی جهت ایجاد کردن کانال‌ های صمیمی، فرصت‌ های جدیدی و شاید تهدید‌ های جدیدی برای تاجران اتفاق افتاده است. به چند مورد از مشکلات تجار در این خصوص رسیدگی نموده ایم با ما همراه باشید.

در دسترس بودن در برابر ارتباط دو طرفه

چالش استفاده از یک نرم افزار بازاریابی رایگان مختص به شما در این است که مردم شما را پیدا کنند و با شما ارتباط برقرار کنند. کاربران معمولا از چنین نرم افزار هایی برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می کنند، پس جایگاه یک شرکت تجاری در این میان چیست؟

با توجه به اینکه به شهرت رسیدن تا اندازه ای به چالش انداختن است، ولی پیام‌رسان‌های شخصی فرصت‌ مناسبی را برای شرکت ها به وجود آورده‌اند. به طور مثال، بدون استفاده از تبلیغات سفارشی در فیس‌بوک، دسترسی اورگانیک به محتوای سایت شما مطمنن به طور متوسط کمتر از ۱ درصد خواهد بود (اگرچه این اندازه با توجه به نوع تجارت فرق میکند). این مقدار دسترسی برای تبلیغات ایمیلی خیلی بهتر است (حدود ۲۰ درصد) ولی باز هم زیاد قابل قبول نیست. اما مقدار دسترسی در نرم افزار های پیام‌رسان به نحوی تعجب آوری بالاست: ۹۸ درصد!

کاربرانی که از موبایل های هوشمند استفاده می‌کنند احتمال اینکه اعلان گوشی خود را برای دریافت پیام‌ روشن کرده‌ باشند بیشتر از احتمال روشن کردن آن برای دریافت ایمیل، نرم‌افزار تجاری یا حتی فیس‌بوک است. ولی توقع ها هم از چنین نرم‌افزارهایی بالاتر است. چگونه می‌توان پیام‌هایی را با محتوای تبلیغاتی وارد گفت و گو کرد بدون اینکه نا امید کننده یا عجیب باشند؟

محتوامحوری در مقابل شخص‌محوری

 امروزه یکی از هدف های شرکت های تجاری ایجاد «وجه مشترک با توده‌ی کاربران» است. در چنین مدل اشتراک توده‌ای، محتوای پیام بسیار مهم است. ما می خواهیم محتوای ما (تصویر یک گربه یا یک کاغذ سفید) بیشترین لایک، کلیک یا به اشتراک گذاری را جذب کند.

ولی در دنیای کنونی، هدف استفاده از فرصت‌های شخصی، پرمعنی و با هم سخن گفتن است. در آینده محتوا چنان که بود پر‌اهمیت باقی خواهد ماند ولی افراد در مرکز توجه قرار خواهند گرفت.

نرم افزار بازاریابی رایگان چیتاک




ابزارهای کاربردی به عنوان نرم افزار بازاریابی رایگان !
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 6 بهمن, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن