پرفورمنس مارکتینگ در نرم افزار مدیریت فروش
21 دی, 1401 توسط
پرفورمنس مارکتینگ در نرم افزار مدیریت فروش
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

پرفورمنس مارکتینگ یا بازاریابی عملکرد در نرم افزار مدیریت فروش ، به همان ترتیب که می بینید از اسم این روش مشخص است که این روش از بازاریابی و انجام امور تبلیغی به کارایی، عملکرد و همچنین نتیجه های انتهایی بستگی دارد. این روش بازاریابی یعنی همان پرفورمنس مارکتینگ را در نرم افزار crm مدیریت فروش می توان مشاهده نمود چرا که در این بازار می توان کلیه نتیجه ها را به طور دقیق اندازه‌ گیری کرد و شخص تبلیغ‌ دهنده فقط در زمانی که تبلیغات او اثر بخش بود هزینه تبلیغات را پرداخت می نماید در غیر این صورت هزینه ای را متقبل نمی شود. هنگامی است که یک فرد به دنبال یک تبلیغات با تعداد فروش مشخص است و گاهی نیز به دنبال این است که اپلیکیشن‌ را به تعداد نصب مورد نظر برساند. این امر نیز موجب می شود که عملکرد و کارایی مد نظر سنجیده شود تا از طریق این بررسی ها نتایج مورد نظر را مشاهد نمایند.

این عمل یک مورد مهم محسوب می شود که مدیران مجموعه ها به دنبال چنین سیستمی هستند چرا که به طور کلی یک اطمینان خاطر در خصوص تضمین کامل را جهت رسیدن به نتیجه های دلخواه می دهند پس بازاریابی عملکردی یک مورد از بازاریابی هایی است که بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. نکته مهمی که در این خصوص می بایست بدانید نیز این است که این روش از بازاریابی در نرم افزار مدیریت فروش از قبل هزینه مشخصی ندارد و هزینه‌ های پرداختی آن به خروجی کار وابسته است.

کاربرد بازاریابی عملکرد پرفورمنس مارکتینگ در نرم افزار مدیریت فروش چیست؟

همانطور که پیشتر نیز عنوان نمودیم بازاریابی عملکرد بیشتر برای کسب‌ و کار های کارایی دارد که در محیط آنلاین فعالیت می کنند و نتایج آن ها قابل اندازه‌ گیری هستند. از این بابت می بایست بگوییم که تمامی کسب و کار ها اعم از کسب‌ و کار های کوچک و بزرگ می‌ توانند با توجه به هدف ها و نیاز هایی که دارند از این نوع بازاریابی بهرمند شوند اینگونه می توان بیشتر شناخته شوند و با یک افزایش فروش بالایی روبرو شوند. همچنین کلیه سایت هایی که از طریق بازدید بالا نتیجه ها را تضمین می کند نیز سود بالایی را از پرفورمنس مارکتینگ می برند.

نرم افزار مدیریت فروش

چه اشخاصی از اهدف بازاریابی عملگرا هستند؟

اگر شما نیز این خواسته را دارید که به یک نتیجه دلخواه و درخشان برسید، باید بدانید که یک مخاطب خوب برای بازاریابی عملگرا فردی است که زمان زیادی را در اینترنت می گذراند و بیشترین روز را آنلاین است. کسب و کار های زیادی هستند که هم اکنون به سراغ پرفورمنس مارکتینگ می‌ روند به این دلیل که تا به هدف نهایی مورد نظر فرد را نرساند هیچ هزینه ای را نیاز نیست که پرداخت کند اما در این راستا باید بسیار هوشیارانه عمل نمود تا بر اساس اطلاعات موجود به دنبال افرادی باشید که همان مخاطب هدف شما هستند با این امر شما یک احتمال قوی در رسیدن به هدف خود را پیش می برید.

ایمپرشن این واژه یک اصطلاحی است که به تعداد بازدید کنندگان تبلیغ شما می گویند. در این مورد اگر شما یک عدد مشخص را در نظر بگیرید. و تعداد بازدیدکنندگان تبلیغ شما به این عدد برسد می توانید هزینه را پرداخت نمایید در غیر این صورت هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.

نرم افزار مدیریت فروش و سایت

تعداد کلیک زمانیکه نرخ کلیک و تعداد آن برای شما اهمیت ویژه ای دارند و فقط بازدید تبلیغ مدنظر شما نیست پس برای تعداد موارد کلیک شده هزینه ی مربوطه را پرداخت میکنید.

تعامل و مشارکت مشارکت دنبال کنندگان برای تبلیغات بسیار مهم است و هر چه این مشارکت وسیع تر و بیشتر باشد به طوری تبلیغات نرم افزار مدیریت فروش شما نیز با نتیجه درخشان تری روبرو می شود و از این سو شما یک تبلیغ ارزشمند دارید پس بهتر است تا تلاش نمایید که میزان مشارکت و تعامل را بیشتر نمایید.

سرنخ نرم افزار مدیریت فروش

این مورد که فقط چند نفر از بازدید کنندگان به سمت شما جذب شوند صرفا اهمیت ندارد چرا که اهمیت آن در کیفیت این کاربران است یعنی اینکه چند نفر خرید کرده و به یک مشتری ماندگار و وفادار تبدیل می شوند مهم است پس نتیجه می گیریم که هر چه میزان سرنخ های مربوطه بیشتر و کیفیت بالا دارد شانس افزایش نرخ تبدیل نیز بالا تر می رود.

فروش این مورد از اصطلاح در اصل یک مورد از عوامل اصلی است که تمامی مدیران یک مجموعه به دنبال آن هستند در این روش تبلیغات در صورتی با هزینه ی پرداختی روبرو می شود که یک فروش با تعداد مشخص اتفاق بیفتد و هزینه ی تبلیغات پس از رسیدن فروش به این تعداد پرداخت می شود.

پرداخت در ازای اقدام مشخص زمانی نیز وجود دارد که اقدامات خاص و مشخص صورت بپذیرد و پس از انجام این اقدامات در تبلیغات هزینه مربوطه پرداخت می گردد.

مزایای بازاریابی عملگرا

با تفاسیری که عنوان نمودیم تا این لحظه باید متوجه شده باشید که بازاریابی عملگرا مزایای فراوانی دارد. اولین و مهمترین مزیت آن نیز این امر است که هزینه پرداختی در خصوص هر امر لازم و در ازای تحقق نتیجه مورد نظر انجام می‌ گیرد و این امر جهت اینکه به خوبی می‌توان مخاطبان اصلی خود را هدف قرار داد بسیار کاربردی است. همچنین باید بدانید که در این مورد بودجه شما حساب‌ شده و هوشمندانه هزینه می‌ شود و از طرف دیگر میزان آگاهی و شناخت از برند های شما، ترافیک ورودی و نرخ تبدیل را به صورت چشمگیر افزایش می‌ دهد.

علاوه بر موارد بالا بهتر است بدانید که می‌ توانید با تحلیل کردن، بررسی و ارزیابی کامل و جامع در خصوص رفتار کاربران فرایند های متنوع دیگری را تیز در این راستا به کار بگیرید.

نرم افزار مدیریت فروش چیتاک



پرفورمنس مارکتینگ در نرم افزار مدیریت فروش
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 21 دی, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن