سیستم سازی بر اساس آموزش گام به گام crm
19 دی, 1401 توسط
سیستم سازی بر اساس آموزش گام به گام crm
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند
هنوز نظری ثبت نشده است

در آموزش گام به گام crm سیستم سازی کسب‌ و‌ کار به کلیه اموری گویند که جهت خودکار سازی کسب‌ و‌ کار انجام می‌ گیرد این امر را می توان با پایین ترین نظارت و بررسی های یک مدیر، پیش برد. با توجه به وجود علم سیستم سازی می توان کلیه امور را بدون حضور مدیر در محل کار و هر نوع وابستگی به خوبی به انجام رساند.

سیستم چیست؟

سیستم را می توان اینگونه شرح داد که یک  مجموعه‌ با عناصر متصل و پیوسته به یکدیگر است اما همان مجموعه همیشه یک خروجی مشخصی دارد.

سیستم کسب‌ و‌ کار را می توان همانند مجموعه‌ ای از اشخاص با سمت های مختلف، اسناد مرتبط با مجموعه در خصوص عوامل کار و ابزار های لازم دانست و خروجی کسب‌ و‌ کار نیز سودی است که ایجاد می‌ شود.

آموزش گام به گام crm و اجزای سیستم


افراد: منظور از افراد همان کارکنان و پرسنل های بخش های مختلف مجموعه هستند که در پیش بدون فعالیت ها نقش بسزایی در مجموعه دارند.

اسناد: منظور از این واژه کلیه موارد چشم‌ انداز، ماموریت های به خصوص، موارد اثبات شده رقابتی و تمام دستورالعمل‌ های که در آن کلیه فرآیند های مختلف کسب‌ و‌ کار بازگو شده است.

ابزار: قسمت حیاتی و اثر بخش از سیستم کسب‌ و‌ کار همان ابزار و تجهیزات هستند که با آن ها می توان به پیش رفتن امور در کسب‌ و‌ کار ها مطمئن شد. سیستم کامپیوتر، تلفن ها، وب‌ سایت و … از مواردی هستند که جز ابزار ها محسوب شده و با وجود آن ها می توان کسب و کار ها را به خوبی پیش برد.

آموزش گام به گام crm

چند مورد از مزیت های مهم و حیاتی سیستم سازی 

با توجه به سیستم سازی می توانید به صورت یکپارچه و کامل رشد داشته باشید.

در صورت فروش کسب و کار خود می توانید با مبلغ بیشتر بفروش رسانید.

موجب نتیجه بخشی درخشان در کار ها می شود.

و...

اهمیت سیستم سازی در آموزش گام به گام crm

چرا به فکر ساخت سیستم ها در هر زمینه هستیم؟ باید بگوییم که با سیستم سازی می توان به صورت بهینه و کار آمد با کارکرد عالی امور مهمی را پیش ببریم پس ساخت آن ها جهت کارکرد بهتر است. در این راستا می بایست از اشخاص توانمند با قدرت بالا و مناسب استفاده کنیم تا کلیه امور ها و فرآیند های کسب‌ و‌ کار را ثبت نماییم و همچنین با این عمل بتوانیم در ثبت اسناد موفق عمل کرده و هر شخصی با توجه به وجود اسناد ها توانایی پیش بردن کسب‌ و‌ کار ها را داشته باشد. در انتها می بایست این نکته را نیز در نظر بگیریم که بهتر است تا از ابزار و تجهیزات مناسب و حرفه‌ ای جهت کارایی بهتر سیستم خود  استفاده کنیم.

می توان به این امر اندیشید که در حال حاضر شما یک سیستم کسب‌ و‌ کار دارید. این جمله به این معنی است که همین حالا نیز پرسنلی دارید. از ابزاری همانند: کامپیوتر، تلفن و … استفاده می‌ کنید. علاوه بر آن جهت انجام امور از دستور العمل‌ های کمک می گیرید که در ذهن شما به عنوان یک سند مشخص ثبت شده اند. در این مواقع بهتر است که سیستم مورد نظر خود را بهینه کرده و با توجه به این امر یک کارایی فوق العاده داشته باشید.

آموزش گام به گام crm منابع انسانی

از جمله مواردی که باعث می شود به سیستم سازی در آموزش گام به گام crm بیشتر بپردازیم موارد زیر هستند؛

زمان آزاد بیشتر برای مدیر

اگر در امر ساخت سیستم سازی موفق عمل کنید و فکر تمام جا های آن را کرده باشید دیگر نیاز نیست که برای هر کار کوچکی مدیر در مجموعه حضور پیدا کند و با توجه به سیستم سازی ها می توانید یک تصمیم عالی با خروجی مشخص اعمال نمایید. اینگونه زمان مدیران گرفته نشده و وقت آن ها آزاد تر می‌ شود و قادر خواهید بود تا به اندازه کافی به امور دیگر خود بپردازید همین امر نیز در افزایش عملکرد مثبت به شما کمک بسیاری می کند.

پرداختن به کار های مدیریتی

بیشتر مدیران در فضای کاری خود، اموری را که مربوط به یک مدیر است را انجام نداده و بیشتر فعالیت هایی دارند که یک کارمند خوب می تواند انجام دهد اموری همانند فعالیت های حسابداری، امور مالی و...

اما امور حیاتی و مهم برای یک مدیر مواردی هستند نظیر: گزینش و استخدام افراد جدید، اخراج و برکنار کردن پرسنل به دلیل منع قوانین، ایجاد روحیه و انگیزش در کارکنان، تعیین هدف‌ گذاری، تعریف پروژه، طراحی استراتژی و … اگر به فکر سیستم سازی برای کسب و کار خود نباشید هیچ زمانی برای پرداختن به این موارد ندارید.

رشد کسب‌ و‌ کار

مسئله مهمی که وجود دارد این است که ما با وجود سیستم سازی علاوه بر رسیدن به موقع به امور ها می توانیم به رشد کسب و کار های خود نیز بیاندیشیم. پس با این تفاسیر می بایست به فکر سیستم سازی کسب و کار خود باشید تا کلیه فعالیت های شما به شکل ایده آل پیش برود و یک کسب و کار توسعه پذیر داشته باشید.

اهمیت سیستم سازی در کسب و کار به دلیل مشخص شدن امور زائد و مسئولیت پذیری بیشتر کارکنان و همچنین بهبود ارتباطات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان است.

بهتر است در آخر این مطلب را نیز بدانید که سیستم سازی برای کلیه کسب و کار اعم از کسب و کار های بزرگ و کوچک مفید است و بیشتر این امر را برای کسب و کار های کوچک و متوسط پیشنهاد می نماییم اگر به فکر موفق شدن مجموعه خود هستید هرگز سیستم سازی در کسب و کار را دست کم نگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست های خود با چیتاک ارتباط بگیرید.

آموزش گام به گام crm فروش



سیستم سازی بر اساس آموزش گام به گام crm
همیار هوشمند چابک, علی هوشمند 19 دی, 1401
به اشتراک گذاری پست
برچسب
بایگانی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید, تا شما را راهنمایی کنیم.

63 30 30 91 0216
ورود به سیستم برای نظر گذاشتن